Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL1000: Przednie zaciski hamulcowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillaznow
A1



Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tomaszów Maz

PostWysłany: Pon 10:55, 29 Sie 2016    Temat postu: DL1000: Przednie zaciski hamulcowe

Witam. Pytanie dotyczy Suzuki V strom 1000 K8 mianowicie przednich zacisków. Zauważyłem że lewa strona bardziej hamuje niż prawa, zaciski na lewej tarczy są bardziej starte niż na prawej. Po hamowaniu lewa tarcza ma dużo większą temperaturę niż prawa. Czy to jest normalne czy jest coś nie tak?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamillaznow dnia Pon 10:56, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hawel
A1



Dołączył: 19 Paź 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:05, 29 Sie 2016    Temat postu:

Siema.

Zapewne zaciski ktore nie dociskaja sa mocniej zapieczone niz te drugie. Najlepiej zdjac zaciski i je po prostu wyczyscic.

PS. W sumie do glowy mi przyszla jeszcze jedna rzecz. Jesli jest bardzo stary plyn hamulcowy to mogla sie zrobic galareta w przewodzie hamulcowym, ale wydaje mi sie ze to duzo mniej prawdopodobne niz po prostu zabrudzone tloczki Smile.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hawel dnia Pon 11:10, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesterbb
Motocyklista



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Pon 12:19, 29 Sie 2016    Temat postu:

Przy oryginalnych przewodach hamulcowych tak właśnie jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillaznow
A1



Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tomaszów Maz

PostWysłany: Pon 12:52, 29 Sie 2016    Temat postu:

Płyn jest nowy. Czyli ewentualne czyszczenie. Czy jak kolega czesterbb napisał że tak musi być i koniec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 575
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Pon 13:08, 29 Sie 2016    Temat postu:

czesterbb napisał:
Przy oryginalnych przewodach hamulcowych tak właśnie jest


U mnie tak nigdy nie było ! .
Do wyczyszczenia zaciski hamulcowe ( jarzma , śruby etc . ) Koniecznie trzeba też wyjąć tłoczki aby zobaczyć czy nie ma wżerów . Jak układ jest sprawny obie tarcze mają zbliżoną temperaturę a klocki zużywają się równomiernie ( przez 36 tys km u mnie tak było więc nie może być inaczej Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesterbb
Motocyklista



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Wto 10:56, 30 Sie 2016    Temat postu:

Uwierz mi ,że po 70tyś zobaczysz różnice na tarczach Smile
Albo i nie....
Ale na trzech Dl-ach to sie sprawdziło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:02, 01 Wrz 2016    Temat postu:

U mnie po przebiegu 55 tys. km nie wydać różnicy zużycia tarcz. Niemniej przy wymianie przewodów na oplot, obydwa zostały podpięte bezpośrednio pod pompkę przy klamce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin