VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Problem po wymianie gmoli
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem po wymianie gmoli
PostWysłany: Sob 22:49, 09 Lut 2013
pawel257
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Wymieniłem dziś oryginalne gmole Suzuki na Kappa/Givi , teraz mam problem co zrobić ze srubą na której wisi silnik bo sporo wystaje, wcześniej były do niej przykręcone stare gmole. Nie wiem co z tym zrobić ?
Czy DLe bez gmoli miały krótszą tą śrubę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:27, 09 Lut 2013
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





Przy gmolach givi/kappa miales zestaw srub - powinno wszystko pasować i nic nie ma prawa wystawac. U mnie nie wystaje, montowalem niedawno. Zostawiles moze sruby z gmoli Suzuki a nie skorzystales z tych z nowych - moze w tym problem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Konio dnia Sob 23:29, 09 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:39, 10 Lut 2013
pawel257
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Z tymi śrubami od Givi jest wszystko OK chodzi o to że gmole Suzuki są montowane w innych punktach niż gmole Givi


Po zamontowaniu Givi została mi dłuższa ta śruba



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:43, 10 Lut 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Oczywiście, że oryginalna śruba jest krótsza o dobre 1-2cm jak nie więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:05, 10 Lut 2013
masin719
A2

 
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mielec - rzeszów





Kolego ja miałem dokładnie ten sam problem tylko w drugą stronę, tzn kupiłem ogyginalne gmole i ta długa śruba była za krótka, nie mogłem nigdzie kupić dłuższej, a więc przeciąłem ją w połowie i dołożyłem pręta o tej samej średnicy i długości 5cm, wszystko ładnie spawane i obtoczone, Także w Twoim przypadku aby śruba podtrzymująca silnik ładnie sie schowała w ramie, musisz poszukać gdzieś krótszej o ok 5cm, (co będzie ciężkie) albo dokonaj dokładnego pomiaru o ile musisz ją skrócić, i ciach ją w połowie. Warto jest po wycięciu fragmentu obtoczyć końcówki( zrobić śtożki) które będą spawane do siebie aby spoina byłą mocniejsza, a póżniej ładnie wszystko obtoczyć i gotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:02, 10 Lut 2013
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Podaj długość jaka jest potrzebna, może znajdę coś w garażu. Dorabiam crashpady mocowane właśnie w tym punkcie, na dłuższej szpilce. Paru osobom zakładałem pady, nie chcieli z powrotem swoich oryginalnych śrub i więc może coś się dopasuje od SV czy od VFR.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:16, 11 Lut 2013
pawel257
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Zmierzyłem długość tej śruby teraz jest 36 cm mierzone bez łebka, jest o 5 cm za długa czyli potrzebuje 31cm ,średnica 12mm łebek i nakretka na klucz nr 17.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:29, 11 Lut 2013
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 499
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





pawel a czy tej śruby nie da się po prostu uciąć jeśli ma gwint na całej długości ( gorzej by było w drugą stron znaczy przedłużyć )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:39, 11 Lut 2013
pawel257
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Jest to bolec z jednej strony nagwintowany ale tego gwintu może jest z 5cm , podjadę chyba gdzieś do jakiejś ślusarni to może mi to nagwintują dalej i wtedy obetnę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:59, 16 Lut 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jak srubę wykręcisz to silnik nie spadnie możesz obciąc i będzie gitara , tak ja zrobiłem montująć gmole HEED nasze polskie .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:17, 20 Lut 2013
streker81
A1

 
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





witam,właśnie zakupiłem gmole Heed, tzn że przy montażu też będę musiał coś przycinać?czy Twój problem Andrzej był odosobniony ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:22, 20 Lut 2013
tomekuza
A

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: B-Z





Trochę nie w temacie, co zrobiłeś z tamtymi gmolami i czemu wymieniłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:11, 11 Kwi 2013
Siv
A2

 
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Niedawno montowałem Gmole firmy Heed . I musze powiedzieć że śruby z kompletu pasują idealnie są dłuższe niż orginalne . Prawa strona weszłą idelanie , z lewą musiałem troche pokombinować , bo jakiś 1,5 mm nie licował z otworworów .
Po zamontowaniu wszytsko sztywne, tylko odnoszę wrażenie że prawy ma większt dystans od owiewki niż lewy... Po za tym wszytko wygląda na okej .

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:16, 11 Kwi 2013
torchio
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia





ja jak kupowałem gmole givi to miałem cały komplet oryginalnych śrub po prostu wymieniłem fabryczne na te co były przy gmolach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:23, 11 Kwi 2013
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





torchio, no ale chlop zdemontowal jedne gmole i nie ma oryginalnej, krotszej, suzukowskiej sruby Smile Gmole givi i heda nie sa montowane w tych samych punktach, wiec sruba givi z zestawu go nie ratuje. Z tego co widze to Lasooch wyciagnal pomocna dlon Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:01, 11 Kwi 2013
torchio
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia





no fakt, jak się nie ma tych śrub fabrycznych to problem.
Pytanie czy po ucięciu taka śruba nie będzie się np. odkręcać jak w nowych junakach...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:04, 11 Kwi 2013
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





nowe junaki sa made in china, wiec przypuszczam nie mozna porownywac, poza tym jest cos takiego jak laktit, specjalny klej do srub, uniemozliwia samoczynne odkrecenie sie ale przy okazji nie sklejajac na amen Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Czw 16:05, 11 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:17, 11 Kwi 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Szuja napisał:
poza tym jest cos takiego jak laktit, specjalny klej do srub, uniemozliwia samoczynne odkrecenie sie ale przy okazji nie sklejajac na amen Smile


Loctite 246 lub odpowiedniki (kleje anaerobowe)
np.
http://www.k2.com.pl/component/provider2/?task=product&pid=900&Itemid=344


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 19:18, 11 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:21, 15 Kwi 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Ja dzisiaj dostałem gmole HEED do DL 650 ( notabene do drugiego motocykla ) i wszystko jest okej . Towar okej , obsługa okej , montaż czas jeden browarek .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:51, 15 Kwi 2013
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





express napisał:

Loctite 246 lub odpowiedniki (kleje anaerobowe)


oczywiscie to jest poprawna nazwa, thx Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:43, 08 Maj 2013
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2910
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





lasooch napisał:
Podaj długość jaka jest potrzebna, może znajdę coś w garażu. Dorabiam crashpady mocowane właśnie w tym punkcie, na dłuższej szpilce. Paru osobom zakładałem pady, nie chcieli z powrotem swoich oryginalnych śrub i więc może coś się dopasuje od SV czy od VFR.


lasooch:: udało Ci się znaleźć taką krótszą, oryginalną śrubę??? A może miałbyś jeszcze jedną? Chętnie odkupię, bo mam ten sam problem (zamiana gmoli Suzuki na Givi).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:40, 14 Maj 2013
streker81
A1

 
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ja również montowałem gmole heeda w zestawie były już dłuższe śruby, wszystko spasowane idealnie , montaż plus 2 piwka w 15 min:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:36, 04 Cze 2013
artuxx
A2

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca





to jest zestaw uchwytow juz widomo ze tuleja na gmole givi nie pasuje ale sruba ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:21, 13 Kwi 2016
hasajacy
A2

 
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa, Gocław





Cześć

ma ktoś może poratować tą krótszą śrubą? Ewentualnie wie gdzie można ją dokupić? Zabrałem się za odbudowę motocykla po zeszłorocznym wypadku, i chcę kupić gmole heeda lub givi w miejsce oryginalnych. I już widzę że będzie problem z tą śrubą. Chyba że po prostu nie pitolić się i ciąć. Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hasajacy dnia Śro 21:21, 13 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:29, 13 Kwi 2016
Książe
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Najtaniej i najszybciej, przegwintować kawałek dalej i uciąć.
Poszukaj u siebie warsztatu ślusarskiego, zrobią to porządnie i pewnie za niewielkie pieniądze.
Druga opcja - olać jak część kolegów, dołożyć podkładki i tak zostawić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:33, 26 Cze 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





hasajacy napisał:
Zabrałem się za odbudowę motocykla po zeszłorocznym wypadku, i chcę kupić gmole heeda lub givi w miejsce oryginalnych.


Witaj.
A mozesz napisac czy te orginalne slabo ochronily motocykl, ze zmieniasz? Ja kupilem moto z orginalnymi i zastanawiam sie, czy warto wydawac kase na ich zmiane, bo budzet przewidziany na motocykl juz dawno przekroczony. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:04, 26 Cze 2016
Książe
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Pyxis napisał:
hasajacy napisał:
Zabrałem się za odbudowę motocykla po zeszłorocznym wypadku, i chcę kupić gmole heeda lub givi w miejsce oryginalnych.


Witaj.
A mozesz napisac czy te orginalne slabo ochronily motocykl, ze zmieniasz? Ja kupilem moto z orginalnymi i zastanawiam sie, czy warto wydawac kase na ich zmiane, bo budzet przewidziany na motocykl juz dawno przekroczony. Smile


1. Piszesz kolego do wątku z kwietnia...
2. Temat gmoli był wielokrotnie wałkowany na tym forum, poczytaj sobie, poniżej masz parę wątków:

http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-dla-v-stroma,34/gmole-heed,9334.html

http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-dla-v-stroma,34/oryginalne-gmole-suzuki-w-starym-dl-u-czy-daja-ochrone,23352.html

3. Moja opinia jest taka, że oryginalne są bardziej ozdobą niż ochroną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:46, 26 Cze 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





1. Tak, widziaqlem, ze z kwietnia. Licze, ze autor posta do ktorego sie odnioslem nie zapomnial przez 2 miesiace, czy go ochronily orginalne gmole, czy jednak nie.

2. Czytalem, ale chcial bym byc pewien czy to nie jest "usenet legend" tylko.

3. Mniemam, ze miales jakas niemila "przygode" z nowym DLem wyposazonym w orginalne gmole. Napisz prosze cos wiecej. Co bylo nie tak i ktora czesc moto ucierpiala najbardziej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem po wymianie gmoli
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin