Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Powercommander+wydech+filtr i reszta Polsky-Sztorm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 13:55, 05 Maj 2010    Temat postu: Powercommander+wydech+filtr i reszta Polsky-Sztorm

Witam,
wiem, ze temat PowerCommandera juz byl ale jak juz zamierzam robic tyle zmian to i sie z wami moimi doswiadczeniami podziele.
Przygotowania do Infernalrace powolutku do przodu. Pare gratow juz jest u mojego sponsora i rzeczy, ktore przez zime nabraly rudego koloru zostana wypiaskowane i pomalowane proszkowo.
Nie chodzi juz o sam ''race'' ale zaoszczedzilem pare zloty na aucie to i postanowilem, ze te grosiki wsadze w moto, takze PowerCommander juz zakupiony (dedykowany pod model K7 2007-2008) Dzis moze uda mi sie podjechac do sklepu DynoJet po O2 eliminator (zaslepke sondy lambda, ktora oszukuje komputer i wskazuje optymalne odczyty dzieki temu PowerCommander moze dzialac tak jak powinien)
Wczoraj zainstalowalem PC i nie wierzcie gdy ktos mowi, ze to trwa 10minut.. w sumie z jakis 4,5godz
Po szybkim tescie ogolnie stwierdzam, ze motocykl jezdzi. Obroty mu jakby nie spadaja tak jak powinny ale sie toczy jak wczesniej. Nie wiem jaka mapa jest w srodku i wciaz mam podlaczona oryginalna sonde. Wiec musze wsadzic Eliminator i zaladowac mape pod standardowy wydech, wtedy bedzie mozna powiedziec o jakichs zmiana z zakupu PC.
Wydech dopiero bedzie zmieniony 17 maja i 18 maja moto bedzie strojone na hamowni w PP w Piasecznie. Dopiero wykaz pokaze co to wszystko dalo.

Moto dostaje nowe gumy, ktore zapewnia mi sponsor i on rowniez dopieszcza mi sprzeta pod wzgledem wizualnym. Poki co wyglada tragicznie Very Happy
Wczoraj gdy odkrecalem gmole (Givi) urwalem jedna ze srub, ktore trzymaja gorne mocowanie gmola z prawej strony ale sie ja wykreci Wink

Szukam ochotnika, ktory wkleji zdjecia. Moge podeslac na mail.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 18:58, 05 Maj 2010    Temat postu:

Udalo sie i zakupilem dzis PowerCommander Oxygen Sensor Eliminator. W gruncie rzeczy to tylko jeden oporniczek.. jakby czlowiek wiedzial jaki to bym zaoszczedzil 20Ł
Zdjecia beda juz niebawem.
A teraz najwazniejsze-jazda.
Wciaz nie wiem jaka mam mape lub jakiej nie mam..
Ale z pewnoscia moto dostalo oddechu. Nie to, ze od razu wyrywa na kolo z gazu na pierwszym biegu ale odczowalnie silnik lepiej pracuje, mam wrazenie jakby zyskal na kulturze pracy, jest wrazliwszy na gaz i ma wiecej ''ciagu'' Zdecydowanie zbiera sie lepiej do 90mph. Jezdzilem tylko miedzy wioskami wiec nie bylo gdzie go pogonic a i tez nie ma takiej potrzeby. Wciaz odnosze wrazenie, ze obroty nie schodza tak jak wczesniej gdy jedziemy na dosc niskim zakresie, jest to malutka roznica ale dla mnie jest odczowalna zwlaszcza gdy jestesmy w zlozeniu na duzym rondzie, odpuszczamy gaz a moto przez sekunde przytrzyma na obrotach i ta sekunda na owym rondzie moze miec radykalne znaczenie. To wystepuje do 3.000rpm i nizej, powyzej tego zakresu problemu nie ma.
Poki co jestem zadowolony a to dopiero poczatek zabawy z PC Wink

I jeszcze jedna sprawa.. nie wiem teraz czy to sie poprawilo dzieki PC czy dzieki O2 Eliminatorowi bo o ile dobrze kojaze to wlasnie zaslepiajac sonde owym opornikiem DynoJeta odblokowywujemy pierwsze 4biegi tak samo jak ma to miejsce w TRE z wyswietlaczem biegow. Z drugiej jednak strony, kazdy bieg ma swoja mape w ECU, sonda zostala tylko oszukana ale jest podlaczony PC wiec i mapa jest inna... tak czy siak fura zlapala oddech. Musze teraz pokombinowac jak wgrac mape na seryjny uklad wydechowy bo laptop mnie sie popsul i ekran nie dziala Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 22:32, 05 Maj 2010    Temat postu:

Dzieki Ologc za fotki ale nikt o nic nie pyta czyli kazda fota jasna wiec nie trzeba tlumaczyc co na nich jest Wink

Zdjecia samego PC zrobie juz jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:03, 08 Maj 2010    Temat postu:

Polsky and All
Czy zmiana map (korzystając z PC lub w oryginalnym kompie) zawsze wiaze sie z oszukiwaniem sondy ? PC nie potwafi korzystać z sygnału sondy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Nie 21:29, 09 Maj 2010    Temat postu:

Oryginalna sonda bedzie psuc prace PC dlatego zalecane jest jej odlaczenie lub zastosowanie zatyczki, ktora da PC staly odczyt, dzieki temu mozna dopasowac optymalna mape czyli odpowiednia ilosc paliwa czy kat zaplonu. PC daje wieksze mozliwosci nizeli robienie zmian przy pomocy podpiecia sie do glownego kompa motocykla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 12:27, 11 Maj 2010    Temat postu:

to ja zapytam - co to za wtyczka na 1 i 5 zdjeciu i co to jest to zielone "coś"
czy to jest zaślepiona sonda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 13:01, 12 Maj 2010    Temat postu:

Tak dokladnie to jest owa zaslepka sondy ( Oxygen sensor eliminator kit) A tak wogole to ta sama zatyczka jest do wielu motocykli, na opakowaniu bylo napisane CBR1000 RR Very Happy
A juz tak szczegolowo, to zielone to jest maly oporniczek w jakiejs takiej zielonej oprawce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Wto 14:01, 18 Maj 2010    Temat postu:

Jestem panowie, motocykl shamowany. Moto zyskalo tylko 3KM i 3Nm. Panowie mi powiedzieli, ze moj tlumik jest za bardzo przelotowy i dlatego tak cieniutko, podobno na seryjnym tlumiku mozna uzyskac wiecej mocy Smile hehe ale ciesze sie, bo mam bardzo ladna linie momentu obrotowego. Panowie zrobili mi indywidualna mape.
Natomiast bardzo jestem zadowolony z nowego wydechu ale to juz w innym temacie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:55, 18 Maj 2010    Temat postu:

Polsky, dziwna sprawa, że z przelotowym tłumikiem i PC (nie wiem co tam jeszcze masz) udało się uzyskać tylko 3KM więcej.

Chociaż może 650 tak ma - mniej mocy, to i mniejsze pole do manewru. Niemniej jednak w 1000 przy zmianie tłumików na Two Brothers przy 9 tyś. obr/min udaje się uzyskać +4KM (ale motocykl traci nieco poniżej 3000 obr/min, chociaż o 5 tyś z kolei dostaje lepszego tchu). Wiem także, że z tłumikami Leo Vince, KN'em i inną mapą zapłonu (ale nie z PC, tylko wgrywaną przez jakąś firmę tuningową) z 1000 można wyciągnąć 12% więcej mocy, czyli około 110KM. Notebene ten silnik w SV ma jakieś 120 czy 130KM, więc może dlatego jest bardziej podatny na zmiany.

Ogólnie fajny temat, zmiany krok po kroku.

PS. Polsky, jedno nie daje mi spokoju od dosyć dawna... Czy to twoja twarz na avatarze? Very Happy

Dla zwiększenia wiarygodności wykres od Two Brothers Smile:



Teraz widzę, że to z 2002 roku, nowsze tłumiki na pewno wyciągają jeszcze więcej. Ponoć różnica w reakcji na gaz jest zauważalna Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Wto 20:57, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejza
A



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie

PostWysłany: Wto 21:30, 18 Maj 2010    Temat postu:

polsky napisał:
Udalo sie i zakupilem dzis PowerCommander Oxygen Sensor Eliminator. W gruncie rzeczy to tylko jeden oporniczek.. jakby czlowiek wiedzial jaki to bym zaoszczedzil 20Ł


budzi sie we mnie slowianska natura ... to co tam jest tyle warte? i czy da sie to uzyskac metoda chalupnicza:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:44, 18 Maj 2010    Temat postu:

dziwne to, coś nie tak zostało zrobione. Sorry ale nie widzę innej możliwości. Ja mam tylko pełen układ Leo Vince + K&N i żadnej dodatkowej elektroniki. Hamowałem w PP i potem w VTG. Z wynikiem 72,7KM i momentu chyba 71Nm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 8:16, 19 Maj 2010    Temat postu:

Panowie wydech jest za bardzo przelotowy a to jednak ma znaczenie,co prawda w dwotakcie duzo bardziej ale 4t tez jest na to wrazliwy. I wlasnie to psuje sprawe. Poprawie to w przyszlosci ale juz teraz nie mam kiedy. panowie, ktorzy mi dorabiali tlumik mowili mi, ze to nie najlepszy pomysl ale sie uparlem na glosniejszy Smile myslalem, ze PowerCommander wyciagnie go i dostroi.Jak sie jednak okazuje nie jest to takie oczywiste hehehe.
Przynajmniej wszyscy uciekaja z drogi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:08, 19 Maj 2010    Temat postu:

To tak trochę na odprężenie silnika wyszło Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 19:37, 19 Maj 2010    Temat postu:

Jestem.
Teraz dokladnie wszystko napisze:
Po zmianie wydechu na mocno przelotowy i przed shamowaniem motocykl mial 60KM i 52Nm po regulacji w PP moto uzyskalo 63KM i 53Nm takze ogolnie wydech znacznie pogorszyl sprawe.

Udalo mi sie dzis dorobic drugi tlumik o mniejszym przelocie i dzieki cierpliwosci i uprzejmosci Tomka Kedziora mialem drugie hamowanie w Free and Fun.
Tomek sam stroil moje moto i na nowym (znow dosztukowanym w Moto-wydech) tlumiku wynik troszke ponad 70KM i 60Nm.
Dodatkowo mam mozliwosc w kazdej chwili zamontowania oryginalnego wydechu.
Troche mnie to kosztowalo wiec niech nie pojdzie na marne i uczcie sie na moich bledach Wink

Teraz jestem bardzo zadowolony Very Happy
Dodatkowo Tomek Kedzior nauczyl mnie jak uzywac PC czyli moge sam regulowac dawke paliwa w niskim,srednim i wysokim zakresie obrotow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:58, 19 Maj 2010    Temat postu:

Polsky, ale przecież właśnie po to masz PC, abyś sobie mógł ściągnąć i załadować mapy samemu. Poszperaj na strontrooperze czy forum adv.

Z samej strony [link widoczny dla zalogowanych] możesz mapy do DL650 pościągać. Rzecz w tym, że nie masz "markowego" tłumika, np. Leo Vince - do którego mają mapę... Tak więc będziesz się sam musiał bawić. No ale po to się wykłada kupę kasy na PC, aby można się było samemu bawić i robić jak się chce. Wiem, że parę osób tutaj ma PC, niech oni coś doradzą Very Happy

EDIT: Ale 70KM to już coś Smile

(tutaj widzę różne mapy dla różnych roczników)

Gdyby ktoś szukał map do 1000: [link widoczny dla zalogowanych]

Przy 650 nie ma już takiego wyboru zestawów, niemniej jednak troszkę jest: [link widoczny dla zalogowanych] (nie wiem który masz rocznik Polsky, toteż w razie czego zmień sobie, ten link jest dla 2006)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 21:02, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Czw 6:49, 20 Maj 2010    Temat postu:

V-Told bez hamowni cokolwiek sam zrobisz to nie bedziesz wiedzial jaki Ci to dalo efekt Wink takze zaladowanie mapy jednej czy drugiej mija sie z celem bez zhamowania moto.
Wiem, ze sa rozne mapy ale nic nie da Ci tak dobrego efektu jak strojenie na dyno.

I sam tlumik to jedna sprawa ale i tez kolektory i reszta by sie przydalo zmienic. Markowe uklady wydechowe sa bardzo drogie ale one sa poobliczane i jest gwarancja przyrostu mocy.Za to wlasnie sie placi. Nie mniej jednak dzwiek i moc jaka mam na rzemieslniczym wyrobie daje mi satysfakcje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ice
A2



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:10, 20 Maj 2010    Temat postu:

Tak śledzę twoje poczynanie troche i się po części dziwie ...
Generalnie swój z ciebie chlop i masz zamiłowanie do tego motocykla ale mnie zastanawia parę rzeczy :
-Sonda Lambda czyli ja na przykład z tego cudu techniki raczej nie zrezygnuje i to nie dlatego że jestem proeko bo nie jestem ale to temat na inną rozmowę ale dlatego że właśnie dzięki niej komputer wie z odczytów gazów wydechowych czy mieszanka jest za uboga czy za bogata i wprowadza korekty w czasie rzeczywistym. Nie wiem czy PC ma możliwość korzystania z SL ale jeśli tak to jeszcze lepiej bo możemy wejść w górny rejestr zakresu pracy silnika czyli na tyle bogatą miesznkę żeby moto zyskało na mocy a nie traciło a jednocześnie zeby nie było problemu z epickim spalaniem.
-Ogólnie jestem na 31 jestem też do motowydechu zapisany na dorabianie tłumika też do k7 mojego z możliwością powrotu do oryginału, więc jak możesz się jakimiś spostrzeżeniami podzielić to będę wdzięczny. (o co poprosić, na co im zwrócić uwagę itd itp)
-ile kosztowało cię hamownia i czy może orientujesz się ile kosztuje przestrojenie o ile będzie taka potrzeba fabrycznego komputera ? (bo na pewno nie kupię PC)
pozdrawiam
Mateusz
ICE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ice dnia Czw 8:14, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 15:17, 21 Maj 2010    Temat postu:

Taka mała wrzuta - 70 km i 60 nm to mają fabryczne vstromy (ok 3-4 km bonusu)
Więc po co ta zabawa ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:30, 21 Maj 2010    Temat postu:

jscoolg napisał:
... Więc po co ta zabawa?


Nie rób Polsky'emu przykrości Very Happy

Polsky, z tym PC to chyba nie bardzo masz co latać w kółko na hamownię. Teraz to możesz wgrywać sobie po kolei mapy i testować, słyszałem że jak się "zasmakuje" odpowiedniej mapy, to naprawdę to czuć (choć nie w kontekście 650 - o tym nic mi nie wiadomo, może jednak jesteś wyjątkowo "wrażliwy" i "na czuja" sobie dopasujesz Smile). Myślę że w obecnej sytuacji najlepiej zrobisz jak udasz się na [link widoczny dla zalogowanych] i tam poczytasz, co też Stromtrooperzy mają do powiedzenia nt. PCIII w DL650.

Ta strona ma to do siebie, że wyszukiwarka generalnie nie działa Very Happy

Tak więc wchodzisz w Google'a i wpisujesz tak: "[słowa-klucze] site:stromtrooper.com"

Co znalazłem wpisując "Power Commander"...: [link widoczny dla zalogowanych]

Tylko się nie przeraź Polsky Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 21:47, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:02, 23 Maj 2010    Temat postu:

A tu ktos sie chwali ze wycisnał z DLa z leorurą i PC ok 13 km powyzej serii
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/dl-650-vs-yamaha-tdm,543.html
Więc się da Smile
Trzeba tylko pamietac ze nasze DLe w serii mają ok 69 km
(tak wynika z testów) Sam wydech daje pewnie ok 1-3 km (widziałem wykresy na stronie sebringa - gain <2km )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Wto 18:22, 25 Maj 2010    Temat postu:

a tak z innej beczki, Polsky jak Ci poszło:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pon 20:01, 31 Maj 2010    Temat postu:

Panowie wczoraj wrocilem do UK wiec musze sie troche ogarnac.
Ogolnie na Infernalu tak zapierdalalem, ze nowy wydech dostal takiej temperatury,ze srodkowa czesc sie wygiela Very Happy (panowie z Moto-Wydech naprawili w ramach gwarancji i mowili, ze jeszcze tak im sie nie zdazylo)
Moto naprawde jedzie lepiej, jest to znacznie odczowalne. Dostalo takiej lekkosci i znacznie lepiej przyspiesza od 60mph do np.90mph

Strojenie ECU bez PC mozna zrobic przy pomocy YohimuraBox ale to nie ten sam efekt bo tym mozna tylko zestroic w trzech pozycjach gazu a PC klatka po klatce.

Tu mnie chwilke widac na tym filmie ale dzwiek w realu jest calkiem inny:
http://www.youtube.com/watch?v=rDFdI7A4iU4

ICE strojenie w PP pod PC 330zl, we Free and Fun 360zl
A zeslepka sondy podaje PC najbardziej optymalne wskazania i tak zaleca producent PC i jest to w zestawie. Sonda ma sens jak masz katalizator. Bez tego ustrojstwa jest to niepotrzebne.

jascool moze moto nie zyskalo zbyt wiele ale ma inna charakterystyke pracy i podczas jazdy jest wieksza frajda. Chcialem sie spotkac z ludzmi w Wawie to by ktos sie przejechal i sam wyrazil obiektywne zdanie ale nikt do mnie nie zadzwonil wiec teraz nie marudzcie. I nie wnioskujcie ''po co to?'' Jak bys sie przejechal to bys wiedzial..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ice
A2



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:40, 31 Maj 2010    Temat postu:

w międzyczasie zrobiłem małe śledztwo oraz przypomniałem sobie teorie budowy maszyn oraz technologie zjawisk falowych stąd wiem co nieco więcej.

Teraz tak bardziej ku potomności:
-Przy usuwaniu Katalizatora z układu wydechowego naszych DL650 należy przestroić wtrysk !
I tutaj pojawia się problem bo oryginał nie ma takich możliwośc (ma możliwość przestrojenia ale nie na tyle żeby było sens to robić)i a Power Commander z tego co się dowiedziałem ALE JEŚLI SIĘ MYLĘ to proszę o sprostowanie nie posiada opcji korzystania oraz dostrajania sie w ramach zmiennych warunków (temperatura powietrze a co za tym idzie gęstość no i ilość tlenu oraz wilgotność) i nie wie co jest po całym procesie spalania bo nie ma i nie korzysta z żadnego czujnika LAMBDA/AFR/EGT.
I mimo iż przy sondzie niestety przestrojenie nie jest optymalne bo jest ustawione na ECO a nie na moc czy oszczędności to i tak jest lepiej bo dawka jest zmienna nie tylko względem otwarcia przepustnicy i obrotów ale również w/w.
Pewnie że łatwiej jest zaślepić i dać stały odczyt bo wtedy pozbywamy się problemu czyli na moje wylewamy dziecko z kąpielą.
Ja miałem ochotę się spotkać ale za późno się zorientowałem a potem nie miałem czasu.
Generalnie nie odbierz moich wynurzeń jako potępienia i ataku na to co zrobiłeś bo to nie o to idzie ja przedstawiam kontr tok myślenia dlaczego zrezygnowałem z całej operacji.
Jak zaczną produkować PC które jest prawdziwym komputerem wtryskowym a nie protezą to mocno przemyśle temat. Niemniej po kalkulacji kosztów i zysków chyba zmienię na przyszły sezon motocykl albo przyzwyczaję się że nie jest demonem prędkości.
I raz jeszcze chcę żeby było jasne że gdybym nadal mieszkał w anglii i miał bulić chory tax oraz insurance to właśnie zamiast zmieniać motocykl tuningowałbym DL650.
Stąd moje pełne zrozumienie dla ciebie.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pon 22:51, 31 Maj 2010    Temat postu:

ICE PC posiada opcje regulacji wedlug wlasnych potrzeb Wink sa na nim trzy przyciski dzieki ktorym regulujemy dawke paliwa w niskim, srednim i wysokim zakresie obrotow. Mozemy to robic caly czas i co razowo wracac do ustawien wgranych na hamowni.
Wlasnie na ewentualnosci zmiennych warunkow Wink

I dobrze, ze robisz sledztwo bo co dwie glowy to nie jedna Wink
I wcale nie trzeba wydawac 1500zl na PC tylko czekac na ebay az sie pokaze za 100f i kupic Wink

Moze nie objezdzilem DLa jakos strasznie duzo bo w poltora roku zrobilem jakies 44tys km ale uwierzcie,ze roznica jest spora w kulturze pracy silnika, mysle ze ktos kto jezdzi juz jakis czas DLem z latwoscia by to wyczul.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ice
A2



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:02, 31 Maj 2010    Temat postu:

tak no właśnie przyciski ... Razz a ja bym chciał awtomaten Smile
A zadam pytanie takie trochę dziwne :
Czy idzie teraz z gazu na koło ? ;>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:25, 01 Cze 2010    Temat postu:

ice napisał:
tak no właśnie przyciski ... Razz a ja bym chciał awtomaten Smile
A zadam pytanie takie trochę dziwne :
Czy idzie teraz z gazu na koło ? ;>

Ja nie mam PC a i tak idzie, ale na jedynce, więc na zjazd z krawężnika, bez dobijania przodu wystarczy, na dwójce tylko strzał ze sprzęgła Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:07, 13 Cze 2010    Temat postu:

polsky napisał:

Tomek sam stroil moje moto i na nowym (znow dosztukowanym w Moto-wydech) tlumiku wynik troszke ponad 70KM i 60Nm.


Dzisiaj miałem okazje zhamować swojego DL'a. Mam założoną końcówkę BOS'a ( trochu skrócona w stosunku do seryjnego wydechu ale nie za głośny). Wynik: 74,9 KM i 61 Nm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 15:11, 13 Cze 2010    Temat postu:

Kurde, ładny wynik jak na "małego" DL-a, jestem pod wrażeniem!
Młody, jak to zrobiłeś tzn. co było zmienione względem stanu fabrycznego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 15:14, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:22, 13 Cze 2010    Temat postu:

Odcięta oryginalna końcówka i zamontowany przelotowy BOS Wink Jak nie umrę podczas tej sesji to zaktualizuję fotki i dane dot. mojego DL'a bo jest kilka modyfikacji o które pytały także inne osoby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 16:20, 13 Cze 2010    Temat postu:

Mlody napisał:
Dzisiaj miałem okazje zhamować swojego DL'a. Mam założoną końcówkę BOS'a (trochu skrócona w stosunku do seryjnego wydechu ale nie za głośny). Wynik: 74,9 KM i 61 Nm


Zmienione mapy? PC? Czy tylko sama wymiana wydechu?

Czy w ogóle 650-tki idą wam na koło z gazu, robią tzw. power wheelie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 16:38, 13 Cze 2010    Temat postu:

Moja, k4 71 koni, szła ale z pustym zbiornikiem, głową do tyłu i szarpnięciem za kierownicę. A jak się strzeliło ze sprzęgła przy 4tys. obr. pięęęknie szła kołem w niebo Very Happy
Młody, samą końcówką wydechu wyciągnąłeś ponad 5 koni?? Coś mi się nie chce wierzyć...
Straciłeś też chyba na momencie obrotowym...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 16:51, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 17:27, 13 Cze 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
Straciłeś też chyba na momencie obrotowym...


"Horse Power @ RPM: 67 hp @ 8,800 rpm
Torque @ RPM: 60 Nm at 6,400 rpm"

Tak gdzieś znalazłem dla 650, na Wikipedii też piszą, że 650 ma 60 Nm, więc Młody ma +1 Nm.

Ja tu wyżej wkleiłem wykres dla DL1000 ze starymi tłumikami Two Brothers, tam jest całkiem fajna różnica jeśli chodzi o moment obrotowy w średnim zakresie Smile

EDIT: I jeszcze - jeśli Młody uzyskał 75KM, to po tych modyfikacjach ma w sumie +8KM i moim zdaniem tutaj zapłon musiał zostać zmieniony. 12%-owy wzrost mocy jest uzyskiwany w 1000'cu z Leo Vince po wgraniu odpowiedniej mapy. A procentowo Młody ma właśnie 12% więcej, co na samym tłumiku (nawet nie układzie wydechowym) w 650 wydaje się nieosiągalne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 17:31, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 17:31, 13 Cze 2010    Temat postu:

Aaaa, to sorry, myślałem że 65Nm powinno być...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:49, 13 Cze 2010    Temat postu:

61Nm @ 9tys. ale od niecałych 4tys jest ok 56-57Nm.
Mapy zapłonu nie zmieniałem, założona jest tylko końcówka. Bardziej jednak załamał mnie wynik pomiaru głośności przy odcięciu: 120 dB i 100dB przy 5,5tys obrotów. Trzeba będzie pomyśleć o dB-killer.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 19:40, 15 Wrz 2010    Temat postu:

Mlody super wynik, ja pod wzgledem halasu mam akurat optymalnie i nie za glosno ale tez cicho nie jest. Natomiast jesli bede mial w przyszlosci dokupowac glosniejszy tlumik wolal bym dolozyc i kupic cos konkretnego a nie wyrob rzemieslniczy jaki mam teraz ale nie jest zle, dzwiek mam taki jaki chcialem Wink ale wyciagnijcie lekcje z tego mego ''tuningu'' Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:39, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Mlody ma naklejki mocy, daja +5 hp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Czw 9:53, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Wlasnie wchodze w temat PCIII, trafiłem po taniości od SV1000 i licze na to ze bedzie pasował, mapy mam juz sciagniete oczywiście Wink Polsky, moze dał bys kilka instrukcji na temat obsługi PC, co tam ciekawego Ci kędzior powiedział? (niestety nic poza użądzeniem nie posiadam) Może sie orientujesz jakiej wartosci jest ten opornik od sondy, ewentualnie jak w najkorzystniejszy sposob stac sie jego posiadaczem? Niestety go nie mam, a z tego co wyczytałem w wątku lepiej go mieć. Jak bys podał jeszcze jakies rady wogole co do uzytkowania i obsługi tego cudeńka to było by świetnie. Oczywiscie wiem ze nic nie zastąpi strojenia na hamowni, ale dobrze wiedziec z czym ma sie doczynienia i jak to obsłużyć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Czw 22:28, 16 Wrz 2010    Temat postu:

PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp

Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.

Jak mi sie cos przypomni to napisze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 7:38, 17 Wrz 2010    Temat postu:

bibop napisał:
Mlody ma naklejki mocy, daja +5 hp



taa, zapomniales dodac, ze wzrasta niesmiertelnosc i otrzymujesz bonusowa mape do przejechania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Pią 10:07, 17 Wrz 2010    Temat postu:

A to jeszcze sie zapytam czy aby wgrac mape do PC urządzenie musi byc wpięte w moto? Pytam bo własnie lezy sobie na biorku podpiete pod kompa tylko i jak chce dokonac jakiej kolwiek operacji typu wysyłanie ściaganie mapy/tabeli to wywala komunikat błąd wysyłania naprzykład i nie wiem o co cho.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 10:21, 17 Wrz 2010    Temat postu:

polsky napisał:
PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp

Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.

Jak mi sie cos przypomni to napisze Wink



Ja mogę wziąć miernik, ale wolałbym żebyś go wziął autem. Obawiam się że w kufrze nie będę miał miejsca, chyba że suszarka albo żelazko zostaną Twisted Evil Ale to już z Martą trzeba dyskutyować Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 10:22, 17 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pią 11:29, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Basmanek z tego co mi wiadomo to PC musi byc wpiete w moto, instrukcja jest na stronie PC i dobrze opisana zdjeciami, ja sam to zrobilem,tylko w 650 zalecaja sciagniecie airboxa a w rzeczywistosci poprostu MUSISZ go sciagnac i nie sugerowalbym sie tym, ze mooooozna wpiac kostki majac male raczki.. bzdura.

Roadrunner jak dasz rade to wez ten miernik bo ja z elektronika mam tyle wspolnego co z gotowaniem Very Happy ewentualnie mozesz mi go wyslac do Wro i po imprezie Ci go odesle do domu jak jakis wielki gabaryt, ja dlatego biore auto ( zelazko, prostownica do wlosow, suszarka do wlosow, moje 4 telefony.. podreczny zestaw terrorysty itd. ) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 13:48, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Nieee, no do Wrocka nie będę wysyłał, kompletnie bezsęsu... Dorze że bierzesz zestaw młodego terrorysty Very Happy;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Wto 11:52, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Pytanie nr 2 we wiązce kabli oprocz kostek i kabla do masy mam jeszcze taki jeden cienki szary kabelek z powiedzmy czerwona końcowką, Polsky czy Ty też masz cos takiego, co zacz? Gdzie to wetknąć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Wto 19:59, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Jak mniemam to tę czerwona koncowke trzeba ''zacisnac'' na danym kabelku a na ktorym to juz szukaj na zdjeciach na stronie PC usa. [link widoczny dla zalogowanych]

Ta czerwona koncowka powinna byc zaciskowa, ze poprzez naciecie izolacji na kabelku wepniesz sie pod niego nie ucinajac go. Maslo maslane mi wychodzi z tym opisem... szukaj zdjec. Jak nie kminisz nic anjelskiego to Ci to moge pozniej znalezc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 15:07, 16 Paź 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
polsky napisał:
PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp

Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.

Jak mi sie cos przypomni to napisze Wink



Ja mogę wziąć miernik, ale wolałbym żebyś go wziął autem. Obawiam się że w kufrze nie będę miał miejsca, chyba że suszarka albo żelazko zostaną Twisted Evil Ale to już z Martą trzeba dyskutyować Laughing Laughing Laughing


Wartość rezystora w "zaślepce" sondy lambda to 325 ohm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hebi
A1



Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice rzeszowa

PostWysłany: Nie 18:31, 24 Paź 2010    Temat postu:

Panowie, mam prosbe - czy moglby ktos popatrzec na zlaczke w PC tą od baterii zasilajacej PC podczas podpiecia do kompa i namierzyc w ktorym styku jest + a w którym " -" , mam PC niestety bez dolaczonych z nim kabelkow ( kupiłem moto z zainstalowanym PC ) a chcialbym coś "poszturac" przy tym .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hebi
A1



Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice rzeszowa

PostWysłany: Sob 20:48, 13 Lis 2010    Temat postu:

Hej Panowie , no znajdzie sie ktoś , kto zagladnie do tej złaczki w PC ? , niedługo zima przyjdzie, motóry w garazach pochowacie a wtedy napewno sie nie bedzie nikomu chcialo tam grzebac Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin