Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciężko wyczuć luz podczas upałów DL 650 k4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa
A



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:18, 13 Maj 2012    Temat postu: Ciężko wyczuć luz podczas upałów DL 650 k4

Zauważyłem, że podczas gorących dni ciężej zmieniają się biegi, zwłaszcza 1 <-> N <->2. Moto jeździ na Motulu 5100. Czy ktoś ma wytłumaczenie takiego zachowania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 13:26, 13 Maj 2012    Temat postu:

jakie moto ???

jezeli 1000 to napewno masz do wymiany plyn w sprzegle i koniecznie trzeba go dobrze odpowietrzyc, natomiast jezeli 650 to pozostaje regulacja linki, czyli zwiekszenie luzu na klamce (w upaly niektore elementy rozszerzaja sie i luzy zanikaja) dodatkowo mozesz zalac 15W50 i problem powinien zniknac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Nie 18:27, 13 Maj 2012    Temat postu:

Sorry za offtop ale czy tak siężko dopisać DL 1000 lub 650 w tytule posta. Ostatnio widzę, sporo takich tematów, że ktoś wrzuca problem na forum ale nie napiszą czym jeżdżą a potem się domyslaj.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maro dnia Nie 18:27, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 18:33, 13 Maj 2012    Temat postu:

maro napisał:
Sorry za offtop ale czy tak siężko dopisać DL 1000 lub 650 w tytule posta. Ostatnio widzę, sporo takich tematów, że ktoś wrzuca problem na forum ale nie napiszą czym jeżdżą a potem się domyslaj.


widocznie ciezko Idea Evil or Very Mad

a przecierz tu na forum mamy juz trzy rozne motocykle

DL650
DL1000
DL650 L2

i badz tu madrym Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Nie 18:43, 13 Maj 2012    Temat postu:

maro, Floydoo macie rację!!!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariuszu dnia Nie 18:43, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa
A



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:03, 13 Maj 2012    Temat postu:

Myślałem, że to oczywiste Very Happy. Chodzi o DL650 K4. Luz linki/klamki chyba nie jest przyczyną, bo w ciepłe dni nadal go trochę mam i nie zauważyłem, aby się zmieniał. Poza tym, o ile dobrze pamiętam, w zeszłym sezonie był ten sam problem, a klamka miała większy luz. A może po prostu w upały jestem tak spocony i zdenerowany, że nie mogę dobrze wyczuć luzu? Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Nie 20:27, 13 Maj 2012    Temat postu:

jawa uzupełnij sobie profil i wpisz sobie w stopce model swojego moto i będziesz miał z głowy i ludziska nie będa się na przyszłość czepiali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:44, 13 Maj 2012    Temat postu:

odpisując możesz dopisać do tematu. Poprawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:17, 13 Maj 2012    Temat postu:

Spróbuj wyregulować sprzęgło może pomorze.
Pisząc wyregulować sprzęgło nie chodzi mi o luz linki tylko regulację ślimaka uruchamiającego sprzęgło. Szczegółowo jest to opisane w serwisówce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Pon 11:34, 14 Maj 2012    Temat postu: Re: Ciężko wyczuć luz podczas upałów DL 650 k4

jawa napisał:
Zauważyłem, że podczas gorących dni ciężej zmieniają się biegi, zwłaszcza 1 <-> N <->2. Moto jeździ na Motulu 5100. Czy ktoś ma wytłumaczenie takiego zachowania?

Coś jest chyba na rzeczy. U mnie w długi, upalny weekend majowy też miałem podobnie. Z 2 na N jeszcze dawało rade, ale z 1 na N już nie bardzo.
Za to wczoraj jak wracałem z Lublina do Warszawy i było zimno, żadnego problemu nie było. Z obu biegów luz wchodził bez problemu.

Co do oleju, to u mnie akurat Shell.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
folwar
A1



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 7:24, 15 Maj 2012    Temat postu:

Spróbujcie tak jak mówi nieprosty wyregulować sprzęgło. Ja regulowałem na zimnym i po rozgrzaniu tez miałem takie hece. Po ponownym wyregulowaniu na gorącym silniku wszystko pracuje jak należy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:36, 15 Maj 2012    Temat postu:

Ja to nie wiem, może nie zwróciłem uwagi, owszem zdarzy się czasem, że jak dojeżdżam do świateł to przy redukcji z 2->1 wskakuje N. Ale naprawdę rzadko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin