VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DL 1000 łańcuch
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DL 1000 łańcuch
PostWysłany: Sob 22:20, 23 Kwi 2011
Marynarz
A2

 
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk





Czy możecie pomóc mi w wyborze łańcucha i zębatek ?
Ważna jest wysoka jakosć i trwałosć, nie chcę zaoszczędzić 100zł, a potem szybko kupowac drugi zestaw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:27, 24 Kwi 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





DiD 525 VM2 złoty. jakieś 600pln z zębatkami. Larsson.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:41, 24 Kwi 2011
buli
A2

 
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków





we wspomnianym larssonie masz konfigurator zestawów napędowych:
http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=7227&cdes=Konfigurator%20zestaw%F3w%20nap%EAdowych&bid=110396
podpowiada fabryczne przełożenie - nie ma co zmieniać
jak przejdziesz do zakładki "łańcuch" będziesz mógł sobie dobrać taki jak tobie pasuje.
od razu podliczy cenę
w/g mnie wystarczy rk xsoe , ale możesz też wziąć did'a zvmx, mocniejszy, ale droższy
larsson sprzedaje zębatki jt, jakościowo porównywalne z sunstar - obie firmy są bardzo dobre

złoty nie znaczy lepszy a droższy, tylko droższy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buli dnia Nie 11:46, 24 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:17, 24 Kwi 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





RK się ciągnie jak gumka od majtek, ja osobiście nie polecam. Ale to moja opinia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:17, 24 Kwi 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Jak nie zamierzasz zmieniać motocykla w najbliższym czasie, to zainwestuj raz a dobrze. Na najmocniejszym łańcuchu super hiper turbo wzmocnionym DIDa i zębatkach sunstar robiłem po 10tys. km bez dotykania naciągu, moim zdaniem zestaw był wart swojej ceny.
Teraz mam właśnie RK i jakoś szału nie ma... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:51, 24 Kwi 2011
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





Właściwie to nikt nic konkretnego nie napisał, jak cena rk jak cena did , ile km na rk przejechane do wymiany a ile na did jeżeli różnica 500 czy 1000km to kupiłbym tańszy jeździłem na rk i nie narzekałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:30, 25 Kwi 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





PETER napisał:
Właściwie to nikt nic konkretnego nie napisał, jak cena rk jak cena did , ile km na rk przejechane do wymiany a ile na did jeżeli różnica 500 czy 1000km to kupiłbym tańszy jeździłem na rk i nie narzekałem


Mam DID VMZ złoty. Założyłem przy wymianie napędu olejarkę przy przebiegu 26-27 kkm. Teraz mam niecałe 44kkm i łańcuch naciągałem ze 3 razy. Niech dożyje 30-go tysiąca, to przy założeniu że robię jakieś 18kkm rocznie, napęd spokojnie wystarcza mi na dwa sezony. Jest oszczędność.
I tak Właśnie w tym roku zamiast napędu kupiłem kpl sprężyn na P i T.

RK miałem w XTZ750 bez olejarki. Standardowo smarowałem sprayem co +/- 500km zawsze motul road+. Wystarczył na 15kkm.
Więcej go nie założę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 0:34, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:49, 25 Kwi 2011
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 57 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





W zestawach napędowych smarowanie jest najważniejsze
Nie inwestowałem w super uszczelnienia , tylko kupiłem zwykły o-ringowy RK + motooiler - 18 tysi nakręcone i jeszcze nie naciągałem ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:11, 25 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Oryginalny łańcuch to O-ring?!
http://www.motorcycle-superstore.com/1/5/85/6292/20543/PITEM/RK-O-Ring-OEM-Chain-and-Sprocket-Kits-2002-Suzuki-V-Strom-1000-Parts.aspx

Wyniki ankiety nt. żywotności łańcuchów w V-Stromach:
http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/40576-when-did-you-replace-your-chain-4.html

Ja ciągle nie mogę się zdecydować czy brać VM czy ZVM... Różnica w cenie między złotym Very Happy VM, a srebrnym ZVM to jakieś 30-50 zł i zastanawiam się czy jest sens brać ten mocniejszy.

Tutaj sprzedają łańcuch z oznaczeniem 118. To pomyłka, czy do dużego DL'a można sobie ot tak zamontować 118 ogniw zamiast 112? http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-suzuki-dl-1000-v-strom-02-10-did-i1578389048.html

Zestawy z zębatkami Sunstar są o ok. 50-100 zł droższe niż te z JT. Z tego co wyczytałem, nie ma raczej sensu dopłacać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:15, 25 Kwi 2011
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





To ja się pochwalę że mam Japoński zestaw AFAM XHR . Moto kupiłem 2 lata temu przy przebiegu 22 tys. teraz mam 43 tys i przez ten cały okres naciągałem go dopiero raz o 1 (jedną) kreskę na znaczniku. Ile zrobił poprzedni właściciel nie wiem, od początku używam automatycznego smarowania i jestem z tego zestawu mega zadowolony. Tak łańcuch jak i zębatki są w dobrej formie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:56, 13 Mar 2013
Jacq
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa





Odgrzebię trochę temat, bo powoli przymierzam się do zakupu nowego zestawu napędowego.
Ostatnio w pisemkach motocyklowych widziałem newsa, że JT produkujące do tej pory
zębatki motocyklowe, wypusza na rynek swoje łańcuchy.
Piszą, że już powinny być w sprzedaży w Intermotors.
Tam ich nie znalazłem, za to znalazłem już jakąś aukcję:
http://moto.allegro.pl/naped-lancuch-zebatki-suzuki-dl-1000-v-storm-i3079794514.html

Co o tym myślicie? Cena całkiem fajna jak za zestaw.

update:

tu o tych łańcuchach też piszą:
http://www.motogen.pl/Lancuchy-JT-tansze-i-mocne,16646.html

update2:
zamówiłem... zobaczymy jak się sprawdzi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Czw 18:25, 14 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:25, 16 Mar 2013
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





czy można wierzyć komuś kto pisze ze n/w element jest do ,cytuje,"honda dl 1000...."??

Odgrzebię trochę temat, bo powoli przymierzam się do zakupu nowego zestawu napędowego.
Ostatnio w pisemkach motocyklowych widziałem newsa, że JT produkujące do tej pory
zębatki motocyklowe, wypusza na rynek swoje łańcuchy.
Piszą, że już powinny być w sprzedaży w Intermotors.
Tam ich nie znalazłem, za to znalazłem już jakąś aukcję:
http://moto.allegro.pl/naped-lancuch-zebatki-suzuki-dl-1000-v-storm-i3079794514.html

Co o tym myślicie? Cena całkiem fajna jak za zestaw.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Sob 18:31, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:32, 16 Mar 2013
Jacq
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa





W tytule aukcji błędu nie ma, więc nie ma się co literówek czepiać Wink
Najważniejsze że parametry łańcucha i zębatek się zgadzają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:47, 16 Mar 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





A ja zapytam czy nowy łańcuch zakładamy od razu czy czyścimy np naftą z tego tłustego smaru którym jest zabezpieczony i smarujemy smarem do łańcuchów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:50, 23 Mar 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Nikt nic nie doradzi?.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:19, 23 Mar 2013
Jacq
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa





Maro... a po co go szyścić??
Przecież to co na nim jest za chwilę samo zniknie, a też jest smarem Wink
Z chwilę to się "zużyje" i posmarujesz swoim ulubionym smarowidłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:37, 30 Paź 2013
Jacq
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa





Ok. Przymierzam się do kolejnej zmiany napędu.
Łańcuch JT wystarczył na 16 tysięcy, z czego jakieś 6 obciążony z pasażerką.
Nie wiem na ile dobry jest to wynik, bo nie mam porównania.

Postanowiłem jednak, że następnym łańcuchem będzie ZVMX lub RK.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:49, 30 Paź 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Z tego co mi mówił mój mechanik z Larsona DID powinien wytrzymać 2 pary zębatek, sam jest czynnym motocyklistą a zakłada jednak RK, jest dobry i jest różnica w cenie, polecił mi go i nie narzekam zrobiłem ponad 5tyś i tylko raz go podciągnąłem i to może tylko 2-3 obroty imbusa! Droższe nie znaczy lepsze!
Pzdr. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:14, 30 Paź 2013
Jacq
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa





Dziś byłem w sklepie. Różnica w cenie między wzmocnionym RK a DID ZVMX to różnica rzędu 30pln.
RK akurat nie mieli więc wybór był prosty.

Natomiast z tym, że droższe nie znaczy lepsze generalnie zgadzam się, ale...
Jak pokazał przykład łańcucha JT... zdecydowanie warto dopłacić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:16, 31 Paź 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Jeżdżę na RK od jakiś 60000 km i różnicy między nim a DID nie zauważyłem.
Jedyne co to RK jest trochę tańszy. To jest ta sama klasa łańcuchów.

W Polsce jakoś się utarło, że tylko DID. Oczywiście każdy podaje, że ma złoty. Wink
Złoty kolor w DID nic nie znaczy. Srebrny DID z tym samym oznaczeniem jest tak samo wytrzymały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:32, 31 Paź 2013
Jacq
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa





rozumiem ze te 60K to nie na jednym napędzie ? Wink

A co do DID/RK i złoty/czarny to jestem tego samego zdania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:13, 31 Paź 2013
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





U mnie w litrze napęd zrobił 24tys... i sprzedałem motocykl, a łańcuch dalej był w bardzo dobrym stanie. Podciągałem go w tym czasie może 2-3 razy? I pisząc "podciągałem", mam na myśli powiedzmy 1/4-1/2 obrotu śruby regulacyjnej. Myślę, że u nowego właściciela bez problemu powinien wytrzymać do 40tys, może i więcej, zależy jak był smarowany, czy naciąg był prawidłowy itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Czw 14:13, 31 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:58, 31 Paź 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Jacq napisał:
rozumiem ze te 60K to nie na jednym napędzie ? Wink

A co do DID/RK i złoty/czarny to jestem tego samego zdania.

Oczywiście nie na jednym. Wink Trochę nie jasno napisałem.

Pierwszy był DID - najtańszy model firmowo montowany w Suzuki. Potem RK też najtańszy przewidziany przez producenta do DL650.
Średnio na napędzie robię 20000 km.

Aktualnie przez przypadek zaszalałem i mam najmocniejszego RK, po prostu sprzedawca w Hein-Gericke kupił go dla siebie i zmienił motocykl więc dostałem go w cenie tańszego. Wink

Osobiście jestem zwolennikiem zakładania modelu, który doradza producent do danego motocykla. Najdroższy model łańcucha czasami kosztuje 2 razy tyle co tańszy a dwukrotnego przebiegu nie zrobi.

Jeżeli chodzi o przebiegi 20000 km na łańcuchu to spokojnie dałbym radę więcej, tylko jak łańcuch jest w końcówce swojego żywota i trzeba go naciągać co 1000 km to go zmieniam bo mi się nie chce z tym bawić. Inna sprawa, że wtedy jest przeważnie już nie równo wyciągnięty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:43, 24 Wrz 2015
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 309
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Trochę odgrzeję kotleta co by nie smarzyć nowego. Mam napęd niewiadomego pochodzenia, którego jeszcze nie wymieniałem i nie mam pojęcia ile ten napęd ma przejechanych km. Osobiście przejechałem na nim ponad 6000km. Poprzedni właściciel mało jeździł (jakieś 4000km. w 2 lata) i nic nie wspominał o wymianie napędu. Tak więc zakładam, że ma co najmniej 10000km. Łańcucha nie naciągałem bo ma luz około 3cm na całej długości i ładnie trzyma się zębatki. Zastanawiam się teraz kiedy go zmieniać. W tym sezonie już pewnie tego nie zrobię bo może jeszcze 1000km dołożę ale w przyszłym na wiosnę czeka mnie dłuższa wycieczka (jakieś 4000km). Czy wymieniać napęd na wiosnę?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lucek79 dnia Czw 20:45, 24 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:07, 24 Wrz 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





jesli masz lancuch rowno wyciagniety i masz zapas do jego naciagania oraz zeby sa prawidlowego ksztaltu (polecam manual) to raczej nie ma potrzeby wymiany.

Dla przykladu moje moto ma ok. 30 tys km i oryginalny naped, rowno wyciagniety i jeszcze 3 kreski do naciagniecia, wiec przy zrownowazonym uzywaniu moto i odpowiedniej konserwacji moze sluzyc i sluzyc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:24, 24 Wrz 2015
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 309
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Szuja napisał:
jesli masz lancuch rowno wyciagniety i masz zapas do jego naciagania oraz zeby sa prawidlowego ksztaltu (polecam manual) to raczej nie ma potrzeby wymiany.

Dla przykladu moje moto ma ok. 30 tys km i oryginalny naped, rowno wyciagniety i jeszcze 3 kreski do naciagniecia, wiec przy zrownowazonym uzywaniu moto i odpowiedniej konserwacji moze sluzyc i sluzyc.


A Ty Księże Szujo nie masz czasem 650 ? Bo to chyba jest różnica w zużywaniu się napędu i mam pewne wątpliwości czy w tysiaku przy momencie 100Nm nie padnie napęd wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:40, 24 Wrz 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





mam meska wersje v-stroma Smile 1k


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:13, 24 Wrz 2015
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 309
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Szuja napisał:
mam meska wersje v-stroma Smile 1k

W takim razie proszę o pokutę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:33, 24 Wrz 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





jak pokuta to i spowiedz - uczciwie wypelnij

http://ojciec-dyrektor.de/grzechy0.htm







]:--)>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:52, 24 Wrz 2015
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 309
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Pisze, że mam żałować za grzechy a ja ich nie żałuje bo fajne były Smile Np. pijaństwo i sex z gumką yeeaah. O przepraszam, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu i o zgrozo antykoncepcja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:59, 24 Wrz 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





daj wszystko na 'tak' i zobacz co bedzie sie dzialo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:06, 24 Wrz 2015
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 309
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





No tak. Przelałem z góry 600 zł za 10 lat grzeszenia. W sumie się opłaca. Mam spokój na 10 lat a w razie czego królestwo niebieskie będzie mi otwarte stało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:11, 24 Wrz 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





hehe, to chyba jakis abonament wziales Very Happy Oki, koniec spamowania w rozanco..., tfu lancuchowym temacie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DL 1000 łańcuch
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin