Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czasem zgaśnie w czasie jazdy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siv
A2



Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 20:24, 27 Maj 2013    Temat postu: Czasem zgaśnie w czasie jazdy

Witam Towarzysze

Nie wiem czy się martwić , ale przypadek miałem już drugi raz w odstępie około 600 - 700 km podobne warunki .
ale krótko :
mała prędkość 30 -50 km/h niewielkie obroty i nagle delikatne " Puch " jak pisze tak słychać i moto gaśnie... Odpalił po chwili bez żadnych problemów i potem jazda jakby się nic nie stało .
Czy ktoś miał już taką niespodziankę, czy mogłem go w jakiś sposób zdławić lub czy te modele tak mają ?
Choć dwa przypadki miały miejsce przy małych prędkościach obawiam się podobnego nieuzasadnionego zgaśnięcia np, przy wyprzedzaniu co mogło by się okazać nie fajne w skutkach ...
Jestem świeżakiem jeśli był już podobny wątek proszę o namiar

Dl 650 2005 rok przebieg 26000


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario-Awario
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 21:54, 27 Maj 2013    Temat postu:

analogiczna sytuacja w Dl1000 04` ~30 tys
jednostajna jazda, parę kilometrów łapie za sprzęgło do redukcji i pufff
zgasł dwa razy brak wspólnych mianowników
jest powód do niepokoju?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skov
A



Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ciechanów

PostWysłany: Wto 7:07, 28 Maj 2013    Temat postu:

gaśnięcie przy redukcji wyeliminowałem lekkim podkręceniem obrotów ale i tak czasami jak stoi odpalony przed garażem potrafi zrobić puff Very Happy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 11:43, 28 Maj 2013    Temat postu:

Takie puf to stawiałbym na zapłon mieszanki w fazie ssania(otwarte ssące zawory i zapłon w kolektory ssące). Silnik wtedy dostaje "jakby kopa w tył"
(na taki chlopski rozum porównałbym do gwałtownego ale krótkiego naciśniecia tylnego hamulca jadąc 30km/h na dwójce). Jadąc szybko raczej nie obawialbym sie o zgaśniecie, bezwład silnika jest zbyt duży.
Co to może powodować, na pewno zbyt niskie/wysokie ciśnienie paliwa/lejące wtryski. Słabe świece/uklad wysokiego napięcia. Zły odczyt z czujnika położenia wału/wałka rozrządu. Drobna nieszczelność w układzie dolotowym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 19:49, 28 Maj 2013    Temat postu:

sprawdzcie opaski na króćcach ssących

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 21:01, 28 Maj 2013    Temat postu:

Coliniak napisał:
sprawdzcie opaski na króćcach ssących


Tak, w DL 1000 to się zdarza - opaski potrafią się luzować, szczególnie podczas jazdy po strasznych wertepach. Miałem tak i nie da się jechać, bo ciągle prycha łapiąc "lewe" powietrze i gaśnie co chwilę - ale to sytuacja, w której muszą się mocno zsunąć i dość rzadko się zdarza.

Druga opcja jest raczej niezwiązana z opaskami i też przez to przechodziłem - podczas dojazdu np. do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła, obroty spadały i potwór gasł. W tej sytuacji powinno się skontrolować poziom wolnych obrotów, a druga sprawa to synchronizacja przepustnic Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 20:56, 07 Cze 2013    Temat postu:

Ja miałem synchro przepustnic w tysiącu teraz - niebo a ziemia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siv
A2



Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 12:12, 14 Cze 2013    Temat postu:

Dziś mam w planie rozebranie i zobaczenie co w trawie piszczy .
Dziękuje za cenne informację . Jeśli coś stwierdzę na pewno dam znać .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 16:37, 16 Cze 2013    Temat postu:

Wykluczam opaski przy króćcach ssących! "Lewe powietrze" w układzie dolotowym daje objawy o charakterze ciągłym i jednostajnym a nie jednostkowym i nieprzewidywalnym.
Warto natomiast sprawdzić (zmierzyć) cewki i przewody wysokiego napięcia i same świece, bo mi to wygląda na "wypadanie zapłonów".
U mnie dzieje się to dosyć często podczas np. długotrwałej jazdy w deszczu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 16:38, 16 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siv
A2



Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 13:40, 17 Cze 2013    Temat postu:

Witam wszystkich
ściągnąłem bak pierwszy raz od zakupu . W zasadzie nic nie stwierdziłem co mogło by nie grać .
Wymieniłem świece bo nie wiem czy w ogóle były wymieniane przez poprzedniego właściciela i na razie jest spokój . Może świece już były wypalone jak sugeruje roadrunner ....
Jeśli sytuacja się powtórzy na pewno dam znać ...
W każdym razie dziękuje wszystkim za cenne wskazówki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AGA
A1



Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Wto 10:04, 18 Cze 2013    Temat postu:

U mnie było podobnie, zawory świece wszysztko ok, pomogło czyszczenie i synchronizacja przepustnic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siv
A2



Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 23:13, 21 Cze 2013    Temat postu:

Jednak problem nie ustąpił ....
Dziś miałem podbną sytuację ,przed skrzyżowaniem redukcja mała prędkość Klasyczne pufff i moto gasnie ,ale na tyle rozpędzone że odpalił bezwładnoscią rozpędu ....

Oriętujecie się ile powinno kodztować synchro przepustnic , wiadomo że co warsztat to inaczej , ale bardziej o rząd liczb .....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 23:23, 21 Cze 2013    Temat postu:

100-150zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siv
A2



Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 23:31, 21 Cze 2013    Temat postu:

no to tragedii nie ma Smile

roadruner piątkowe problemy z zasnięciem ? Smile

dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 23:34, 21 Cze 2013    Temat postu:

Ja rzadko idę spać przed 1szą. No i miałem Mag-a motocykl rozbierać, niestety nie dojechał...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin