Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 1000 Szarpnięcia silnika.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:02, 29 Maj 2016    Temat postu: DL 1000 Szarpnięcia silnika.

Zaobserwowałem od pewnego czasu, gdy jadę spokojnie około 4000 obr/min
delikatne szarpnięcia silnika tak jakby odjąć gazu i dodawać, czy to może być przyczyna w układzie PAIR? Czy np: brudne wtryski czy jakieś czujniki przepustnic lub inne, a może prosi się po prostu synchronizacja przepustnic?
Podpowiedzcie co to może być.
Myślę o kupnie tej zabawki:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaper
Motocyklista



Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 6:48, 30 Maj 2016    Temat postu:

Gdzieś tu na forum czytałem temat o uszkodzonym czujniku TPS, bardzo podobne były objawy. PAIR możesz wyczyścić bo nie jest to aż tak skomplikowane. Synchro możesz w sumie też zrobić, może akurat mu przejedzie, aczkolwiek wątpię.
Na temat zabawki nic nie podpowiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 10:07, 30 Maj 2016    Temat postu:

Zaper napisał:

Na temat zabawki nic nie podpowiem.


Tu jest oryginał narzędzia diagnostycznego.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ktoś na forum posiada(ł) to narzędzie. Może Brzo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 20:14, 30 Maj 2016    Temat postu:

Jeżeli czujnik TPS jest uszkodzony to na auto diagnostyce to wyjdzie?
Mam na myśli mostek w kostce serwisowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinwtr
A1



Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: Nie 20:51, 05 Cze 2016    Temat postu:

Miałem podobnie w 1000 K7. Jazda w przedziale 3500-4000 obr/min powodowała strzały w air box i szarpnięcie motocyklem. Jedni mówią że ten typ tak ma a innym się udało to wyeliminować. Przeglądnąłem obecne forum jak i sprawdziłem na forach zagranicznych. Zacząłem od standardowych czynności serwisowych czyli: regulacja luzów zaworowych, synchronizacja przepustnic, wyczyszczenie PAIR, sprawdzenie czy się wtryskiwacze nie obluzowały, czy króćce przepustnic się nie zsuneły itd. Po w/w zabiegach nadal to samo. Jeszcze na forach znalazłem że można założyć PC i zmienić mapę. Spory wydatek więc z niego zrezygnowałem. Jako że w podobnym czasie pojawił się pomysł na wyświetlacz biegów, kupiłem dedykowany do mojego modelu Gipro (na chwilę obecną nie pamiętam modelu) z funkcją TRE. Na dzień dzisiejszy jeżdżę na trybie dla 5 lub 6 biegu i zapomniałem o szarpnięciach. Możecie wierzyć lub nie ale gdy przestawię na standardowy tryb to problem wraca. Przełączę na 5 lub 6 i nie ma objawów strzelania lub szarpania. Dodatkowo mam założone przeloty IXIL'a. W moim przypadku to pomogło ale czy sprawdzi się w innych motocyklach, nie wiem jest to do sprawdzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaper
Motocyklista



Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 15:53, 06 Cze 2016    Temat postu:

W sumie jak teraz jeszcze raz przeczytałem ten post to przypomniało mi się, że w moim 1000k2, jeden z 3 kabelków idących od czujnika biegu jest obcięty i wgrana jest mapa z serwisu Suzuki. Nie powiem Ci jednak nic więcej na ten temat bo to robił wcześniejszy właściciel. Nie wiem czy to coś daje, ale żadne poszarpywanie nie występuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin