Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przekłamanie licznika - jak naprawić?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarnuch
A1



Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zwierzyniec

PostWysłany: Pią 12:06, 27 Gru 2013    Temat postu: Przekłamanie licznika - jak naprawić?

Witam

Zauważyłem w swoim Dl 1000 k6, że licznik mi zawyża prędkość faktyczną i to o wartość ok 20km praktycznie w całej skali (motocykl ma cyferblaty z milach i km - wersja USA)

Zastanawiam się jak sobie z tym problemem poradzić, może ktoś potrafi poradzić chociaż gdzie się z tym problemem zgłosić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pią 12:15, 27 Gru 2013    Temat postu:

Zmienić napęd ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią 16:43, 27 Gru 2013    Temat postu:

Raczej ciężko by zawyżał o konkretną wartość km/h w całym zakresie prędkości, zazwyczaj jak są jakieś przekłamania, to procentowe, rosnące wraz z prędkością. W litrze czujnik prędkościomierza masz przy zębatce zdawczej, więc jeśli ktoś zmienił zestaw napędowy i przy okazji założył zębatki o innej ilości zębów, to masz już swoją odpowiedź.
Chyba, że ktoś ściągał wskazówkę z prędkościomierza i założył ją z powrotem w złym położeniu, to wtedy faktycznie przekłamanie będzie o stałą wartość km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarnuch
A1



Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zwierzyniec

PostWysłany: Nie 13:21, 29 Gru 2013    Temat postu:

jak najprościej sprawdzić co jest powodem, czy tak jak kolega GrzesiekK napisał zmienić napęd?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Nie 13:48, 29 Gru 2013    Temat postu:

sprawdź czy również zawyża przebieg jeśli nie to rzeczywiście najlepiej przełożyć wskazówkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Nie 15:34, 29 Gru 2013    Temat postu:

policz zęby na dużej i małej zębatce ... Ile powinno być w oryginale - znajdziesz na forum . Oryginalna ilość zębów też lekko zawyża wskazanie , więc żeby mieć na GPS-ie tak jak na liczniku - musisz mieć ciut mniejszą z tyłu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 435
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Śro 9:58, 01 Sty 2014    Temat postu:

W 650 z 2012 przekłamanie jest o 10 mil i zaczyna sie od 70 mil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarnuch
A1



Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zwierzyniec

PostWysłany: Sob 17:02, 11 Sty 2014    Temat postu:

Teraz to już nie za bardzo sprawdzę ze względu na pogodę i fakt że prawie przygotowałem motocykl do zimy, ale na początku sezonu z pewnością się za to zabiorę.
teraz to postaram się ilość zębów u siebie porównać z oryginalnymi zębatkami (zakładając że są nieoryginalne).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pret
A1



Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 13:29, 23 Wrz 2015    Temat postu:

Mi w Pol Motorsie to robili od ręki, ale nie mam pojęcia jak, teraz widzę dużą różnicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin