VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Inspekcja swiec
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Inspekcja swiec
PostWysłany: Czw 11:00, 18 Cze 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam,
Nowy dzial to ktos musi zaczac Razz

Chce zrobic inspekcje swiec i mam pytanka do osob, ktore juz to robily.
1. Jaki klucz jest potrzebny do wykrecenia swiecy?
2. W serwisowce jest opisane:
Cytat:
HEAT RANGE
• Check to see the heat range of the plug.
Standard | Cold type | Hot type
NGK - CR8E | CR9E | CR7E
DENSO - U24ESR-N | U27ESR-N |U22ESR-N

no i terez nie wiem o co chodzi. Jakie ewentualnie kupic jezeli cos bedzie nie tak. (50pln nie majatek, a nie wiem w jakim sa stanie)

Wszelkie uwagi mile widziane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:16, 18 Cze 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Mam dl 1000 ale pewnie jest podobnie.
Klucz wystarczy ten który masz w standardzie w motorze.
Przyda się też szczelinomierz. Przerwa na świecy powinna wynosić 0,6-0,7mm.
Poniżej tabelka pokazująca jak dobrać świece



Aha.. Żeby nowe świece NGK działały idealnie trzeba po pierwszym uruchomieniu silnika rozgrzać go do prawidłowej temperatury i trochę pojeździć a nie tylko odpalić na chwile i wyłączyć.

Robota łatwa i przyjemna, idealna na deszczowe popołudnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:55, 18 Cze 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dzieki cyryl.
niestety nie mam "standardowego" zestawu kluczy w moto (na szczescie kolega ma Wink)

powiedz mi jeszcze, czy jezeli przerwa jest 0,6-0,7mm, ale swieca jest mokra/ciemna lub szklista/biala to tez trzeba wymieniac, czy raczej nie wystepuja te dwie zaleznosci w jednym czasie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:27, 18 Cze 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Świeca nie powinna być mokra/ciemna lub szklista/biala ale jak dla mnie to nie znaczy zeby zaraz wymieniać.
Moje świece mają juz jakieś 16tkm. Miesiac temu zaglądałem do nich i zrobiłem lekką korektę tej szczelinki, dokładnie wyczyściłem szczotką i jest cacy. Maszyna dobrze ciągnie, nie strzela, chodzi równo to nie zmieniam. Mechanikiem też nie jestem więc moge sie mylićSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:49, 18 Cze 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dobra, "powalcze" z nimi w wolnej chwili
jeszcze raz dzieki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 9:51, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:50, 23 Cze 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





edit: juz nie wazne Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 14:57, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:04, 24 Cze 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a wiec tak... zlosc troche mi przeszla Wink
mialo byl lekko latwo i przyjemnie, a wyszlo na to, ze zdemontowalem cala chlodnice i teraz dodatkowo musze wymienic plyn chlodzacy Razz

3 swiece z 4 (dziwne w modelu k6, az boje sie myslec co sie dzialo z silnikiem Wink poszly gladko... a czwarta (ta najtrudniej dostepna, za chlodnica) zostala "zablokowana" przez gumowa uszczelke (ktora po wyjeciu nadaje sie do smieci Sad)
jade szukac uszczeleczki i musze teraz jeszcze plyn do ukladu chlodzenia wlac.
Mam nadzieje, ze pojdzie dobrze... zdaje sie, ze jakies 1650ml trzeba zuzyc. W dodatku kaza bujac moto, zeby powietrze usunac... troche zabawy bedzie... najgorzej to ta uszczelka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Śro 9:08, 24 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:26, 01 Paź 2009
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Słuchaj bibop, piszesz że twój jest k6 czyli tak jak mój oraz że masz 4 świece.
Ja czytałem, że dopiero w modelu k7 znajduja się 4 świece, a w k6 jeszcae są 2. Sezon zaczyna się kończycz a zimą przymierzam się do pełnego przeglądu i nie chciałbym kupic 2-ów świec kiedy okaże się że będę potrzebował 4-ech Smile
Może ktoś mi wyjaśni ten wątek od kiedy pojawiły się modele z 4 świecami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:07, 01 Paź 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja kupilem dwie, a pozniej musialem tramwajem dymac do sklepu po jeszcze dwie Razz
czy masz cztery czy dwie to sobie zobacz z boku silnika (jak lookniesz od strony hamulca noznego to powinno byc widac fajke i swiece, jezeli widzisz to masz 4 szt.).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:08, 04 Paź 2009
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ok, dzięki za odpowiedź.
W takim razie idę zaraz zobaczyć co tam mam Smile
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:09, 20 Cze 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja wczoraj robiłem inspekcje swiec ktora zakonczyłem inspekcja swiecy tylnego cylindra, bo do przedniego zeby sie dostac musiałbym powiedziec cała mase niekuluralnych słów i tak zdjęć chłodnice i bozki obydwa, czyli pol motoru rozebrac, inspekcje zrobie za 2 miesiace -inspekcja bedzie wymiana swiec


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:53, 20 Cze 2010
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Ja wymieniłem bez zdejmowania chłodnicy.
Wystarczyło odgięcie jej do przodu i chwila kombinacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:23, 20 Cze 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





cyryl (domyslam sie, ze w 1000 jest podobnie jak w 650) jak nie zapiecze Ci sie uszczelka od fajki to wystarczy tak jak napisales, ale jak zapiecze sie uszczelka i nie daj boze zostanie w srodku to zostaje zdejmowanie chlodnicy Sad
mialem taka sytuacje za pierwszym razem, teraz wychodzi bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Inspekcja swiec
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin