Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak działa system PAIR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:58, 15 Cze 2016    Temat postu: Jak działa system PAIR

Dziś zabrałem się za czyszczenie PAIR.
Jak to działa ustrojstwo?
Widziałem jakąś blaszkę która się otwiera i drugą która ogranicza jej ruch.
TO działa od podciśnienia, że zawór w obudowie filtra się otwiera i powietrze jest zabierane z z silnika do wtrysków.
Co dzieje jak to ten system jest zabrudzony jakie są tego objawy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 575
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Sob 7:25, 18 Cze 2016    Temat postu:

Wystarczy użyć przycisku szukaj bo sporo tego na forum łącznie z opcją zaślepiania . Na przykład takie coś http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/pair-z-czym-to-zjesc-zaszkodzi-czy-pomoze,4648.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Sob 8:57, 18 Cze 2016    Temat postu:

Ale po co zaślepiać ? Jakieś 6k km temu wymieniałem łańcuchy rozrządu i przy okazji wyczyściłem zawory PAIR na pokrywach. Wszystko gra i trąbi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Sob 8:57, 18 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Nie 15:22, 19 Cze 2016    Temat postu:

Wystarczyło przeczytać.

"Wszystko działa pięknie i ładnie dopuki mamy czyste i szczelne zaworki zwrotne w glowicach(REED'sy).Wystarczy jednak tylko że będą tam skwarki z nagaru żeby gorące spaliny dostały sie w drugą strone-z kolektorów do Airboxa i dalej do przepustnic,DETONUJĄC w nich wtryskiwaną właśnie mieszankę.Kto nie wierzy to niech odpowie na pytanie skąd w starszych DL ach jak mój na przyklad bierze sie nagar w zaworkach zwrotnych?Taka detonacja(backfire) potrafi zerwać gumę łączącą AirBox z przepustnicami(przeważnie przednią).
Więc teraz tak.Oczywiście jeśli "nam" to sie dzieje,nie chcemy tego.Mamy tu dwie szkoły.Jedna-wymienić zaworki zwrotne Reed .....i....czekać aż sie nam zużyją gdzieś na trasie na przykład.
Druga szkoła,to system zdeaktywowac.
I tu też dwie szkoły.Jedna-na leniwca i bez zbytniego nakładu pracy.Druga szkoła wymaga coprawda trochę czasu i pracy ale w "gratisie" dostajemy duuuużo więcej niż w poprzednich przypadkach. "


Nikt nie każe tego robić. Nie jest to konieczne. Jeśli masz czysty sprawny układ to wszystko jest ok. @ cornmencita przedstawił tylko możliwość modyfikacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin