VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Czy ktoś poddawał silnik rewitalizacji? Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 13:37, 19 Kwi 2013
Arkady
A1

 
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce





Przepraszam za tą gafę językową i dziękuję za zwrócenie uwagi.
W kwestii żywotności silnika to się zgodzę, ale są parametry, które można wychwycić samemu takie jak wyciszenie silnika, równomierna praca czy spalanie, moc. Wiem, że to odczucia subiektywne i należałoby pomierzyć parametry na hamowni przed i po, ale nie o to tu chodzi. Mój test pozwoli przynajmniej podważyć lub nie tezy ludzi, którzy mieli coś do powiedzenia w tym temacie, bo im się tak wydawało, ale że ktoś coś tam powiedział czy wlał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:11, 21 Kwi 2013
kiler
A2

 
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Mówiąc w skrócie
idealny towar dla idealnego klienta - kupić coś (obojętnie czy będzie to rewitalizator czy może cudowna mata magnetyczna ) dać zarobić producentowi , importerowi , dystrybutorowi i cholera wie komu i stwierdzić " cudów nie zrobiło , nie pomogło ale na pewno nie zaszkodziło " Wink Wink wasza kasa wasz biznes ale nie lepiej było kupić za to browara czy dołożyć parę złotych i kupić flaszkę ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:56, 21 Kwi 2013
Arkady
A1

 
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce





Kwestia priorytetów życiowych. Tak na marginesie jestem całkowitym abstynentem. Zdaję sobie sprawę, że działanie preparatu jest najbardziej widoczne na wyeksploatowanym silniku. Sądzę jednak, że położenie metalo-ceramiki wewnątrz silnika powinno przynieść korzyści, pomimo tego, że jak na razie nie ma spektakularnych tego efektów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:00, 21 Kwi 2013
leszek4x4
A2

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec





Jest jeden pozytyw.
większość twierdziła że padnie sprzęgło a ono działa więc kto wie może i środek nie jest taki do D,.. jak niektórzy twierdzili.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:07, 21 Kwi 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





leszek4x4 napisał:
Jest jeden pozytyw.
większość twierdziła że padnie sprzęgło a ono działa więc kto wie może i środek nie jest taki do D,.. jak niektórzy twierdzili.


Większość twierdziła że MOŻE paść sprzęgło, a nie że padnie, to drobna różnica...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:59, 21 Kwi 2013
kiler
A2

 
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Arkady napisał:
Tak na marginesie jestem całkowitym abstynentem.

ok to kup zielona herbatę Very Happy . nawet wystarczy na kilka opakowań Very Happy
a lanie czegokolwiek oprócz właściwego oleju do silnika z przebiegiem ok 30 tyś jest ......... mocno na wyrost . co innego gdybyś miał np 200 tys
To nie MZ czy Jawa która po takim przebiegu MOŻE nadawać się do remontu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kiler dnia Nie 19:01, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:50, 22 Kwi 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





torchio napisał:
Hada napisał:
Brak katalizatora w motocyklu? Coś nowego. Również jak to, że w latach 80 była duża moc. Tzn jaka? 140KM przerażało, ale jak to się ma do aktualnej Hayabusy czy choćby 1000RR? A normy spalin? To dlaczego DL1000 przestał być produkowany?

Oczywiście, że zasada/podstawa budowy silnika jest taka sama. Ale w samochodach jest identycznie.


DL 1000 nie przestał być produkowany. Bo do USA i Australii dalej produkowali. W Europie miał dwa problemy. słaba sprzedaż na tle konkurencji (co nie opłacało dokonywania zmian konstrukcyjnych). Drugą bezpośrednią przyczyną było nie spełnienie normy spalin ... ale EURO3 (dla motocykli jest tylko Euro 3 dla samochodów jest 6). DL1000 spełniał normy określone z 96 roku czyli Euro2.
Pokaż mi auto 17letnie konstrukcyjnie które jako nowe spełniałoby normy Euro5 czy Euro6.

Co do mocy to fakt lata 80te to moc ok 140 KM Hayka to ok 200KM
1000RR to tylko 170parę KM

tymczasem w samochodach z silnika 1,4 który miał od 40paru do 60 KM mamy dziś 160KM czyli 250%

Chodziło mi o to, ze motocykle nie są tak gnębione jak samochody przez co rozwijają się w inny sposób.
Prawdopodobnie wejdzie obowiązek ABSU w motocyklach sprzedawanych w Europie, jest od 2000roku norma Euro 3 ale jest to rynek w dalszym ciągu mniej regulowany aniżeli rynek samochodowy który na chwilę obecna jest zdeterminowany tylko tymi kwestiami.
Przykładowo jeden z największych producentów samochodów na świecie Toyota ze swoimi świetnymi silnikami benzynowymi ma problem z normą euro6


Oczywiście, że chodziło mi o Europę

Muszę się z tobą zgodzić, że auta są bardziej na świeczniku niż motocykle i że motocykle idą inną ścieżką niż auta.

Wszystko myślę się sprowadza do tego, że auto MUSISZ mieć i już. Motocykl to hobby nadal, choć obserwuję zmianę tego myślenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:17, 23 Kwi 2013
torchio
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia





Cieszmy się, że motocykle częściowo nie są tak na cenzurowanym jak samochody bo nie wyobrażam sobie systemu stop&start w motocyklu Smile

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:30, 26 Kwi 2013
Arkady
A1

 
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce





Chciałem podzielić się swoimi spostrzeżeniami, bo mam już zrobione ok 200-300 km odkąd zakończył się proces rewitalizacji a ponad 800 km jest nawinięte, jak dodałem pierwszą dawkę rewitalizatora.
Silnik zauważalnie pracuje ciszej, bardziej miękko, szczególnie to słychać w trakcie jazdy, mniej to zauważam na wolnych obrotach. Mam takie wrażenie, jakoby nastąpił delikatny przyrost mocy, co zauważam podczas przyśpieszania. Nie zauważyłem spadku spalania, choć na to potrzebuję jeszcze więcej czasu, żeby coś konkretnie powiedzieć. Sprzęgło Panowie całe i zdrowe, z silnikiem i osprzętem nic negatywnego się jak na razie nie dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:47, 26 Kwi 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Ja jak wleje sobie do szklaneczki rewitalizatora ( Granda albo Jasia Wędrowniczka ) ze trzy razy to na drugi dzień jestem faktycznie jak nowy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:54, 27 Kwi 2013
leszek k
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 308
Przeczytał: 35 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





A ja ta czytam i czytam, a Wy sobie kpicie z Arkady. Gość dobrowolnie został "królikiem doświadczalnym". Nie jesteście ciekawi czy coś pomogło/zaszkodziło?. Ja przy takim nastawieniu ogółu już nic bym nie napisał.
Powodzenia w dalszych testach. Czekam na relację


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:58, 27 Kwi 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





A na żartach to się koledzy znacie oj znacie .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:37, 28 Kwi 2013
Arkady
A1

 
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce





Dziękuję Ci Leszku za wsparcie, choćby dla takich jak Ty warto było z tym tematem wystąpić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:00, 28 Kwi 2013
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





Arkady napisał:
Chciałem podzielić się swoimi spostrzeżeniami, bo mam już zrobione ok 200-300 km odkąd zakończył się proces rewitalizacji a ponad 800 km jest nawinięte, jak dodałem pierwszą dawkę rewitalizatora.
Silnik zauważalnie pracuje ciszej, bardziej miękko, szczególnie to słychać w trakcie jazdy, mniej to zauważam na wolnych obrotach. Mam takie wrażenie, jakoby nastąpił delikatny przyrost mocy, co zauważam podczas przyśpieszania.


Kolega zalewał podobnie działający specyfik na bazie ceramizerów do Omegi 3.2 V6 z przebiegiem +200kkm .
Obserwacje dokładnie identyczne z twoimi , zużywa mu też nieco mniej oleju - więc na pewno coś w tym jest .
A silnik u niego ma się nadal dobrze przy +250kkm aktualnie .

Czekamy na dalsze relacje przy większym przebiegu .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iron dnia Nie 18:02, 28 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:02, 07 Lip 2013
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 636
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





Arkady, jakieś spostrzeżenia w związku z wlanym specyfikiem? Ile już przejechałeś km? Padło sprzęgło Wink?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:52, 07 Lip 2013
czesterbb
Motocyklista

 
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 268
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała





Też czekam na dalsze wyniki testów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:42, 07 Lip 2013
Arkady
A1

 
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce





Uprzejmie donoszę Panowie: jakoś w tym sezonie jeżdżę z przyczyn losowych dużo mniej, nie mniej jednak mam po zakończonym procesie rewitalizacji przejechane na chwilę obecną ok. 1500 km. To co mogę z pewnością powiedzieć, to że moto jeździ jak jeździł. Nie ma żadnych efektów ubocznych, sprzęgło działa bez zarzutu. Mam subiektywne odczucie, że nieznacznie ciszej pracuje, lepiej wkręca się na obroty i nastąpił delikatny przyrost mocy (o tym pisałem już wcześniej). Co do spalania, to nie zauważyłem zmiany. Wydaje się, że spalanie pozostało na takim samym co wcześniej poziomie i wynosi ok. 4,3-4,7 l/100 km (robię głównie trasę z prędkością przelotową ok. 120-130 km/h).
Uważam, że rewitalizacja powinna pomóc jeszcze w jednym. Otóż powłoka zabezpiecza przed korozją, więc silnik poza sezonem, podczas długich przestojów jest odpowiednio chroniony. Nie wiem tylko, czy podawany przeze mnie specyfik (moto rewitalizant) ma tak długą żywotność, co rewitalizator 1 stage. Moto rewitalizant jest także dla dwusuwów i stąd możliwość jego rozpuszczenia w benzynie. Przy moim drugim moto chyba kupię 1 stage, co prawda kosztuje 10 razy więcej, ale efekt jaki powstał w moim golfie był nieprawdopodobny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:26, 16 Paź 2013
Arkady
A1

 
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce





Kolejna relacja: od zakończenia rewitalizacji zrobione niespełna 7000 km i nadal nic niepokojącego się nie wydarzyło. Pozytywne zmiany, o których pisałem powyżej są utrzymane. Spalanie nie uległo zmianie, choć muszę się pochwalić rekordem najniższego spalania: 3,7l/100km (trasa o długości 300 km, prędkość przelotowa 90-100 km/h, bez plecaka z zapakowanym na fula kufrem). Kumpla skuter piaggio mp3 (pojemność 250 cm) spalił w tych samych warunkach 3,5 l/100km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:53, 19 Sie 2015
tango
A1

 
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Piastow





Wybaczcie proszę archeologię, ale ponieważ upłynęło już trochę czasu od ostatniego wpisu ciekaw jestem jak to teraz wygląda. Pozwoliłem sobie na napisanie posta a nie ukrywanie się na pw - ale właśnie zainteresowałem się tym tematem i ciekaw jestem jakie są wyniki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:59, 20 Sie 2015
Arkady
A1

 
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce





Moto sprzedałem w maju b.r. Do tego czasu przejechałem po zrewitalizowaniu silnika ponad 18 000 kaemów i nie było żadnych niepokojących objawów. Objawy, o których relacjonowałem utrzymały się do końca. Jakiś wielkich spektakularnej poprawy osiągów nie było. Zauważyłem lekki przyrost mocy, miękką i cichszą pracę silnika. Sprzęgło, osprzęt, silnik skrzynia działa bez zarzutu, żadnych awarii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:25, 20 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





wg mnie miales wyjatkowe szczescie, ze znalazl sie nabywca na moto ze zrewitalizowanym silnikiem. Nie chce przez to powiedziec, ze zaszkodziles sprzetowi - tylko, ze to na tyle dwuznaczna, niepewna i niesprawdzalna (w warunkach domowych) metoda zmiany wlasciwosci jednostki napedowej, ze wg mnie - swiadomie, tylko desperat wzialby taki sprzet. Mogles przez takie dolewki np skrocic zywot silnika, przy chwilowej poprawie parametrow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:40, 21 Sie 2015
obcy_88
A1

 
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała





Witam. Czytam ten temat i wychodzi na to ze na forum jest ponad 90% filozofów. Twierdzenia tych lodzi są co najwyżej śmieszna i opierają sie tylko na domysłach, które są bezpodstawne.

Teraz troche praktyki.
Stosowałem rewitalizer do poprzedniego motocykla tj. suzuki Gs500 z 92. Każdy kto zna ten motocykl wie ze jego silnik kocha popijać
olej. Niektóre egzemplarze dochodzą do 1ltra na 1tys. Mój spalał ok. 0.7 na 1tys, po zmianie oleju z castrola gsp na motula (10w40) i za aplikowaniu xado spalanie oleju spadło do 0.5l. Mogę śmiało stwierdzić ze rewitalizer pomaga. Skutków ubocznych nie stwierdziłem. A wiec warto stosować kiedy objawy zużycia silnika zaczynają być widoczne.
Przejechałem na tym ok 5-7 tys. Jednak jak sie powiada: Szkłem dupy nie wytrzeż. Kupiłem jednostkę napędową z 2006 i przestałem dolewać oleju i innych wynalazków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:16, 21 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





nie wiem ile to procent a moze promili wychodzi, ale na forum na pewno jest jeden glupek, ktory uogolnia i wysnuwa wnioski na podstawie przejechania 7 tys km jakis purchlem, ktoremu pewnie by pomogla smola wlana w silnik.

My napisalismy (te twoje 90% filozofow) o sensie lania specyfikow do silnikow, ktore (jak na motocykl) sa prawie nie do zdarcia i w zasadzie nie potrzebuja "doktora" z tv-marketu. Napisaliosmy tez, ze bez solidnych testow porownawczych nie ma jak sie odniesc do tej kwestii. A majac taka "niewiadoma" trzeba byc hazardzista, zeby kupic swiadomie sprzeta po takim "leczeniu"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:43, 22 Sie 2015
obcy_88
A1

 
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała





Napisałem że w starym silniku motocyklowym który nadaje się do kapitalik stosowanie tego środka przynosi minimalną poprawę, co nie uchroniło mnie przed wymianą silnika ponieważ spalanie oleju i tak było ogromne. Wyraziłem swoją opinie potwierdzoną krótkim testem na temat tych środków z którą każdy może się zapoznać, nikogo nie namawiam do stosowania. Przepraszam jeżeli kogoś uraziłem nazywając filozofem.
Szuja jeżeli zasłużyłem na miano głupka to na pewno jest nad dwoje.
Dzięki za takie potraktowanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez obcy_88 dnia Sob 10:49, 22 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:36, 22 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





przeczytaj teraz swoj poprzedni post i porownaj do tego ostatniego. Oczywiscie z pominieciem wytluszczonej tresci, bo przemowila przez Ciebie urazona duma, a nie obiektywizm. Potraktowano Cie tak jak sobie na to zapracowales, nie ma o co sie obrazac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:31, 22 Sie 2015
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





obcy_88 napisał:

Szuja jeżeli zasłużyłem na miano głupka to na pewno jest nad dwoje.
Dzięki za takie potraktowanie.


I jeszcze do tego chyba dziewczynka. Bo skoro "dwoje" a Szuja jako ksiądz kobietą być nie może... to wychodzi, ze dziewczynka.
;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czy ktoś poddawał silnik rewitalizacji?
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin