VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DL1000: Przednie zaciski hamulcowe
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DL1000: Przednie zaciski hamulcowe
PostWysłany: Pon 11:55, 29 Sie 2016
kamillaznow
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tomaszów Maz





Witam. Pytanie dotyczy Suzuki V strom 1000 K8 mianowicie przednich zacisków. Zauważyłem że lewa strona bardziej hamuje niż prawa, zaciski na lewej tarczy są bardziej starte niż na prawej. Po hamowaniu lewa tarcza ma dużo większą temperaturę niż prawa. Czy to jest normalne czy jest coś nie tak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamillaznow dnia Pon 11:56, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:05, 29 Sie 2016
hawel
A1

 
Dołączył: 19 Paź 2015
Posty: 12
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Siema.

Zapewne zaciski ktore nie dociskaja sa mocniej zapieczone niz te drugie. Najlepiej zdjac zaciski i je po prostu wyczyscic.

PS. W sumie do glowy mi przyszla jeszcze jedna rzecz. Jesli jest bardzo stary plyn hamulcowy to mogla sie zrobic galareta w przewodzie hamulcowym, ale wydaje mi sie ze to duzo mniej prawdopodobne niz po prostu zabrudzone tloczki Smile.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hawel dnia Pon 12:10, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:19, 29 Sie 2016
czesterbb
Motocyklista

 
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 268
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała





Przy oryginalnych przewodach hamulcowych tak właśnie jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:52, 29 Sie 2016
kamillaznow
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tomaszów Maz





Płyn jest nowy. Czyli ewentualne czyszczenie. Czy jak kolega czesterbb napisał że tak musi być i koniec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:08, 29 Sie 2016
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





czesterbb napisał:
Przy oryginalnych przewodach hamulcowych tak właśnie jest


U mnie tak nigdy nie było ! .
Do wyczyszczenia zaciski hamulcowe ( jarzma , śruby etc . ) Koniecznie trzeba też wyjąć tłoczki aby zobaczyć czy nie ma wżerów . Jak układ jest sprawny obie tarcze mają zbliżoną temperaturę a klocki zużywają się równomiernie ( przez 36 tys km u mnie tak było więc nie może być inaczej Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:56, 30 Sie 2016
czesterbb
Motocyklista

 
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 268
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała





Uwierz mi ,że po 70tyś zobaczysz różnice na tarczach Smile
Albo i nie....
Ale na trzech Dl-ach to sie sprawdziło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:02, 01 Wrz 2016
m.adam
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 448
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





U mnie po przebiegu 55 tys. km nie wydać różnicy zużycia tarcz. Niemniej przy wymianie przewodów na oplot, obydwa zostały podpięte bezpośrednio pod pompkę przy klamce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DL1000: Przednie zaciski hamulcowe
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin