Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silniczek krokowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:24, 24 Sie 2011    Temat postu: Silniczek krokowy

Kto mi powie gdzie znajdę silniczek krokowy w DL650?
Potrzebuję się do niego dobrać, żeby go sprawdzić, przeczyścić i ew. podmienić z innym w celu sprawdzenia czy to nie on jest przyczyną spadania obrotów na hamowaniu i biegu jałowym.

Za cholerę nie wiem jak on się po angielsku nazywa i nie mogę znaleźć w serwisówce jak się do niego dobrać Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:55, 24 Sie 2011    Temat postu:

Nie wiem o który silniczek pytasz ale
Jezeli masz na myśli ISC (Idle Speed Control Valve) - jego opis masz na stronie 13-63 service manual-a.

Silniczek jest też na module przepustnicy (throttle body) i w service manualu opisany jako STVA (Secondary Throttle Valve Actuator) - widać go na diagramie na stronie 13-50 . Zdjecie na stronie 13-54 z adnotacją "do not remove".

Ja bym obejrzał ISC, oraz zaworki PAIR jak nie były dotykane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:25, 24 Sie 2011    Temat postu:

Dzięki, to chyba właśnie ten ISC. W wydrkowanym manualu do K4 nie ma tych stron Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:14, 24 Sie 2011    Temat postu:

Very Happy Sprubój [link widoczny dla zalogowanych] - ma wszystkie strony, także te których Ci brakuje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:24, 26 Sie 2011    Temat postu:

Czy ktoś z Was wyciągał silniczek? Chodzi mi o to, że w serwisówce jest napisane, że po wyciąganiu/zamienianiu trzeba zrobić jakiś "pre-set" i nie wiem czy się skupiać na tym i kombinować ten przełącznik czy po prostu przekładam, odpalam i już?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:30, 26 Sie 2011    Temat postu:

Pre-set robisz nawet spinaczem biurowym lub kawałkiem przewodu więc tym akurat bym się nie przejmował i nie szukał "oryginalnego przełącznika Dealer mode" Very Happy
A co do meritum to jeszcze nie miałem potrzeby wyciągać tego cuda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arni321
A1



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 11:16, 27 Sie 2011    Temat postu:

Silnik krokowy służy do utrzymywania równej pracy silnika na biegu jałowym. Jeśli silnik pracuje równomiernie na wolnych obrotach ( nie faluje) to znaczy, że silniczek krokowy jest sprawny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:36, 29 Sie 2011    Temat postu:

niestety na biegu jałowym też nie pracuje stabilnie i trochę faluje, ale jest też parę innych objawów.

po więcej zapraszam TU


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikro007
A1



Dołączył: 14 Mar 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Pon 0:10, 16 Mar 2020    Temat postu:

Witam udało ci sie rozwiązać problem z gasnąłbym motorem na biegu jałowym , mi Gaśnie praktycznie jak dojeżdżam do świateł lub do krzyżówki drogi i zrzucam z 2 na 1 pozdrawiam Grzegorz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nduro
A1



Dołączył: 16 Gru 2019
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Pon 8:27, 16 Mar 2020    Temat postu:

To zamiast się chwalić ze się udało, opisz rozwiązanie problemu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin