Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Głośne wskakiwanie 1 biegu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarko17
A1



Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 20:48, 20 Cze 2014    Temat postu: Głośne wskakiwanie 1 biegu.

Witajcie.

Co może być powodem głośnego wskakiwania 1 biegu?
Czesem musze ponownie czasem 2 razy wcisnąć sprzęgło aby jedynka weszła.
Czy to coś ze szkrzynią?

Z góry dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Sob 8:33, 21 Cze 2014    Temat postu:

Zapewne jest to uszkodzenie hydraulicznego bloku sterującego . Stawiałbym na zawór zwrotny trójnika umiejscowionego tuż pod zwężką zaraz przy lewej manetce .
No chyba żebym znał TYP MOTOCYKLA , ROCZNIK , PRZEBIEG , KIEDY WYSTĄPIŁA USTERKA ITD to wtedy mogłoby to być co innego ,ale skoro nie znam to stawiam na zawór. Wymień i po kłopocie .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekuza
A



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: B-Z

PostWysłany: Sob 8:55, 21 Cze 2014    Temat postu:

Też u mnie sie takie objawy ostatnio nasiliły. Gdzie taki zawór dostać?????? I jak się do tego zabrać????????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Sob 9:01, 21 Cze 2014    Temat postu:

KANGUR napisał:
Zapewne jest to uszkodzenie hydraulicznego bloku sterującego . Stawiałbym na zawór zwrotny trójnika umiejscowionego tuż pod zwężką zaraz przy lewej manetce .
No chyba żebym znał TYP MOTOCYKLA , ROCZNIK , PRZEBIEG , KIEDY WYSTĄPIŁA USTERKA ITD to wtedy mogłoby to być co innego ,ale skoro nie znam to stawiam na zawór. Wymień i po kłopocie .


lepiej bym tego nie ujął ........


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekuza
A



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: B-Z

PostWysłany: Nie 13:15, 22 Cze 2014    Temat postu:

Koledzy może ktoś mnie jednak oświeci w sprawie tego zaworu, u siebie nic takiego nie widzę Sad. Przeglądałem serwisówkę i też mi się nic takiego w oczy nie rzuciło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Nie 13:37, 22 Cze 2014    Temat postu:

tomekuza, wydaje mi sie, ze probujesz doszukac sie w subtelnym sarkazmie KANGURa rozwiazania problemu ze swoim moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 15:14, 22 Cze 2014    Temat postu:

Tak, szczególnie w przypadku Dl650 wątek hydrauliczny robi się interesujący:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 15:41, 22 Cze 2014    Temat postu:

Czyli w 650-ce nie szukamy hydrauliki z lewej strony.

Odwrócę sprawę. Jeśli z lewej strony kierownicy nie masz takiej czarnej trumienki z małym bulajem, to masz 650-kę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 15:44, 22 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 16:46, 22 Cze 2014    Temat postu:

To Kangurek pojechałeś , lepiej bym tego nie napisał - Loża Szyderców się kłania .
Co do stukania pierwszego biegu - miałem dwie 650 czytaj małe Dele i każdy tak ma,
ja zapinasz jedynke i jest klick to znaczy że masz jeszcze skrzynie biegów i 6 sześć biegów . Małe dele tak maja , Jak masz dużego Dela patrz - Kangurek opis .

Pozdrawiam

Ps. Zobacz czy masz stan oleju i kiedy wymieniany i na jaki .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Nie 17:54, 22 Cze 2014    Temat postu:

Kurczę po tym wszystkim zacząłem szukać u siebie tego zaworu ,ale mój DL jest krajowy i w czarnym kolorze więc nie znalazłem Smile .
Wiemy więc jedno-usterka może wystąpić tylko w sprowadzanych niebieskich 650-tkach Smile . Korzystając z okazji ogłaszam ogólnoforumową akcję przywoławczą - użytkownicy niebieskich 650-tek o ile mają problemy z biegami i zgłoszą się do serwisu w każdą niedzielę oraz święto będą mieli zawór wymieniony bezpłatnie . W ramach przeprosin serwisy Suzuki ufundowały też dożywotnie talony na paliwo dla tych u których zużycie paliwa wynosi 1,7 L/100 km ( dla niezorientowanych dodam ,że małe DL-e tyle palą - jeśli komuś palą więcej to też pewnie z winy wcześniej wspomnianego zaworu Smile ). Powoli dochodzę do wniosku ,ze zawór jest odpowiedzialny za wszystkie usterki jak zdarzają się w DL-ach .

Przepraszam za OT ,ale nie mogłem się powstrzymać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 18:05, 22 Cze 2014    Temat postu:

Taa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 820
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:38, 22 Cze 2014    Temat postu:

Oj Kangurek miał ciężki tydzień z klientami w serwisie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Nie 18:42, 22 Cze 2014    Temat postu:

A jeżeli na pytanie: KIEDY padnie odpowiedź WCZORAJ PÓŹNYM POPOŁUDNIEM, to to ułatwi diagnozę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Nie 19:24, 22 Cze 2014    Temat postu:

Staszek napisał:
A jeżeli na pytanie: KIEDY padnie odpowiedź WCZORAJ PÓŹNYM POPOŁUDNIEM, to to ułatwi diagnozę?


Pewnie ,że tak . Wczoraj późnym popołudniem czyli ok. 17:00 . Ciśnienie atmosferyczne było ok. 970 hPa co automatycznie wskazuje na wahanie słupa rtęci a to ma kolosalne znaczenie dla prawidłowej pracy zaworu o którym mowa Smile

P.S. KIEDY=W JAKICH OKOLICZNOŚCIACH A NIE O JAKIEJ PORZE Smile

Dobra kończę już z sarkastycznymi wypowiedziami ,ale naprawdę mógłby założyciel tematu skoro oczekuje pomocy technicznej chociaż odrobinę wysiłku włożyć w opis - nie sądzisz Staszku ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekuza
A



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: B-Z

PostWysłany: Nie 19:43, 22 Cze 2014    Temat postu:

Dziękuję kolego KANGUR za pomoc w rozwiązaniu problemu. Zmyliła mnie twoja stopka pod postem DL 1000 K6, myślałem że chcesz pomóc, nie każdy czyta w myślach. Podejrzewam że założyciel tego tematu też spodziewał się czegoś innego, no ale skoro komuś aż tak się nudzi..... Mściwy nie jestem (chyba), ale życzę koledze podobnej jazdy na innym forum choćby dotyczącego zaworu zwrotnego pralki Amica 2000+, tego z lewej strony programatora. A skoro chcesz pomóc, typ podobno turystyczne enduro SUZUKI Dl 1000 K3 pierwsza rejestracja 2004, Przebieg 53 000, kolor srebrny, PC III, gmole Heed, grzane manetki Oxford, ITD, usterka wystąpiła na początku tego sezonu czyli marzec 2014, objawy jak w poście kolegi jarko 17, może bez tego podwójnego wciskania. A i jeszcze jest rysa na prawym przednim handbarze jakby ci to miało pomóc w diagnozie. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 19:52, 22 Cze 2014    Temat postu:

I tak trzymać .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarko17
A1



Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 20:05, 22 Cze 2014    Temat postu:

Nie wierzę w to co czytam. Człowiek szuka porady, pomocy a otrzymuje debilne rozmyślenia nudzącego się człowieka. Nudzi Ci się to idź sobie pobiegaj.
Tomekuza jak znajdę przyczynę dam znać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekuza
A



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: B-Z

PostWysłany: Nie 20:10, 22 Cze 2014    Temat postu:

GrzesiekK napisał:
KANGUR napisał:
Zapewne jest to uszkodzenie hydraulicznego bloku sterującego . Stawiałbym na zawór zwrotny trójnika umiejscowionego tuż pod zwężką zaraz przy lewej manetce .
No chyba żebym znał TYP MOTOCYKLA , ROCZNIK , PRZEBIEG , KIEDY WYSTĄPIŁA USTERKA ITD to wtedy mogłoby to być co innego ,ale skoro nie znam to stawiam na zawór. Wymień i po kłopocie .


lepiej bym tego nie ujął ........

A skoro kolega też wszystkie potrzebne dane już otrzymał to może się w sensowny sposób wypowie co do "wskakiwania 1-go biegu". Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Nie 20:25, 22 Cze 2014    Temat postu:

Sporo do odpowiadania ,ale niech tam :
tomekuza napisał:
myślałem że chcesz pomóc, .

Oczywiście ,że chcę pomóc . Wystarczy tylko podać jak najwięcej szczegółów a już typ motocykla jest chyba minimum czego można wymagać .

tomekuza napisał:
Mściwy nie jestem (chyba).


Za co chcesz się mścić ?

tomekuza napisał:
życzę koledze podobnej jazdy na innym forum choćby dotyczącego zaworu zwrotnego pralki Amica 2000+, tego z lewej strony programatora

I tu nie trafiłeś bo akurat naprawiam hobbystycznie wszelkiego typu wynalazki AGD i RTV więc nie musisz mi niczego życzyć . Nie chce się oczywiście sprzeczać ,ale rozumiem ,że masz na myśli zawór przesterowania bo tak on się chyba fachowo nazywa w tej pralce Smile
tomekuza napisał:
A i jeszcze jest rysa na prawym przednim handbarze jakby ci to miało pomóc w diagnozie

Zupełnie niepotrzebna uwaga ,ale mściwy nie jestem (chyba ) .

tomekuza napisał:
SUZUKI Dl 1000 K3 pierwsza rejestracja 2004, Przebieg 53 000, kolor srebrny, PC III, gmole Heed, grzane manetki Oxford, ITD, usterka wystąpiła na początku tego sezonu czyli marzec 2014


I to jest konkretna informacja więc bierzmy się do roboty . Skoro piszesz ,ze w marcu czyli domyślam się ,że przed sezonem . Czy wiążesz może fakt wystąpienia usterki z ewentualną zmianą oleju w silniku ? Kiedy ewentualnie wymieniałeś płyn hamulcowy/hydrauliczny w układzie sprzęgła ? [/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KANGUR dnia Nie 20:36, 22 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Nie 20:47, 22 Cze 2014    Temat postu:

jarko17 napisał:
Nie wierzę w to co czytam. Człowiek szuka porady, pomocy a otrzymuje debilne rozmyślenia nudzącego się człowieka.


Jarko17 daj na luz, na Twoje pytanie jest prawdopododnie kilkadziesiąt odpowiedzi (jedną może być też i "ZAWÓR" Laughing Wink czemu nie... ) jeśli nie doprecyzujesz pytania informacjami takimi jak napisał KANGUR, to niestety każda diagnoza będzie wróżeniem z fusów. Równie dobrze można by napisać: motór się zepsuł, coś stuka - proszę o radę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hmarek dnia Nie 20:48, 22 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekuza
A



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: B-Z

PostWysłany: Nie 20:48, 22 Cze 2014    Temat postu:

Z wymianą oleju chyba nie za bardzo, fakt zmieniłem z castrola na motula. Moto do tej pory na castrolu, może motul gęstszy? Płyn nie wymieniany od trzech sezonów może już czas? Reszta biegów raczej w porządku tylko między 1 a 2 niestety stuk, chyba ze na niskich predkościach i delikatnie wtedy OK. A moze "ten typ tak ma" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Nie 20:59, 22 Cze 2014    Temat postu:

tomekuza napisał:
Z wymianą oleju chyba nie za bardzo, fakt zmieniłem z castrola na motula. Moto do tej pory na castrolu, może motul gęstszy? Płyn nie wymieniany od trzech sezonów może już czas? Reszta biegów raczej w porządku tylko między 1 a 2 niestety stuk, chyba ze na niskich predkościach i delikatnie wtedy OK. A moze "ten typ tak ma" Smile


Co do typa ,że tak ma to jeszcze chwila Smile . Zmiana oleju ma wbrew pozorom kolosalne znaczenie . Na jakim Castrolu jeździłeś ? ( koniecznie podaj lepkość ale i klasę czyli oznaczenie literowe typu np. SJ, SG ) to samo przy Motulu . Czy jesteś pewien ,że w minionym sezonie takiego zachowania nie było ? I jeszcze jedno : wcześniej mówiłeś ,że przy wrzucaniu 1 biegu a tu wspominasz ,że stuk jest między 1i 2 i jak dla mnie są to dwie różne rzeczy . Co do płynu to obojętnie czy pomoże czy nie koniecznie do wymiany bo 3 lata to za długo . Polecam płyn Motula motocyklowy bo samochodowe niby takie same ale niestety jest zupełnie inaczej gdyż płyn samochodowy jest delikatnie gęstszy i zwykle ma trochę niższą temperaturę wrzenia .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KANGUR dnia Nie 21:03, 22 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 21:08, 22 Cze 2014    Temat postu:

Kolego Jarko , daj sobie na luz i prosze nie pisac o debilach , czy nudzacych sie ludziach . Kolega Kangur jest długo na tym forum i nikogo nie obraził , troche żartował i tyle . Staje po stronie kolegi bo znam osobiscie i wiem że jak moze pomóc to pomoże , też śmiga na Dl 1000 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Nie 21:15, 22 Cze 2014    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
Kolego Jarko , daj sobie na luz i prosze nie pisac o debilach , czy nudzacych sie ludziach . Kolega Kangur jest długo na tym forum i nikogo nie obraził , troche żartował i tyle . Staje po stronie kolegi bo znam osobiscie i wiem że jak moze pomóc to pomoże , też śmiga na Dl 1000 .


Dokładnie tak.

Oczywiście serdecznie przepraszam wszystkich których uraziłem łącznie z kolegą Jarko . Wracajmy do meritum .Kolego Jarko17 dowiemy się wreszcie jaki masz motocykl czy nie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 21:24, 22 Cze 2014    Temat postu:

Kangurek trzeba też wspomnieć że na forum jest Loża Szyderców ( do której się zaliczasz ) , mamy też poete forumowego i kilka innych osobistości .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Nie 21:35, 22 Cze 2014    Temat postu:

tomekuza przyczyn może być sporo ale ograniczają sie do sprzęgła od klamki aż do skrzyni biegów . Poza tym co Kangur napisał , przy wymianie płynu zrób porządek z siłownikiem , bo po 3 latach różnie może tam być ...
sprawdziłbym też , czy problem występuje na innych ustawieniach klamki sprzęgła ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Nie 21:35, 22 Cze 2014    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
Loża Szyderców ( do której się zaliczasz ) .


Eee tam daleko mi do mistrzów z tego działu Smile .
Może mnie trochę poniosło ale jak pisał kolega hmarek nikt nie jest wróżką aby z mizernego opisu bez żadnych danych udzielić pomocy technicznej. Może na przyszłość czytający ten wątek będą wiedzieć ,że szukając porady powinni podać minimalne dane identyfikacyjne . Podejrzewam ,że gdybym nie napisał w tym temacie post pozostał by bez odpowiedzi a wtedy kolega jarko17 miałby pretensje do forumowiczów ,że są tacy to a tacy bo nikt nie kwapił się do odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin