VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> jakie swiece? CR8E?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
jakie swiece? CR8E?
PostWysłany: Pią 23:04, 17 Kwi 2009
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





Jestem przed inspekcja swiec, czy da sie wykrecic je narzedzami w zestawie i bez zdejmowania oslony bocznej, czy postepowac jak w manualu?
Mam K7 z roku 2006, czy wszystkie K7, K8 itd maja dwie swiece na cylinder? Ja dwoch nie widze, A czytam ze od K7 sa juz dwie?

dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:25, 17 Kwi 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





Ja mam K5 i napisze ze sporo sie trzeba narobic z tymi świecami. Mianowicie musiałem zdjąc obydwie osłony boczne, nastepnie bak i to mi dało dostęp do tylnej świecy. Niestety problem zaczyna sie z przenia świecą. Wg manuala powinno sie odkrecić jedną sróbe przy chłodnicy po czym powinna sie dac na tyle odchylić żeby dało sie dostać do świecy. I u mnie jest tu problem bo rura po lewej stronie chłodnicy jest na tyle krótka że nie moge tak daleko odchylić. Czy macie może jekiś inny na to patent?? nie chce sie bawić w ściaganie chłodnicy.
Ja osobiście kupiłem NGK CR8EIX (irydowe)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:16, 18 Kwi 2009
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





w 1000cu trzeba jeszcze odkrecic dwie sruby od bocznych owiewek po boku na dole od zbiornika - tych najwiekszych, potem mozna dopiero odchlić chłodnice.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:09, 19 Kwi 2009
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





Wlasnie dzis dobralem sie do swiec. Byly ok, troche je przeczyscilem. Proponuje zaczac od tylnego cylindra. znacznie latwiej jest usniesc zbiornik i odkrecic swiece. Zajmuje to ok 10 min. I wreszcie okazalo sie ze wszystkie K7 nawet te z 2006 maja Twin Spark`a czyli mam dwie swiece na cylinder. A zdawalo mi sie ze ten model silnika byl wprowadzony od 2007 roku, no coz wzrasta koszt ekspoloatacji. Co do przodu to porazka, dobralem sie do dolnej fajki, na gorna nie bylo czasu. Jak zauwazylem to zabawa jest na calego: owiewki, chlodnica, kurcze troche babrania, a czasu bylo naprawde malo. Sprobuje za tydzien dobrac sie do ostataniej swiecy.
Czy ktos wie czy mozna te zapinki przy powrotnym montazu wciskac juz z blokada (taki maly Dyngs w srodku) czy trzeba blokade odcisnac po montazu (tylko tam nie ma dojscia...?)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:46, 20 Kwi 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Nowaczyk napisał:
Czy ktos wie czy mozna te zapinki przy powrotnym montazu wciskac juz z blokada (taki maly Dyngs w srodku) czy trzeba blokade odcisnac po montazu (tylko tam nie ma dojscia...?)


kołeczek rozporowy przy montażu powinien być wyciągnięty na zewnątrz, po tym jak zapinkę włożysz na miejsce, wciskasz kołeczek palcem i wszystko siedzi ciasno, nie ma z tym problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:04, 20 Kwi 2009
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





ologc napisał:
Nowaczyk napisał:
Czy ktos wie czy mozna te zapinki przy powrotnym montazu wciskac juz z blokada (taki maly Dyngs w srodku) czy trzeba blokade odcisnac po montazu (tylko tam nie ma dojscia...?)


kołeczek rozporowy przy montażu powinien być wyciągnięty na zewnątrz, po tym jak zapinkę włożysz na miejsce, wciskasz kołeczek palcem i wszystko siedzi ciasno, nie ma z tym problemu.


Czy ten koleczek masz na mysli mam wyciagnac caly (rozebrac na dwie czesci) czy tez poluzowac tak jak to robilem przy baku?
Jezeli poluzowac to docisnac palcem z powrotem nie ma jak, nie ma miejsca albo cos przeoczylem (usrojstow od lamp przeszkadza)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:01, 20 Kwi 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





teraz zaczynasz kombinować. żeby wyciągnąć wbijasz ten mały dyngs do środka, żeby ponownie zamontować wciągasz go tak że wystaje ponad ten duży łepek. mam nadzieję, że rozmawiamy na temat tych samych zapinek Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:25, 20 Kwi 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Witam.
Wlasnie dzis zabralem sie do serwisu moto,wymiana swiec i oleju,kupilem dwie Very Happy a mam model K7 hehe
Po tym jak dojrzalem,ze sa dwie na cyl. dalem sobie spokoj. Wymienilem tylko olej i poprawilem podstawke pod stopke.Zamowilem tez filtr powietrza KN-a bo nie bylo znacznej roznicy z oryginalnym,wiec nie bylo sensu brac oryginalnego.
Czekam teraz na filtr i zrobie wszystko za jednym razem (chyba..) Bo w weekend czeka mnie mala traska do Walii Smile


edit:
Czy gmole GIVI nie przeszkadzaja w tych czynnosciach? tzn wymiana swiec i filtra? Jak z uniesieniem baku z gmolami?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez polsky dnia Pon 21:26, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:10, 21 Kwi 2009
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





ologc napisał:
teraz zaczynasz kombinować. żeby wyciągnąć wbijasz ten mały dyngs do środka, żeby ponownie zamontować wciągasz go tak że wystaje ponad ten duży łepek. mam nadzieję, że rozmawiamy na temat tych samych zapinek :D


Aaaa teraz rozumiem:) Czyli zamontowanie tak samo czyli odwrotnie:)
dzieki olo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:54, 21 Kwi 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





polsky napisał:

edit:
Czy gmole GIVI nie przeszkadzaja w tych czynnosciach? tzn wymiana swiec i filtra? Jak z uniesieniem baku z gmolami?


W moim przypodku gmole mi przeszkodziły:-/. Dopiero po ich zdjęciu mogłem ściagnąć boczne owiewki po czym moglem podnieść bak. Jest z tym troche zabawy ale jak ktoś to lubi to wtedy jest to czysta przyjemnośćVery Happy Mam Dl 650 K5

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujekbongos dnia Wto 21:03, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:29, 21 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





oo, a co ma zbiornik paliwa i plastiki do gmoli? W kazdym badz razie bez demontowania gmoli tylko rame ciezko wyrwac z moto Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:19, 22 Kwi 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





Szuja napisał:
oo, a co ma zbiornik paliwa i plastiki do gmoli? W kazdym badz razie bez demontowania gmoli tylko rame ciezko wyrwac z moto Very Happy


A to ma że bez ściągania gmoli nie mogłem zdjąć bocznych owiewek. Chyba ze jest jakiś inny patent na dobranie sie do świec i filtra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:32, 22 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





ja tam dalem rade zdjac boczne plastiki, fakt faktem pod katem je wyciagalem ale poszlo Smile, jesli masz gmole givi to i u Ciebie powinny oslony wylezc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:26, 23 Kwi 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





Nie chcialem sie z nimi siłować. Dużo łatwiej jest po zdjęciu gmoli


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:32, 23 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





a to z pewnoscia, ja gmole sam zakladalem i tak napocilem sie przy tym, ze mysl o powtorce z rozrywki jest zbyt odstraszajaca Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:30, 23 Kwi 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





No zachodu jest troche. A czy miał ktoś taką sytuacje w 650 K5 ze przy próbie wymiany przedniej świecy nie można ruszyć chłodnicy?? Wg manuala po odkreceniu śróby powinno sie ja na luzie odciągnąć od cylindra na tyle zeby mozna bylo sie dostać do świecy. A ja mam z tym problem bo mnie jedna rurka wychodząca z chłodnicy blokuje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujekbongos dnia Czw 10:31, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:04, 17 Lut 2016
Daniels
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 91
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Odgrzebuję wątek bo nie znalazłem odpowiedzi. Sprawa odchylenia chłodnicy. Czuję, że blokuje ją przewód. Czy mam spuszczać płyn?? DL 1000 k3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:39, 17 Lut 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 83 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





Ja w 650 wymieniałem chłodnicy w celu wymiany świecy- faktycznie łatwo nie jest ale powoli się da. Chociaż spora część osób demontuje chłodnicę bo jest najwygodniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:48, 17 Lut 2016
Daniels
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 91
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Ja w 650 wymieniałem chłodnicy w celu wymiany świecy-

Nie rozumiem:) Nie wiem czy ciagnac na chama mimo ze czuję elastyczny opór. Czy zdjac chlodnice od gory z zawiasow moze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:50, 17 Lut 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 83 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





Sory literówka. Miałem na myśli że nie zdejmowałem przewodów chłodnicy żeby wymienić świece, tylko ja odchyliłem najmocniej jak tylko się da.

PS. Ja zdjąłem z tego zaczepu na gorze i odchyliłem na maksa do przodu i w górę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lompi dnia Śro 19:52, 17 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:20, 17 Lut 2016
Daniels
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 91
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Kuuuurde, szkoda, że o tak ważnej sprawie się nie mówi ani nie pisze na forach (ani w serwisówce). Miałem po prostu za długi klucz do świec. Odgięcie chłodnicy o te 10-15cm wystarcza aby zdjąć fajkę i założyć nasadowy ALE KRÓTKI! Ciasno bo ciasno ale jak to w życiu. Amen


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jakie swiece? CR8E?
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin