VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> pytanie techniczne dl1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
pytanie techniczne dl1000
PostWysłany: Pią 16:19, 16 Mar 2012
stasiu
A1

 
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





W normalnych warunkach po przekręceniu kluczyka i wciśnięciu czerwonego guzika od zapłonu przy prawej manetce w pozycję 'on' wskazówki od prędkości i obrotów robią ruch do maxa i opadają, a jednocześnie słychać w tle taki piskliwy kilkusekundowy dźwięk, który za moment ustaje i można odpalać. I tutaj moje pytanie: czy jak odpalicie to w tle nadal słyszycie ten dziwny dźwięk czy już nie? Bo ja tak i zastanawiam się czy to nie jest zły objaw. A w ogóle od czego jest ten dźwięk?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:39, 16 Mar 2012
kret
Motocyklista

 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





o ile dobrze kojarzę to jest pompka paliwa? ale może się mylę..

potem tego dźwięku nie słyszę..chociaż kiedyś mi się wydawało, że jeszcze mi coś piszczy, ale to chyba złudzenie było..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kret dnia Pią 16:43, 16 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:03, 16 Mar 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mojemu małemu też pompka piszczy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:40, 16 Mar 2012
maikpl
A

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Nie martw sie norma. U mnie rowniez piszczy a pozniej tez slychac tylko mniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:40, 16 Mar 2012
stasiu
A1

 
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





ok, a czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną zwiększonego spalania? Bo ostatnio przejechałem w mieszanym cyklu 60km, a zeszły mi 2 kreski paliwa z wyświetlacza, więc to chyba za dużo. Uprzedzając pytania tydzień temu wymienione świece, olej z filtrem, filtr powietrza jeszcze czysty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:45, 16 Mar 2012
kret
Motocyklista

 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





stasiu napisał:
ok, a czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną zwiększonego spalania? Bo ostatnio przejechałem w mieszanym cyklu 60km, a zeszły mi 2 kreski paliwa z wyświetlacza, więc to chyba za dużo. Uprzedzając pytania tydzień temu wymienione świece, olej z filtrem, filtr powietrza jeszcze czysty.

pytanie czy dwie kreski z pełnego czy dwie kreski z połowy :) ja bym sprawdził filtr powietrza, bo "jeszcze czysty" do mnie nie przemawia ;) u mnie Biały pali ostatnio jak smok, ostatnio czytać przed zimą :) ale to właśnie przez filtr chyba, więc będę wymieniał przy najbliższym serwisie :) to tyle ze strony laika :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kret dnia Pią 18:47, 16 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:59, 16 Mar 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Napiszę tak:
Pierwsza rezerwa (symbol dystrybutora) zaczyna mi migać przy ok 280-290 km od tankowania, przy 340 km miga mi już puste okienko i dystrybutor. Najwięcej udało mi się przejechać 514km do sucha Smile
Pierwsza jazda z plecaczkiem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:32, 16 Mar 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





dodam tez od siebie:
Piszczy/bzyczy pompa paliwa, po odpaleniu silnika tez pzyczy i musi bo inaczej przeciez silnik nie dostalby paliwa i by zgasl. To ze czasem ja slychac a czasem nie to dlatego ze gdy silnk ma male zapotrzebowanie na paliwo to pompa poprostu sie wylacza.

Spalanie w duzym DL to delikatny temat, bo ten motocykl potrafi spalic 4,5 l/100km ale tez potrafi zjesc 9l /100 przynajmniej moj.
Najlepiej to zatankowac do pelna i przy nastepny tankowaniu obliczyc spalanie.
Wskaznik paliwa ma zadanie jedynie pogladowe, by miec orientacje co sie w zbiorniku dzieje, z czasem bedziesz wiedzial po wskazniku ile masz jeszcze paliwa, ale na poczatku trudno sie nim sugerowac.
Moj DL robi srednio 300km do drugiej rezerwy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:02, 16 Mar 2012
mallly1508
A2

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





Cytat:
Napiszę tak:
Pierwsza rezerwa (symbol dystrybutora) zaczyna mi migać przy ok 280-290 km od tankowania, przy 340 km miga mi już puste okienko i dystrybutor. Najwięcej udało mi się przejechać 514km do sucha
Pierwsza jazda z plecaczkiem
Ale mowisz o 1000 czy 650? bo przy 1000 to raczej niemozliwe;p. Mi sie dzis zapalila pierwsza rezerwa (zamalowane okienko i mryga dystrybutor) przy 180 km... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:11, 16 Mar 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A przepraszam, mówię o 650 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:16, 16 Mar 2012
stasiu
A1

 
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





ok to załaduję parę razy do pełna i się zobaczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:45, 18 Mar 2012
stasiu
A1

 
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





no i zrobiłem jak napisałem, pierwsza rezerwa przy 209 km
czyli wychodzi mi 8l/100km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:04, 18 Mar 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





stasiu napisał:
no i zrobiłem jak napisałem, pierwsza rezerwa przy 209 km
czyli wychodzi mi 8l/100km


to znaczy ze musisz zaczac delikatniej sie obchodzic z manetka Idea Laughing Laughing Laughing

Jak wyjezdzisz tak conajmniej z 10 zbiornikow paliwa, a spalanie sie nie zmieni, to wtedy mozna zaczac dumac dlaczego tyle pali. Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:53, 19 Mar 2012
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





no i u mnie po przejechaniu 250 km to juz najwyzszy czas szukania stacji paliw Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:00, 19 Mar 2012
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





Mam dziwne wrażenie, że Arrow taka dyskusja miała już miejsce... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:25, 22 Mar 2012
freex
A1

 
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





No to ja też dodam coś od Siebie:
Po przerwie zimowej zauważyłem że ta pompa coś głośniej chodzi a szczególnie widać różnicę przy włączaniu świateł że zaczyna głośniej pracować na zgaszonych światłach trochę ciszej.
Aktualnie zastosowałem rozwiązanie przeczyszczenia układu paliwowego czyli zastosowałem taki środek ze stacji Shell przeczyszczający układ paliwowy dodając go do paliwa, zobaczymy efekty po opróżnieniu zbiornika.
I tu nasuwa się pytanie ile wytrzyma pompa co jej szkodzi że tak piszczy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:25, 07 Kwi 2012
freex
A1

 
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Pierwsze wniosku już mogę wyciągnąć po opróżnieniu zbiornika paliwa z uzdatniaczem, pompa znacznie ucichła, oczywiście słychać ja ale już nie tak jak na początku:)
Widocznie ten typ tak ma że będzie ją po prostu słychać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:33, 07 Kwi 2012
gieneknowy2012
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 70
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdów





u mnie tez dos glosno piszczy, troche sie tego martwilem na poczatku ale to tak ma byc- kupilem wlasnie srodek do czyszcznia ukladu paliwowego i zaplikowalem wiec moze troche ucichnie. filtr sie czysci a po 18 tys.km wymienia oczywiscie zalezy w jakich warunkach sie jezdzi. ksiazka serwisowa podaje 18tys.km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:44, 07 Kwi 2012
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 386
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





gieneknowy2012 napisał:
u mnie tez dos glosno piszczy, troche sie tego martwilem na poczatku ale to tak ma byc- kupilem wlasnie srodek do czyszcznia ukladu paliwowego i zaplikowalem wiec moze troche ucichnie. filtr sie czysci a po 18 tys.km wymienia oczywiscie zalezy w jakich warunkach sie jezdzi. ksiazka serwisowa podaje 18tys.km.

Mówisz zapewne o filtrze paliwa bo tego tyczy wątek. Jak czyścisz filtr paliwa? Jaki wpływ mają warunki jazdy na jakość - zanieczyszczenie tankowanego paliwa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:10, 08 Kwi 2012
marlon777
Motonita

 
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kostrzyna /WWA





Im mniej paliwa tym bardziej słychać pompę paliwa. Objaw normalny i nie przejmować się tym. Pod koniec sezonu tak do tego się przyzwyczaicie, że o jakimkolwiek piszczeniu zapomnicie Smile. zdrowych wesołych Świąt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pytanie techniczne dl1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin