VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Szczerbata zębatka w DL 1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Szczerbata zębatka w DL 1000
PostWysłany: Śro 0:13, 31 Gru 2008
Stafford
A2

 
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam jeszcze raz Wszystkich Forumowiczów!
Na Forum jestem od niedawna bo i niedawno nabyłem DL-a (w sobotę przed świętami). Wyczyściłem Go i wypucowałem karcherem i gdy wczoraj szosa trochę przeschła przeleciałem się z 30 km. Wrażenia z jazdy super! Szczególnie, że po sezonie na 45 konnym choperze a wcześniej (duuuużo wcześniej) tylko Jawa 350 Smile
Po przejażdżce zerknąłem na tylną zębatkę i stwierdziłem, że brakuje w niej 30 - 40 % zębów! Nie jest to chyba normalny objaw zużycia napędu? Co sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:17, 31 Gru 2008
Stafford
A2

 
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Po braku odpowiedzi wnioskuję, że nie często się to zdarza. W sumie nic dziwnego bo jak zadzwoniłem w tej sprawie do POLand POSITION to serwisant powiedział, że nie mieli jeszcze takiego przypadku. Stwierdził też, że nie jest możliwe wyłamanie zębów w wyniku normalnej eksploatacji. Ciekawe. Muszę wsiąść na spytki poprzedniego właściciela. Umówiłem się w PP na piątek na przegląd (z wymianą napędu oczywiście) - zobaczymy co zdiagnozują jak obejrzą zębatkę po demontażu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:35, 02 Sty 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Jakis feler zebatka albo poprostu zużyta, trudno mowić jak nie zrobiłes zdjęcia Smile Może poprzedni wlasiciel chcial do samego konca przed sprzedażą dojeździć na tym napędzie.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:21, 02 Sty 2009
Stafford
A2

 
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No i wszystko jasne. Okazało się, że to była zębatka aluminiowa Exclamation - taka jak stosowane w sporcie w celu redukcji masy. Zjechana oczywiście do samego końca. Teraz DL dostał oryginalny napęd SUZUKI Very Happy więc mam nadzieję, że na trochę wystarczy.
Ciekawostka - wypatrzyłem, że moto jest jeszcze na oryginalnych gumach - przebieg 34 kkm! Shocked Twarde te Bridgestone'y!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:44, 03 Sty 2009
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Zmiana gum jak najszybciej.
No z tą zębatką to niezła jazda - redukcja masy w DL? Shocked

Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:01, 03 Sty 2009
marcin2
A

 
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin





Cytat:
Ciekawostka - wypatrzyłem, że moto jest jeszcze na oryginalnych gumach - przebieg 34 kkm!


jak dla mnie to raczej niemożliwe, mam oryginalne opony(pewne przebieg udokumentowany) przejechane 21 tys. i tył już dopomina się o wymianę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:46, 04 Sty 2009
Stafford
A2

 
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Cytat:


jak dla mnie to raczej niemożliwe, mam oryginalne opony(pewne przebieg udokumentowany) przejechane 21 tys. i tył już dopomina się o wymianę


Też wydało mi się to dziwne ale DL-a mam z lipca 2005r. a opona przednia jest z końca 2004 a tylna z początku 2005 więc by pasowało. Poza tym goście z POLand POSITION stwierdzili, że tym motocyklem na tych oponach to możliwe...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:51, 04 Sty 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja przejechałem na orginalnych 22 tyś. ale bieżnika już nie ma wcale!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:02, 05 Sty 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





mi tez sie wierzyć nie chce, kumpel 1000cem zrobil od nowosci 7tysiecy, moj ma 8000 od nowości i widze jak te oponu sie zuzywają, nie dojechałyby do 30000, chyba ze 90km/h na zakrecie 80 i hamowanie silnikiem i przyspieszanie jak dziadek Matizem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:58, 05 Sty 2009
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 618
Przeczytał: 95 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Spoko - Anger na dużym wymieniał tył na 22 tyś, a ja w beemce miałem 21 tyś i jeszcze na 3 tyś było. Nie widzę nic nienormalnego w takich przebiegach - trzeba pilnować w miare ciśnienia i użytkujemy moto normalnie raz 110 raz 170 Razz Nikt dl przeca nie lata 230 bo on nie do tego stworzony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:23, 06 Sty 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





hmmmmmm jako nowy uzytkownik DL sam ciekawy jestem jak to bedzie z tymi oponami. komplet(dobrych) opon kosztuke krocie, do mojego Biga zakladam Mitasy komplet za 360zł z allegro, nie wiele mnie obchodzi czy sie zjadą szybciej czy nie:) a zawsze po sezonie lub wiosna mozna sobie gume popalić Wink bo nowa oponka czeka idzie juz poczta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:42, 06 Sty 2009
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





ja na Michasich przejechałem troszke ponad 4 kkm i nie widać w ogóle zużycia, wyglądają jak nowe, a jak wytrzymają 15 kkm to i tak bedzie nieźle, bo połowa przebiegu to i tak w około komina robie...
a na przykład Hornetem na Dunlopach robiłem po 7kkm i prawie druty wychodziły i nigdy nie udało mi się więcej przejechac Wink

wszystkim w 2009 roku życzę dużych przebiegów i tyle samo powrotów co wyjazdów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:53, 06 Sty 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Ja robie dr bigiem na Mitasach E 07 tył do 16000, przód podobnie, czyli w sumie było tak ze co sezon, palenie gumy i nowe opony kpl.

Ostatnio wyszukałem opony HEIDENAU, bierżnik własnie do turystycznych enduro. za 303zł tył! automatycznie przód taniej
Opony letnie

Rozmiar: 150/70R17

Indeks nośności: 69 (do 325kg)

Indeks prędkości: H (do 210km/h)

Czy ktoś jeżdził na tym DLem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:17, 06 Sty 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





A rozmiarami pasują? Obawiam się że to może być jakiś shit...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:36, 06 Sty 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





rozmiary sie zgadzają, sa nawet typowe szosówki do innych motocykli. Mój kolega ma w Intruderze 1400 heidenau z przodu i zadowolony jest. Ja jak przyjdzie m zmienic to zaryzykuje w DL-u najwyzej.

Hehe temat nam sie zmienil z zebatki na opony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:48, 06 Sty 2009
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





HEIDENAU najlepsze opony do .... MZ Very HappyVery Happy Jeszcze Pawluk na nich śmigał Very Happy w MZ Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:39, 06 Sty 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





eeee, to tak jak by mówic że fiat to nie samochód, czasy sie zmieniły, do samochodów też mamy multum opon i do nornalnej jazdy nie ma co zakladac 2razy droższych laczków


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:03, 07 Sty 2009
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Może masz racje ... z fiatem. Ale reszta to mam laczki pirelli scorpiony z mojego moto jak chcesz tanio oddam komplecik - najechane 3 tysie mają. Jak to założysz pogadamy o jakości opon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:38, 07 Sty 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Brzo ile chcesz za te gumy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szczerbata zębatka w DL 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin