Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

rozrząd Dl 650

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczek1709
A1



Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw 16:23, 09 Cze 2016    Temat postu: rozrząd Dl 650

witam, jest moze ktos lub polecacie kogos z okolicy wrocławia kto posłucha mojego DL i rzuci okiem na łańcuszki rozrzadu?? chyba nic niepokojacego sie niedzieje ale wole sprawdzic przebieg 62tkm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Czw 17:33, 09 Cze 2016    Temat postu:

Jeżeli chodzi o Wrocław to polecam Bliźniaka z Wrocka.
RideNow al. Wiśniowa 3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Czw 18:09, 09 Cze 2016    Temat postu:

Dostęp do napinacza na przednim cylindrze jest dobry, więc w sumie samemu można sprawdzić ile ząbków na napinaczu jeszcze zostało.
Jak zdejmiesz zbiornik i puszke filtra powietrza to masz wszystko jak na dłoni.
Gdzieś czytałem, że łańcuchy rozrządu wytrzymują około 70-80tyś km i u mnie się to potwierdziło. Przy ok 65tyś km ( nie pamietam dokładnie) wymieniłem je u siebie. Jeszcze pare tyś by pojeździły ale rozbiórka w połowie sezonu i wizja dalszego wyjazdu skłoniły mnie do wymiany od razu. Założyłem łańcuchy DIDa.

Pod koniec sezonu muszę tam zajrzeć, bo zbliżam się do kolejnych 60ciu tyś km Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Pią 12:39, 10 Cze 2016    Temat postu:

U mnie przy 85000 km przebiegu nie było potrzeby wymiany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczek1709
A1



Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią 13:21, 10 Cze 2016    Temat postu:

od pewnego czasu silnik zmienił troche charakterystyke(dzwiek) pracy na wolnych obrotach wydaje mi sie ze nic zlego sie nie dzieje ale wole sprawdzic te łancuchy a z racji tego ze mechanik ze mnie marny chetnie poradze sie i skrzysta z wizyty u specjalisty i osoby majacej pojecie o tym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
A



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 15:46, 10 Cze 2016    Temat postu:

U mnie tez ok 80 tys. Byl na przegladzie i powiedzieli ze kolo 100 tys pewnie trzeba bedzie wymienic. Na razie nie 😀

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bronek
A1



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:27, 10 Cze 2016    Temat postu:

Cześć! U mnie jest już 90 tys. km i wciąż jest OK. Pewnie po tym sezonie wymienię dla świętego spokoju.
Ostatnio sprawdzany był w ASO i mówili: "jest jeszcze OK, jeździć i się nie martwić. Jak przyjdzie pora wymiany to zacznie hałasować i się zorientujesz, że coś się zaczyna dziać i sam do nas przyjedziesz". Czy ktoś może potwierdzić, że zużyty łańcuch faktycznie hałasuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pią 19:12, 10 Cze 2016    Temat postu:

Tak hałasuje jak jest zużyty. Ale co to za specjaliści w serwisie skoro powiedzieli że jak zacznie hałasować to przyjedź... Dzisiaj nie hałasuje, jeszcze jest dobrze. Jedziesz w trase, masz do nawinięcia kilka tyś km i w połowie trasy zaczyna hałasować. I co wtedy? Jestem zdania, że lepiej zapobiegać niż leczyć, wymieniłem zanim zaczęło dzwonić.
Klocki tez wymieniasz jak słychać, że blachami drze po tarczy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pią 19:15, 10 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryczek1709
A1



Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob 12:29, 11 Cze 2016    Temat postu:

z jakimi kosztami trzeba sie liczyć przy wymianie i co trzeba wymienic tylko łancuch czy napinacze i slizgi prowadzace rowniez?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 16:13, 11 Cze 2016    Temat postu:

Ja zapłaciłem 7 stów za robociznę u Michała plus koszt łańcuchów DID.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mich
A



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA, Czarne, pomorze

PostWysłany: Nie 10:14, 12 Cze 2016    Temat postu:

Suszny napisał:
Tak hałasuje jak jest zużyty. Ale co to za specjaliści w serwisie skoro powiedzieli że jak zacznie hałasować to przyjedź... Dzisiaj nie hałasuje, jeszcze jest dobrze. Jedziesz w trase, masz do nawinięcia kilka tyś km i w połowie trasy zaczyna hałasować. I co wtedy? Jestem zdania, że lepiej zapobiegać niż leczyć, wymieniłem zanim zaczęło dzwonić.
Klocki tez wymieniasz jak słychać, że blachami drze po tarczy?


A czy zmieniasz klocki w połowie zużycia??? Twoim tokiem myślenia przed każdym wyjazdem trzeba zmieniać moto na nowe lub wymieniać wszystko co jest tylko możliwe...
Nie popadajcie w paranoje....

Bardzo praktyczne podejście serwisu:-)

Jak byś wiedział jak zbudowany jest i jak działa łańcuch to wiedziałbyś także, że nie zaczyna on hałasować nagle jak piszesz tylko stopniowo w miarę zużycia... Co nie dyskwalifikuje go jeszcze przez bardzo długo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin