Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przełączanie z 1 na 2 w DL 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marynarz
A2



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk

PostWysłany: Śro 21:44, 24 Sie 2011    Temat postu: Przełączanie z 1 na 2 w DL 1000

Przy przełączaniu z 1 biegu na 2 dwójka wskakuje z wyraźnym trzaskiem, nie ma problemu ze zmianą 2 na 3, 3 na 2, 2 na 1.
Czy spotkaliscie się z podobnym problemem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Czw 19:44, 25 Sie 2011    Temat postu:

zawsze trzaska Very Happy przecierz to SUZUKI, chciaz prawda jest taka, ze gdy sie przyloze i zmienie bieg ksiazkowo to wejdzie bez trzaskania.

Powod trzaskania jest taki ze wodzik w momencie zmiany biegu przelatuje jeszcze przez pozycje luzu i wystepuje male opuznienie w zazebianiu co powoduje trzask, ale jak pocwiczysz to bedzei wchodzilo cicho Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Czw 20:09, 25 Sie 2011    Temat postu:

Racja prawie zawsze trzaska więc się nie przejmuj tylko ćwicz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zomol
A1



Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:37, 25 Sie 2011    Temat postu:

Floydoo napisał:
zawsze trzaska Very Happy przecierz to SUZUKI

Oj tam Laughing miałem Honde i też trzaskało Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 7:51, 26 Sie 2011    Temat postu:

u mnie jest dokładnie to samo, nawet gdzieś o tym już pisałem na forum, tłucze się tylko z 1 na 2, reszta wchodzi gładko, jedynym sposobem, żeby u mnie uniknąć stuku jest bardzo szybka zmiana biegu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 10:48, 26 Sie 2011    Temat postu:

gregorio napisał:
jedynym sposobem, żeby u mnie uniknąć stuku jest bardzo szybka zmiana biegu


Niekoniecznie jedyny.
Delikatna, nazwijmy to dwustopniowa (1-luz, luz-2) zmiana daje sie wykonac prawie bezglosnie. Czas na luzie to ulamek sekundy. Kwetsia wprawy. W ciężkich butach turystycznych trudniejsza do wykonania.
Szybka zmiana też działa ok - u mnie najlepiej jest mocnej odkrecic gaz i na końcówce przspieszania szybko zmienic na 2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:27, 27 Sie 2011    Temat postu:

express napisał:
u mnie najlepiej jest mocnej odkrecic gaz i na końcówce przspieszania szybko zmienic na 2.

Wtedy silnik zagłusza trzask Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 13:28, 29 Sie 2011    Temat postu:

Otzi napisał:

Wtedy silnik zagłusza trzask Very Happy


LUBIĘ TO Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 13:43, 29 Sie 2011    Temat postu:

Otzi napisał:
express napisał:
u mnie najlepiej jest mocnej odkrecic gaz i na końcówce przspieszania szybko zmienic na 2.

Wtedy silnik zagłusza trzask Very Happy


Hmm... faktycznie, jak mialem wyjęte dbKillery z Akrapovicow to skrzynia chodziła cichutko ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin