VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DL 650 - spalanie Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 9:58, 04 Maj 2011
jasio
A

 
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Panowie kilka dni temu byłem z Plecaczkiem nad morzem. Zjeździliśmy całe zachodnie wybrzeże. Spacerowym tempem (~ 70 km/h) na jednym zbiorniku zrobiliśmy 570 km - do baku weszło potem 20,6 litra - spalanie na poziomie 3,6.
Nie wiem czy ma na to wpływ filtr K&N i irydowe świece.
Jadąc z Wawy do Kołobrzegu w 2 osoby i kompletem kufrów w miarę przepisowo spalił 4,6 a jak się nam konkretnie spieszyło i jazda niewiele wspólnego miała z tym co w przepisach wyszło 5,1.

Dodam tylko, że max. spalanie jakie miałem trasa Wawa-Poznań - autostrada i ciągłe pałowanie wyszło ok 5,5 litra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:02, 04 Maj 2011
brunner
A

 
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin





U mnie powyżej 5l. (5,3-5,5) i nie chce inaczej. Głównie Szczecin i okoliczne twarde dróżki, głównie solo z centralnym kufrem. Miałem nawet plan, aby wracając wczoraj z Kołobrzegu (trasa do Szczecina ok. 130 km) pojechać 90 km/h i też zameldować jakiś mikroskopijny wynik. Ale nie dało się, nie umiem Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:00, 05 Maj 2011
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Yo...

Ja ostatnio jeżdzę maszyną na codzień do pracy.
W sumie (w jedną i w drugą stronę) wychodzi 60 km dziennie, przy czym 40 km to autostrada.
Autostrada - maks. 140 km (kufer mnie hamuje).
Reszta jak wiadomo - korki i przeciski.
Jeżdżę sam oczywiście i wychodzi mi przy tankowaniu 4,8 l/100 km.

Ave


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:51, 08 Maj 2011
Dess
A

 
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





U mnie tak, jak jeżdżę na co dzień to 5 +- 0.2 litra/100km.

Jak jechałem na zlot, z łodzi do Katowic na odkręconej na maksa manetce przez większość czasu z plecaczkiem i bagażem (bez bocznych) wyszło 5.6L /100km.

Za to jak wracaliśmy, tą samą drogą w ten sam sposób wyszło 7.7 L/100km (chyba przez ten straszny wiatr wiejący prosto w klatę, albo tak strasznie utyliśmy na zlocie Smile ), nie spodziewałem się że tak się da .

Dalej z łodzi jadąc 100-140 wyszło 4.7L/100km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:10, 09 Maj 2011
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Spalanie mojego DL'a po przejechaniu 280 km:

- 200 km zostało przejechane z prędkością 80-110 (drogi wojewódzkie i powiatowe)
- 80 km zostało przejechane z prędkością 130-160 (autostrada)

4,46 l/100 km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
spalanie
PostWysłany: Śro 9:11, 15 Cze 2011
tomi
A1

 
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





u mnie sprawdzone:

autostrada: średnio 130-140km/h + kufry + top case, ale bez plecaczka = 5,5L
drogi krajowe: średnio 100 km/h, standardowy przejazd między autami, z plecaczkiem + wyładowane kufry + top case = 5L


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:44, 16 Cze 2011
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





U mnie to wygląda tak:
- początkowo po kupieniu moto jeździłem na obrotach 3000-4000 i w kasku za 400pln przez 2,5tyś. km moto brał 3,9-4,1litra
- teraz jeżdżę w Schubercie C3 i na obrotach 5000-6000... i moto bierze 5litrów

Wniosek poza wątkiem: C3 nie jest opływowy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:42, 13 Lip 2011
Ra-V
A1

 
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja, jadąc w Warszawy prawie do Białegostoku, 180km/h nową S8, a od Zambrowa szutrami do miejscowości Łapy Wink gdzie szutry mają około 5-6 metrów szerokości i zakręty przy prędkości 90km/h są pokonywane bokiem, a na prostej jest co najmniej 120km/h w porywach do 150km/h miałem spalanie... nie wiem policzcie 18L na 215 km...
Moja SIWUCHA pali tyle ile jej każę i każdy kto pisze o 4l (poza oczywiście rozpędzaniem umiejętności), pozostaje w nieosiągalnej sferze moich marzeń.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ra-V dnia Śro 0:43, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:19, 13 Lip 2011
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Mnie od momentu zakupu pali 6L przy normalnej jezdzie a jak dziadkuje do 4000 obr/min to spali 5L mniej nie chce Sad zawsze jezdze z kuferkiem ale chyba az takiego wplywu to nie ma...

jest power commander z wgrana mapa i podobno 70KM tak pokazuje wykres... filtr K&N i specjalnie robiony wydech...

mysle zeby zmienic na pelny uklad Leo i pod to grac mape ze strony PC...

nie mam pomyslow zeby mniej spalil Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:19, 13 Lip 2011
quiki
A2

 
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 90
Przeczytał: 63 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica





Spalanie to jeden z większych atutów DL. Mój jeżdżąc normalnie, czyli tak do 140 spalił 4,2l. Zrobiłem 380 km na 16l.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:40, 13 Lip 2011
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





jak wy to robicie... ja na 15L przejade 250km... i to jezdzac do 120-130km max...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:45, 13 Lip 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Może z wiatrem jeżdżą Smile Ostatnio trochę wiało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:34, 13 Lip 2011
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Woytec napisał:
Mnie od momentu zakupu pali 6L przy normalnej jezdzie a jak dziadkuje do 4000 obr/min to spali 5L mniej nie chce Sad zawsze jezdze z kuferkiem ale chyba az takiego wplywu to nie ma...
[ciach...]
(

Czy my na pewno mówimy o tych samych sprzętach - silniki 650? W ostatni weekend zrobiłem po Karkonoszach 1000km po polskiej/czeskiej stronie, na baku wychodziło około 380km tj. jakieś 16,2-16,7l max tankowałem. Prędkości autostrada 130-140km. niezabudowany 100-120km góry jazda dynamiczna bieg 2 3 4 czasami 5 (120km/h) hamowanie nawrót/zakręt i tak do smrodu okładzin hamulcowych obroty 5000-8000...
Jazda z kufrem kierownik 110kg wagi, K&N, wydech Remus Scorpion
Nigdy mi spalanie nie wyszło znacząco ponad 5litrów choć na dojazdówkach do gór mam A8 i A4 gdzie czasami pod 160-180km/h dojeżdżam/wracam.

Może tego power commander -a trzeba usunąć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Śro 10:36, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:03, 13 Lip 2011
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A8? Jakieś 3 kilometry Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:05, 13 Lip 2011
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





cynek napisał:
A8? Jakieś 3 kilometry Very Happy
dodaj jeszcze S8 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:11, 13 Lip 2011
sopatros
A1

 
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Też się zastanawiam, czy mówicie tu o tych samych sprzętach. Mój K4 nie chce zejść poniżej 5,5. Niezależnie od tego, czego bym z nim nie robił i jak emerycko nie jeździł. Przy jeździe, jaką opisuje Despok wyjdzie mi spokojnie koło 6,3 albo więcej. Takie mam zresztą średnie spalanie. Myślałem, że to starsze modele mają to do siebie, że palą trochę więcej, ale tu też widzę K4. I tak się zastanawiam, co tu można zrobić, żeby na baku przejechać więcej niż 340km? Może dolewać w trakcie Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:44, 13 Lip 2011
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





sopatros napisał:
Też się zastanawiam, czy mówicie tu o tych samych sprzętach. Mój K4 nie chce zejść poniżej 5,5. Niezależnie od tego, czego bym z nim nie robił i jak emerycko nie jeździł. Przy jeździe, jaką opisuje Despok wyjdzie mi spokojnie koło 6,3 albo więcej.
[...ciach] Twisted Evil
Przy emeryckie jeździe tzn. włączam tryb zwiedzania po górach np. Sowich prędkości 70-90km/h obroty 4000-5000 obrotów i na dojazdówce bez szaleństw do 120km/h to mi bierze 3,9l/100km.

Mój model w dowodzie rejestracji 2004, zrobiona synchronizacja przepustnic i zaworów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:52, 13 Lip 2011
sopatros
A1

 
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Mój też miał "podobno" w poprzednim sezonie robioną synchronizację. Wkurza mnie to spalanie nawet nie ze względu na kasę, ale zmniejszony zasięg motocykla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:03, 13 Lip 2011
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





sopatros napisał:
Mój też miał "podobno" w poprzednim sezonie robioną synchronizację. Wkurza mnie to spalanie nawet nie ze względu na kasę, ale zmniejszony zasięg motocykla.
Może warto zrobić synchronizacje przepustnic i wymienić np. świece. U mnie też była zrobiona synchronizacja przepustnic w poprzednim sezonie ale teraz po wymianie filtra powietrza na K&N serwisant stwierdził że synchronizacja musi byc zrobiona pod nowy filtr.
Koszt niewielki, a efekt może być ciekawy. Ze spalaniem chodzi tak jak piszesz o zasięg i sam fakt żeby nie wylewać benzyny w powietrze. Ten model ma palić 4-5,5l a nie 6,5-8 jak litry i już. Jak wychodzi poza zakres znaczy się że jest coś nie tak.
Kupiłem 650 również z powodu mniejszego spalania i nie żałuje (mam już SUVa który zawsze bierze 10l na trasie i to mi wystarczy) Smile

Tak dopytam na marginesie gdzie lejesz benzyne, może dla testu zmień stację na taką gdzie widać że maja bardzo duży przerób + jest firmowa np. BP, Shell


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Śro 12:14, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:12, 13 Lip 2011
sopatros
A1

 
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Dzięki za radę. Właśnie zacząłem się rozglądać za świecami i przy okazji podrzucę moto na synchronizację. Zobaczymy czy coś to da.


Tankuje raczej na dużych stacjach. Głównie na Shellu. Chociaż kosztuje mnie to sporo nerwów bo nie znoszę nachalnej obsługi na normalnych stacjach. Puszką zawsze wybieram Neste. Nikt mi nie truje dupska i odpukać z ropniakiem nie mam nawet zimą problemów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sopatros dnia Śro 13:16, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:59, 13 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





sopatros napisał:
Też się zastanawiam, czy mówicie tu o tych samych sprzętach. Mój K4 nie chce zejść poniżej 5,5. Niezależnie od tego, czego bym z nim nie robił i jak emerycko nie jeździł. Przy jeździe, jaką opisuje Despok wyjdzie mi spokojnie koło 6,3 albo więcej. Takie mam zresztą średnie spalanie. Myślałem, że to starsze modele mają to do siebie, że palą trochę więcej, ale tu też widzę K4. I tak się zastanawiam, co tu można zrobić, żeby na baku przejechać więcej niż 340km? Może dolewać w trakcie Twisted Evil


Nie odwijać gazu do oporu, tylko lekko przyśpieszać, spokojnie można zejść poniżej 4l. Już to kilka razy pisałem, raz udało mi się na jednym zbiorniku zrobić 502km, ale tylko raz. Wyszło 4,1-4,3l/100km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:13, 13 Lip 2011
sopatros
A1

 
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Właśnie kiedy pisałem o różnych technikach emeryckiej jazdy, to miałem na myśli stosowanie się do wszelkich zasad tzw. "ekodrajwingu", włącznie z nieprzyspieszaniem na światłach kiedy wiedziałem, że kolejne i tak będą czerwone (niech żyje synchronizacja świateł w miastach), nieodkręcaniem manetki więcej jak do 1/3 itp, hamowania silnikiem itp. Cóż z tego, skoro spalanie i tak pozostaje w granicach 5,5 litra. Wiem że jeszcze sporo km przede mną i pewnie technika jazdy ma tu ogromne znaczenie, ale nawet starając się nie jestem w stanie zejść poniżej tych wartości, stąd wydaje mi się, że coś jest nie tak. No bo jeśli ktoś przy w miarę normalnej trasie spala poniżej 4 litrów, a u mnie są to o dwa litry więcej...

Ostatnio w ramach ogólnej diagnostyki organoleptycznej zobaczyłem, że po dłużej trasie grzeje mi się tylna tarcza. Przednie są zimne. To też pewnie nie pozostaje bez wpływu na spalanie. Nie wiem jeszcze co jest nie tak z tylnym hamulcem, ale tarcza nie powinna się raczej grzać. Szczególnie, że używam tylnego hamulca jedynie jako wspomagającego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:25, 13 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Rozbierz zacisk, wyczyść tłoczek i nasmaruj smarem miedzianym wszystkie ruchome elementy, zwłaszcza prowadniki zacisku. Jeżeli grzeje się tarcza to oznacza to że nie "odpuszcza" zacisk a tak nie może być!
Wracając do spalania; 5,5l/100km przy ekonomicznej jeżdzie oznacza że coś jest nie tak z moto, skoro mój przy ostrym "pałowaniu" palił 5,5-6,2/100...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:36, 13 Lip 2011
sopatros
A1

 
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Dzięki za podpowiedź z tarczą. Nie wiem tylko gdzie kupić smar miedziany, ale od czego jest net. Co do spalania, to właśnie martwi mnie to, że nie bardzo wiem, co może być nie tak. Zacznę od wymiany standardów eksploatacyjnych, synchronizacji przepustnic i oczywiście przeczyszczenia zacisków i tłoczków tylnego hamulca.

A tak z innej bajki: opłaca się inwestować w irydowe świece? Na forum zdania są podzielone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:42, 13 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





sopatros napisał:
Dzięki za podpowiedź z tarczą. Nie wiem tylko gdzie kupić smar miedziany, ale od czego jest net. Co do spalania, to właśnie martwi mnie to, że nie bardzo wiem, co może być nie tak. Zacznę od wymiany standardów eksploatacyjnych, synchronizacji przepustnic i oczywiście przeczyszczenia zacisków i tłoczków tylnego hamulca.

A tak z innej bajki: opłaca się inwestować w irydowe świece? Na forum zdania są podzielone.



Moim zdaniem nie, nawet jeżeli mają, to bardzo niewielki wpływ na spalanie, natomiast z żywotnością różnie bywa... Ja w viadrze muszę wkręcać irydowe lub platynowe po 90 zł/szt. a i tak wymieniam je co 25tys.
Smar miedziany kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym , ja ostatnio trafiłem w realu na taki fajny w sprayu Very Happy
Może być też ew. smar grafitowy lub litowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 13:45, 13 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:14, 13 Lip 2011
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





no dobra... przekonaliście mnie... jak tylko wróce moto idzie na synchronizację przepustnic i wymianę świec... przy okazji wyczyszczę filtr K&N. Ile taki zabieg w przybliżeniu może mnie szarpnąć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:43, 13 Lip 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Woytec napisał:
no dobra... przekonaliście mnie... jak tylko wróce moto idzie na synchronizację przepustnic i wymianę świec... przy okazji wyczyszczę filtr K&N. Ile taki zabieg w przybliżeniu może mnie szarpnąć?


Zależy gdzie, przeażnie 200-300zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:08, 13 Lip 2011
Kastor40
Motonita

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mysłowice - Śląskie





i mnie K5 +jezdziec (hipopotam)+plecaczek+kufer zazwyczaj kolo 5-5.2L. predkosci 80% 70-100 pagorki i gorki 20% 120-140 na A4 i S1...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:32, 13 Lip 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
Rozbierz zacisk, wyczyść tłoczek i nasmaruj smarem miedzianym wszystkie ruchome elementy, zwłaszcza prowadniki zacisku. Jeżeli grzeje się tarcza to oznacza to że nie "odpuszcza" zacisk a tak nie może być!
Wracając do spalania; 5,5l/100km przy ekonomicznej jeżdzie oznacza że coś jest nie tak z moto, skoro mój przy ostrym "pałowaniu" palił 5,5-6,2/100...


Potwierdzam, mi z 1,5 roku jeżdżenia średnie spalanie wychodzi 5,1?
jakoś tak. W podpisie mam statystykę.
Najwięcej na zbiorniku zrobiłem 458km wlałem ok 20l do baku. Wyszło 4,37L/100km dodam że to był test spalania w warunkach ścisłej zgodności z przepisami Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:25, 13 Lip 2011
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





konra.dzik napisał:
w warunkach ścisłej zgodności z przepisami Very Happy


Taka jazda jest bardzo niebezpieczna, można usnąć za "kierownikiem" i się np. przewrócić Smile
Ale rzeczywiście Dl pali przeciętnie od około 4,7 do 6-6,5 litra, w zależności od stylu jazdy. Ostatnio jadąc z moją małżonką dosyć spokojnie, tak do 120 ale bardzo płynnie nagle poczułem jak się na mnie oparła i zwiotczała, po prostu usnęła, ale to jeszcze pół biedy Smile A jak uśnie kierowca od za spokojnej jazdy ?? Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Czw 10:59, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:43, 22 Lip 2011
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Mi spalanie za ostatnie 5770km wyszło 4.68. I to była jazda mieszana. Natomiast w te wakacje na 3250km w trasie wyszło 4.35. Jazda samemu z 40l kufrem i 40l plecakiem (bagażem Wink ) umieszczonym na miejscu pasażera. Generalnie na prostej leciałem ok 120, ale zdarzyło się i przejechać etap 150km ze średnia 150km/h i to nie po autostradzie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:14, 25 Lip 2011
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





A wiec w ramach walki z wysokim spalaniem w sobotę wyczyściłem mój filtr powietrza K&N... muszę przyznać że był już BARDZO brudny. Po zamontowaniu mam wrażenie że silnik pracuje nieco inaczej a moto lepiej się zbiera... jasne może tylko tak mi się wydaje Smile

Moto zatankowane i teraz sprawdzimy spalanie...

Kolejnym elementem będzie czyszczenie hamulców przód i tył + wymiana kloców z tyłu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DL 650 - spalanie
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin