VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Odblokowanie DL 650 K8
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Odblokowanie DL 650 K8
PostWysłany: Pon 11:54, 22 Gru 2008
shczurek
A2

 
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Panowie czy ktos sie orientuje jak mozna odblokowac V-Stroma 650 z 2008 roku?? moto sprowadzone z francji. wiem jak odblokowac wczesniejsze modele, ale ten juz ma dwie kostki na ECM i troche wiecej pinow, nie chce strzelac w ciemno i ciac kabli po kolei, moze ktos sie borykal z tym problemem??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Odblokowanie DL 650 K8
PostWysłany: Pon 12:04, 22 Gru 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tych kabli sie nie tnie tylko je wypina/wpina.
Ja wiem jak w K7 :-p

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Pon 12:05, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:49, 23 Gru 2008
shczurek
A2

 
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Pawluk a Twoja K7 jest na ktorem ECM masz dwie kostki czy jedna??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:59, 23 Gru 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





shczurek napisał:
Pawluk a Twoja K7 jest na ktorem ECM masz dwie kostki czy jedna??



Dwie, nie sądzę żeby były jakieś różnice miedzy k7 a k8.
Pin 24.

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:27, 23 Gru 2008
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





a ze się koledzy zapytam, o jakim odblokowywaniu piszecie ? czy fabryczny wii strom jest w jakiś sposób zdławiony ?

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:46, 23 Gru 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Grzesiek napisał:
a ze się koledzy zapytam, o jakim odblokowywaniu piszecie ? czy fabryczny wii strom jest w jakiś sposób zdławiony ?

pozdro


Czasami fabryka daje mu "34 kuce".

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:37, 24 Gru 2008
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Podziękował Smile to z moim wszystko ok bo 34 kucami by dwóch paczek raczej nie poszedł Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:05, 25 Gru 2008
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a ze i ja sie zapytam, czy chodzi o salonowe czy te z poza sieci dealerskiej, bo mikolaj stana na wysokosci zadania i po swietach zaczna sie poszukiwania tego wymazonego:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:01, 27 Gru 2008
shczurek
A2

 
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





glownie chodzi o te sprowadzane z Francji one w wiekszosci sa zblokowane do 34 kucykow, te z polskich salonow nie maja blokad.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:43, 27 Gru 2008
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





podziekowal:) jade po nowym roku ogladnac dwa k8 uzywki no chyba ze wezme z salonu i sie zmartwilem ze sa slabsze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:40, 29 Gru 2008
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





34 km w sztromie to musi być masakra w trasie i nawet na mieście, przecież to ciężkie moto jest... Podłość ludzka nie zna granic;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:24, 11 Mar 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Witam.
Przyznam szczerze,ze dawno tu nie zagladalem ani tez sie strasznie duzo nie udzielam...
Skoro juz temat odnosnie odblokowywania,chcialem sie zapytac co z odblokowywaniem Sztorma na tych pierwszych czterech biegach. Gdzies czytalem watek o tym ale nie moge znalezc.Byl tez link do kostki z wyswietlaczem biegow od razu,tylko nie wiem czy mi sie fora teraz nie myla.. Posiadam DLa 650 K7 Czy mozecie cos doradzic lub podeslac link zebym sie wiecej dowiedzial.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:37, 11 Mar 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Zablokowany sztormiak ma okreslona predkosc maksymalna na 140km\h.
Moj tez fabrycznie byl zablokowany ale w serwisie poprzedni wlasciciel zazyczyl sobie odblokowanie.
Gdzies slyszlaem, ze u nas to i za darmoche to zrobia jak dobrze ponegocjujesz (ale pewnie tylko z moto kupionymi w oficjalnej sieci sprzedazy w Polsce).

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:10, 16 Mar 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





mradom napisał:
Zablokowany sztormiak ma okreslona predkosc maksymalna na 140km\h...
/mr/


Wink no to przynajmniej wiem na pewno, że mój nie jest zablokowany, chociaż z francuskiej części Szwajcarii sprowadzony;))

IMO w oficjalnej sieci w Polsce nie sprzedawano zdławionych DL650 - we Francji dławienie wynika na pewno z jakichś przepisów - nie wiem tylko czy z podatkowych czy dotyczących uprawnień do kierowania moto o różnych mocach silnika...Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 17:12, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:43, 16 Mar 2009
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





MaG napisał:

IMO w oficjalnej sieci w Polsce nie sprzedawano zdławionych DL650


Sprzedawano.

U nas planują wprowadzić takie same ograniczenia mocy (dla kierowców, którzy posiadają prawo jazdy krócej niż dwa lata).

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:44, 30 Sie 2009
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Odświeżam temat. Dzisiaj zrobiłem większą trasę i naszły mnie dziwne myśli. Mam moto które zostało zakupione w salonie w Polsce, ale diler sprowdził go z Francji bo niby nie było motocykli nowych w centrali Suzuki Polska. ALe do rzeczy. W dokumentach widnieje że moto ma 34 albo 38 KM. Podobno został odblokowany przed dilera przed sprzedażą. Dzisiaj jadąc z plecaczkiem dłuższą trase coś mnie bardzo zaczeło zastanwiać. Moto na 5 biegu idzie maks do 8000 tyś obrotów i ma prędkość około 160. Później strasznie powoli się rozpędza, naprawde powoli... Na 6 biegu prędkość podobna, tylko że obroty około 7000-7500. Czy to normalne? Posiadam szybę z deflektorem Suzuki oraz kufer centralny oryginał. Czy po wyżej prędkości 160 tak powoli się rozpędza? Bo na niższych biegach wkręca się normalnie. Bo raczje mając 38 KM ciężko było by uzyskać takie wyniki. Model moto 2007.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:52, 31 Sie 2009
MJ
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





DL 650 tak ma i już. Sprzedaj i kup motocykl, który umożliwi również jazdę z plecakiem i barażem Wink DL 1000 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:44, 31 Sie 2009
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





MJ napisał:
DL 650 tak ma i już. Sprzedaj i kup motocykl, który umożliwi również jazdę z plecakiem i barażem Wink DL 1000 Very Happy

genaralnie popieram Marcina Smile ale Twoje moto łatwo sprawdzić - pojedź gdzieś w bezpieczne miejsce (autostrada?) i spróbuj na maksa - jeżeli powoli ale dojdzie do ok. 180km/h to jest ok.
Kamil.Olkusz napisał:
Bo raczje mając 38 KM ciężko było by uzyskać takie wyniki

dla porównania - kiedyś miałem GPZ500 zblokowanego do 34KM i licznikowo szedł równo 155km/h, po odblokowaniu do 60KM szedł równo 200


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:13, 31 Sie 2009
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





SMP sprowadziło do Polski około 20 takich motocykli z Francji (34 KM) w 2007. Zablokowane jeżdżą do ok 160 km/h. Skoro masz tak wpisane w dowodzie to na pewno był zablokowany (moc nowego motocykla wpisują ze świadectwa homologacji, które dostajesz od dilera).

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:43, 31 Sie 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





co do 650-ek, to moj dl do 180 buja się sprawnie, do 200 już muszę go męczyć, ale daje rade, i zeby nie było, to przesiadlem sie z gpz-a 1100, wiec wszystkie teksty o tym ze 650 jest zamulone i nie daje rady mozesz smialo włozyc miedzy bajki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:14, 31 Sie 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





przy założeniu że licznikowe 180 to w realu ok 160km/h, sprawdziłem z urządzeniem do którego wpisuje sie obwód koła w mm i z gpsem, wiec z trudem ale tak jak pisze grzesiek te dwe paczki z licznika da sie wykrzesać, ja sam jechałem pi razy drzwi 195 i koniec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:08, 01 Wrz 2009
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Śmigaj na darmowe odblokowanie sprzęta. Jest zblokowany a sprawdzisz to w prosty sposób ustaw się z kimś na dwa DL i start jak będziesz zostawał to znaczy na bank, że zblokowany. NIe musisz kręcić do 180 do setki zostaniesz z tyłu.
Jeszcze ważna sprawa podaj salon który Ci to sprzedał.

Poza tym DL do 180 idzie jak po sznurku więc jak zatrzymuje się przy 160 to blok jak nic.

p. Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:34, 01 Wrz 2009
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Kupiłem od pierwszego właściciela, który zakupił w salonie Suzuki Auto-Kras w Białymstoku. Tylko zastanawiam się, gdyby był zblokowany do 34 KM to na niższych biegach byłby taki zrywny? W świadectwie homologacji mam własnie 34 KM i w dowodzie też, a oznaczenie w dowodzie motoru to DL650UE.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:18, 23 Lis 2009
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 114 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Wracam do tematu bo nie daje mi spokoju. Very Happy Dzisiaj napisałem maila do Suzuki i odpisali:

W odpowiedzi na Pańskie zapytania informuję :

1. Motocykle DL 650UE w wersji o ograniczonej mocy były wprowadzane na rynek Polski jako dodatkowa oferta wychodząca
ponad standardowa ofertę Suzuki Motor Poland. (jest wersja fabrycznie dławiona)
Taki też model uzyskał homologację zgodnie z którą był dopuszczony do rejestracji w Polsce.
(wpisy w wyciągu homologacji i dowodzie rejestracyjnym zgadzają się ze stanem faktycznym).
2. Odblokowanie motocykla można zrealizować na dwa sposoby:

-wymianę sterownika silnika

-odłączenie jednego pinu w wiązce sterownika silnika ( niezależnie od tego czy to model K7 czy K8 )

3. Serwis oczywiście jest w stanie zweryfikować czy dany motocykl jest "odblokowany" czy też nie. (poprzez weryfikację wiązki lub numeru katalogowego sterownika silnika)
4. Na podstawie numeru nadwozia możemy ustalić model motocykla.
5. W książce serwisowej nie ma przewidzianego miejsca na informację o zmianie parametrów sterownika
6. Jeżeli motocykl nie był odblokowany i zachowuje się zgodnie z opisem to nie należy tego taktować jako usterkę, jeżeli był odblokowany to serwis powinien zweryfikować układ zasilania motocykla w poszukiwaniu ewentualnych usterek.


U mnie zaden kabel od sterownika nie jest odlaczony, wiec wnioskuje ze moto zablokowane. Zaczalem szukac informacji o odblokowaniu ale modelu K7 gdzie sa dwie wtyczki do sterownika silnika, a nie jedna. Znalazłem coś takiego, ale czy ktoś może mi lepiej to wytlumaczyc?

http://dl650.free.fr/photos/pbsoluces/debridage-k7.html


Rozumiem ze odpowiedzialny jest kabel 24 w duzej wtyczce? I tylko on? A moze ktos sprawdzic w swoim moto czy maja taki kabel, w swoim sterowniku? Tylko model K7 albo K8 gdzie sa dwie wtyczki do sterownika. Dzieki wszystkim za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil.Olkusz dnia Pon 22:23, 23 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:04, 24 Lis 2009
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





- temat był już wyjaśniany na forum;
- UE w nazwie modelu oznacza wersję dławioną;
- standardowo nie ma tam żadnego kabelka, a 24 jest zaślepiony;

p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Odblokowanie DL 650 K8
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin