Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprawdzenie i ewentualna regulacja zaworów pytanie??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny Bravo
A1



Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Pon 20:15, 20 Mar 2017    Temat postu: Sprawdzenie i ewentualna regulacja zaworów pytanie??

Koledzy jak w temacie...zamierzam powymieniać filtry,świece, płyny i za miesiąc czy dwa sprawdzić i ewentualnie wyregulować zawory... i teraz moje pytanie...czy przy regulacji zaworów spuszcza się płyn chłodniczy/demontuje chłodnice???bo jeżeli tak to się wstrzymam z tą wymianą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 21:18, 20 Mar 2017    Temat postu:

Chłodnice zostaw w spokoju, zawory to całkiem inny temat. Obie sprawy nie łączą się Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny Bravo
A1



Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Pon 22:07, 20 Mar 2017    Temat postu:

chodziło mi o luzy zaworowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Pon 22:59, 20 Mar 2017    Temat postu:

Teoretycznie nie ale ja wolę zdjąć, mi jest łatwiej.
Przeczytaj sobie mój poradnik na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny Bravo
A1



Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Wto 15:56, 21 Mar 2017    Temat postu:

no właśnie przeczytałem od dechy do dechy...Ty ściągałeś ale inni nie koniecznie więc wolę zapytać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Gość






PostWysłany: Śro 20:11, 22 Mar 2017    Temat postu:

W DL'u jest stosunkowo dużo miejsca i ja przy pomiarze luzów zaworowych u siebie (DL 650 2012), tylko odchylam chłodnicę do przodu i to wystarcza.



Można więc tak robić, choć gdyby miało dojść do regulacji i ściągania wałków, to chyba, dla wygody pomimo wszystko lepiej zdjąć chłodnicę. W innych motocyklach czasem w ogóle nie da się nawet otworzyć pokrywy zaworów beż odpięcia chłodnicy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny Bravo
A1



Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Śro 22:24, 22 Mar 2017    Temat postu:

a czy przy tej czynności potrzebujemy wymienić jakieś uszczelki,np pod pokrywą???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Gość






PostWysłany: Czw 23:06, 23 Mar 2017    Temat postu:

Dobrą praktyką jest wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów przy tej operacji. Nie jest to jakiś wielki koszt, a jednak daje pewność, że wszystko będzie elegancko spasowane, tym bardziej, że przecież nie często tę pokrywę się otwiera, więc można się na ten wydatek szarpnąć Smile

Podpowiem jednak, że w praktyce często można bezproblemowo pozostawić dotychczasową. W takim wypadku po jej ściągnięciu należy ją wytrzeć i bardzo dokładnie obejrzeć czy nie ma jakichś nierówności, odkształceń czy uszczerbków, które by ją dyskwalifikowały.

Podczas zakładania (czy to nowej czy wcześniej używanej), dobrze jest nasmarować ją uprzednio cienką warstwą świeżego oleju silnikowego.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riki
Motocyklista



Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Pią 3:40, 24 Mar 2017    Temat postu:

KSD napisał:
W DL'u jest stosunkowo dużo miejsca i ja przy pomiarze luzów zaworowych u siebie (DL 650 2012), tylko odchylam chłodnicę do przodu i to wystarcza.



Można więc tak robić, choć gdyby miało dojść do regulacji i ściągania wałków, to chyba, dla wygody pomimo wszystko lepiej zdjąć chłodnicę. W innych motocyklach czasem w ogóle nie da się nawet otworzyć pokrywy zaworów beż odpięcia chłodnicy.



Przpiękny złoty motocykl Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Gość






PostWysłany: Pią 18:42, 24 Mar 2017    Temat postu:

Rzeczywiście w tym świetle wyszedł jak jeżdżąca sztabka złota hehe Wink
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin