VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Regulacja cięgna - hamulec tył
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulacja cięgna - hamulec tył
PostWysłany: Wto 8:38, 20 Lip 2010
mirek
A1

 
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





W moim DL650 Nie ma zbyt dużej możliwości regulacji pedału hamulca tylnego. Jest za wysoko.
Jak dokręcę cięgno łączące się z pompą hamulcową do granic możliwości to pali się światło stopu.
Moje pytanie czy próbowaliście wykręcić cięgno i je uciąć, nagwintować i wkręcić ponownie.
Czy taki zabieg nie wpłynie na bezpieczeństwo np czy nie będę zahaczał pedałem hamulca jak będę skręcał w prawo, a pedał będzie obniżony niżej niż przewidział producent?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mirek dnia Wto 9:10, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:14, 20 Lip 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1821
Przeczytał: 161 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





masz moto od nowosci ? moze masz pedal hamulca noznego od 1000-ca ? na przyklad zmieniony po " malym szlifie " ? one stoja wlasnie troche wyzej...( sam zmienialem to wiem Wink ) a tak w ogole to dzwignia hamulca powinna byc miej wiecej na wysokosci dzwigni zmiany biegow..czyli ok 1-1,5 cm ponizej poziomej lini stopki bocznej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:59, 20 Lip 2010
mirek
A1

 
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mam go od nowości. Ale ponoć dźwignia hamulca ma być pod stopą, a u mnie tak nie jest. Podczas hamowania muszę delikatnie podnieść stopę do góry i do przodu aby nacisnąć hamulec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:03, 20 Lip 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





a czujnik swiatla stopu jest w okolicy dzwigni hamulca tylnego, mozna go troche wkrecic i juz nie bedzie sie swiecilo samo z siebie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:52, 20 Lip 2010
marlon777
Motonita

 
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kostrzyna /WWA





tak to prawda że przy każdej regulacji cięgna hamulca tylnego trzeba wyregulować czujnik stopu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:00, 20 Lip 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1821
Przeczytał: 161 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





mirek napisał:
Mam go od nowości. Ale ponoć dźwignia hamulca ma być pod stopą, a u mnie tak nie jest. Podczas hamowania muszę delikatnie podnieść stopę do góry i do przodu aby nacisnąć hamulec.


seryjnie jest jak pisalem 1-1,5 cm ponizej stopki...wiec masz pod stopa...

jezeli ci sie nie ma odksztalcen mechanicznych to tak jak pisza koledzy..podkrec regulacje i ustawna nowo czujnik...(ten czarny plastikowy)...obcinanie czy gwintowanie odradzam !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:50, 21 Lip 2010
mirek
A1

 
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Super Smile Udało się. Regulacja czujnika pomogła Smile Dzięki wielkie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:31, 21 Lip 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





mirek, jak sie dostales do tego czujnika? od tylca go, czy z boku, a moze z gory?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:24, 28 Lip 2010
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





w 1000 dostałem sie od tylca tzn. od strony wahacza. kluczem 17 blokujesz plastikowa nakrętkę czujnika od strony silnika a od tylu pokręcasz czujnik trzema palcami lewej dłoni (pozycja półleżącą)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:52, 28 Lip 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3136
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





sprobuje w ten sposob, bo wczesniej chcialem i kluczem i reka od tylca wziac sie i doopa, nie dalo rady wcisnac sie z dwoma lapkami do srodka, przynajmniej nie ze standarowo rozmieszczonymi lokciami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:43, 29 Lip 2010
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Dla ułatwienia możesz odkręcić plastikowe mocowania przewodu hamulcowego na wahaczu i odsunąć trochę przewód.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Regulacja cięgna - hamulec tył
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin