VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Jak działa system PAIR
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jak działa system PAIR
PostWysłany: Śro 21:58, 15 Cze 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Dziś zabrałem się za czyszczenie PAIR.
Jak to działa ustrojstwo?
Widziałem jakąś blaszkę która się otwiera i drugą która ogranicza jej ruch.
TO działa od podciśnienia, że zawór w obudowie filtra się otwiera i powietrze jest zabierane z z silnika do wtrysków.
Co dzieje jak to ten system jest zabrudzony jakie są tego objawy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:25, 18 Cze 2016
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





Wystarczy użyć przycisku szukaj bo sporo tego na forum łącznie z opcją zaślepiania . Na przykład takie coś http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/pair-z-czym-to-zjesc-zaszkodzi-czy-pomoze,4648.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:57, 18 Cze 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Ale po co zaślepiać ? Jakieś 6k km temu wymieniałem łańcuchy rozrządu i przy okazji wyczyściłem zawory PAIR na pokrywach. Wszystko gra i trąbi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Sob 9:57, 18 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:22, 19 Cze 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 192 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Wystarczyło przeczytać.

"Wszystko działa pięknie i ładnie dopuki mamy czyste i szczelne zaworki zwrotne w glowicach(REED'sy).Wystarczy jednak tylko że będą tam skwarki z nagaru żeby gorące spaliny dostały sie w drugą strone-z kolektorów do Airboxa i dalej do przepustnic,DETONUJĄC w nich wtryskiwaną właśnie mieszankę.Kto nie wierzy to niech odpowie na pytanie skąd w starszych DL ach jak mój na przyklad bierze sie nagar w zaworkach zwrotnych?Taka detonacja(backfire) potrafi zerwać gumę łączącą AirBox z przepustnicami(przeważnie przednią).
Więc teraz tak.Oczywiście jeśli "nam" to sie dzieje,nie chcemy tego.Mamy tu dwie szkoły.Jedna-wymienić zaworki zwrotne Reed .....i....czekać aż sie nam zużyją gdzieś na trasie na przykład.
Druga szkoła,to system zdeaktywowac.
I tu też dwie szkoły.Jedna-na leniwca i bez zbytniego nakładu pracy.Druga szkoła wymaga coprawda trochę czasu i pracy ale w "gratisie" dostajemy duuuużo więcej niż w poprzednich przypadkach. "


Nikt nie każe tego robić. Nie jest to konieczne. Jeśli masz czysty sprawny układ to wszystko jest ok. @ cornmencita przedstawił tylko możliwość modyfikacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jak działa system PAIR
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin