Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pali mi 10 na 100

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vstrom
A1



Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 12:45, 24 Kwi 2016    Temat postu: pali mi 10 na 100

Witam wszystkich forumowiczów.
Nabyłem miesiąc temu DLa 1000 sprowadzonego z Włoch rocznik 2004
I wszystko było by cacy tylko niestety ma ogromny apetyt na paliwo.
Nadmienie że wymieniłem filtry, świece pompkę paliwa bo dziwnie piszczała ale bez zmian. Może ma ktoś jakiegoś pomysła gdzie szukać "przecieku"
znaczy przyczyny)
Motocykl dobrze odpala ma moc nie gaśnie równo pracuje przebieg 38000
Jeżdziłem nie przekraczając 5000 tyś obr. także bardzo delikatnie.Motocykl dobrze odpala ma moc nie gaśnie równo pracuje przebieg 38000
Jeżdziłem nie przekraczając 5000 tyś obr. także bardzo delikatnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vstrom dnia Nie 12:50, 24 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:57, 24 Kwi 2016    Temat postu:

Na początek zapraszamy do przywitalni:
http://www.vstromclub.fora.pl/przywitalnia,13/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pon 7:59, 25 Kwi 2016    Temat postu:

@vstrom - pojedziesz do serwisu to uslyszysz, ze ten typ tak ma. Moj pali od 6,5 do 11 litrow/100 km, ale cykl miejski + waga kierownika tez robia swoje.

Tak czy inaczej przejrzenie calego moto na pewno mu nie zaszkodzi. Sprawdz po jakiejs testowej jezdzie, czy czasem nie masz tarcz nieproporcjonalnie rozgrzanych w stosunku do manewrow na drodze (moze lekko dociskaja pomimo nie uzywania hamulca, albo masz nawyk trzymania lapy - przedniej albo tylnej - na dzwigni hamulca, a sobie tego nie uswiadamiasz?).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
odyniec
Motonita



Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 8:16, 25 Kwi 2016    Temat postu:

W jakim stanie są łożyska oraz układ hamulcowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Pon 8:25, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Szuja napisał:
...ten typ tak ma. Moj pali od 6,5 do 11 litrow/100 km....


To absurd. Nie wiem, jaki masz styl jazdy, ale to chore spalanie. Dla porównania podam wczorajsze wyniki spalania mojego DL-a 650. Dwie wycieczki w dwa weekendy. Obciążenie to kufer centralny i pasażerka. Prędkość przelotowa na trasach lokalnych 90-120 km/h, na trasach szybszych 120-140km/h, tylko chwilowo do 150km/h. Spalanie wyszło równiutko 5L/100km. DL litrowy nie waży dużo więcej i raczej nie potrzebuje więcej energii do pchania powietrza. Oczywiście, lepiej przyśpiesza to i więcej potrzebuje paliwa na rozbujanie, ale litości, nie 2x więcej. Proponuję udać się do serwisu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pon 8:50, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Remol71 napisał:
(...) Proponuję udać się do serwisu.


Moto bylo dwa razy w serwisie suzuki w piasecznie + serwisowanie u Michala Szramy, gdzie temat spalania byl jednym z punktow - odpowiedz: "- Ten typ tak ma"

Trasa przez cala wawe, glownie w korkach (nie stoje, ale nie przejezdzam pomiedzy samochodami jakby ich tam nie bylo, wiec I lub II bieg). Mam srednia wage, bo ok 110 kg + ochronna sutanna 1,5 kg, wiec cos musi sie spalac, zeby bujac tyle masy. W moim odczuciu tez nie popelniam bledow w technice jazdy (mogacych rzutowac bezposrednio na spalanie, 24 lata doswiadczenia, uprawnienia i troche doswiadcznia instruktorskiego, wykszalcenie m.in. kierowca - mechanik, wiec sa jakies minimalne podstawy do tego, zeby nie brac mnie za calkowitego lamusa w tej kwestii) - ale nie przelaczam na bieg jalowy, ani nie pokonuje odcinkow drogi na wycisnietym sprzegle, zeby zaoszczedzic pare kropel paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Pon 9:36, 25 Kwi 2016    Temat postu:

No to w tej sytuacji nie potrafię pomóc, ale będę śledził wątek. Może czegoś się dowiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pon 9:47, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Remol71 napisał:
(...) ale będę śledził wątek. Może czegoś się dowiem.


ja rowniez, chociaz wiem, ze cudow nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
korzen
A1



Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:52, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Podnieść moto na centralne i sprawdź czy kola się swobodnie obracają, jeśli nie hamulce i nie łożyska to może spróbuj podmienic komputer.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurand
Motocyklista



Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury

PostWysłany: Pon 10:01, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Szuja napisał:
ochronna sutanna 1,5 kg, wiec cos musi sie spalac,


Szuja i wszystko jasne...!!! Łapiesz w sutanne wiatr jak źaglówka, to i chohluje Ci 11 litrów Very Happy Very Happy Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jamiol87
A



Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wysokie mazowieckie

PostWysłany: Pon 10:03, 25 Kwi 2016    Temat postu:

10 na 100 to zaladowane po 3,5tony busy palą a nie 200 kilowy motocykl ( oczywiście przy normalnej jeździe )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Setniew
A



Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:36, 25 Kwi 2016    Temat postu:

u mnie wygląda tak:

miasto -8
autostrada -9.5
podmiejsko-widokowo - 6,5


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
odyniec
Motonita



Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 10:39, 25 Kwi 2016    Temat postu:

jamiol87 napisał:
10 na 100 to zaladowane po 3,5tony busy palą a nie 200 kilowy motocykl ( oczywiście przy normalnej jeździe )
To do mnie nie przemawia.
Mój DL pali od 4,5 do 6,5 L / 100.
Moje auto które waży 4 razy tyle pali od 3,9 do 5,2 L / 100 km.

Nie ma co porównywać bo to do niczego nie prowadzi.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:43, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Po pierwsze mowa o DL1000 a nie DL650, mimo wszystko to trochę inne silniki. Mój też pali od 6.5 do 9 ale ja lekki jestem i nie ciągnę do czerwonego pola. Jakbym jeździł bardziej dynamicznie dychę łykałby jak nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Pon 13:17, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Mały OT.

Jeżeli rzeczywiście tak jest, że litrówka pali jak smok (w co osobiście jednak nie wierzę) i faktycznie Ten Typ Tak Ma, to ja dziękuję ale nie ma mowy o przesiadce. To taki mój OT w odniesieniu do tematu 650 czy 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Setniew
A



Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:23, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Remol71 napisał:
Mały OT.

Jeżeli rzeczywiście tak jest, że litrówka pali jak smok (w co osobiście jednak nie wierzę) i faktycznie Ten Typ Tak Ma, to ja dziękuję ale nie ma mowy o przesiadce. To taki mój OT w odniesieniu do tematu 650 czy 1000.


Myślałem że dla wszystkich jest jasne że litrówka pali dużo, ma problemy z koszem sprzęgła i lubi kichać w okolicy 4k rpm...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pon 13:23, 25 Kwi 2016    Temat postu:

jeszcze mniejszy OT... pali jak smok ale w pewnych okolicznosciach, skupiles sie na max podawanym przez nas spalaniu. U mnie najmniejsze zanotowane to ok. 6,5 l/100 km Smile Srednio wychodzi 8,5 l /100 km. Stary tysiac to turystyk do zadan specjalnych - przy duzym obladowaniu daje jeszcze jakas frajde z jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Pon 13:40, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Setniew napisał:

Myślałem że dla wszystkich jest jasne że litrówka pali dużo, ma problemy z koszem sprzęgła i lubi kichać w okolicy 4k rpm...


Niby dlaczego ?



Szuja napisał:
...Srednio wychodzi 8,5 l /100 km. Stary tysiac to turystyk do zadan specjalnych....


Hmmm, IMHO jednak najwyżej cenię zasięg w motocyklu turystycznym. Zatrzymywanie się co 200km kojarzy mi się tylko z chorym pęcherzem i tankowaniem niejako przy okazji strząchnięcia ostatniej kropli do pisuaru. Ale jak zaznaczyłem, to moja mocno subiektywna opinia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pon 13:54, 25 Kwi 2016    Temat postu:

zasieg ( w porownaniu do "damki") nie jest powodem do radosci (pomijam kwestie finansow, bo to juz sprawa indywidualna)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Setniew
A



Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:24, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Remol71 napisał:
Setniew napisał:

Myślałem że dla wszystkich jest jasne że litrówka pali dużo, ma problemy z koszem sprzęgła i lubi kichać w okolicy 4k rpm...


Niby dlaczego ?


Bo temat jest wałkowany od lat i nawet "nie zrzeszeni" wiedzą że duży sztormiak ma takie wady?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vstrom
A1



Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:35, 25 Kwi 2016    Temat postu: 7,5 na 100 power

Witam ponownie, dziękuję za zainteresowanie tematem.
Ciąg dalszy historii dotyczącej dużego spalania sztormiaka. Wpiąłem power commandera w instalacje i na 100km wyszło mi 7,5 L przypominam że wcześniej 10L także chyba idę w dobrym kierunku znaczy w kierunku wymiany kompa. Może ma ktoś na zbyciu taki sterownik. Chętnie odkupię mam tylko nadzieję że nie będzie z podobną wadą jak mój )) Chyba że by była możliwość naprawy tego co mam tzn przemapowanie czy jakaś inna reanimacja. Tylko zastanawiam się czy to gra warta świeczki. Co o tym myślicie? Może widzicie inne rozwiązania ?
Pozdrawiam Krzych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 20:32, 25 Kwi 2016    Temat postu:

...kupić Power Comandera...? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:14, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Taniej i przyjemniej bo można pozbyć się fabrycznej ściny przy 4 tys obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 575
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Wto 20:44, 26 Kwi 2016    Temat postu:

No to wbiję kij w mrowisko Smile . Mój 1000-c jak jeszcze był mój palił przy spacerku do 90 km/h z kuframi i 120 kg obciążenia na trasie 5,4-5,6 . Jeżdżąc bardzo dynamicznie po autostradzie tak do 180 ( wg licznika ) czyli w praktyce około 165 km/h spalał mi z kuframi alu 6,2 l /100 . Maksymalne zużycie jakie miał to 6,8 l/100 . Może miałem szczęście ,a może to prawidłowe ułożenie moto przez poprzedniego właściciela a może to też przesadne dbanie o niego ( pełne serwisy co 6 tys lub co roku ) dawały takie efekty . Słyszałem też ,że po 2005 trochę poprawili parametry zużycia paliwa ( mój był z 2006 a kolega pisze o 2004 roku ) . No to teraz czekam na falę krytyki ( to nie możliwe , pierdoły opowiada itp. Smile )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Wto 20:49, 26 Kwi 2016    Temat postu:

Takich właśnie wyników spalania bym się spodziewał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 21:20, 26 Kwi 2016    Temat postu:

KANGUR napisał:
(...) No to teraz czekam na falę krytyki ( to nie możliwe , pierdoły opowiada itp. Smile )


Fala? Nie. Krytyka? Z jakiego powodu? Smile Moj K7, serwis co 6 tys km lub raz na rok. Porownujemy, poszukujemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mast
Motonita



Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn

PostWysłany: Wto 21:50, 26 Kwi 2016    Temat postu:

Hm... Mój 1000 K7 też pali 10 na 100, tyle że 10 litrów na 100 mil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
korzen
A1



Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 21:58, 26 Kwi 2016    Temat postu: Re: 7,5 na 100 power

vstrom napisał:
Witam ponownie, dziękuję za zainteresowanie tematem.
Ciąg dalszy historii dotyczącej dużego spalania sztormiaka. Wpiąłem power commandera w instalacje i na 100km wyszło mi 7,5 L przypominam że wcześniej 10L także chyba idę w dobrym kierunku znaczy w kierunku wymiany kompa. Może ma ktoś na zbyciu taki sterownik. Chętnie odkupię mam tylko nadzieję że nie będzie z podobną wadą jak mój )) Chyba że by była możliwość naprawy tego co mam tzn przemapowanie czy jakaś inna reanimacja. Tylko zastanawiam się czy to gra warta świeczki. Co o tym myślicie? Może widzicie inne rozwiązania ?
Pozdrawiam Krzych


Poszukaj firmy od tuningu elektronicznego w swojej okolicy.Remapping - koszta takie same jak za nowe (używane) ECU a parametry idealnie dobrane pod dany motocykl.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 22:12, 26 Kwi 2016    Temat postu:

Jurand napisał:
(...) Łapiesz w sutanne wiatr jak źaglówka, to i chohluje Ci 11 litrów Very Happy Very Happy Twisted Evil


dlatego staram sie latac z wiatrem (albo wiatrami) Very Happy


mast napisał:
(...) pali 10 na 100, tyle że 10 litrów na 100 mil.


na tej zasadzie moj pali ok 5 litrow na 50 km Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Setniew
A



Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:29, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Otzi napisał:
Taniej i przyjemniej bo można pozbyć się fabrycznej ściny przy 4 tys obrotów.


w tysiacu chyba nie ma opcji "pinów" program by trzeba robić

czy moje info jest błednę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vstrom
A1



Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 15:48, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Witam po przemyśleniach za i przeciw jestem chyba za zakupem modułu zapłonowego używanego na allego można wyjąc za 400zł Ma ktoś wiedzę w temacie wymiany takiego sterownika czy nie będzie to wiązać z jakimiś problemami?
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 16:21, 30 Kwi 2016    Temat postu:

A może po prostu sonda lambda jest trafiona bo to od niej zależy skład mieszanki. Power Comander ją chyba pomija i ustawia dawkę korzystając z innych czujników.
Mój tysiąc nigdy nie spalił więcej niż 7,5 litra na mieście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vstrom
A1



Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 16:28, 30 Kwi 2016    Temat postu:

myślisz że walnięta sonda może powodować spalanie 10l ?
I jeszcze jedno mnie nurtuje czy taki moduł zapłonowy w motocyklu kształtuje się w jakiś sposób pod styl jazdy motocyklisty? tzn czy jest w stanie po jakimś czasie przestawić swoje ustawienia fabryczne?
Nie wiem czy zrozumiale opisałęm o co mnie biega )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vstrom dnia Sob 16:45, 30 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:49, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Mój samochód ma adaptacyjna skrzynię biegów czyli gdy jadę jak emeryt to skrzynia wolniej zmienia biegi a gdy się spieszę to zmiana biegu trwa krócej.
Nasz motocykl nie ma takiej opcji i zawsze działa tak samo.
Kwestia jak manetką kręcisz.
Zrób diagnostykę na tej złączce serwisowej może Tobie jakieś błędy pokaże.
Co mi do głowy jeszcze przychodzi to odpal go i powąchał spaliny czy nie czuć paliwa które się nie spaliło wtedy by oznaczało, że mieszanka jest zbyt bogata.
A teraz mnie natchnęło jak piszę Cool wykręć świecę zapłonową i zobacz jaka jest jak ma inny kolor niż piaskowy to źle
Link do listy błędów
[link widoczny dla zalogowanych]
Daj znać co odczytasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalinago
Motocyklista



Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 19:14, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Do kontroli składu mieszanki można ponoć użyć świecy diagnostycznej.
Tutaj jest link i filmik jak to działa:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:16, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Wydać ponad 200 zł na jeden raz to lepiej podjechać do serwisu na diagnostykę aby podpieli pod kompa moto więcej człwiek się dowie o sprzęcie.
Lepiej w to zainwestować:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Sob 20:23, 30 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vstrom
A1



Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 5:25, 03 Maj 2016    Temat postu:

Wszystko jasne walnięty był moduł zapłonowy, spalanie w granicach 6L to chyba całkiem przyzwoity wynik.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
watson
A



Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:56, 18 Maj 2016    Temat postu:

W takich samych warunkach jak wcześniej?
Bo może u siebie bym się przyjrzał.


Mi w mieście na krótkich dystansach pali 7,5-10 na stówę, niżej jak 5,5 zejść mi się nie udało.
Przy jeździe turystycznej wychodzi zazwyczaj 6,5.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
msabat
A1



Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WAW/TSK

PostWysłany: Czw 9:36, 16 Cze 2016    Temat postu:

Pytanie do posiadaczy dużych DL. Ile mil/km jesteście w stanie przejechać do momentu w którym rezerwa zaczyna mrugać? U mnie to jest zawsze 140 mil przy jeździe w cyklu miejskim. Do zbiornika wchodzi wtedy 17-do 18 litrów paliwa. W trasie nie zauważyłem różnicy pali tyle samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Czw 10:05, 16 Cze 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
...
Lepiej w to zainwestować:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ciekawe. Obsługuje SV 650, a na liście nie ma DLa 650.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Czw 10:11, 16 Cze 2016    Temat postu:

Remol71 napisał:
geniusz napisał:
...
Lepiej w to zainwestować:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ciekawe. Obsługuje SV 650, a na liście nie ma DLa 650.


Ja się zastanawiałem nad tym interfejsem ale nie chciało mi się pisać zapytania do sprzedawcy, który nie ma de facto pojęcia co sprzedaje.

Ale znalazłem później niewiele droższe interfejsy do kilku marek motocykli i się zastanawiam nad tym multi interfejsem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:59, 16 Cze 2016    Temat postu:

mój rekord w 1000-cu to przejechanie 320 km na zbiorniku więcej strach mi nie pozwolił jechać dodam, że to było przy pełnym załadowaniu z 2 osobami na pokładzie teren lekko górzysty Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 15:24, 16 Cze 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
mój rekord w 1000-cu to przejechanie 320 km na zbiorniku więcej strach mi nie pozwolił jechać dodam, że to było przy pełnym załadowaniu z 2 osobami na pokładzie teren lekko górzysty Cool


385 km i jeszcze nie było sucho. Solo z 3 kuframi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 15:29, 16 Cze 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 7:13, 17 Cze 2016    Temat postu:

moj rekord to 250 km + 1 km pchania do stacji paliw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andri_hl
A2



Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 9:08, 17 Cze 2016    Temat postu:

Szuja napisał:
moj rekord to 250 km + 1 km pchania do stacji paliw


Pobiłem Twój "rekord" o 12 km przejechane i 1,5 przepchane! (262 + 2,5 km) Very Happy

Dzięki temu zapamiętałem, jak działa wskaźnik paliwa w DL-u...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 575
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Sob 7:18, 18 Cze 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
mój rekord w 1000-cu to przejechanie 320 km na zbiorniku więcej strach mi nie pozwolił jechać dodam, że to było przy pełnym załadowaniu z 2 osobami na pokładzie teren lekko górzysty Cool


U mnie przy 378 km zabrakło 700 m do stacji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin