VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> predkosci przelotowe
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
predkosci przelotowe
PostWysłany: Sob 11:39, 08 Paź 2016
doski
A1

 
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam
Jadac autostrada jaka predkosci mniej wiecej utrzymujecie? Chodzi mi o to ze ja jadac swoim tak do 130km/h jest fajnie ale pozniej zaczynaja sie wibracje. Niby silnik daje rade , spokojnie mozna by te 160 nawet 170 trzymac, ale po ok 15 minutach trace czucie w rekach ...
U was tez tak jest ??
dzieki
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:49, 08 Paź 2016
bankier
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 227
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Ja też czasem tracę czucie w rękach, ale to raczej po zbyt dużej ilości whisky Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: predkosci przelotowe
PostWysłany: Sob 11:50, 08 Paź 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





doski napisał:
Witam
Jadac autostrada jaka predkosci mniej wiecej utrzymujecie? Chodzi mi o to ze ja jadac swoim tak do 130km/h jest fajnie ale pozniej zaczynaja sie wibracje. Niby silnik daje rade , spokojnie mozna by te 160 nawet 170 trzymac, ale po ok 15 minutach trace czucie w rekach ...
U was tez tak jest ??
dzieki
pozdrawiam


To zależy od moto. Moim mogę lecieć 150 i jeszcze zostaje 60 zapasu do maksa. Ale tego nie robię bo nie lubię autostrad.

Z moich obserwacji czucie w rękach i jego ewentualna utrata związana jest z wieloma czynnikami, m.in.: drgania kierownicy, siła z jaką zaciskasz dłonie na kierownicy, rękawice (w tym ja mocno zapniesz rzepy, czy nei ma gdzieś jakiegoś szwu, który choćby lekko naciska), kurtka i wzajemne oddziaływanie z ręką i rękawicą, ustawienie kierownicy (odległość, wysokość), kąt zgięcia nadgarstka przy trzymaniu rolgazu, stałość pozycji, średnica manetki (ja preferuję grubsze; oryginały wywalone, założone grzane Oxfordy).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Nie 14:48, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:53, 08 Paź 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 479
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Moim zdaniem to całkiem normalne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:05, 08 Paź 2016
Mati!
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 334
Przeczytał: 116 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Ja tak mam juz przy 130. Problem znika przy "rozluznieniu" dloni Smile
Jechalem chwile 160, ale na moim maluchu nie bylo to przyjemne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:08, 08 Paź 2016
wieczny włóczęga
A1

 
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 15
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Mam coś podobnego,czyli drętwienie prawej dłoni, ale to nie zależy od prędkości ani od motocykla. Zdarza mi się to, tylko na długich przelotach, głównie autostradowych, gdzie dłoń pozostaje bez ruchu dłuższy czas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:46, 08 Paź 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





wieczny włóczęga napisał:
Mam coś podobnego,czyli drętwienie prawej dłoni, ale to nie zależy od prędkości ani od motocykla. Zdarza mi się to, tylko na długich przelotach, głównie autostradowych, gdzie dłoń pozostaje bez ruchu dłuższy czas.


To następne moto wybierz z tempomatem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:50, 08 Paź 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 162 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





mysle podobnie jak express- moze byc wiele przyczyn. ale glownie mysle o kacie zgiecia nadgarsta.
kierownica w DL jest nie za szeroka i wygieta w kierunku tylu motocykla przez ci nadgarstki sa wykrzywione na zwenatrz. Po zmianie kierownicy na bardziej prosta moj komfort prowadzenia sie poprawil.
odcinki 900km dzennie autostarda nie robia problemow.

jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
http://www.grip-puppy.co.uk/
koszt jakies 90 zlotych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:52, 08 Paź 2016
Terminator
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 225
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Łodzi





Ja mógłbym spokojnie utrzymywać 150-160 km/h ale wskazanie średniego zużycia paliwa mnie powstrzymuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:54, 09 Paź 2016
miccal
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 204
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: tk kielce





zużycie paliwa ot jedno, ale ja przy okazji spytam, przy predkosciach zbliżonych do mksymalnych- rozsądnych jak wygląda zużycie oleju silnikowego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:11, 09 Paź 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Mój stary, mały V-Strom przy prędkościach ~150 km/h brał olej... I właśnie z tego powodu plus znacznie większe zużycie paliwa + mniejszy komfort jazdy, dla mnie przelotowa prędkość to było nie więcej niż 130 km/h. A i tak czasem trzeba było przyspieszyć (np. podczas wyprzedzania).

Zdarzyło mi się jechać szybciej - musiałem np. szybko przejechać autostradą całą Danię, żeby po zjechaniu z promu z Norwegii zdążyć do Trelleborga w Szwecji na prom do Polski i wówczas zasuwałem 150-160 km/h, ale nie było to fajne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:55, 09 Paź 2016
D@RAS
A

 
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 137
Przeczytał: 61 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





...

jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
http://www.grip-puppy.co.uk/
koszt jakies 90 zlotych[/quote]


miałem coś takiego w "Kawie", dla mnie to była tragedia.
drętwiała mi sama dłoń. Z upływem kilometrów miałem wrażenie, że
manetka jest kulą. Po zmianie na "normalne" manetki
problem zniknął.
Ale znam kierownika, który je sobie chwalił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:34, 09 Paź 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 162 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





D@RAS napisał:
...
jotes napisał:

jezeli faktycznie problemem sa wibracje mozna sprobowac tego
http://www.grip-puppy.co.uk/
koszt jakies 90 zlotych



miałem coś takiego w "Kawie", dla mnie to była tragedia.
drętwiała mi sama dłoń. Z upływem kilometrów miałem wrażenie, że
manetka jest kulą. Po zmianie na "normalne" manetki
problem zniknął.
Ale znam kierownika, który je sobie chwalił.


widac co kierownik to inna reka Wink
sam tez uzywalem ich krotko w KTMie zanim nie zalozylem grzanych manetek ( bardziej chodzilo o powiekszenie srednicy manetki ) i musze przyznac ze bardzo przyjemnie sie jezdzilo, szczegolnie po dzuirawych drogach Smile[/quote]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 14:36, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:51, 12 Paź 2016
doski
A1

 
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Wielkie dzieki wszystkim za odpowiedzi.
U mnie problem to tylko wibracje, bo jak jade wolniej, jak pisalem do ok 130 jest spoko, moge jechac i jechac .. Smile
Na poczatek chyba wymienie opony, niby nie sa jeszcze złe, ale dobre tez nie...
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:28, 13 Paź 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 479
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Przynajmniej będziesz jeździł przepisowo na autostradach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:41, 13 Paź 2016
Spokrob
Motonita

 
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 618
Przeczytał: 93 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin





Starym tysiacem spokojnie na autostradzie leciałem 150 i nie było żadnego problemu Smile Ale przyznam szczerze ze tak około 130 jechało się najlepiej, zupełny luz i odpoczynek... Smile Nowym po takich drogach jeszcze nie jezdzilem ale pewnie bedzie podobnie!
Pozdro dla Wszestkich V Stromowców! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:23, 16 Paź 2016
jerresso
A

 
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja mam podobnie jak biblo - generalnie ze względu na olej i paliwo trzymam okolice 130, jak trzeba to wyprzedzam, chwilę się oddalam i znowu schodzę do 130.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:57, 16 Paź 2016
KG-200
A

 
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 130
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa-direct





Tak,Biblo ma rację,najlepsza przelotowa 130 z wielu względów jest najlepsza z mojego punktu widzenia, jest bezpieczniejsza,mało jest flatteru,i dobrze się prowadzi.Ale drętwienie ręki to jest efekt sks , za młodego nie występuje, teraz jeżdżę również TTR 600 E która ma szeroką kierownicę i efekt drętwienia też występuję czasem ale to nie zależy od rozwijanej prędkości ale od afektu trzymania kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:51, 17 Paź 2016
Luki
A2

 
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 94
Przeczytał: 75 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





120-130 jest wygodna (hałas, spalanie), a powyżej 150 pali olej jak szalony (i huczy w uszach Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:38, 17 Paź 2016
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Mały Dl. Prędkości autostradowe 160 licznikowe.Wibracje minimalne,spalanie oleju 0,05 na 1000 prawie niezauważalne..Komfort jazdy jak przy 140,ale to zaleta szyby(chyba).Przebieg około 48000


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
predkosci przelotowe
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin