Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik z sv do dl ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 18:53, 19 Lip 2010    Temat postu: Silnik z sv do dl ?

Przyszedl mi do glowy pomysl zamienienia jednostki napedowej. Ogolna opinia mowi ze silnik w sv 1000 jest taki sam jak w dl 1000. Jednak jest spora roznica w mocy. mysle ze jest spowodowana wiekszą srednica dolotow, moze krzywkami, inna mapa zaplonow. Czy ktos przerabial temat i wie jakie roznice istotne w przekladce mozna napotkac??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pon 19:04, 19 Lip 2010    Temat postu:

Gdzieś widziałem już taki temat, dość rozbudowany, ale nie jestem pewien czy dotyczył 1000ca czy 650- wrzuć w google

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:07, 19 Lip 2010    Temat postu:

Ja się zastanawiałem czy nie wrzucić samego kompa z sv 650 do mojego vstroma 650.
zwiększona moc w sv jest spowodowana zastosowaniem innych wałków rozrządu.
Podejrzewam że w sv 1000 jest to samo. No i mapa inna oczywiście


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 21:45, 19 Lip 2010    Temat postu:

Ktoś robił taką przeróbkę, ale to kupa roboty, mocowania ramy trzeba przerabiać, instalację elektryczą i czujniki współpracujące z wtryskiem podpasować z jednego motocykla do drugiego. Niby ten sam silnik a jednak wszystko jest inne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:08, 19 Lip 2010    Temat postu:

Przerabianie dorożki na samolot- w pyte roboty i części brakuje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 23:14, 19 Lip 2010    Temat postu:

Otóż to...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 23:21, 19 Lip 2010    Temat postu:

Z tymi punktami mocowania to chyba problemu nie bedzie, silniki ponoc optycznie sa identyczne. Kolega przerabial temat z montazem silnika z VTR do Varadera zakonczony sukcesem. Wiem ze napewno sa ostrzejsze krzywki(moge swoje zalozyc) nie wiem jak srednica "wtryskow" ale pewnie wieksze wiec zostaja moje elektryka tez inna zostaje z dl. Teorytycznie powinno chodzic. Plus silnika z SV to brak "walacego" sprzegla.
P.S. TL tez ma konstukcyjnie taki sam silnik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez magrafb dnia Pon 23:22, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:31, 19 Lip 2010    Temat postu:

A kto Ci powiedział że SV nie wali sprzęgłem?
Wali tak samo i tak samo sie kosze urywały jak w TL i DL 1000 Smile
W AT wali sprzęgło, we wiadrze z silnikiem VTR też wali (też mam takiego kumpla magika co sobie poprzekładał silniki) i w trampku też wali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 23:42, 19 Lip 2010    Temat postu:

Z opini roznych forum i prob odsluchu roznych sprzetow najbardziej wali dl1000 z roku 2002-2004. To jak wibruje moje sprzeglo wzgledem varadera to przepasc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 23:53, 19 Lip 2010    Temat postu:

Oooo, przepraszam w Afryce sprzęgło nie grzechocze, w Viadrze i Trampku też nie, w VTR delikatnie ale to z racji cieńszych i większej ilości tarcz niż w Viadrze. Temat przekładania silnika z VTR do Viadra znam dobrze i w tym przypadku jest kupa roboty. M. in. przerabianie czujników, airboxa, instalacji elektrycznej, mocowań silnika (w VTR jest zupełnie inna rama, podobnie jak w SV).
Jeszcze raz powtarzam, to jest do zrobienia, ale trzeba mieć cały motocykl jako "dawcę", nie wystarczy sam silnik, no i kupa fachowej roboty, wcale nie jest to takie proste jak się wydaje...
W DL-u z całą pewnością trzeba przerabiać instalację elektryczną pod silnik SV-a, na dobrą sprawę prościej będzie wypruć orginalną insalację i wciągnąć lekko zmodyfikowaną wiązkę od SV-a!
W poszczególnych silnikach są różne krzywki i różna jest średnica zaworów, krzywki może zmienisz a co z zaworami? Też zmienisz? a może całe głowice pozamieniać?...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 23:58, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 7:48, 20 Lip 2010    Temat postu:

Tzn ja mówię że ogólnie grzechoczą Smile W mojej afryce grzechotało jak siemasz przy przebiegu 88 kkm we wiadrze z 2003 tez postukuje. Nie mówię ze w każdej ale sie zdarza. W Vtr znajomego też waliło lekko ale przestało po zmianie tłumików na leony Wink
a ze zmiana silnika to zawsze kupa roboty jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin