Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

V STROM 1000 2005 PALI TYLKO NA JEDEN CYLINDER.........

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LEGION196486
A1



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI

PostWysłany: Pią 7:26, 03 Kwi 2015    Temat postu: V STROM 1000 2005 PALI TYLKO NA JEDEN CYLINDER.........

Witam.Nie znalazlem w przedziale "szukaj" wiec napisze nowy post.
Mam problem z moto,pracuje tylko cylinder nr 2.
Zaczne od poczatku.Magneto kupione nowe ,bo odkleily sie magnesy,uszczelnione zawory ,glowica.Swiece nowe,szczelnosc cylindrow 9,7 w obu na zimno.Nie bierze oleju,CDi wymienilem,okazja ,ale sprawdzona i ciagle to samo...pali na 2 cylinder,i po paru sekundach strzela z rury i gasnie?Zapomnial bym,cewki terz sprawdzilem..
Czy ktos umialbym mi odpowiedziec ,co mu dolega?
pozdrawiam
bartek
Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Pią 8:12, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Witaj
sprawdź poprawność ustawienia rozrządu
(skoro uszczelniałeś zawory to pewnie zdejmowałeś głowice)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LEGION196486
A1



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI

PostWysłany: Pią 15:29, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Witam.
3 razy sprawdzalem ,bo juz sam sobie nie wierze..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 17:59, 03 Kwi 2015    Temat postu:

wyjmowales walki rozrzadu ?
sprawdz synchronizacje przepustnic. Masz wszystkie klapy ?
pod nimi sa takie gumowe uszczelniacze - sa szczelne ?
senor ustawienia klap - ustawienie ?
wszystkie polaczenia elektryczne ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
griba
A



Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 18:22, 03 Kwi 2015    Temat postu: ?

Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią. Wink

  • Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
  • Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Pią 20:16, 03 Kwi 2015    Temat postu: Re: ?

griba napisał:
Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią. Wink

  • Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
  • Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?

Dobry trop
przesunięcie magnesów w inne miejsce może mieć wpływ na pasek impulsu
warto by było podłączyć lampę stroboskopową i upewnić się ze iskra jest we właściwym punkcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
griba
A



Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 20:49, 03 Kwi 2015    Temat postu: Iskra

W takim przypadku nasuwa się jeszcze jedno pytanie - czy na tym nie pracującym cylindrze w ogóle jest jakaś iskra?

To łatwo można sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 20:53, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 574
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Pią 20:59, 03 Kwi 2015    Temat postu: Re: ?

jargus2 napisał:
griba napisał:
Nie mam V-Strom'a ale takie mi coś przyszło do głowy - jeśli się w czymś mylę to koledzy okażą wyrozumiałość i poprawią. Wink

  • Może coś jest nie tak z sygnałem z CKP po zmianie magneta (zakładam, że impulsy do ECM są brane właśnie z magneta - pewnie są tam dodatkowe magnesy?).
  • Druga sprawa - wtryskiwacz od tego cylindra, który nie pracuje, dostaje paliwo i jest dobrze podłączony?

Dobry trop
przesunięcie magnesów w inne miejsce może mieć wpływ na pasek impulsu
warto by było podłączyć lampę stroboskopową i upewnić się ze iskra jest we właściwym punkcie


Trop co do samego koła magnesowego nie jest dobry bo zakupione jest nowe koło . Koła nie można założyć odwrotnie bo ma klin więc nie tędy droga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Sob 8:11, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Jeżeli koło jest nowe (nie regerowane),to tak masz racje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LEGION196486
A1



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI

PostWysłany: Pon 8:11, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Witam wszystkich i dziekuje za reakcje.Czasami nie moge odpisac odrazu,wiec dziekuje za wyrozumialosc.

Co do rozrzadu sprawdzalem jeszcze raz,to nie jest skomplikowane i wszystko pasuje...CDi kupilem uzywke ale z gwarancja ,bo myslalem ze moj jest skonczony,ale okazalo sie ze jest to samo.zadnej zmiany.Co do wtryskiwaczy,to sprawdzilem je w oto sposob.Wyciagnelem je z komory glowicy i zakrecilem rozrusznikiem.Widac bylo na oko,ze podaja taka sama ilosc paliwa ,zamienilem tez przod na tyl.Swiece sprawdzilem ,sa nowe ,a cewki zamienilem tyl na przod i znow bez zmian ,tylko tylnY cylinder pracowal.Magneto kupilem orginal nowe.W sobote byl u mnie mechanik specjalista harley:) i sprawdzal ustawienia klapek sterowania ect..tak jak jest ustawione dziala najlepiej.Ale zauwazylismy ,ze kiedy silnik pracuje ,to z cylindra ktory nie pracuje wydostaje sie cisnienie,i tak jakby,strzelalo pod filtrem .Sprawdze w tygodniu zawory ...Przeczytalem w ksiazce naprawy ,ze istnieje gniazdo serwisowe na dwa kable ,ale takiego nie znalazlem...Mam dwie rozne ksiazki i pokazane dwa rozne miejsca umieszczenia tego gniazda,ale w obu nie ma .Pierwsze to obok bezpiecznikow,drugie to pod siedliskiem pasarzera...jest tylko,na cztery kable ...wole nic tam nie laczyc ,bo nie wiem co to ..
ktos moze juz to robil?Chodzi mi o to zeby na wysfietlaczu pokazal mi sie kod bledu..
pozdrawiam
bartek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LEGION196486
A1



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI

PostWysłany: Pon 9:28, 06 Kwi 2015    Temat postu:

ok.znalazlem instrukcje na necie dotyczace wtyczki i jakie kable podlaczyc ,zeby sprawdzic kod bledu...zaraz ide do garazu Smile
napisze jak dowiem sie czegos wiecej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LEGION196486
A1



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WROCLAW - CALVI

PostWysłany: Pon 11:31, 06 Kwi 2015    Temat postu:

C 00 SUPER KOLKO SIE ZAMYKA Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin