Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Awaryjne odpalanie DL

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek DL650
A1



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: "PodBeskidzie"

PostWysłany: Pon 17:45, 08 Wrz 2008    Temat postu: Awaryjne odpalanie DL

Panowie jak wyglada sprawa odpalania DL 650 na "pych" mozna czy nie ? Mialem ostatnio taka przygode i bylem zmuszony odpalac DL-ke wlasnie na "pych".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:29, 08 Wrz 2008    Temat postu:

a dlaczego nie ? rozrząd jest na łańcuszku więc jeśli wszystko sprawne nic nie powinno się stać !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 19:51, 08 Wrz 2008    Temat postu:

tysiaca tez juz odpalalem na pych po wyjsciu z fabryki - co prawda na czworce ale jakos dalem rade wespol z ochrooniarzami Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek DL650
A1



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: "PodBeskidzie"

PostWysłany: Pon 20:37, 08 Wrz 2008    Temat postu:

ja odpalalem z trojki lub czworki bodajze i z malej gorki . wlasnie o to mi chodzilo o rozrzad na lancuszku dzieki za odpowiedz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 15:54, 16 Paź 2008    Temat postu:

Ale przełamać V-kę nie jest prosto...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Czw 7:01, 20 Cze 2013    Temat postu:

dzisiaj pchałem po całej Ochocie Very Happy
z 3 kuframi,namiotem i masa biwakowych pierdol

robotnik zarobil na piwo a żona .....to sobie wybierze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Czw 7:46, 20 Cze 2013    Temat postu:

Ja kiedyś 1000 odpalałem z pychu na polnej drodze po deszczu.
Łatwo nie było. Czwóreczka, dwóch dziarskich panów do popchnięcia i w końcu się udało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 9:10, 20 Cze 2013    Temat postu:

krzychuu_ktm napisał:
a dlaczego nie ? rozrząd jest na łańcuszku więc jeśli wszystko sprawne nic nie powinno się stać !


A co niby mogłoby się stać z rozrządem gdyby był na pasku czy na kołach zębatych? Przecież nie ma żadnej różnicy. Czy odpalasz silnik z pychu czy z rozrusznika, to układ rozrządu kręci się tak samo i działają na niego takie same siły. Odwrotne siły masz jedynie na łańcuchu napędowym, skrzyni biegów i sprzęgle. A i to nie jest żadnym problemem, bo takie same siły występują w trakcie jazdy przy hamowaniu silnikiem, tyle że przy pchaniu są one wielokrotnie mniejsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Czw 12:11, 20 Cze 2013    Temat postu:

Ja na początku sezonu próbowałem samemu. Miałem delikatnie w dół...
Dwójka, rozpęd i .... kupa... Nie złamałem V-ki
Potem znalazłem już dość ładny zjazd, ok 40% i poszedł. Tylko gorzej, jak by nie odpalił, nie wepchałbym już go pod tą górkę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benek
Motocyklista



Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 14:39, 20 Cze 2013    Temat postu:

Mi kiedyś nie chciał odpalać od przycisku ale robiłem zwarcie kluczem 17 na przekaźniku rozrusznika i łapał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin