Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzęgło w 1000-cu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:18, 09 Maj 2016    Temat postu: Sprzęgło w 1000-cu

Mam dylemat w kwestii sprzęgła.
Chodzi o głośną zmianę biegów do 4-ego.
Kiedyś zmiana odbywała się ciszej a od pewnego czasu jest moim zdanie głośniej.
Gumy w zabieraku wymienione łańcuch prawidłowo naciągnięty.
Gdy jadę spokojnie to zmiana jest głośna jak kręcę od 6 tyś w górę to wtedy jest ciszej tylko kwestia, czy dla tego, że silnik jest głośnie czy faktycznie ciszej się wkleszczają.
Teraz kwestia sprzęgła nie ślizga się tarcze nie są podpalone i zostaje tylko jedna kwestia. Grubość okładzin tego nie mierzył czy jeśli będą blisko limitu grubości to tak się może dziać ze skrzynia. Klamka od sprzęgła ustawiona na poz. 1 czyli najwięcej wypych cylinderek.
Czy po prostu ten typ tak ma chodzi o skrzynię dodam, że biegi wchodzą pewnie i nie wyskakują.
Dadam tylko, że głośno jest jak wbijam biegi w górę gdy redukuję jest cicho.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Pon 21:18, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:34, 09 Maj 2016    Temat postu:

Co z techniką zmiany biegów? Zmieniając bieg napierasz na dźwignię butem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:53, 09 Maj 2016    Temat postu:

Chyba o tym ważnym detalu zapomniałem po zimie. Nie napieram na dźwignię przed zmianą biegu. Jutro zrobię próbę z naciskaniem na dźwignię przed zmianą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 16:57, 11 Maj 2016    Temat postu:

Sprawdziłem i działa jak wstępnie napieram na dźwignię to biegi ciszej się przełączają. Dzięki za przypomnienie zima za długo trwała Sad
Czy kwestia sprzęgła na razie odpada dopiero jak zacznie się ślizgać to czas na wymianę czy jest jeszcze jakiś test aby je zdiagnozować wcześniej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario-Awario
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 6:19, 13 Maj 2016    Temat postu:

spróbuj bez sprzęgła Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mast
Motonita



Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn

PostWysłany: Pią 11:01, 13 Maj 2016    Temat postu:

Mario-Awario napisał:
spróbuj bez sprzęgła Razz

Ja raczej zawsze od 3 w górę zmieniam bez sprzęgła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario-Awario
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 11:49, 13 Maj 2016    Temat postu:

o to chodzi,
ale w dól tez trzeba trenować bo nigdy nie wiadomo kiedy
wysprzeglik sie w środku wyrobi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mast
Motonita



Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn

PostWysłany: Pią 12:00, 13 Maj 2016    Temat postu:

Mario-Awario napisał:
o to chodzi,
ale w dól tez trzeba trenować bo nigdy nie wiadomo kiedy
wysprzeglik sie w środku wyrobi Very Happy

Umiem ale nie schodzę w dół bez sprzęgła. To nie to samo co w górę, nie jest to takie płynne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Sob 10:01, 14 Maj 2016    Temat postu:

A ja tam zawsze uzywam sprzegła, może go nie zarżne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 16:09, 26 Maj 2016    Temat postu:

Jeżeli mimo podciągania dźwigni przed zmianą nadal głośno przełączają sie biegi czy można coś jeszcze zrobić?
Czy mechanizm zmiany biegów ma jakąś regulację?
Biegi wchodzą pewnie ale głośno płyn w sprzęgle też wymieniłem.
Czy grubość okładzin może mieć wpływ na to?
Bo się nie ślizga tarcze nie były podpalone jedynie równomiernie zużyte.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:40, 26 Maj 2016    Temat postu:

Można. Zmienić motocykl, poważnie. Skrzynia w Suzuki nie jest mistrzem precyzji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:05, 26 Maj 2016    Temat postu:

Czyli puki się nie rozpadnie to nie ma się co przejmować Cool
A tak poważnie zauważyłem, że większy luz łańcucha zużyte gumy wybieraka w kole też wpływają na przełączanie biegów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 17:34, 26 Maj 2016    Temat postu:

Oczywiście, że tak. Gumę zabieraka można doraźnie usztywnić kawałkami dociętej dętki rowerowej. Sam miałem tak zrobione i zdało to egzamin.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Pią 16:18, 27 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 15:59, 27 Maj 2016    Temat postu:

Jeszcze jedna rzecz jak przychodzi mi do głowy to olej silnikowy.
Zauważyłem, że zanim olej się rozgrzeje to skrzynia działa cicho a gdy olej jest bardzo ciepły i latam po mieście to skrzynia chodzi głośno.
Zalewam moto olejem "Motul 5100 estr" może jest inny lepszy olej który powoduje, że sprzęt pracuje ciszej. Gdy miałem Yamahę to przetestowałem, że na na oleju Castrol motor był głośniejszy gdy zalałem Motulem to było ciszej. Może ktoś ma doświadczenie z olejami osobiście myslałem o BELRAY-u 20-30 zł tyłka nie urwie a sprzęt ochroni na dłużej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:19, 27 Maj 2016    Temat postu:

Od zawsze jeżdżę na 5100 i nie narzekam na skrzynię, mimo konkretnego przebiegu. Dawno temu wymieniałeś olej? Jaka lepkość?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Pią 16:24, 27 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:39, 27 Maj 2016    Temat postu:

Olej jakieś 1000 km wcześniej 10W40 motul 5100.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:53, 03 Wrz 2016    Temat postu:

Będę musiał pomyśleć o regeneracji kosza pewnie nie warto szukać gdzieś indziej tylko wysłać do Michała Szramy Cool
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa czy po regeneracji odczuliście dodatkowo poprawę przy zmianie biegów, że np: wchodzą ciszej?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Sob 18:31, 03 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mich
A



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA, Czarne, pomorze

PostWysłany: Sob 20:33, 03 Wrz 2016    Temat postu:

regeneracja kosza nie wpłynęła u mnie na płynność zmiany biegów.....

wyeliminowanie luzu na dźwigni zmiany biegów wpłynęło bardzo pozytywnie na jakość zmiany biegów, szczególnie z 1 na 2.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 22:20, 03 Wrz 2016    Temat postu:

Jeśli można dopytać to gdzie robiłeś naprawę i ile Ciebie kosztowała?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mich
A



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA, Czarne, pomorze

PostWysłany: Nie 8:45, 04 Wrz 2016    Temat postu:

no więc jest to bardzo skomplikowane Razz

zacznę od początku......

zdjąłem pierścień segera ( chyba tak się to fachowo nazywa ) zsunąłem dźwignię podłożyłem podkładkę odpowiedniej grubości.... następnie wszystko poskładałem Smile

ot cała filozofia Very Happy

u mnie pomogło...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:39, 04 Wrz 2016    Temat postu:

Miałem na myśli regenerację kosza a nie kasowanie luzu na dźwigni Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mich
A



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA, Czarne, pomorze

PostWysłany: Nie 21:13, 04 Wrz 2016    Temat postu:

ok... nie zrozumiałem....
tak więc....

robocizna we własnym zakresie....
dobrze że robiłem to wczesną wiosną bo z racji kolejki mój kosz był dwa tygodnie w warsztacie...
600 zł regeneracja kosza - Michał Szrama - otrzymałem pisemną gwarancję na rok... oraz około 40zł ( bo nie pamiętam dokładnie ) uszczelka pokrywy.... przy okazji zmieniłem olej i płyn chłodniczy...

po tej operacji wrażenia dźwiękowe i wibracyjne zniknęły.... Smile a także jazda przy obrotach 2500 -3000 a także niżej jest możliwa i całkiem płynna co przed regeneracją było koszmarem ze względu na "telepiący" się kosz... nie słychać też "wiadra gwoździ w silniku" na wolnych obrotach....

po regeneracji zrobiłem jakieś 8 tyś. km i wszystko działa tak samo jak zaraz po wymianie....


śmiało możesz dzwonić do Michała Szramy bardzo otwarty gość
i wszystko Ci wyjaśni co i jak, nie olewa i nie zbywa klientów....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mich dnia Nie 21:18, 04 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucek79
Motocyklista



Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 7:35, 05 Wrz 2016    Temat postu:

mich napisał:
ok... nie zrozumiałem....
tak więc....

robocizna we własnym zakresie....
dobrze że robiłem to wczesną wiosną bo z racji kolejki mój kosz był dwa tygodnie w warsztacie...
600 zł regeneracja kosza - Michał Szrama - otrzymałem pisemną gwarancję na rok... oraz około 40zł ( bo nie pamiętam dokładnie ) uszczelka pokrywy.... przy okazji zmieniłem olej i płyn chłodniczy...

po tej operacji wrażenia dźwiękowe i wibracyjne zniknęły.... Smile a także jazda przy obrotach 2500 -3000 a także niżej jest możliwa i całkiem płynna co przed regeneracją było koszmarem ze względu na "telepiący" się kosz... nie słychać też "wiadra gwoździ w silniku" na wolnych obrotach....

po regeneracji zrobiłem jakieś 8 tyś. km i wszystko działa tak samo jak zaraz po wymianie....


śmiało możesz dzwonić do Michała Szramy bardzo otwarty gość
i wszystko Ci wyjaśni co i jak, nie olewa i nie zbywa klientów....


U mnie dokładnie tak samo. Też robiłem u Michała regeneracje kosza, też przejechałem 8tyś na zregenerowanym i też nic się nie zmieniło w jego działaniu po tym przebiegu. I też odczucia mam takie samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 7:25, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Ja wymieniam kosz na nowy a przy okazji wysprzęglik który się rozszczelnił oraz tarczki sprzęgła które już się kończyły (przekładki są OK). Oczywiście do tego nowe uszczelki oraz uzupełnianie płynu hydraulicznego w sprzęgle. Nareszcie spokój zmiany biegów. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniels
A2



Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 17:38, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Ej Pany a co się może dziać jeśli często klamka sprzęgła nie wysprzęgla? Szczególnie na zimnym. Mam regulację na klamce na max, klamkę wciskam do końca i po wrzuceniu jedynki silnik gaśnie jak po wrzuceniu bez sprzęgła? Zdarzylo mi sie dwa razy, doraźnie wsadziłem dwie blaszki między klamkę a "popychadło" aby klamka była wyżej i miała "większy zamach". Wtedy dojechałem do mechanika, ktory to uleczył ale znowu mam blaszki pod klamką

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:20, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Może się Tobie okładziny na tarczach sprzęgła skończyły w sensie takim że za mała jest grubość ich. Ile przejechałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniels
A2



Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 20:56, 07 Wrz 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
Może się Tobie okładziny na tarczach sprzęgła skończyły w sensie takim że za mała jest grubość ich. Ile przejechałeś?


DL 2003 ma 50tys. ja go mam od 25 tys. nic tam nie robiłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:33, 07 Wrz 2016    Temat postu:

To warto tam zajrzeć choćby z tego powodu aby skontrolować kosz sprzęgła. Koszt niewielki przy wymianie oleju dochodzi koszt uszczelki pod pokrywą sprzęgła i wszystko będziesz wiedzieć. Jeśli gwałtownie dodajesz gazu i sprzęgło się ślizga to już wiadomo, że sprzęgło jest do wymiany. Jeszcze jedna rzecz banalna może uszczelki na pompie od sprzęgła przepuszczają i płyn się cofa do zbiorniczka zamiast płynąć do cylinderka i rozsprzęglać silnik

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Śro 21:46, 07 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:54, 08 Wrz 2016    Temat postu:

Tak na szybko w nawiązaniu do naprawy sprzęgła w moim DL-u to po demontażu koszyka sprzęgłowego do wymiany na nowy okazało się, że ten stary był "regenerowany" poprzez ... zaspawanie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem trzecim lub czwartym właścicielem motocykla, ciekawy który z poprzednich miał taki pomysł na "regeneracje"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:32, 08 Wrz 2016    Temat postu:

Niezły kowal był z tego co dał go tak naprawić Crying or Very sad
dobrze, że spawy nie wytarły korpusu silnika bo jeszcze byś miał dodatkowe koszty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mich
A



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA, Czarne, pomorze

PostWysłany: Czw 20:33, 08 Wrz 2016    Temat postu:

Daniels napisał:
geniusz napisał:
Może się Tobie okładziny na tarczach sprzęgła skończyły w sensie takim że za mała jest grubość ich. Ile przejechałeś?


DL 2003 ma 50tys. ja go mam od 25 tys. nic tam nie robiłem



Warto zajrzeć, gdyż w starym dużym dl`u poza hałasowaniem kosz potrafi pęknąć... podobno w 2004r suzuki poprawiło kosz, dalej hałasuje i w tej kwestii nic się nie zmieniło ale już nie pęka... ot taka naprawa wady...

tak mi powiedział Pan Szrama


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:38, 21 Wrz 2016    Temat postu:

W kwestii jeszcze samego demontażu kosza to zastanawiam się nad kupnem elektrycznego klucza udarowego. Czy ktoś z takowego korzystał? Bo nie chcę kupować kompresora do tej zabawy. Jeśli ktoś miał to jaki poleca bo są już od 200 zł z momentem 500 Nm czy to jest wystarczające? Moim zdaniem tak ale mogę się mylić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Śro 22:02, 21 Wrz 2016    Temat postu:

Kosz powinieneś dokręcić z odpowiednim momentem! Poszukaj w serwisówce. 500Nm to zdecydowanie za dużo. Nie wiem jak jest to w dużym dl'u skonstruowane ale bez specjalnego klucza możesz mieć problem z dokręceniem zakrętki (chodzi o zablokowanie kosza).

[link widoczny dla zalogowanych]

Żeby nie rzucać słów na wiatr:

[link widoczny dla zalogowanych]

150Nm jak dobrze widzę. Nie muszę chyba zaznaczać i tłumaczyć jak jest to istotne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MarioSWD dnia Śro 22:00, 21 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:19, 21 Wrz 2016    Temat postu:

Klucz dynamometryczny mam więc o dokręcanie się nie boję gorzej z odkręceniem więc chyba sobie takie coś kupie i przetestuję tylko jeszcze kwestia narzędzia do zablokowania kosza ale gdzieś widziałem taki EBC jak się nie mylę to sobie kupię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin