Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 650 z przebiegiem 100 tys km. Pojezdzi jeszcze czy trup?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
g_przemo
A1



Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Starogard/ Sopot

PostWysłany: Śro 21:37, 19 Sty 2011    Temat postu: DL 650 z przebiegiem 100 tys km. Pojezdzi jeszcze czy trup?

Mam pytanie do znających ten temat lepiej ode mnie. Szukam dla siebie v-stroma 650, i mam okazję kupić w dobrej cenie takie cacko, tyle że z przebiegiem wykręconym na licznych wycieczkach na 100 000 km. Wiem że moto było odpowiednio utrzymywane, nie było katowane, ale przebieg 100tys to i tak trochę dużo. Czy ktoś może mi udzielić rady czy to d radę jeszcze trochę pojeździć, czy po zakupie będzie się trzeba przygotowywać do wymiany wszystkiego po kolei...

Dziękuję z góry za podpowiedzi

Przemek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Śro 21:53, 19 Sty 2011    Temat postu:

DL wiele zniesie i przebiegi ponad 100 tyś, pewnie też, ale wszystko zależy od tego jak był traktowany. Jak zawsze ze sprzętem z drugiej ręki bywa może być zajechany już po pierwszych kilometrach lub przejechać i milion Wink kilometrów bez problemów. Zgodnie z zasadą jak dbasz tak masz. Jeśli wiesz od kogo kupujesz, jak o niego dbał, co już wymienił i że faktycznie wiesz ile przejechał, to już połowa sukcesu. Jeśli takiej pewności nie masz to już musisz mocno sprawdzać żeby potem nie żałować. I najważniejsze to się nie napalać bo okazje zawsze sie trafiają jak nie ta to inna. A przy pierwszym moto jest to szczególnie trudne Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:59, 19 Sty 2011    Temat postu:

Wujekbongos z naszego forum miał DL'a 650 z przebiegiem koło 80tys i jeśli mnie pamięć nie myli to nie miał żadnych usterek, tak więc 100k km tez nie powinno być problemem. Ewentualnie łożyska kół, wahacza mogą już być na wymarciu. Ale reszta jeżeli moto nie było katowane (sam tak piszesz) to przebieg nie jest problemem. BTW - może to właśnie egzemplarz który na początku sezonu sprzedał wujekbongos?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
routerek
Motonita



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW

PostWysłany: Śro 22:30, 19 Sty 2011    Temat postu:

Na forum amerykańskim jest opis (trudno to testem nazwać - ale trochę test) - rapoty ze 100.000 mil chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Śro 22:35, 19 Sty 2011    Temat postu:

Jak zawsze przy moto - na przebiegu i roczniku nie pojeżdzisz , tylko na stanie technicznym . Jeśli serwisowany , to drugie tyle zrobi z palcem w ..... navigacji . Przebiegiem się nie sugeruj bo (ogólnie) większość jest do negocjacji Wink Ustal , co miał wymienione i policz co z mat. eksploatacyjnych trza wymienić , przekalkuluj dolicz 10% na wszelki wypadek i tyle .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:40, 19 Sty 2011    Temat postu:

routerek napisał:
Na forum amerykańskim jest opis (trudno to testem nazwać - ale trochę test) - rapoty ze 100.000 mil chyba.


Chodziło Ci o to: http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/272-000-km-przebiegu-w-dl1000,3700.html#47174

Dotyczy to DL1000 - ale przez cały okres eksploatacji zepsuła się uszczelka w tylnym cylindrze i czujnik stopu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
routerek
Motonita



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW

PostWysłany: Śro 22:47, 19 Sty 2011    Temat postu:

Chyba tak, ale znalazłem to sobie kiedyś sam Razz jak info o DLu szukałem w lengłidżu Razz

m.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujekbongos
Motocyklista



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Czw 13:51, 20 Sty 2011    Temat postu:

Prawda jest taka że jak sprzęt będzie zadbany to przebiegi rzędu 100 000km nie będą mu straszne. Na forum posiadałem moto chyba z największym przebiegiem (przy sprzedaży z tego co pamiętam przebieg wynosił coś około 85 tys) i naprawde do niczego nie można było się przyczepić przy tym motocyklu. Silnik nigdy nie odmówił posłuszeństwa i wyrywał do przodu jak głupi. Oleju nigdy nie brał, nie kopcił, nie kichał, nie prychał itd. Z tego co pamietam to kolega który go kupił też zagląda na nasze forum wiec może napisze jak mu się moto sprawuje po przejechaniu jeszcze kilku km. Wiec jeśli przymierzasz się do zakupu DL-a z takim przebiegiem to najważniejsze byś się naprawde upewnił co do jego serwisowania.
Zasada "jak zadbasz o maszyne to maszyna zadba o Ciebie" jest jak najbardziej prawdziwa:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek87
A1



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 16:26, 20 Sty 2011    Temat postu:

Aktualnie jest niecałe 90 tyś przebiegu, jak dotąd zero problemów Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 19:06, 20 Sty 2011    Temat postu:

Należałoby dokładnie osłuchać silnik pod kontem nietypowych dźwięków i płynności pracy. Po takim przebiegu łańcuszki rozrządu i/lub napinacze mogą, ale nie muszą, dawać o sobie znać. Czy nie wypadają biegi, nadmiernie nie chałasuje i nie ślizga się sprzęgło i czy nie bierze oleju (kopci białym dymem)...
Cała reszta jak w każdym innym używanym motocyklu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 19:10, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:11, 20 Sty 2011    Temat postu:

z rzeczy widocznych to tarcze przód i/lub tył - były wymienione albo niedługo mogą być do wymiany - wszystko zależy jak był użytkowany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fredi
Motocyklista



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:25, 20 Sty 2011    Temat postu:

Jak sprzedawałem VFR, miała na liczniku prawie 106tys km i pewnie ze 30-40tys cofnięte. Jeżeli ktoś dbał o moto to będzie śmigać aż miło.

Wszystko wyjdzie podczas oględzin (albo i nie wszystko?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Czw 22:07, 20 Sty 2011    Temat postu:

nie wiem jak DLe ale mam też yamahę xj600 (4 cyl rzędówka) i jak wiecie to sprzęty już leciwe, jeżdżąc na zloty sporo ludzi miało już ponad 100 tys a nawet pod 200 i jeżdżą aż miło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 22:25, 20 Sty 2011    Temat postu:

Fredi napisał:
Jak sprzedawałem VFR, miała na liczniku prawie 106tys km i pewnie ze 30-40tys cofnięte. Jeżeli ktoś dbał o moto to będzie śmigać aż miło.

Wszystko wyjdzie podczas oględzin (albo i nie wszystko?)


VFR-y zwłaszcza 800, znane są z tego że są NIEZNISZCZALNE Very Happy
krzychoo, ja miałem XJ650 i XS400 z których każda miała przelatane ponad 250tys i dobrze się trzymały! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 22:26, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 14:23, 21 Sty 2011    Temat postu:

Ja posiadam maszynę z 88kkm i do tej pory pięknie śmiga i nie mogę narzekać na cokolwiek. Jedyna awaria wynikająca z lat (2002) użytkowania to zerwany gwint przy pompie sprzęgła... ciekaw jestem jak i kto to zrobił. Ogólnie rzecz trudna do wykrycia przy zakupie i już naprawiona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
g_przemo
A1



Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Starogard/ Sopot

PostWysłany: Pią 23:35, 21 Sty 2011    Temat postu:

Dzieki wielkie za tyle opinii Smile Jak zauważyłem wszystkie podobne, motor może być niezniszczalny jak był dobrze traktowany i serwisowany Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 14:31, 08 Mar 2013    Temat postu:

Mój DL 1000 ma licznikowo 80 tysięcy, poza owiewkami, stelażem lampy i lampą(przygody - klejenie etc) wszystko działa bez zarzutu, jedynym uszkdozeniem mechanicznym poza łozyskami etc(był jeżdżony po szutrach) było uszkodzenie na wiatraku pompy wody - nieoryginalny simmering uszkodził tulejkę. Podejrzewamy że ma sporo więcej przejechane Smile

Po sezonie będe go za ok. 11-12 tys puszczał, z kuframi, i dodatkami, więc sądze że kupiec i tak się znajdzie, jesli nie zalezy mu na wyglądzie, tylko na stanie technicznym Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Pią 14:33, 08 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin