VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> pali mi 10 na 100
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
pali mi 10 na 100
PostWysłany: Nie 13:45, 24 Kwi 2016
vstrom
A1

 
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam wszystkich forumowiczów.
Nabyłem miesiąc temu DLa 1000 sprowadzonego z Włoch rocznik 2004
I wszystko było by cacy tylko niestety ma ogromny apetyt na paliwo.
Nadmienie że wymieniłem filtry, świece pompkę paliwa bo dziwnie piszczała ale bez zmian. Może ma ktoś jakiegoś pomysła gdzie szukać "przecieku"
znaczy przyczyny)
Motocykl dobrze odpala ma moc nie gaśnie równo pracuje przebieg 38000
Jeżdziłem nie przekraczając 5000 tyś obr. także bardzo delikatnie.Motocykl dobrze odpala ma moc nie gaśnie równo pracuje przebieg 38000
Jeżdziłem nie przekraczając 5000 tyś obr. także bardzo delikatnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vstrom dnia Nie 13:50, 24 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:57, 24 Kwi 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Na początek zapraszamy do przywitalni:
http://www.vstromclub.fora.pl/przywitalnia,13/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:59, 25 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





@vstrom - pojedziesz do serwisu to uslyszysz, ze ten typ tak ma. Moj pali od 6,5 do 11 litrow/100 km, ale cykl miejski + waga kierownika tez robia swoje.

Tak czy inaczej przejrzenie calego moto na pewno mu nie zaszkodzi. Sprawdz po jakiejs testowej jezdzie, czy czasem nie masz tarcz nieproporcjonalnie rozgrzanych w stosunku do manewrow na drodze (moze lekko dociskaja pomimo nie uzywania hamulca, albo masz nawyk trzymania lapy - przedniej albo tylnej - na dzwigni hamulca, a sobie tego nie uswiadamiasz?).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:16, 25 Kwi 2016
odyniec
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 219
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.





W jakim stanie są łożyska oraz układ hamulcowy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:25, 25 Kwi 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Szuja napisał:
...ten typ tak ma. Moj pali od 6,5 do 11 litrow/100 km....


To absurd. Nie wiem, jaki masz styl jazdy, ale to chore spalanie. Dla porównania podam wczorajsze wyniki spalania mojego DL-a 650. Dwie wycieczki w dwa weekendy. Obciążenie to kufer centralny i pasażerka. Prędkość przelotowa na trasach lokalnych 90-120 km/h, na trasach szybszych 120-140km/h, tylko chwilowo do 150km/h. Spalanie wyszło równiutko 5L/100km. DL litrowy nie waży dużo więcej i raczej nie potrzebuje więcej energii do pchania powietrza. Oczywiście, lepiej przyśpiesza to i więcej potrzebuje paliwa na rozbujanie, ale litości, nie 2x więcej. Proponuję udać się do serwisu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:50, 25 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Remol71 napisał:
(...) Proponuję udać się do serwisu.


Moto bylo dwa razy w serwisie suzuki w piasecznie + serwisowanie u Michala Szramy, gdzie temat spalania byl jednym z punktow - odpowiedz: "- Ten typ tak ma"

Trasa przez cala wawe, glownie w korkach (nie stoje, ale nie przejezdzam pomiedzy samochodami jakby ich tam nie bylo, wiec I lub II bieg). Mam srednia wage, bo ok 110 kg + ochronna sutanna 1,5 kg, wiec cos musi sie spalac, zeby bujac tyle masy. W moim odczuciu tez nie popelniam bledow w technice jazdy (mogacych rzutowac bezposrednio na spalanie, 24 lata doswiadczenia, uprawnienia i troche doswiadcznia instruktorskiego, wykszalcenie m.in. kierowca - mechanik, wiec sa jakies minimalne podstawy do tego, zeby nie brac mnie za calkowitego lamusa w tej kwestii) - ale nie przelaczam na bieg jalowy, ani nie pokonuje odcinkow drogi na wycisnietym sprzegle, zeby zaoszczedzic pare kropel paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:36, 25 Kwi 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





No to w tej sytuacji nie potrafię pomóc, ale będę śledził wątek. Może czegoś się dowiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:47, 25 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Remol71 napisał:
(...) ale będę śledził wątek. Może czegoś się dowiem.


ja rowniez, chociaz wiem, ze cudow nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:52, 25 Kwi 2016
korzen
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Podnieść moto na centralne i sprawdź czy kola się swobodnie obracają, jeśli nie hamulce i nie łożyska to może spróbuj podmienic komputer.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:01, 25 Kwi 2016
Jurand
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 217
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury





Szuja napisał:
ochronna sutanna 1,5 kg, wiec cos musi sie spalac,


Szuja i wszystko jasne...!!! Łapiesz w sutanne wiatr jak źaglówka, to i chohluje Ci 11 litrów Very Happy Very Happy Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:03, 25 Kwi 2016
jamiol87
A2

 
Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wysokie mazowieckie





10 na 100 to zaladowane po 3,5tony busy palą a nie 200 kilowy motocykl ( oczywiście przy normalnej jeździe )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:36, 25 Kwi 2016
Setniew
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





u mnie wygląda tak:

miasto -8
autostrada -9.5
podmiejsko-widokowo - 6,5


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:39, 25 Kwi 2016
odyniec
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 219
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.





jamiol87 napisał:
10 na 100 to zaladowane po 3,5tony busy palą a nie 200 kilowy motocykl ( oczywiście przy normalnej jeździe )
To do mnie nie przemawia.
Mój DL pali od 4,5 do 6,5 L / 100.
Moje auto które waży 4 razy tyle pali od 3,9 do 5,2 L / 100 km.

Nie ma co porównywać bo to do niczego nie prowadzi.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:43, 25 Kwi 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Po pierwsze mowa o DL1000 a nie DL650, mimo wszystko to trochę inne silniki. Mój też pali od 6.5 do 9 ale ja lekki jestem i nie ciągnę do czerwonego pola. Jakbym jeździł bardziej dynamicznie dychę łykałby jak nic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:17, 25 Kwi 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Mały OT.

Jeżeli rzeczywiście tak jest, że litrówka pali jak smok (w co osobiście jednak nie wierzę) i faktycznie Ten Typ Tak Ma, to ja dziękuję ale nie ma mowy o przesiadce. To taki mój OT w odniesieniu do tematu 650 czy 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:23, 25 Kwi 2016
Setniew
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Remol71 napisał:
Mały OT.

Jeżeli rzeczywiście tak jest, że litrówka pali jak smok (w co osobiście jednak nie wierzę) i faktycznie Ten Typ Tak Ma, to ja dziękuję ale nie ma mowy o przesiadce. To taki mój OT w odniesieniu do tematu 650 czy 1000.


Myślałem że dla wszystkich jest jasne że litrówka pali dużo, ma problemy z koszem sprzęgła i lubi kichać w okolicy 4k rpm...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:23, 25 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





jeszcze mniejszy OT... pali jak smok ale w pewnych okolicznosciach, skupiles sie na max podawanym przez nas spalaniu. U mnie najmniejsze zanotowane to ok. 6,5 l/100 km Smile Srednio wychodzi 8,5 l /100 km. Stary tysiac to turystyk do zadan specjalnych - przy duzym obladowaniu daje jeszcze jakas frajde z jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:40, 25 Kwi 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Setniew napisał:

Myślałem że dla wszystkich jest jasne że litrówka pali dużo, ma problemy z koszem sprzęgła i lubi kichać w okolicy 4k rpm...


Niby dlaczego ?



Szuja napisał:
...Srednio wychodzi 8,5 l /100 km. Stary tysiac to turystyk do zadan specjalnych....


Hmmm, IMHO jednak najwyżej cenię zasięg w motocyklu turystycznym. Zatrzymywanie się co 200km kojarzy mi się tylko z chorym pęcherzem i tankowaniem niejako przy okazji strząchnięcia ostatniej kropli do pisuaru. Ale jak zaznaczyłem, to moja mocno subiektywna opinia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:54, 25 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





zasieg ( w porownaniu do "damki") nie jest powodem do radosci (pomijam kwestie finansow, bo to juz sprawa indywidualna)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:24, 25 Kwi 2016
Setniew
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Remol71 napisał:
Setniew napisał:

Myślałem że dla wszystkich jest jasne że litrówka pali dużo, ma problemy z koszem sprzęgła i lubi kichać w okolicy 4k rpm...


Niby dlaczego ?


Bo temat jest wałkowany od lat i nawet "nie zrzeszeni" wiedzą że duży sztormiak ma takie wady?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
7,5 na 100 power
PostWysłany: Pon 16:35, 25 Kwi 2016
vstrom
A1

 
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam ponownie, dziękuję za zainteresowanie tematem.
Ciąg dalszy historii dotyczącej dużego spalania sztormiaka. Wpiąłem power commandera w instalacje i na 100km wyszło mi 7,5 L przypominam że wcześniej 10L także chyba idę w dobrym kierunku znaczy w kierunku wymiany kompa. Może ma ktoś na zbyciu taki sterownik. Chętnie odkupię mam tylko nadzieję że nie będzie z podobną wadą jak mój )) Chyba że by była możliwość naprawy tego co mam tzn przemapowanie czy jakaś inna reanimacja. Tylko zastanawiam się czy to gra warta świeczki. Co o tym myślicie? Może widzicie inne rozwiązania ?
Pozdrawiam Krzych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:32, 25 Kwi 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





...kupić Power Comandera...? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:14, 25 Kwi 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Taniej i przyjemniej bo można pozbyć się fabrycznej ściny przy 4 tys obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:44, 26 Kwi 2016
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





No to wbiję kij w mrowisko Smile . Mój 1000-c jak jeszcze był mój palił przy spacerku do 90 km/h z kuframi i 120 kg obciążenia na trasie 5,4-5,6 . Jeżdżąc bardzo dynamicznie po autostradzie tak do 180 ( wg licznika ) czyli w praktyce około 165 km/h spalał mi z kuframi alu 6,2 l /100 . Maksymalne zużycie jakie miał to 6,8 l/100 . Może miałem szczęście ,a może to prawidłowe ułożenie moto przez poprzedniego właściciela a może to też przesadne dbanie o niego ( pełne serwisy co 6 tys lub co roku ) dawały takie efekty . Słyszałem też ,że po 2005 trochę poprawili parametry zużycia paliwa ( mój był z 2006 a kolega pisze o 2004 roku ) . No to teraz czekam na falę krytyki ( to nie możliwe , pierdoły opowiada itp. Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:49, 26 Kwi 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Takich właśnie wyników spalania bym się spodziewał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:20, 26 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





KANGUR napisał:
(...) No to teraz czekam na falę krytyki ( to nie możliwe , pierdoły opowiada itp. Smile )


Fala? Nie. Krytyka? Z jakiego powodu? Smile Moj K7, serwis co 6 tys km lub raz na rok. Porownujemy, poszukujemy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:50, 26 Kwi 2016
mast
Motonita

 
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 577
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn





Hm... Mój 1000 K7 też pali 10 na 100, tyle że 10 litrów na 100 mil.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: 7,5 na 100 power
PostWysłany: Wto 22:58, 26 Kwi 2016
korzen
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





vstrom napisał:
Witam ponownie, dziękuję za zainteresowanie tematem.
Ciąg dalszy historii dotyczącej dużego spalania sztormiaka. Wpiąłem power commandera w instalacje i na 100km wyszło mi 7,5 L przypominam że wcześniej 10L także chyba idę w dobrym kierunku znaczy w kierunku wymiany kompa. Może ma ktoś na zbyciu taki sterownik. Chętnie odkupię mam tylko nadzieję że nie będzie z podobną wadą jak mój )) Chyba że by była możliwość naprawy tego co mam tzn przemapowanie czy jakaś inna reanimacja. Tylko zastanawiam się czy to gra warta świeczki. Co o tym myślicie? Może widzicie inne rozwiązania ?
Pozdrawiam Krzych


Poszukaj firmy od tuningu elektronicznego w swojej okolicy.Remapping - koszta takie same jak za nowe (używane) ECU a parametry idealnie dobrane pod dany motocykl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:12, 26 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Jurand napisał:
(...) Łapiesz w sutanne wiatr jak źaglówka, to i chohluje Ci 11 litrów Very Happy Very Happy Twisted Evil


dlatego staram sie latac z wiatrem (albo wiatrami) Very Happy


mast napisał:
(...) pali 10 na 100, tyle że 10 litrów na 100 mil.


na tej zasadzie moj pali ok 5 litrow na 50 km Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:29, 28 Kwi 2016
Setniew
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Otzi napisał:
Taniej i przyjemniej bo można pozbyć się fabrycznej ściny przy 4 tys obrotów.


w tysiacu chyba nie ma opcji "pinów" program by trzeba robić

czy moje info jest błednę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:48, 30 Kwi 2016
vstrom
A1

 
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam po przemyśleniach za i przeciw jestem chyba za zakupem modułu zapłonowego używanego na allego można wyjąc za 400zł Ma ktoś wiedzę w temacie wymiany takiego sterownika czy nie będzie to wiązać z jakimiś problemami?
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:21, 30 Kwi 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





A może po prostu sonda lambda jest trafiona bo to od niej zależy skład mieszanki. Power Comander ją chyba pomija i ustawia dawkę korzystając z innych czujników.
Mój tysiąc nigdy nie spalił więcej niż 7,5 litra na mieście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:28, 30 Kwi 2016
vstrom
A1

 
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





myślisz że walnięta sonda może powodować spalanie 10l ?
I jeszcze jedno mnie nurtuje czy taki moduł zapłonowy w motocyklu kształtuje się w jakiś sposób pod styl jazdy motocyklisty? tzn czy jest w stanie po jakimś czasie przestawić swoje ustawienia fabryczne?
Nie wiem czy zrozumiale opisałęm o co mnie biega )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vstrom dnia Sob 17:45, 30 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:49, 30 Kwi 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Mój samochód ma adaptacyjna skrzynię biegów czyli gdy jadę jak emeryt to skrzynia wolniej zmienia biegi a gdy się spieszę to zmiana biegu trwa krócej.
Nasz motocykl nie ma takiej opcji i zawsze działa tak samo.
Kwestia jak manetką kręcisz.
Zrób diagnostykę na tej złączce serwisowej może Tobie jakieś błędy pokaże.
Co mi do głowy jeszcze przychodzi to odpal go i powąchał spaliny czy nie czuć paliwa które się nie spaliło wtedy by oznaczało, że mieszanka jest zbyt bogata.
A teraz mnie natchnęło jak piszę Cool wykręć świecę zapłonową i zobacz jaka jest jak ma inny kolor niż piaskowy to źle
Link do listy błędów
http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7061.0.html
Daj znać co odczytasz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:14, 30 Kwi 2016
kalinago
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 201
Przeczytał: 168 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Do kontroli składu mieszanki można ponoć użyć świecy diagnostycznej.
Tutaj jest link i filmik jak to działa:
http://www.wszystkienarzedzia.pl/przezroczysta-swieca-diagnostyczna-colortune/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:16, 30 Kwi 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Wydać ponad 200 zł na jeden raz to lepiej podjechać do serwisu na diagnostykę aby podpieli pod kompa moto więcej człwiek się dowie o sprzęcie.
Lepiej w to zainwestować:

http://www.ebay.co.uk/itm/Diagnostic-OBD-Tool-for-Suzuki-Motorcycles-with-Hardware-Interface-Module-/182027921442?hash=item2a61b5a822:g:M8IAAOSwWTRWxWa6


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Sob 21:23, 30 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 6:25, 03 Maj 2016
vstrom
A1

 
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Wszystko jasne walnięty był moduł zapłonowy, spalanie w granicach 6L to chyba całkiem przyzwoity wynik.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:56, 18 Maj 2016
watson
A

 
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





W takich samych warunkach jak wcześniej?
Bo może u siebie bym się przyjrzał.


Mi w mieście na krótkich dystansach pali 7,5-10 na stówę, niżej jak 5,5 zejść mi się nie udało.
Przy jeździe turystycznej wychodzi zazwyczaj 6,5.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:36, 16 Cze 2016
msabat
A1

 
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WAW/TSK





Pytanie do posiadaczy dużych DL. Ile mil/km jesteście w stanie przejechać do momentu w którym rezerwa zaczyna mrugać? U mnie to jest zawsze 140 mil przy jeździe w cyklu miejskim. Do zbiornika wchodzi wtedy 17-do 18 litrów paliwa. W trasie nie zauważyłem różnicy pali tyle samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:05, 16 Cze 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





geniusz napisał:
...
Lepiej w to zainwestować:

http://www.ebay.co.uk/itm/Diagnostic-OBD-Tool-for-Suzuki-Motorcycles-with-Hardware-Interface-Module-/182027921442?hash=item2a61b5a822:g:M8IAAOSwWTRWxWa6


Ciekawe. Obsługuje SV 650, a na liście nie ma DLa 650.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:11, 16 Cze 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 361
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





Remol71 napisał:
geniusz napisał:
...
Lepiej w to zainwestować:

http://www.ebay.co.uk/itm/Diagnostic-OBD-Tool-for-Suzuki-Motorcycles-with-Hardware-Interface-Module-/182027921442?hash=item2a61b5a822:g:M8IAAOSwWTRWxWa6


Ciekawe. Obsługuje SV 650, a na liście nie ma DLa 650.


Ja się zastanawiałem nad tym interfejsem ale nie chciało mi się pisać zapytania do sprzedawcy, który nie ma de facto pojęcia co sprzedaje.

Ale znalazłem później niewiele droższe interfejsy do kilku marek motocykli i się zastanawiam nad tym multi interfejsem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:59, 16 Cze 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





mój rekord w 1000-cu to przejechanie 320 km na zbiorniku więcej strach mi nie pozwolił jechać dodam, że to było przy pełnym załadowaniu z 2 osobami na pokładzie teren lekko górzysty Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:24, 16 Cze 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





geniusz napisał:
mój rekord w 1000-cu to przejechanie 320 km na zbiorniku więcej strach mi nie pozwolił jechać dodam, że to było przy pełnym załadowaniu z 2 osobami na pokładzie teren lekko górzysty Cool


385 km i jeszcze nie było sucho. Solo z 3 kuframi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 16:29, 16 Cze 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:13, 17 Cze 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





moj rekord to 250 km + 1 km pchania do stacji paliw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:08, 17 Cze 2016
Andri_hl
A2

 
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Szuja napisał:
moj rekord to 250 km + 1 km pchania do stacji paliw


Pobiłem Twój "rekord" o 12 km przejechane i 1,5 przepchane! (262 + 2,5 km) Very Happy

Dzięki temu zapamiętałem, jak działa wskaźnik paliwa w DL-u...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:18, 18 Cze 2016
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





geniusz napisał:
mój rekord w 1000-cu to przejechanie 320 km na zbiorniku więcej strach mi nie pozwolił jechać dodam, że to było przy pełnym załadowaniu z 2 osobami na pokładzie teren lekko górzysty Cool


U mnie przy 378 km zabrakło 700 m do stacji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pali mi 10 na 100
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin