 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo11162
A1
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 5:06, 25 Kwi 2015 Temat postu: DL650 K9 - problem z kontaktowaniem zegarów. |
|
|
Mam problem z tym, że podczas jazdy wolnej/szybkiej następuje niekontakt zegarów tzn. obydwie wskazówki (obrotomierz i predkościomierz) idą do zera, wskaźnik paliwa i temperatury silnika idą ba maksymalne wartości, czereona kontrolka „na środku zegarów zapala się na krótką chwilę wtedy jak wariują powyższe wskaźniki”. Jest to taki objaw jak podczas przykręcenia stacyjki na zapłon.
Podczas tej sytuacji silnik pracuje normalnie, ale występuje niewielkie przygaszenie świateł mijania.
Czy to jest niekontakt pomiędzy akumulatorem, a przewodami czy też niekontakt na przyłączu do deski zegarów czy też inna usterka ?
Mam nowy akumulator, ale wczoraj podczas jazdy miałem wiele razy takie objawy i po zatrzymaniu motocykla na 20 minut nie mogłem go ponownie uruchomić bo siadł akumulator. Alternator ładuje dobrze bo świata świecą bardzo jasno.
Bardzo proszę o radę czy ktoś już się z tym spotkał i jak ten problem rozwiązać.
Wcześniej ten problem występował rzadko, a teraz bardzo często - dla mnie jest to objaw poluzowania się jakiegoś złącza (klemy od akumulatora są oczywiście dobrze przykręcone Smile
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tlo1
A2
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: Sob 7:03, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdź kostkę elektryczną zegarów. Trzeba ją oczyść i powinno pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo11162
A1
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 8:46, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki. A tak przy okazji : jak mam taki restart zegarów podczas jazdy to nie ma to wpływu na działanie kierunkowskazów i świateł w tym stop-u. Lekko sciemnia się światło mijania.
Sprawdziłem już przewody do akumulatora, teraz sprawdzę kostki do zegarów. Dzięki jeszcze raz za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k0nrad
A
Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Chełm
|
Wysłany: Sob 9:58, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie było to samo. Pod lewą owiewką (przynajmniej u mnie ) jest taka kostka w gumowej otoczce. Jak się nią poruszyło to zegary albo się zacinały, albo resetowały, albo w ogóle przestawały działać. Wszystko zostało wyczyszczone i ponownie podłączone i wszystko działa teraz bez zarzutu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo11162
A1
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 10:32, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Pusta wiadomość
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pablo11162 dnia Sob 11:03, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo11162
A1
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 10:32, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Pojechałem rano zatankować i mam jeszcze następujące objawy. po uruchomieniu motocykla skręciłem kierownicą w lewo i prawo i nagle motocykl zgasł i zgasły w ogóle zagary. Paliła się tylko zielona kontrolka N od „luzu". Poruszałem nóżką od biegów tzn. 2-ka, 1-ka i ponownie luz po czym uruchomiłem. Po włączeniu 1-ki motocykl sam zgasł (oczywiście nóżka podpierająca motocykl nie była wysunięta. Po dwukrotnym uruchomieniu wszystko było już O.K., ale dalej migają zegary tak jak przy uruchamianiu silnika. Podczas jazdy w momencie migania zegarów silnik potrafił przerywać, raz nawet zgasł, gdy był „na sprzęgle” i zamigały zegary. Po puszczeniu sprzęgła na 4-ce ponownie go uruchomiłem - podczas jazdy. Co mi się z nim dzieje ??? Dotychczas wszystko było O.K., a miganie zegarów było z reguły 1 raz na każdy wyjazd, teraz zegary migają co 1-2 minuty. Może mam przetarte przewody od lag lub kolumny kierownicy. Pomóżcie Panowie zdiagnozować przyczynę bo taka jazda mnie wkurza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pablo11162 dnia Sob 11:02, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 14:28, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
tak jak koledzy Ci pisali, musisz sprawdzic wszystkie kostki. ( takze przy bocznej stopce i sczegolnie przy sprzegle oraz przewody do wylacznika zaplonu z prawej strony kierownicy )
Jezlei po skrecie kierownica moto zgaslo calkiem mozliwe ze gdzies masz obluzowane styki.
mysle ze bez rozebrania plastikow porzadnie tego nie sprawdzisz.
obadaj tez klemy akumulatora czy sa dobrze dokrecone.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 14:29, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo11162
A1
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Sob 23:29, 25 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, usterka znaleziona i wyeliminowana Banan na twarzy bezcenny 😀.
Był problem z kontaktem na kostce z czarno-białym przewodem masowym dochodzącym do minusowej klemy akumulatora.
Po rozłączeniu, wyczyszczeniu i pokryciu specjalnym preparatem do styków problem jest wyeliminowany. Ciekawe było też to, ze pomiar miernikiem nie pokazywał ładowania akumulatora. Pomiar był taki sam nawet podczas tzw. przegazówki. Dzięki wszystkim za sugestie 😊.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|