Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klakson w DL 650... odpadł ;-(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gostek74
A1



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:41, 04 Maj 2010    Temat postu: Klakson w DL 650... odpadł ;-(

Witam,

Mam taki mały problem... otóz w moim DL 650 po przejechaniu niecałych 4tyś km (od nowości) odpadł klakson...
Znalazłem go, jednak nie wiem gdzie on powinien być zamontowany? Jak się zabrać do jego ponownego zamontowania.

Będę wdzięczni za podopwiedz,

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:44, 04 Maj 2010    Temat postu:

klakson jest zamontowany na chlodnicy od strony silnika z lewej strony (tej od zmiany biegow Razz)
nie wiem czy wystarczy tylko zdjac boczek zeby go przykrecic czy trzeba odkrecic chlodnice.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomano
Motocyklista



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka

PostWysłany: Wto 21:46, 04 Maj 2010    Temat postu: Re: Klakson w DL 650... odpadł ;-(

gostek74 napisał:
Witam,

Mam taki mały problem... otóz w moim DL 650 po przejechaniu niecałych 4tyś km (od nowości) odpadł klakson...
Znalazłem go, jednak nie wiem gdzie on powinien być zamontowany? Jak się zabrać do jego ponownego zamontowania.

Będę wdzięczni za podopwiedz,

PZDR


Rozumiem, że moto jest nowy skoro "od nowości" przejechał tylko 4kkm. Ja w takim przypadku podjechałbym do ASO i powiedział, że mają mi to domontować w ramach gwarancji. To chyba trochę dziwne, że sprzęt się w drodze rozsypuje Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gostek74
A1



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:07, 05 Maj 2010    Temat postu:

Dziwne? No ja się przeraziłem... Tym bardziej, że to made in japan.
A motocykl faktycznie nowy, ale już po gwarancji
Co do ASO to w tym przypadku poradzę sobie sam (jak będę wiedział jak się za to zabrać) bo obawiam się, że ASO nie tknie się tego w ramach naprawy gwarancyjnej... a ceny to oni mają z księżyca.
Za wymianę oleju i filtrów zapłaciłem ponad 800PLN.


Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:23, 05 Maj 2010    Temat postu:

od drgan i tym podobnych rzeczy sruby czasami sie odkrecaja jezeli nie sa posmarowane np. klejem do srub dlatego warto od czasu do czasu i/lub przed dluzszym wyjazdem spedzic kilka minut/godzin i posprawdzac wszystkie sruby.

wymiana oleju i filtra to tez godzinka, a jak nie masz oslony silnika to jeszcze mniej... no i kosztuje ze 120 zl z olejem i filtrem Wink
filtr powietrza to troche "grubsza" sprawa, ale jak juz jestes obcykany to zanim olej zleci z silnika to da sie zdjac bak i dostac do filtra powietrza Smile

przykrecenie klaksonu nie powinno byc chyba trudne, z tego co widze w serwisowce to jest on na jedna srube montowany (uchwyt na gorze chlodnicy), ale nie pamietam jak jest z dostepem do niej... V-Told zmienial jakis czas temu swoj klakson to moze zapytaj go czy demontowal chlodnice (co prawda w 1000-cu, ale powinno byc podobnie).

EDIT: jak cos to: Cooling fan/horn mounting bolt: 8 Nm (0.8 kgf-m, 6.0 lb-ft) - za serwisowka Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Śro 13:24, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Śro 14:14, 05 Maj 2010    Temat postu:

Dojście jest beznadziejne ale przy odrobinie gimnastyki i kliku otarciach naskórka dłoni da się zrobić bez ruszania chłodnicy.
Troszkę tam grzebałem jak podłączałem porządne klaksony, bo ten oryginalny to straszna popierdółka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kostass
Motocyklista



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 8:06, 24 Lip 2012    Temat postu:

Odgrzewam stary temat , zdecydowanie oryginalny to straszna popierdółka . Dlatego po ostatnich awaryjnych sytuacjach jestem zdecydowany zeby go zmienić na coś donośniejszego . I moze zmieniee miejsce zamocowania . Co możecie mi poradzić w temacie samego klaksony , nie chce zadnego pneumatycznego i zmiany jego mocowania .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin