Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Inspekcja swiec

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:00, 18 Cze 2009    Temat postu: Inspekcja swiec

Witam,
Nowy dzial to ktos musi zaczac Razz

Chce zrobic inspekcje swiec i mam pytanka do osob, ktore juz to robily.
1. Jaki klucz jest potrzebny do wykrecenia swiecy?
2. W serwisowce jest opisane:
Cytat:
HEAT RANGE
• Check to see the heat range of the plug.
Standard | Cold type | Hot type
NGK - CR8E | CR9E | CR7E
DENSO - U24ESR-N | U27ESR-N |U22ESR-N

no i terez nie wiem o co chodzi. Jakie ewentualnie kupic jezeli cos bedzie nie tak. (50pln nie majatek, a nie wiem w jakim sa stanie)

Wszelkie uwagi mile widziane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 11:16, 18 Cze 2009    Temat postu:

Mam dl 1000 ale pewnie jest podobnie.
Klucz wystarczy ten który masz w standardzie w motorze.
Przyda się też szczelinomierz. Przerwa na świecy powinna wynosić 0,6-0,7mm.
Poniżej tabelka pokazująca jak dobrać świece



Aha.. Żeby nowe świece NGK działały idealnie trzeba po pierwszym uruchomieniu silnika rozgrzać go do prawidłowej temperatury i trochę pojeździć a nie tylko odpalić na chwile i wyłączyć.

Robota łatwa i przyjemna, idealna na deszczowe popołudnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:55, 18 Cze 2009    Temat postu:

dzieki cyryl.
niestety nie mam "standardowego" zestawu kluczy w moto (na szczescie kolega ma Wink)

powiedz mi jeszcze, czy jezeli przerwa jest 0,6-0,7mm, ale swieca jest mokra/ciemna lub szklista/biala to tez trzeba wymieniac, czy raczej nie wystepuja te dwie zaleznosci w jednym czasie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 16:27, 18 Cze 2009    Temat postu:

Świeca nie powinna być mokra/ciemna lub szklista/biala ale jak dla mnie to nie znaczy zeby zaraz wymieniać.
Moje świece mają juz jakieś 16tkm. Miesiac temu zaglądałem do nich i zrobiłem lekką korektę tej szczelinki, dokładnie wyczyściłem szczotką i jest cacy. Maszyna dobrze ciągnie, nie strzela, chodzi równo to nie zmieniam. Mechanikiem też nie jestem więc moge sie mylićSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:49, 18 Cze 2009    Temat postu:

dobra, "powalcze" z nimi w wolnej chwili
jeszcze raz dzieki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 8:51, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:50, 23 Cze 2009    Temat postu:

edit: juz nie wazne Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 13:57, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:04, 24 Cze 2009    Temat postu:

a wiec tak... zlosc troche mi przeszla Wink
mialo byl lekko latwo i przyjemnie, a wyszlo na to, ze zdemontowalem cala chlodnice i teraz dodatkowo musze wymienic plyn chlodzacy Razz

3 swiece z 4 (dziwne w modelu k6, az boje sie myslec co sie dzialo z silnikiem Wink poszly gladko... a czwarta (ta najtrudniej dostepna, za chlodnica) zostala "zablokowana" przez gumowa uszczelke (ktora po wyjeciu nadaje sie do smieci Sad)
jade szukac uszczeleczki i musze teraz jeszcze plyn do ukladu chlodzenia wlac.
Mam nadzieje, ze pojdzie dobrze... zdaje sie, ze jakies 1650ml trzeba zuzyc. W dodatku kaza bujac moto, zeby powietrze usunac... troche zabawy bedzie... najgorzej to ta uszczelka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Śro 8:08, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gogo
A2



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 12:26, 01 Paź 2009    Temat postu:

Słuchaj bibop, piszesz że twój jest k6 czyli tak jak mój oraz że masz 4 świece.
Ja czytałem, że dopiero w modelu k7 znajduja się 4 świece, a w k6 jeszcae są 2. Sezon zaczyna się kończycz a zimą przymierzam się do pełnego przeglądu i nie chciałbym kupic 2-ów świec kiedy okaże się że będę potrzebował 4-ech Smile
Może ktoś mi wyjaśni ten wątek od kiedy pojawiły się modele z 4 świecami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:07, 01 Paź 2009    Temat postu:

ja kupilem dwie, a pozniej musialem tramwajem dymac do sklepu po jeszcze dwie Razz
czy masz cztery czy dwie to sobie zobacz z boku silnika (jak lookniesz od strony hamulca noznego to powinno byc widac fajke i swiece, jezeli widzisz to masz 4 szt.).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gogo
A2



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:08, 04 Paź 2009    Temat postu:

Ok, dzięki za odpowiedź.
W takim razie idę zaraz zobaczyć co tam mam Smile
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 12:09, 20 Cze 2010    Temat postu:

ja wczoraj robiłem inspekcje swiec ktora zakonczyłem inspekcja swiecy tylnego cylindra, bo do przedniego zeby sie dostac musiałbym powiedziec cała mase niekuluralnych słów i tak zdjęć chłodnice i bozki obydwa, czyli pol motoru rozebrac, inspekcje zrobie za 2 miesiace -inspekcja bedzie wymiana swiec

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 12:53, 20 Cze 2010    Temat postu:

Ja wymieniłem bez zdejmowania chłodnicy.
Wystarczyło odgięcie jej do przodu i chwila kombinacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:23, 20 Cze 2010    Temat postu:

cyryl (domyslam sie, ze w 1000 jest podobnie jak w 650) jak nie zapiecze Ci sie uszczelka od fajki to wystarczy tak jak napisales, ale jak zapiecze sie uszczelka i nie daj boze zostanie w srodku to zostaje zdejmowanie chlodnicy Sad
mialem taka sytuacje za pierwszym razem, teraz wychodzi bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin