Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy Vstrom w Kazimierzu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Wto 11:29, 03 Kwi 2012    Temat postu: Nowy Vstrom w Kazimierzu

Pomimo niesprzyjających warunków pogodowych wynająłem nowego Vstroma i poleciałem na obiad do Kazimierza Dolnego.



Jako że maszyna była nowa nie odkręcałem ponad 6000 rpm za co mi w Suzuki Piaseczno podziękowali Smile

Kilka moim osobistych odczuć.

1.Maszyna jest jak masło. Tak płynna że muszę sprawdzać czy rzeczywiście ma silnik Smile. Lubię ale rozumiem zupełnie odczucia niektórych testerów mówiących o braku testosteronu. Tego mi nie daje ale też i tego od niej nie wymagam. Świetne zachowanie.
2.Duże poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Świetnie znosiła bardzo silne podmuchy bocznych wiatrów.
3.Całe zachowanie podobne do odczuć tych którzy już go testowali. Biegi, hamulce itp.
4.Siedzenie super - będę zamawiał opcję wyższą o 2cm
5.Szyba - dużo lepsza przy moim wzroście ale nadal niewystarczająca. Nie rzucało mi już tak głową ale zdecydowanie niewystarczająca. Będę musiał zamówić jakąś inną. Givi turystycznej nie kupię z powodu sposobu jaki pękła przy moim zeszłorocznym wypadku zamieniając się w sztylet.
6.Manetki - nieogrzewane na moim motocyklu - za cienkie na moje ręce. Z tego co pamiętam w moim poprzednim motocyklu manetki podgrzewane były grubsze. Może i w tym tak będzie. W przeciwnym razie będę musiał je jakoś pogrubić.
7.Spalanie - 5.4 w jedną, 5.9 w drugą. Bardzo silny wiatr w drodze powrotnej. Prędkości oscylowały około 130 z hakiem. 6 bieg na 6000 rpm. Przy jeździe do 100 spalanie około 5.
8.W drodze do Kazimierza pojechałem drogą tuż przy Wiśle która dała zawieszeniu sporo do roboty. Moto zachowało się świetnie.
9.Kolor - wolę ten miedziany i taki zamówię Wink

Kierowcy okazali wręcz niespotykaną dla mnie uprzejmość. Przestałem liczyć ilość samochodów które zjechały na bok żeby mnie przepuścić mimo że sytuacja w większości nie wymagała tego bo przecież objechać auto motocyklem to kwestie 2 sekund. Bardzo dziękuję Smile

Pozdrawiam wszystkich sztormiaków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Wto 11:37, 03 Kwi 2012    Temat postu:

MotorKat - zazdraszczam Ci Very Happy ja czekam na jazdę próbną w trochę lepszych warunkach Confused Fajne że dodałeś swoje uwagi i z tego co piszesz przy moim 172 cm wzrostu mam nadzieję że szyba będzie ok Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Wto 11:48, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Myślę że tak. U mnie szyba wpływa nie tylko na głowę ale i na tułów który z racji wysokości też jest bardziej narażony na przypływ powietrza. Szersza szyba będzie bardziej przydatna.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dcv
A1



Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:42, 08 Kwi 2012    Temat postu:

Mój jest taki sam tylko ma jeszcze gmole / muszę nabić pare postów żeby móc cos wkleićSmile /. Kupiłem w Piasecznie - nie wiedziałem że wypożyczają na parę dni..
pzdr

chciałem nabić post count ale sie nie da jeden pod drugim to wkleję tu:

troche spore spalanie, u mnie przy 298 km na razie / mam od nowości/ spalanie 4.3 na setkę.. ale nie jechałem więcej niż 115 - wtedy na 6stce ma ok 5000 , raz przygrzałem wyprzedzając ciężarówkę no ale to tylko chwila Smile
zdązyłem swój już położyć na glebie na parkingu lekko błotnistym w górkach - jest cholernie cięzki jak na mnie , nie dałem rady sam go podnieść i tylko dziekowałem bogu że dołożyłem pare złotych na gmole / bez śladu / , ufff Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dcv dnia Nie 18:49, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Nie 19:11, 08 Kwi 2012    Temat postu:

dcv napisał:
Mój jest taki sam tylko ma jeszcze gmole / muszę nabić pare postów żeby móc cos wkleićSmile /. Kupiłem w Piasecznie - nie wiedziałem że wypożyczają na parę dni..
pzdr

chciałem nabić post count ale sie nie da jeden pod drugim to wkleję tu:

troche spore spalanie, u mnie przy 298 km na razie / mam od nowości/ spalanie 4.3 na setkę.. ale nie jechałem więcej niż 115 - wtedy na 6stce ma ok 5000 , raz przygrzałem wyprzedzając ciężarówkę no ale to tylko chwila Smile
zdązyłem swój już położyć na glebie na parkingu lekko błotnistym w górkach - jest cholernie cięzki jak na mnie , nie dałem rady sam go podnieść i tylko dziekowałem bogu że dołożyłem pare złotych na gmole / bez śladu / , ufff Smile


Motocykl przejąłem po kimś kto go miał na week-end. Fajny sposób na wyczucie maszyny. 4.3 wydaje mi się całkiem dobrym osiągiem. Czego oczekiwałeś. Spalanie się pewnie zmieni w miarę robienia km. Jeżeli chodzi o wagę to ktoś kiedyś napisał - nie bierz motocykla którego nie możesz podnieść sam. Mówiąc to można podnieść motocykl nawet całkiem ciężki z odpowiędnią techniką

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 8:20, 10 Kwi 2012    Temat postu:

dcv napisał:
...
troche spore spalanie, u mnie przy 298 km na razie / mam od nowości/ spalanie 4.3 na setkę.. ale nie jechałem więcej niż 115 - wtedy na 6stce ma ok 5000 , raz przygrzałem wyprzedzając ciężarówkę no ale to tylko chwila Smile
zdązyłem swój już położyć na glebie na parkingu lekko błotnistym w górkach - jest cholernie cięzki jak na mnie , nie dałem rady sam go podnieść i tylko dziekowałem bogu że dołożyłem pare złotych na gmole / bez śladu / , ufff Smile

Bez jaj... wielkanocnych. Jakiego spalania oczekujesz od motocykla ważącego sporo ponad 200 kg i mającego 650ccm pojemności? 4,3 to bardzo dobry wynik.
Myślę, że powinieneś go am podnieść przy odpowiedniej technice, o ile masz przeciętne gabaryty własne, Pudziana nie potrzeba.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Wto 19:59, 10 Kwi 2012    Temat postu:

MaG napisał:

Bez jaj... wielkanocnych. Jakiego spalania oczekujesz od motocykla ważącego sporo ponad 200 kg i mającego 650ccm pojemności? 4,3 to bardzo dobry wynik.
Myślę, że powinieneś go am podnieść przy odpowiedniej technice, o ile masz przeciętne gabaryty własne, Pudziana nie potrzeba.Smile


Też mi się wydaje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dcv
A1



Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 19:43, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Nie wiedziałem wtedy ,ze tak można:)

http://www.youtube.com/watch?v=pPjYweKeiLk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 20:23, 11 Kwi 2012    Temat postu:

dcv napisał:
Nie wiedziałem wtedy, że tak można:)

http://www.youtube.com/watch?v=pPjYweKeiLk


Jedyny słuszny, bezbolesny (dla podnoszącego) i skuteczny sposób podnoszenia leżącego moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ivanhoe
A1



Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:02, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Jest jeszcze jeden sposób. Nie wiem czy dobrze i zrozumiale go wytłumaczę ale spróbuję. Moto leży, skręcamy kierownice na maksa aż oprze się o wspornik lagi, następnie stajemy przed kierownicą pochylamy się i składamy obie ręce razem i chwytamy od dołu za rączkę kierownicy i unosimy do góry. Przy tym jeśli moto jest na luzie to warto coś podłożyć pod tylne koło żeby nie odjechał, albo jeśli leży na prawym boku i jest możliwość wrzucenia biegu to wrzucić bieg i to przyhamuje tylne koło. Do tej pory myślałem, że sposób podnoszenia tyłem jest najlepszy ale na ostatnim szkoleniu w Pile i prezentacji przez podróżnika "Sambora" wydaje mi się, że podnoszenie przodem za kierę jest łatwiejsze. A z pewnością w maszynach, które nie mają dobrego uchwytu przy siedzeniu.

[img]https://plus.google.com/photos/114076980107345271590/albums/5726868435585983921/5726871347917139522[/img]

Dopiszę że kierownica opiera się o ramę.

Nie wiem dlaczego nie wkleja się obrazek, może trzeba inaczej:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ivanhoe dnia Śro 21:14, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:08, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Ja to się nie znam ale zasadniczo na kursach pierwszej pomocy itp uczą żeby podnosić NOGAMI nie kręgosłupem.
Zazwyczaj, wróććć, RAZ nie miałem problemu z podniesieniem V-stroma (ST750 i Afri też nie miałem problemu) być może kwestia adrenaliny.
Tenerkę to kiedyś przerzuciłem na drugą stronę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 21:08, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin