Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

V strom 650 rok czy przebieg?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DydyGryf
A1



Dołączył: 20 Lut 2024
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 19:36, 08 Mar 2024    Temat postu: V strom 650 rok czy przebieg?

Siema ludziska. Jestem zdecydowany na dl 650 jednak jest trochę tego towaru i nie wiem na co zwrócić uwagę. Do przykładu podam że jest opcja młodego 2015 rok ale nakręcone prawie 100tys i jest za 16tys zł. Oraz starszy 2005rok z przebiegiem 35tys za 20ty zł. Jest też opcja 2010rok 46tys nalotu za 18tys zł. Wszystkie egzemplarze niby zadbane. Obawa tylko ze przy tych wysokich przebiegach może być w krótkim czasie dozo do roboty. Coś podpowiecie w temacie? Na co zwrócić uwagę i o co pytać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 22:41, 08 Mar 2024    Temat postu:

hej
generalnie wiekszy przebieg nie jest dyskredytującym aspektem DLa 650.
naturalnie pewne części sie zużywają , dlatego ważniejsze od przebiegu byłoby dla mnie co było a co nie było jeszcze wymieniane .
przy większych przebiegach np główka ramy, amortyzator, uszczelniacze widelca. napęd, itp.
Ne brałbym pod uwagę Moto bez ABSu wiec min 2007 ( uwaga były tez bez )
weź tez pod uwagę ze przy wysokim przebiegu gdy dojeździsz trochę to zrobi sie bardzo wysoki przebieg i sam będziesz miał problemy ze sprzedażą
od 2012 był tez już nowy model wiec sam musisz ocenić który ci sie bardziej podoba.
650 ka jest solidnym naprawdę rzadko strajkującym sprzętem, jeżeli motocykl był rzetelnie serwisowany to ciężko wpaść na minę.


nie wiemy nic więcej o twoich propozycjach wie ciężko to dokładniej ocenić.
dodatkowe wyposażenie tez zawsze ma wpływ na cene
ja osobiście brałbym cos zadbanego z roczników 2009.2011


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DydyGryf
A1



Dołączył: 20 Lut 2024
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Sob 21:13, 09 Mar 2024    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. No właśnie też się zastanawiałem nad tym że z dużym przebiegiem ciężko będzie sprzedać. Z moich obserwacji na rynku to taki 2010 z przebiegiem około 50tys to realne przebiegi. Są i mniejsze ale jest ryzyko że były cofane. Znawca motocykli nie jestem więc warto by było jechać z kimś kto solidnie sprawdzi maszynę ale w okolicy mało warsztatów. Jeszcze się rozglądam ale wkoncu coś przypoluje hehe ten co ma najechane prawie 100tysi niby wszystko wszystko porobione ale na nic nie ma papierów więc też słabo na słowo. Dzięki za radę napewno będę się nią kierował przy zakupie. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 0:31, 10 Mar 2024    Temat postu:

Roczniki 2010 z przebiegiem około 50 tys. to realne przebiegi?!? Nie wierzę... szczególnie w przypadku turystycznych motocykli Shocked

Nie kupuj od handlarzy, obserwuj ogłoszenia na forach, ewentualnie FB i kup moto od użytkownika, który jeździł nim dłuższy czas.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Nie 0:33, 10 Mar 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 18:45, 10 Mar 2024    Temat postu:

biblo napisał:
Roczniki 2010 z przebiegiem około 50 tys. to realne przebiegi?!? Nie wierzę... szczególnie w przypadku turystycznych motocykli Shocked

Nie kupuj od handlarzy, obserwuj ogłoszenia na forach, ewentualnie FB i kup moto od użytkownika, który jeździł nim dłuższy czas.


bez przesady, nie każdy kto kupuje motocykl trochę bardziej turystyczny jeździ nim turystycznie. DL 650 to uniwersalny tool do wszystkiego.
postowałem tu gdzieś kiedyś niemiecka statystykę przebiegów rocznych- z tego co pamiętam to było to poniżej 4000 tys rocznie.

w ostaniej dekadzie mody na motocykl dla niektórych liczy sie bardzej mieć niż jeździć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:21, 10 Mar 2024    Temat postu:

jotes napisał:
biblo napisał:
Roczniki 2010 z przebiegiem około 50 tys. to realne przebiegi?!? Nie wierzę... szczególnie w przypadku turystycznych motocykli Shocked

Nie kupuj od handlarzy, obserwuj ogłoszenia na forach, ewentualnie FB i kup moto od użytkownika, który jeździł nim dłuższy czas.


bez przesady, nie każdy kto kupuje motocykl trochę bardziej turystyczny jeździ nim turystycznie. DL 650 to uniwersalny tool do wszystkiego.
postowałem tu gdzieś kiedyś niemiecka statystykę przebiegów rocznych- z tego co pamiętam to było to poniżej 4000 tys rocznie.

w ostaniej dekadzie mody na motocykl dla niektórych liczy sie bardzej mieć niż jeździć


Zgadzam się z Tobą Jotes. Sam mam chyba najbardziej turystyczny motocykl na świecie i pomimo, że jest z 2013 roku, ma dpiero 45 tyś nalotu. Inna sprawa, że po drodze była pandemia, itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Nie 22:21, 10 Mar 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:39, 11 Mar 2024    Temat postu:

Czołem.

Tak jak napisał Jotes: Najważniejszy jest stan techniczny. Czasem motocykl z przebiegiem 100.000 który jest po wymianie rozrządu, oleju w lagach, synchronizacji przepustnic etc jest mniej kosztogenny niż motocykl z nalotem 85.000 w którym zbliża się "wielka kumulacja".

Oczywiście wszystko jest warte tyle ile ktoś jest w stanie zapłacić, ale jednak każda kolejna generacja oferuje czegoś więcej, np seryjny ABS, czy wskaźnik zapiętego biegu.
Raczej nie kupiłbym starszej generacji ze swiadomościa że w tej cenie mam wybór motocykla nowszego - choć I generacja wizualnie podoba mi się najbardziej.




Generalnie zdarzają się motocykle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 19:15, 11 Mar 2024    Temat postu:

cynek napisał:

Zgadzam się z Tobą Jotes. Sam mam chyba najbardziej turystyczny motocykl na świecie i pomimo, że jest z 2013 roku, ma dpiero 45 tyś nalotu. Inna sprawa, że po drodze była pandemia, itd.


no akurat podczas pandemii motocykl był idealnym miejscem izolacji Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 6:26, 12 Mar 2024    Temat postu:

2005 i 2010 vs 2015 są wyraźnie inne. Inaczej się na nich jeździ. Rożna poręczność. To trzeba spróbować. Jeśli to nie robi różnicy, to opcja 2010 wydaje się być złotym środkiem. Przy zakupie najważniejszy jest stan. Dotąd sprzedawałem trzy swoje motocykle i zawsze kupującym, aż oczy się do nich świeciły. Oceniali je jako najlepsze jakie dotąd widzieli. Do czego zmierzam? Szukaj swojego cierpliwie i na chłodno. Warto poświęcić czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 14:14, 14 Mar 2024    Temat postu:

cynek napisał:
[....

Zgadzam się z Tobą Jotes. Sam mam chyba najbardziej turystyczny motocykl na świecie i pomimo, że jest z 2013 roku, ma dpiero 45 tyś nalotu. Inna sprawa, że po drodze była pandemia, itd.


cynuś, GoldWinga kupiłeś czy K1600GT...? Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 0:03, 15 Mar 2024    Temat postu:

MaG napisał:
cynek napisał:
[....

Zgadzam się z Tobą Jotes. Sam mam chyba najbardziej turystyczny motocykl na świecie i pomimo, że jest z 2013 roku, ma dpiero 45 tyś nalotu. Inna sprawa, że po drodze była pandemia, itd.


cynuś, GoldWinga kupiłeś czy K1600GT...? Smile Smile


Nie mówię o trzyosobowej kanapie, tylko o motocyklu. Czyli o czymś, co się da w pojedynkę przesunąć 😁


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 446
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Pią 11:44, 15 Mar 2024    Temat postu:

Moim zdaniem nie ma zasady i logicznego wytłumaczenia może być pojazd 40 letni z przebiegiem 100.000 km i nic go nie boli i nadal można nim jeździć a może być pojazd 6 miesięczny DEMO i korba wyjdzie po miesiącu jazdy (znam taką i inną historię) Ja przez okres pobytu w UK kupiłem 5 nowych z salonu motocykli i to jest najlepsze rozwiązanie i odpowiedź na Twoje pytanie.Teraz mam DL1000 z 2017 roku i jes ok - dbam,zmieniam olej i płyny na czas oraz nie katuje sprzętu, jeździ i jest ok.Ale Z mojego doświadczenia kiedy żyłem w Polsce było bardzo ciężko znaleźć moto cyk bez żadnej historii i problemu(miałem ich wiele)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin