VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DID 525 VX CZY DID 525ZVMX
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DID 525 VX CZY DID 525ZVMX
PostWysłany: Pią 10:10, 30 Maj 2014
Ksiądz
A2

 
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra





Witam
W niedługim czasie czeka mnie wymiana napędu. Wiem,że zvmx jest hiper-super-extra wzmocniony ale ponieważ w sprzedaży do tysiąca jest również drugi z wymienionych - stąd moje pytanie. Czy ktoś z forumowiczów jeździ na vx x-ring i jakie ma spostrzeżenia odnośnie eksploatacji?
Jeśli bowiem spokojnie można jeździć na tym "słabszym" to mógłbym różnicę w cenie przeznaczyć na zakuwarkę.
Przy okazji chciałbym się upewnić czy przed odkręceniem siłownika sprzęgła (aby dojść do zębatki) powinienem wcisnąć klamkę sprzęgła i w takiej pozycji ją zabezpieczyć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:32, 31 Maj 2014
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





Poczytaj tutaj

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/lancuch-spadajace-oringi,12340.html

Mam nadzieję ,że to tylko wadliwa seria bo ja muszę przez te rozwalone oringi niedługo też kupić nowy.

Co do klamki to ja przy czyszczeniu brudu przy zębatce nigdy jej nie wciskam ,ale też nie odłączam przewodu sprzęgłowego .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KANGUR dnia Sob 20:35, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:38, 01 Cze 2014
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 565
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





przy zmianie łańcuchai zebatek mechanik nic nie kombinował z klamka sprzęgła


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:38, 01 Cze 2014
Ksiądz
A2

 
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra





Czyli super hiper wzmocniony nie gwarantuje jego dobrej jakości. Dalej mam dylemat, który założyć. Co do klamki to przeglądałem kiedyś jakiegoś posta i nie pamiętałem czy to było przy naprawie siłownika czy przy ściąganiu dekla. Nie zaglądałem tam dotychczas stąd moje pytanie.
Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:10, 05 Cze 2014
Ksiądz
A2

 
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra





Kangur jako, że biorę się za to pierwszy raz powiedz mi tylko - czy sprężyna tłoczka siłownika po odkręceniu od pokrywy nie wypycha tłoczka? Pytam bo nim zmienię zębatki i zakuję łańcuch - trochę czasu minie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 6:52, 05 Cze 2014
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 552
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





Wypycha ale na tyle mało ,że tłoczek zostaje w cylinderku ( na dłuższy czas możesz go zabezpieczyć np. trytytką .Wpychasz go ponownie niejako samoczynnie w momencie próby przykręcenia . Ja po prostu przykładam do popychacza , wciskam do oporu tak aż siłownik zacznie dolegać do kartera i wtedy łapę śrubkami dokręcając je palcami a później tylko dokręcam do wyczuwalnego oporu i po robocie .

P.S. Jakiś czas temu na odsłonięty popychacz na któy leci syf prosto z zębatki założyłem gumkę osłonową od prowadnic zacisku samochodowego która świetnie się sprawdza bo popychacz lśni jak nowy . Niektórzy montują też tulejki np. miedziane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:57, 05 Cze 2014
Ksiądz
A2

 
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra





Kangur bardzo ci dziękuję za info. Dla większości to wszystko oczywiste a prawda taka, że jak się za coś zabiera pierwszy raz to lepiej się upewnić i wyeliminować niespodzianki. Patent z gumką wydaje się ok. Nie trzeba idealnie docinać jak w przypadku sztywnej rurki. Jak tylko dotrze do mnie zakuwarka - biorę się za wymianę.
Jeszcze raz dzięki
Szerokości


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DID 525 VX CZY DID 525ZVMX
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin