Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie moto przed DLem? czyli przesiadka na Vstroma ;)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michau
A1



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 3:04, 06 Sie 2016    Temat postu: Jakie moto przed DLem? czyli przesiadka na Vstroma ;)

Przymierzam się do DL'a i ciekawy jestem jak przebiegała przesiadka na Vstroma u innych?
Pomijając fakt, że to świetny sprzęt Wink co zaskoczyło, co jest fajne, a czego brakuje vs moto, na którym jeździliście wcześniej.
Jest temat 'co po DLu?', a ja ciekaw jestem jak to było w drugą stronę.

Odbyłem dziś jazdę testową małym Vstromem. Co prawda tylko godzina, ale pojeździłem i po szutrach, i po kamieniach, i po kałużach. Asfalt też się trafił Wink choć na autostradę nie dotarłem.

Przez ostatnie 4 lata jeździłem Fazerem 600 a więc typowo szosowym sprzętem, który wykorzystywałem głównie do turystyki.
Moje odczucia z krótkiego testu Vstroma (650 XT) w porównaniu do FZS600:
Wysokość Vstrom jest wyższy. Przy 175cm wzrostu siedząc na fazerze obie stopy mam na ziemi. W przypadku vstroma pięty są w górze.
Pozycja za kierownicą, w Suzuki bardziej krzesełkowa, plecy wyprostowane. Jeżdżąc Yamahą byłem w lekkim pochyleniu.
Na asfalcie łatwiej skręcać / pokonywać łuki Fazerem. Pozycja za kierownicą też ma w tym udział. Fazer łatwiej się kładzie. Vstrom wymagał ode mnie mocniejszego przeciwskrętu.
Lusterka. Dlaczego są tak blisko manetek? Za każdym razem gdy robiłem LwG to zahaczałem o lusterko Wink W Fazerze, lusterka są na owiewce, więc taki problem nie występuje.
Boczna nóżka. Jakoś inaczej jest umieszczona. A może to podnóżki? W każdym razie gdy wyciągałem boczną nóżkę to zahaczałem o podnóżek. Dziwne...
Biegi. Jednak w górę trzeba machać częściej w Vstromie. W przypadku fazera zakres obrotów użytkowych był właściwie od 2k do 10. W DLu miałem wrażenie, że powyżej 6k nie ma po co męczyć silnika. Ale przez to, że lubi niższe obroty wydaje się, że lepiej można manewrować przy niższych prędkościach. Fazerem, zwłaszcza w mieście, trzeba też pracować sprzęgłem. W przeciwny razie szarpie łańcuch.
Moc (95 km Fazera vs ca 70 DLa) jak dla mnie wystarczająca. Jedynie chciałbym jeszcze sprawdzić komfort wyprzedzania, powiedzmy jadąc 120 km/h. Jakie ma wtedy przyspieszenie? Fazer pod tym względem to bajka. Doprawdy, te 100 kucy robi wystarczającą robotę. Aż sam się dziwię po co komu KiloFazer Wink
Dźwięk. Kwestia gustu, ale mi się podoba bulgotanie Vki Wink
Hamulce. Są ok. Fazer ma bardzo dobry przód i słabiutki tył. W Vstromie nie czułem, żeby było gorzej jeśli chodzi przód, a hamulec tylny na pewno jest lepszy. Fakt, że jest ABS bardzo plusuje.

Sama jazda bardzo przyjemna. I ma to czego brakowało mi Fazerze czyli zero stresu jadąc szutrem czy drogą kamienistą. Tylko czysta przyjemność Smile
Poza tym wielką radość sprawiło mi pokonywanie spowalniaczy na drodze Smile Nie trzeba zwalniać Smile Skakaniem bym tego nie nazwał, ale taka namiastka enduro dla amatora Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michau dnia Sob 3:04, 06 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Sob 10:58, 06 Sie 2016    Temat postu:

edited by Kosmo

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Sob 11:19, 13 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Sob 11:47, 06 Sie 2016    Temat postu:

Jak mialem lat 12 dostalem nowke motorynke. Piekna pomaranczowo-czerwona 2 biegowa. Dla dzieciaka w 1983 roku bylo to jak spelnienie wszystkich marzen za jednym razem. Ojezdzilem sie na niej na tyle, ze czasy pozniejsze (jakze pozbawione rozwagi) udalo sie przezyc (to dobre slowo) bez motunga.

Pozniej (jakies prawie 30 lat pozniej) byla przymiarka do Buldoga 1100, ale to byl falstart. Dopiero w tym roku zadzialelm zgodnie (IMHO) z logika: Yamaha XMAX125 i zapisanie sie na prawko kat A a po 2 miesiacach i zdanym egzaminie (a w zasadzie jeszcze kilka dni przed) - obecny DL650.

Poki co, mam z tego duzo zabawy. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Sob 12:27, 06 Sie 2016    Temat postu:

ja miałem przez 6-7 sezonów gsx600f z 91 roku, potem przez 3-4 sezony kawasaki ZX12R i następnie dopiero mały Vstrom Wink
to powiem, że o dziwo nie narzekam po przesiadce z motocykla rakiety Smile może przez to że silnik V całkiem ładnie ciągnie od dołu i nie czuć tak bardzo straty mocy, a w dwunastce raczej nie kręciłem na maxa Smile

DL jest sporo dłuższy i bardziej wyprostowana pozycja, przez co jak dla mnie bardziej boję się na nim wchodzić ostro w zakręty. Do palenia gumy też tak średnio - za dużo masy jest na jego tyle, za wysoko kierownica itp.
Jak dla mnie to motocykl do jazdy, a nie wariacji, chociaż przyznam, że dość często mocniejsze sprzęty nie mogą za mną nadążyć po zakrętach Wink Może to przez to, że ten mały silniczek idzie wykorzystać znacznie bardziej, niż wysilone szlifierki gdzie szofer się boi jechać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Sob 20:18, 06 Sie 2016    Temat postu: Re: Jakie moto przed DLem? czyli przesiadka na Vstroma ;)

michau napisał:
Przymierzam się do DL'a i ciekawy jestem jak przebiegała przesiadka na Vstroma u innych?


Od razu na DL1000 Smile

No dobra, szczoteczki do zębów czyli chińskiego skutera 50 ccm nie liczę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Sob 21:08, 06 Sie 2016    Temat postu:

ja się przesiadłem z wsk po kilkunastu latach przerwy bez moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Sob 22:05, 06 Sie 2016    Temat postu:

Startowałem od komarka 50 w kolorze yellow , potem była wsk 125, wsk 175 dalej 4 lata roboty po godzinach i zakup nowej jawy 350 - cena 104 000 złoty . Szok dla mnie i rodziny . Dalej przerwa i suzuki GS500 , dalej V strom 650, dalej Drugi V strom 650 i teraz nowy liter V strom .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Sob 22:07, 06 Sie 2016    Temat postu:

Na kursie Junak 125, Suzuki GN250 i Honda CB250. Później ok. 1000 km Kawasaki EL250 i V-Strom Smile Mnie w małym V-Stromie zachwyciło wszystko, a teraz czasem (ale tylko czasem Wink brakuje mi troszkę mocy na asfalcie przy wyprzedzaniu i czasem jest ciut za ciężki, kiedy chcę pokatać off (tu pora podszkolić umiejętności). Ale, póki co, na dwa motocykle mnie nie stać, więc mały DL wydaje się być najbardziej uniwersalnym w stosunku do moich potrzeb i portfela Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gzub
A2



Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 22:14, 06 Sie 2016    Temat postu:

Ja startowałem od sv 650 czyli ten sam silnik. Przekonało mnie inna pozycja idealna na długie przeloty, ochrona przsed wiatrem, świetne prowadzenie i możliwość zjechania w lekki teren co przy sv było kwestią mega dyskusyjną (17 calowe koło z przodu w porównaniu do 19 w v-strom). Pod tym względem vstrom zupełnie lepiej wybiera nierówności i dobrze spisuje się na dziurawych, pofałdowanych drogach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pearl
A2



Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żarki, Jura Krk-Czwa

PostWysłany: Nie 7:07, 07 Sie 2016    Temat postu:

Czesc,
Jak na chłopaka z małej miejscowosci jazdę wyssałem...na wlasnie, z mlekiem matki? Średnio...
W kazdym razie w garażu od zawsze i do dzis stoi Wsk 125 na ktorej zdobywałem pierwsze leśne szlify. Do dzis pamietam ta niesamowita przygode i frajdę co wakacje!
Następnie piękna Jawa 50 Mustang z wielka owiewka i jęzorem Rolling Stones na błotniku...
Pierwszy cywilizowany motocykl- Honda CB 500- świetny sprzet na poczatek, pierwsze dalsze wycieczki, złoty, pierwszy rów Smile
Daley- Honda Fireblade 929- fajna maszyna, poglupialem 3 lata, pierwsze wheelie, pierwsze stopie, pierwsza zamknięta opona,drugi rów Smile
W międzyczasie Intruder 1400 kupiony z zamiarem przeróbki, po roku sie pozbyłem, jeszcze nie ta bajka.
Następnie Bandit 1250 kupiony z przypadku, zostal ze mna na dlugo. Bardzo dobry sprzet pod warunkiem ze nie jest to naked tylko eska, moj to by
Naked. Przyzwoite prowadzenie, średnie hamulce, bardzo dobry silnik.
Pierwsze dalekie wycieczki, pierwsze przygody w trasie, pierwsza wizyta w szpitalu Smile
I następnie w drodze ewolucji swiatopogladowej dl650...bardzo mieszane uczucia przed kupnem, zwlaszcza ze przywykłem do mocniejszych sprzętów. Wszystkie zostaly rozwiane po zakupie, sztormiak rekompensuje pewne braki w innych dziedzinach, zadziwiające ile przyjemności z jazdy moze dac sprzet, jak twierdza niektórzy, nijaki...
W międzyczasie jeżdzę nadal Honda cbf 1000 i cbf 125 ( zony) oraz w garażu powstaje jak feniks z popiołu Jawa 250 z 1960r Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Nie 11:03, 07 Sie 2016    Temat postu:

W podstawówce był żółty komar, całą szkołę średnią przejeździłem prawie nową MZ ETZ 251 z owiewką i kuferkiem z którą się pożegnałem jak poszedłem na studia.
Miałem do niej profesjonalny strój skórzany , który dostałem od znajomego z Niemiec.
W latach 90-tych jak podjeżdżałem MZ na wiejską zabawę to wszystkie dziewczyny były moje.

Po 20 latach , na wiosnę tego roku , zakupiłem sobie nowego xt ( do tej pory żona focha strzela).
Wybrałem go gdyż wizualnie bardzo mi się podobał , a teraz coraz bardziej podoba mi się w kwestii użytkowej.
Na chwilę obecną nie widzę dla mnie lepszego moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Nie 11:53, 07 Sie 2016    Temat postu:

Ja wystartowałem z DL650

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bender42
A



Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 15:26, 07 Sie 2016    Temat postu:

Predator napisał:
Ja wystartowałem z DL650


To samo, pierwszy motor


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 802
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Nie 17:43, 07 Sie 2016    Temat postu:

Wątek się rozkręca jak widzę, to i ja się wypowiem. Prawko kategorii A zrobione dla sprawdzenia swoich możliwości i satysfakcji, że jeszcze mogę się z czymś takim zmierzyć. Jak już się powiedziało A, to ... rozejrzałem się za jakimś sprzętem i padło na Yamahę Virago 535, ciągnęło mnie w te klimaty trochę, jeszcze nie myślałem o turystyce. Motocykl 20-letni, fajnie się spisał przez rok ale trochę mi się nie chciało grzebać przy nim, poza tym niezbyt wygodny na dłuższe trasy zwłaszcza dla plecaczka. Zacząłem szukać i padło na DL 650, kupiłem z początkiem tego roku i na razie jest super. Virażka poszła do kolejnego właściciela, czego żałuję do dzisiaj, miejsce w garażu by się znalazło, ale cóż, takie życie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tuumk
Motocyklista



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 237
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mrozy

PostWysłany: Nie 20:52, 07 Sie 2016    Temat postu:

II klasa podstawówki - motorynka (na komunie Smile )
V klasa podstawówki - simsom sr51
III klasa technikum - MZ ETZ 251e
po 15 latach przerwy od 2014 dl 600 k8 , chociaz przymierzałem sie do cbf 650f
aktualnie DL650 L2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Nie 21:08, 07 Sie 2016    Temat postu:

1. motorynka
2. simson sr51
3. mz etz 150
4. yamaha virago 535
5. honda vtx 1800
6. yamaha raider xv 1900
7. suzuki dl 650 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fatboy
Motonita



Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 21:51, 07 Sie 2016    Temat postu:

1.Fym 250 - jeden sezon-porażka
2.Honda Hornet 600 - trzy sezony-fajny sprzęt tylko na mnie trochę za mały
3.Kawasaki Vn 900-trzy sezony-fajny ale chciałem zmienić na coś innego
4.Suzuki Vstrom 650 - trzeci sezon - na razie bezawaryjny i bardzo wygodny
5.Marzenie-Suzuki Intruder 1800 - ale to tylko po wygranej w totka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ce Zar
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 5:30, 08 Sie 2016    Temat postu:

W latach młodości...komar dziadka napędzany pedałami ( niebieski ), potem dwubiegowy romet, potem nic, pustka.
Zawsze chciałem poważne moto, ale jakoś się nie układało.
Dwa lata temu varadero małe, potem prawko i sv650s z 2007r.
Doinwestowałem, miało być na lata i przypadkowo dosiadłem małego sztormiaka.
No i się stało, zachorowałem.... i mam małego deela AL2 Smile
W porównaniu do sv ? Wygoda, sprytniejszy na mieście, odważniej go traktuję. SV nie była ani ścigaczem, ani turystykiem, na miast jeszcze ok, ale gdzieś dalej nie bardzo. Natomiast sztormiak jest bardziej uniwersalny. Czasem brakuje troszkę mocy.
Cały czas chodzi mi po głowie jakiś chopper, ale chyba jeszcze nie dojrzałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_V650
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK

PostWysłany: Pon 5:44, 08 Sie 2016    Temat postu:

Ja startowałem na Suzuki SFV650 Gladius. Przelatałem jeden sezon. Potem miałem wypadek i kasację moto. Dołożyłem do odszkodowania i kupiłem DL650AL4 z salonu. Latamy razem drugi sezon.

Ostatnio miałem okazję pobujać się trochę Gladiusem znajomego i nie mam pojęcia jak udało mi się zrobić ponad 11.000 km w ciągu pierwszego sezonu. Laughing Miałem nieodparte wrażenie, że jadę na desce klozetowej. Małe to to, twarde, niewygodne, nogi podwinięte i strasznie wiatr pizga (w końcu to naked).

Jednak nie ma to jak V-Strom. Dla mnie maszyna niemal idealna. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qrac
Motocyklista



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 9:34, 08 Sie 2016    Temat postu:

1. Kawasaki ER-5 - fajne na początek jak dla mnie. małe, sprytne, poręczne...
2. Suzuki GSF 600 - rozwinięcie poprzednika. wszystko fajnie ale do bliskiego latania...
3. V-Strom 650 - no póki co wiem że to jest to... ale pare kucy więcej by się czasem przydało Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gdl
A



Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Leżajska

PostWysłany: Pon 13:56, 08 Sie 2016    Temat postu:

1. Romet ogar 200 - pierwsze moto, szał ciał Very Happy
2. Simson S51 - wow to ma 4 biegi !
3. Simson skuter przerobiony na 80cm^3 - jedziemy 90km/h z górki Very Happy
4. Suzuki Bandit 650 K7 naked, na początku miałem zblokowanego do mocy około 38KM o czym nawet nie wiedziałem, dopiero po obejrzeniu paru filmików na yt zacząłem się zastanawiać dlaczego mój bandit tak nie idzie jak te z filmików.. Smile odblokowałem, przejeździłem prawie 5 sezonów. Zaliczyłem jededn uślizg przedniego koła na piachu co dało w skutku połamany kierunkowskaz i obtarty bok motocykla.. Na szczęście byłem w stroju, nic mi się nie stało.

5. V-strom 650 - słabszy niż bandit, ale na turystyczne latanie moim zdaniem w zupełności wystarczający Smile

6. co będzie dalej czas pokaże..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TempEI4
A1



Dołączył: 16 Cze 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 21:17, 08 Sie 2016    Temat postu:

1. czarna Java 350 TS - pierwsze moto, demon prędkości Smile
2. Kawasaki ER5. Trasy do 1400km i dawało to radę ;p Ktoś wcześniej nadmienił, poręczne i małe. Zbyt małe na dłuższe wycieczki, stąd przesiadka.
3. V-strom 650 - ER się chowa. W fazie testów, jak na razie odczucia bardzo pozytywne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 1:10, 09 Sie 2016    Temat postu:

Przed V Stromem był chaos Very Happy Sam nie wiem jak się uchowałem tyle lat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
U-boot
Motocyklista



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:30, 09 Sie 2016    Temat postu:

W czasach dziecinnych, tylko sprzęty kumpli. Motorynka i Simson. Mama zakomunikowała mi, żebym sobie wybił motorower z głowy. Sama kiedyś miała WFM-kę i Osę! A mi to nie wolno ! Trzeba było troszkę dorosnąć i kiedyś zadałem pytanie małżowinie. Może byśmy kupili motocykl? No to kupiliśmy Very Happy Pierwszy był Yamaha Drag Star 650 i trzeba było się dzielić motocyklem z żoną. Strasznie głupia okoliczność. Po pierwszym sezonie awantur o motocykl, sprzedaliśmy draga i każde z nas kupiło sobie własny sprzęt. Ja Yamahę Road Stara 1700, a kobitka Suzuki Gsx 650 FA. Motocykle zostały fachowo rozbite w tym samym sezonie. Ja trafiłem na drogowego zabujcę, a żona na dziadka wyjeżdżającego z lasu z grzybów. Nie widział motocykla... Po otrzepaniu się z przeżyć, ja kupiłem Yamahę Royal Stara 1300. Żona, Suzuki Bandit 1250 S. Po czterech sezonach doszedłem do wniosku że, trza cuś pozmieniać i rozpatrywałem zakup Varadero, lub V- stroma. Ostatecznie wybór padł na V-stroma 650 z 2012r. To był dobry wybór Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 8:35, 09 Sie 2016    Temat postu:

A żona na co zmieniła/zmienia swoje moto? Pewnie jakiś xDiavel...? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
U-boot
Motocyklista



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:40, 09 Sie 2016    Temat postu:

Jeszcze nie zmienia. Ale bardzo się jej podoba Suzuki GSX 1250 FA. Może na przyszły sezon?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pearl
A2



Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żarki, Jura Krk-Czwa

PostWysłany: Wto 19:24, 09 Sie 2016    Temat postu:

Szacun dla żony, radzi sobie z masą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dobromir
A1



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Z Łodzi

PostWysłany: Wto 20:39, 09 Sie 2016    Temat postu:

Fajny temat. Ja - podobnie, jak kolega założyciel wątku - przesiadłem się z Fazera 600, choć miałem kilka lat przerwy w międzyczasie. Fazer miał mocne przyspieszenie dopiero od 6 tysięcy, poniżej było słabo - obiecałem sobie, że następnym razem będzie coś idącego prawie od razu. I jest - mały DL idzie od początku, ale od 6k wzwyż jest także odczuwalnie lepiej niż do 6k, więc "pomęczyć" go - jak to ująłeś - czasem jest warto.

Fazera lubiłem, bo nie był typowo sportowym moto, moc była przyjemna (czego w małym V-stromie w trasie mi brakuje szczególnie na autostradzie), wygodna pozycja za kierownicą - ale do tej konieczności kręcenia ciągle w górnym zakresie obrotów już bym nie wrócił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
U-boot
Motocyklista



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:19, 09 Sie 2016    Temat postu:

Pearl napisał:
Szacun dla żony, radzi sobie z masą?

Szkoli się zawzięcie i z przykrością muszę przyznać że, technikę na motocyklu ma lepszą niż ja Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michau
A1



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:37, 10 Sie 2016    Temat postu:

dobromir napisał:
Fajny temat. Ja - podobnie, jak kolega założyciel wątku - przesiadłem się z Fazera 600, choć miałem kilka lat przerwy w międzyczasie. Fazer miał mocne przyspieszenie dopiero od 6 tysięcy, poniżej było słabo - obiecałem sobie, że następnym razem będzie coś idącego prawie od razu. I jest - mały DL idzie od początku, ale od 6k wzwyż jest także odczuwalnie lepiej niż do 6k, więc "pomęczyć" go - jak to ująłeś - czasem jest warto.

Fazera lubiłem, bo nie był typowo sportowym moto, moc była przyjemna (czego w małym V-stromie w trasie mi brakuje szczególnie na autostradzie), wygodna pozycja za kierownicą - ale do tej konieczności kręcenia ciągle w górnym zakresie obrotów już bym nie wrócił.


Fajnie, że się temat rozwija.
Oprócz tematów zajebistości Vstroma lub tematów o motocyklach 'po vstromie' szukałem info jak się odnajdujecie po przesiadce na DL z innych moto Smile
Jeśli chodzi o Fazera to coś mi się wydaje, że miałeś wersję z silnikiem Thundercata. Moja wersja miała silnik od R6 i charakterystyka pracy silnika była zupełnie inna. Kręcił od dołu, stałą pracę miał najlepszą między 5 a 7 tys obrotów, a od 8 do 10 tys obrotów dostawał drugie uderzenie mocy. Wtedy też osiągał te swoje 100 kucy.
Minusem jednak tego jest fakt, że w mieście jeździłem do 3 ciego biegu. Natomiast jeżdżąc wolniej np. po szutrach konieczna była jazda na półsprzęgle.
W DLu powinno być inaczej. Takie mam przynajmniej wrażenie z jazdy testowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 8:16, 12 Sie 2016    Temat postu:

W moim wypadku katalizatorem powrotu do motocykli był Harley Davidson Sportster 883 Iron Cool Prawko zrobiłem w latach 80-tych i wówczas jeździłem kilka lat. Potem była dłuuga przerwa - poza dwoma incydentami: kopia jakiegoś Suzuki w wydaniu Hyosunga oraz maxi skuter Malagutti Madison - ale że nie miałem kiedy, gdzie i z kim jeździć, to szybko je posprzedawałem.

Jak nastała druga młodość Wink to rozpoczęła się u mnie, jak to mówi moja żona, motopauza - najpierw Vitara, którą jeździłem na amatorskie rajdy 4x4, potem przeprawowy Samurai, w końcu kabriolet z 200-konnym silnikiem - oficjalnie wspólny z synem Smile Do czasu, aż kilka lat temu zobaczyłem gdzieś tego Irona, który tak mi się spodobał, że szybko wynalazłem roczny egzemplarz. A potem już poszło...

Ale znów do czasu, gdy kumpel namówił mnie na wyjazd na Transfogarską do Rumunii. Jako, że ten Sporciak nie nadawał się na taki wyjazd, to znalazłem wypożyczalnię motocykli, z której dostałem Suzuki V-Stroma i pojechaliśmy. Podróż była pełna przygód, bo podczas niewinnej przewrotki na grząskiej drodze złamałem sobie nogę w kostce, ale dowiedziałem się o tym dopiero po powrocie do domu po przejechaniu ponad 1300 km... No ale bakcyl podróżowania na motocyklu już się pojawił. Rok później, podczas wyprawy po USA, gdzie jechałem na BMW R1200RT już wiedziałem, że muszę szukać turystycznego moto. A, że bardziej mnie kręciła jazda po tych mniej "cywilizowanych" krajach z gorszymi drogami, to zdecydowałem się na V-Stroma, który fajnie się sprawdził w Rumunii. I w ten sposób całkowicie przypadkowo wybrałem jeden z lepszych turystycznych enduro Smile A po pewnym czasie zmieniłem go na obecnego dużego Tigera.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 8:17, 12 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lawka
Motocyklista



Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 9:47, 12 Sie 2016    Temat postu:

1. Suzuki bandit 600 - 2 sezony
2. Honda 1100 XX - 2 sezony
3. Suzuki DL 650 - aktualnie 3 sezon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikun87
A1



Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 25
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 15:16, 12 Sie 2016    Temat postu:

1. Jawka Mustang 50 - 2 sezony
2. Simson S50 - 1 sezon
3. MZ ETZ 250 - 1 sezon
4. Kawasaki GPZ 600 - 1 sezon
5. Honda CB 500 - 2 sezony
6. Yamaha Thundercat YZF 600R - 6 sezonów
7. V-Strom 650 K4 - dopiero pierwszy sezon ale na pewno zostanie na dłużej

Po Simsonie miałem prawie rok przerwy, a tak poza tym to przez ostatnie 14 lat nie zostawałem bez moto dłużej niż 3 dni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Pią 20:18, 12 Sie 2016    Temat postu:

Nigdy przedtem nie miałem swojego motocykla. Objeżdżałem za to sprzęty kolegów:
- Motorynka,
- Komar,
- Romet,
- Ogar,
- Jawa 50,
- Simson Enduro,
- Simson Electric/Electron? Nie pamiętam...,
- Mz 151
... mnóstwo lat przerwy, kurs na kat. A i DL 650 Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szuwarek dnia Pią 20:19, 12 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Sob 8:30, 13 Sie 2016    Temat postu:

Podstawówka: Ogar kolegów i wsk wujka
Technikum : simson skuter - szał kobiecych ciał Smile
Długo nic i nagle - honda VTX 1300 retro - cudne moto - 4 sezony
A teraz nowy literek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1304
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Sob 10:29, 13 Sie 2016    Temat postu:

Pyxis napisał:
Jak mialem lat 12 dostalem nowke motorynke. Piekna pomaranczowo-czerwona 2 biegowa. Dla dzieciaka w 1983 roku bylo to jak spelnienie wszystkich marzen za jednym razem. [...]


Wiem o czym piszesz. Nigdy nie zapomnę jak dostałem od dziadka Ogara 200 (trzybiegowy z silnikiem od Jawki Smile ).

Miałem chyba 11 albo 12 lat (zawsze byłem wysoki Smile ). Z podekscytowania nie mogłem spać po nocach Smile Dla takich chwil warto żyć. Nie wiem czy w dzisiejszych czasach da się sprawić dziecku taką frajdę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TOMRIDER
A1



Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rudy Raciborskie

PostWysłany: Pon 7:53, 15 Sie 2016    Temat postu:

1. Peugeot S157B - 1957r - więcej grzebania niż jazdy, ale jak odpalił to....a miałem wtedy 13 lat
2. OGAR 200 -1989r - tata kupił mi nówkę z sklepu po znajomości - Vorenus, też nie spałem
3. IŻ350 -1956r -w 100% oryginał, odrestaurowałem, pojeździłem i sprzedałem, do dziś żałuję
- DŁUGA PRZERWA -
4. DUCATI 900SSie Nuda - marka nieporównywalna z innymi, wyjątkowa, desmo zostało ze mną
5. DL 650 -2008r - długo szukany bd stan, ale cel osiągnięty. Sprawdzają się wszystkie opinie o tym motocylu ale mi czegoś brakuje, jest trochę zbyt grzeczny, łagodny, przewidywalny co ma swoje zalety i oswajam się z tym ale jak nie zaiskrzy to znowu trzeba będzie szukać Sad i jak żyć ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rasik
A2



Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:50, 22 Sie 2016    Temat postu:

1 Yamaha YBR250 na kursie
2. Yamaha XJ600N '99.
3. ???DL^650 ???

ma być ze względu na mój wzrost i wygodę - mam już dość jak mi w ... zęby wieje Smile oraz garbienia się


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rasik dnia Pon 20:52, 22 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pon 21:36, 22 Sie 2016    Temat postu:

Pierwszy raz wsiadlem na Rometa Ogara (zielony ogórek) którym jeździł kiedyś moj Ojciec. Przez pierwsze 3 dni pchaliśmy z sąsiadem po drodze na zmianę. Aż Ojciec się zlitował i po wyjęciu jednego kabelka z magneta odpalił od pierwszego kopa. Wtedy jeszcze nie dostawałem obiema nogami do ziemi siedząc na nim.
Później kupil mi Rometa hart. Czasy podstawówki. Później długo nic. Między czasie prawo jazdy.
Następnie AWO Sport z 1957r w oryginale. U mnie około 5 lat. Sprzedałem gdy budowałem dom, ale żona obiecała że kupię jak będzie $.
I kupiłem Aprille Pegaso 650. Była u mnie jeden dzień- oddałem. Po tygodniu stał u mnie dl650 k6. Byłem z niego strasznie zadowolony, bezawaryjny ,wygodny ,ekonomiczny więc decyzja o sprzedaży i zakup nowego Pingwina DL1000


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 23:00, 22 Sie 2016    Temat postu:

bzyku napisał:

Następnie AWO Sport z 1957r w oryginale.


Też miałem AWO Simpsona, ale w wersji Turist z dwoma osobnymi siedzeniami siodłowymi Smile Również w oryginalnym, doskonałym stanie. Niestety byłem młody i głupi i sprzedałem go po jednym sezonie...



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 23:03, 22 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalinago
Motocyklista



Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 9:37, 23 Sie 2016    Temat postu:

W tym Simsonie biegi zmieniało się tylko ręką ???
Tak by wynikało ze zdjęcia i stopnia wypolerowania gałki.
Czy może była jeszcze dźwignia nożna po drugiej stronie ?

A u mnie to zaczęło się od dwóch Iżów 56 też z rączką biegów do zmiany ręką przy baku. To były motocykle ojca, byłem mały ale bardzo lubiłem zapach spalin i asystowałem przy naprawach w każdą niedzielę. Jeden jeździł, drugi był dawcą.
Potem hasło koniec z naprawami (bo nie było żadnych części) i zakup nowej WSK 125. To też była rzepa. Więc po 2-3 latach MZ Trophy w kolorze piaskowym, chyba pierwsze moto w tym okresie ( o ile dobrze wiem a jak nie to niech ktoś mnie poprawi) z lampą mocowaną do ramy a nie do kierownicy czyli taki protoplasta DL-a.
A potem już nowoczesność czyli jednocześnie dwie MZ ETZ 250 jedna ojca a druga to moje pierwsze moto. I obie w identycznym niebieskim kolorze.
Potem rodzina, dzieci, budowa, moto sprzedane bo "co będzie stało" a bardzo żałuję że je sprzedałem. Wreszcie jak to napisał jeden z przedmówców "menopauza" i jest dl650 k7.
Czyli kontynuacja rodzinnej tradycji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kalinago dnia Wto 9:53, 23 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 9:39, 23 Sie 2016    Temat postu:

Była też dźwignia nożna, standardowa, po lewej stronie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucek79
Motocyklista



Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 9:57, 23 Sie 2016    Temat postu:

Vorenus napisał:
Pyxis napisał:
Jak mialem lat 12 dostalem nowke motorynke. Piekna pomaranczowo-czerwona 2 biegowa. Dla dzieciaka w 1983 roku bylo to jak spelnienie wszystkich marzen za jednym razem. [...]


Wiem o czym piszesz. Nigdy nie zapomnę jak dostałem od dziadka Ogara 200 (trzybiegowy z silnikiem od Jawki Smile ).

Miałem chyba 11 albo 12 lat (zawsze byłem wysoki Smile ). Z podekscytowania nie mogłem spać po nocach Smile Dla takich chwil warto żyć. Nie wiem czy w dzisiejszych czasach da się sprawić dziecku taką frajdę...


Też ujeżdżałem takiego Ogara Dziadka. Żeby sobie 5 minut pojeździć musiałem go pucować chyba z godzinę. Ale opłacało się Smile. Miałem jakieś 13 lat. A na co dzień wtedy jeździłem komarkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Wto 11:04, 23 Sie 2016    Temat postu:

biblo napisał:
bzyku napisał:

Następnie AWO Sport z 1957r w oryginale.


Też miałem AWO Simpsona, ale w wersji Turist z dwoma osobnymi siedzeniami siodłowymi Smile Również w oryginalnym, doskonałym stanie. Niestety byłem młody i głupi i sprzedałem go po jednym sezonie...



A pamiętasz jaki dźwięk wydobywał się z rury wydechowe? Jak ja sobie przypomnę to mam ciarki na plecach. Piękny... Singiel 250ccm to było TO


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bara
A1



Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sandnessjoen

PostWysłany: Śro 6:50, 24 Sie 2016    Temat postu:

1. Motorynka w wersji chopper (Znajomy przerobił ja dla mnie bo miałem wtedy z 6 lat, do tej pory ja mam Very Happy)
2. Komar (ten co miał pedała i biegi w kierownicy)
3. SHL'ki WFM'ki
4. Simson
5. Jawa 50 OSA (w slangu wodolot)
6. Yamaha DT 80 zarejestrowana na 50 ^^
7. MZ (wujka)
8. DL 1000


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bara dnia Pią 13:29, 16 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin