Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odblokowanie DL 650 K8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shczurek
A2



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 10:54, 22 Gru 2008    Temat postu: Odblokowanie DL 650 K8

Panowie czy ktos sie orientuje jak mozna odblokowac V-Stroma 650 z 2008 roku?? moto sprowadzone z francji. wiem jak odblokowac wczesniejsze modele, ale ten juz ma dwie kostki na ECM i troche wiecej pinow, nie chce strzelac w ciemno i ciac kabli po kolei, moze ktos sie borykal z tym problemem??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:04, 22 Gru 2008    Temat postu: Re: Odblokowanie DL 650 K8

Tych kabli sie nie tnie tylko je wypina/wpina.
Ja wiem jak w K7 :-p

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Pon 11:05, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shczurek
A2



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 9:49, 23 Gru 2008    Temat postu:

Pawluk a Twoja K7 jest na ktorem ECM masz dwie kostki czy jedna??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:59, 23 Gru 2008    Temat postu:

shczurek napisał:
Pawluk a Twoja K7 jest na ktorem ECM masz dwie kostki czy jedna??



Dwie, nie sądzę żeby były jakieś różnice miedzy k7 a k8.
Pin 24.

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 17:27, 23 Gru 2008    Temat postu:

a ze się koledzy zapytam, o jakim odblokowywaniu piszecie ? czy fabryczny wii strom jest w jakiś sposób zdławiony ?

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:46, 23 Gru 2008    Temat postu:

Grzesiek napisał:
a ze się koledzy zapytam, o jakim odblokowywaniu piszecie ? czy fabryczny wii strom jest w jakiś sposób zdławiony ?

pozdro


Czasami fabryka daje mu "34 kuce".

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 9:37, 24 Gru 2008    Temat postu:

Podziękował Smile to z moim wszystko ok bo 34 kucami by dwóch paczek raczej nie poszedł Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 14:05, 25 Gru 2008    Temat postu:

a ze i ja sie zapytam, czy chodzi o salonowe czy te z poza sieci dealerskiej, bo mikolaj stana na wysokosci zadania i po swietach zaczna sie poszukiwania tego wymazonego:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shczurek
A2



Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:01, 27 Gru 2008    Temat postu:

glownie chodzi o te sprowadzane z Francji one w wiekszosci sa zblokowane do 34 kucykow, te z polskich salonow nie maja blokad.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:43, 27 Gru 2008    Temat postu:

podziekowal:) jade po nowym roku ogladnac dwa k8 uzywki no chyba ze wezme z salonu i sie zmartwilem ze sa slabsze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 14:40, 29 Gru 2008    Temat postu:

34 km w sztromie to musi być masakra w trasie i nawet na mieście, przecież to ciężkie moto jest... Podłość ludzka nie zna granic;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 11:24, 11 Mar 2009    Temat postu:

Witam.
Przyznam szczerze,ze dawno tu nie zagladalem ani tez sie strasznie duzo nie udzielam...
Skoro juz temat odnosnie odblokowywania,chcialem sie zapytac co z odblokowywaniem Sztorma na tych pierwszych czterech biegach. Gdzies czytalem watek o tym ale nie moge znalezc.Byl tez link do kostki z wyswietlaczem biegow od razu,tylko nie wiem czy mi sie fora teraz nie myla.. Posiadam DLa 650 K7 Czy mozecie cos doradzic lub podeslac link zebym sie wiecej dowiedzial.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Śro 11:37, 11 Mar 2009    Temat postu:

Zablokowany sztormiak ma okreslona predkosc maksymalna na 140km\h.
Moj tez fabrycznie byl zablokowany ale w serwisie poprzedni wlasciciel zazyczyl sobie odblokowanie.
Gdzies slyszlaem, ze u nas to i za darmoche to zrobia jak dobrze ponegocjujesz (ale pewnie tylko z moto kupionymi w oficjalnej sieci sprzedazy w Polsce).

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 16:10, 16 Mar 2009    Temat postu:

mradom napisał:
Zablokowany sztormiak ma okreslona predkosc maksymalna na 140km\h...
/mr/


Wink no to przynajmniej wiem na pewno, że mój nie jest zablokowany, chociaż z francuskiej części Szwajcarii sprowadzony;))

IMO w oficjalnej sieci w Polsce nie sprzedawano zdławionych DL650 - we Francji dławienie wynika na pewno z jakichś przepisów - nie wiem tylko czy z podatkowych czy dotyczących uprawnień do kierowania moto o różnych mocach silnika...Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 16:12, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:43, 16 Mar 2009    Temat postu:

MaG napisał:

IMO w oficjalnej sieci w Polsce nie sprzedawano zdławionych DL650


Sprzedawano.

U nas planują wprowadzić takie same ograniczenia mocy (dla kierowców, którzy posiadają prawo jazdy krócej niż dwa lata).

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Nie 22:44, 30 Sie 2009    Temat postu:

Odświeżam temat. Dzisiaj zrobiłem większą trasę i naszły mnie dziwne myśli. Mam moto które zostało zakupione w salonie w Polsce, ale diler sprowdził go z Francji bo niby nie było motocykli nowych w centrali Suzuki Polska. ALe do rzeczy. W dokumentach widnieje że moto ma 34 albo 38 KM. Podobno został odblokowany przed dilera przed sprzedażą. Dzisiaj jadąc z plecaczkiem dłuższą trase coś mnie bardzo zaczeło zastanwiać. Moto na 5 biegu idzie maks do 8000 tyś obrotów i ma prędkość około 160. Później strasznie powoli się rozpędza, naprawde powoli... Na 6 biegu prędkość podobna, tylko że obroty około 7000-7500. Czy to normalne? Posiadam szybę z deflektorem Suzuki oraz kufer centralny oryginał. Czy po wyżej prędkości 160 tak powoli się rozpędza? Bo na niższych biegach wkręca się normalnie. Bo raczje mając 38 KM ciężko było by uzyskać takie wyniki. Model moto 2007.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MJ
A2



Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 14:52, 31 Sie 2009    Temat postu:

DL 650 tak ma i już. Sprzedaj i kup motocykl, który umożliwi również jazdę z plecakiem i barażem Wink DL 1000 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:44, 31 Sie 2009    Temat postu:

MJ napisał:
DL 650 tak ma i już. Sprzedaj i kup motocykl, który umożliwi również jazdę z plecakiem i barażem Wink DL 1000 Very Happy

genaralnie popieram Marcina Smile ale Twoje moto łatwo sprawdzić - pojedź gdzieś w bezpieczne miejsce (autostrada?) i spróbuj na maksa - jeżeli powoli ale dojdzie do ok. 180km/h to jest ok.
Kamil.Olkusz napisał:
Bo raczje mając 38 KM ciężko było by uzyskać takie wyniki

dla porównania - kiedyś miałem GPZ500 zblokowanego do 34KM i licznikowo szedł równo 155km/h, po odblokowaniu do 60KM szedł równo 200


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:13, 31 Sie 2009    Temat postu:

SMP sprowadziło do Polski około 20 takich motocykli z Francji (34 KM) w 2007. Zablokowane jeżdżą do ok 160 km/h. Skoro masz tak wpisane w dowodzie to na pewno był zablokowany (moc nowego motocykla wpisują ze świadectwa homologacji, które dostajesz od dilera).

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 21:43, 31 Sie 2009    Temat postu:

co do 650-ek, to moj dl do 180 buja się sprawnie, do 200 już muszę go męczyć, ale daje rade, i zeby nie było, to przesiadlem sie z gpz-a 1100, wiec wszystkie teksty o tym ze 650 jest zamulone i nie daje rady mozesz smialo włozyc miedzy bajki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:14, 31 Sie 2009    Temat postu:

przy założeniu że licznikowe 180 to w realu ok 160km/h, sprawdziłem z urządzeniem do którego wpisuje sie obwód koła w mm i z gpsem, wiec z trudem ale tak jak pisze grzesiek te dwe paczki z licznika da sie wykrzesać, ja sam jechałem pi razy drzwi 195 i koniec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:08, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Śmigaj na darmowe odblokowanie sprzęta. Jest zblokowany a sprawdzisz to w prosty sposób ustaw się z kimś na dwa DL i start jak będziesz zostawał to znaczy na bank, że zblokowany. NIe musisz kręcić do 180 do setki zostaniesz z tyłu.
Jeszcze ważna sprawa podaj salon który Ci to sprzedał.

Poza tym DL do 180 idzie jak po sznurku więc jak zatrzymuje się przy 160 to blok jak nic.

p. Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Wto 10:34, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Kupiłem od pierwszego właściciela, który zakupił w salonie Suzuki Auto-Kras w Białymstoku. Tylko zastanawiam się, gdyby był zblokowany do 34 KM to na niższych biegach byłby taki zrywny? W świadectwie homologacji mam własnie 34 KM i w dowodzie też, a oznaczenie w dowodzie motoru to DL650UE.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pon 21:18, 23 Lis 2009    Temat postu:

Wracam do tematu bo nie daje mi spokoju. Very Happy Dzisiaj napisałem maila do Suzuki i odpisali:

W odpowiedzi na Pańskie zapytania informuję :

1. Motocykle DL 650UE w wersji o ograniczonej mocy były wprowadzane na rynek Polski jako dodatkowa oferta wychodząca
ponad standardowa ofertę Suzuki Motor Poland. (jest wersja fabrycznie dławiona)
Taki też model uzyskał homologację zgodnie z którą był dopuszczony do rejestracji w Polsce.
(wpisy w wyciągu homologacji i dowodzie rejestracyjnym zgadzają się ze stanem faktycznym).
2. Odblokowanie motocykla można zrealizować na dwa sposoby:

-wymianę sterownika silnika

-odłączenie jednego pinu w wiązce sterownika silnika ( niezależnie od tego czy to model K7 czy K8 )

3. Serwis oczywiście jest w stanie zweryfikować czy dany motocykl jest "odblokowany" czy też nie. (poprzez weryfikację wiązki lub numeru katalogowego sterownika silnika)
4. Na podstawie numeru nadwozia możemy ustalić model motocykla.
5. W książce serwisowej nie ma przewidzianego miejsca na informację o zmianie parametrów sterownika
6. Jeżeli motocykl nie był odblokowany i zachowuje się zgodnie z opisem to nie należy tego taktować jako usterkę, jeżeli był odblokowany to serwis powinien zweryfikować układ zasilania motocykla w poszukiwaniu ewentualnych usterek.


U mnie zaden kabel od sterownika nie jest odlaczony, wiec wnioskuje ze moto zablokowane. Zaczalem szukac informacji o odblokowaniu ale modelu K7 gdzie sa dwie wtyczki do sterownika silnika, a nie jedna. Znalazłem coś takiego, ale czy ktoś może mi lepiej to wytlumaczyc?

[link widoczny dla zalogowanych]


Rozumiem ze odpowiedzialny jest kabel 24 w duzej wtyczce? I tylko on? A moze ktos sprawdzic w swoim moto czy maja taki kabel, w swoim sterowniku? Tylko model K7 albo K8 gdzie sa dwie wtyczki do sterownika. Dzieki wszystkim za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil.Olkusz dnia Pon 21:23, 23 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:04, 24 Lis 2009    Temat postu:

- temat był już wyjaśniany na forum;
- UE w nazwie modelu oznacza wersję dławioną;
- standardowo nie ma tam żadnego kabelka, a 24 jest zaślepiony;

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin