Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

V-Strom dla niskich :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Nie 21:43, 10 Kwi 2016    Temat postu: V-Strom dla niskich :)

Koleżanki, Koledzy,
Mój znajomy szuka motocykla turystycznego. Poleciłem mu V-Stroma, ale kolega do wysokich nie należy. Stwierdził, że czułby się komfortowo na motocyklu z kanapą na wysokości około 760 mm.
Teraz pytanie, czy uważacie że powinien odpuścić temat V-Stroma, czy macie jakieś własne doświadczenia "patenty" z obniżeniem motocykla, może akcesoryjne kanapy?
Dzięki za wszystkie sugestie i podpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EMEKPP
A1



Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:59, 10 Kwi 2016    Temat postu:

kilka postów niżej...
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/kosci-do-podwyzszania-i-obnizania-dl-650-i-dl-1000,2575.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 22:23, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Najlepiej zastosować obniżoną kanapę. Poza tym można zmienić kości na obniżające zawieszenie o 2-3 cm.

Rozmawiałem ostatnio na ten temat z Michałem Szramą i on uważa, że stosując kości należy też obniżyć na lagach przednie zawieszenie. Wiąże się to niestety z ryzykiem, że trzeba będzie skrócić nóżkę boczną. Dodatkowo, jeśli moto ma nóżkę centralną, to może być bardzo trudne lub wręcz niemożliwe postawienie na niej motocykla.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 22:25, 10 Kwi 2016    Temat postu:

W swoim VStromie 1000 kupiłem obniżane a następnie jeszcze przerobiłem siedzenie w MarioMoto. Jest niższe o około 2,5 cm i co ważne szczuplejsze więc oprócz samego obniżenia powoduje że nogi są bliżej gruntu. Ponad to obniżyłem na kościach 3cm. Tak więc więc z wysokości siedzenia na 830 oryginalnie zrobiło się około 780. Do wysokości 760 to już bym się bał zejść na kościach i raczej uważam, że to jest dużo i wystarczająco.
Proponuję jeszcze kupić odpowiednie obuwie z grubszą podeszwą.
Ja mam 170 cm i wszystko teraz gra. Ale każdy ma inną budowę a w tym przypadku budowę (tj. długość i grubość) nóg i nie zawsze wzrost jest wyznacznikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Nie 23:05, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Dzięki Panowie. Też wydawało mi się, że kanapa jest najlepszym rozwiązaniem.
Kolega o którym piszę ma trochę ponad 170 i jak twierdzi relatywnie krótkie nogi Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Nie 23:09, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 23:47, 10 Kwi 2016    Temat postu:

174cm obniżyłem kanapę i zmieniłem kości jest całkiem spokojnie, do tego można kupić buty z grubszą podeszwą, teraz jednak zastanawiam się nad powrotem do standardowych kości, bo jednak prześwit niższy, a i nóżkę też trzeba skrócić bo moto niestety raz już mi się przewrócił z tego powodu, a na centralkę w pojedynkę nie jestem wstanie postawić.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba71 dnia Nie 23:48, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek_211
A2



Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 66
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ziemia łódzka

PostWysłany: Pon 8:57, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Ja mam 170cm a po ostatnim mierzeniu to nawet wyszło mniej (chyba już jestem w wieku gdy człowiek się kurczy). Nie miałem nigdy problemów z opanowaniem motka. Przy obniżaniu spróbowałbym najpierw jednak obniżyć kanapę i sprawdzić jak będzie wtedy wyglądało. Kości raczej bym nie ruszał bo tego typu motocykl ma być właśnie wyższy w prześwicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 10:07, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Niech kolega mimo wszystko najpierw się przysiądzie do maszyny, bo z katalogową wysokością kanapy to nie tak prosto Wink .
Przykładowo 800GS ma wyżej kanapę, ale moje odczucie jest podobne jak na DLu. Bierze się to stąd, że kanapa w DLu jest szersza i siedzi się inaczej... A obniżyć zawsze się da Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 11:02, 11 Kwi 2016    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:
Niech kolega mimo wszystko najpierw się przysiądzie do maszyny, bo z katalogową wysokością kanapy to nie tak prosto Wink .
Przykładowo 800GS ma wyżej kanapę, ale moje odczucie jest podobne jak na DLu. Bierze się to stąd, że kanapa w DLu jest szersza i siedzi się inaczej... A obniżyć zawsze się da Wink .


Jak się przysiadł do mojego to ziemi dotykał palcami stóp Smile Zastanawiam się jakie inne moto mu polecić (do turystyki), ale większość konkurentów V-Stroma ma wysoko siedziska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CATE
Motocyklista



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: Pon 16:33, 11 Kwi 2016    Temat postu:

165cm! obniżony na kościach (efekt ok.3cm w dół), siodło standard, buty +3cm i spokojnie ogarniałam, stopki nie podcinałam ale zwracałam większą uwagę jak i gdzie stawiam moto, centralka odkręcona bo nie byłam w stanie wrzucić sama. Z takich turystycznych enduro to DL ma chyba najbliżej do ziemi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malutki1939!
A



Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko Zdrój

PostWysłany: Pon 16:51, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Ja mam 165cm standardową kanapę i motek nie obniżony. Na początku chciałem coś kombinować, ale okazało się że jest ok. Całymi stopami nie dotykam ziemi, ale w ogóle to nie przeszkadza, no może tylko w przypadku manewrów postojowych Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek_211
A2



Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 66
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ziemia łódzka

PostWysłany: Wto 6:54, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Vorenus napisał:
miotacztruskawek napisał:
Niech kolega mimo wszystko najpierw się przysiądzie do maszyny, bo z katalogową wysokością kanapy to nie tak prosto Wink .
Przykładowo 800GS ma wyżej kanapę, ale moje odczucie jest podobne jak na DLu. Bierze się to stąd, że kanapa w DLu jest szersza i siedzi się inaczej... A obniżyć zawsze się da Wink .


Jak się przysiadł do mojego to ziemi dotykał palcami stóp Smile Zastanawiam się jakie inne moto mu polecić (do turystyki), ale większość konkurentów V-Stroma ma wysoko siedziska.

Jak kilka lat temu rozglądałem się za stosunkowo niskim motocyklem to brałem też pod uwagę bmw f650gs. Z tego co pamiętam to kanapę ma niżej niż dl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 7:18, 12 Kwi 2016    Temat postu:

tomek_211 napisał:

Jak kilka lat temu rozglądałem się za stosunkowo niskim motocyklem to brałem też pod uwagę bmw f650gs. Z tego co pamiętam to kanapę ma niżej niż dl


Jeśli masz na myśli BMW F650GS, to owszem występuje wersja obniżana:

- zwykły GS - 780 mm
- obniżony GS - 750 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarli
A1



Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dębno

PostWysłany: Pon 13:42, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Jak już piszecie o skracaniu stopki bocznej, to spytam jaka jest fabryczna długość stopki w małym DLu? Poprzedni właściciel mojego obniżał go, ja teraz wróciłem do normalności ale wydaje mi się, że za bardzo "leży".
Z góry dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_ok1
A



Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Pon 15:09, 25 Kwi 2016    Temat postu:

czarli napisał:
Jak już piszecie o skracaniu stopki bocznej, to spytam jaka jest fabryczna długość stopki w małym DLu? Poprzedni właściciel mojego obniżał go, ja teraz wróciłem do normalności ale wydaje mi się, że za bardzo "leży".
Z góry dzieki


Na tyle na ile dokładnie zmierzyłem to 28cm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yarecki
A1



Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 0:32, 30 Cze 2016    Temat postu:

Obniżyłem na kościach 3 cm i wpuściłem lagi. Motek stał się poręczniejszy, przy wyższych prędkościach stabilność bez zmian, wiatr bez zmian. Nie podzielam obaw niektórych, że zmieni się charakterystyka zawieszenia, a jeśli już to na lepsze. Jeśli ktoś nie potrzebuje dużego prześwitu to szczerze polecam. LWG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antyks
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Czw 8:42, 30 Cze 2016    Temat postu:

Uważaj tylko na winklach. Wyjątkowo łatwo zaryć podnóżkami co do najprzyjemniejszych doznań nie należy...sam obniżyłem I po kilku zaryciach podwyższyłem z powrotem..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swistak
Motocyklista



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mińsk Mazowiejski

PostWysłany: Czw 11:16, 30 Cze 2016    Temat postu:

Żadnych kości obniżających !!!
Skusiłem się na te 30mm i miałem w Rumuni z tym problemy po pierwsze opona na wybojach obcierała o plastikowy błotnik!! na ostrych winklach tarłem podnóżkami i osłoną o asfalt nawet przy małym położeniu motocykla nie dało się czerpać przyjemności z jazdy pomijam już tarcie osłoną nawet na małych dołkach w terenie
Motocykl był załadowana 3 kuframi + pasażerka zapakowani byliśmy na lekko strach pomyśleć jak byśmy go obciążyli mocniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Czw 17:25, 30 Cze 2016    Temat postu:

jak wiemy są to motocykle turystyczne wiec nie szedłbym w kierunku dostosowywania go do ruchu miejskiego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 17:57, 30 Cze 2016    Temat postu:

Jako, że to moje pierwszy motocykl, a 174cm więc obniżyłem pewniej się czuję , ale za jakiś czas wstawię oryginalne kości bo jednak prześwitu brakuje. Może zmienię kiedyś motocykl na inny, a tam kanapa z pewnością będzie wyżej, trzeba nabierać wprawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 7:27, 01 Lip 2016    Temat postu:

To może i ja opowiem o moich doznaniach w temacie obniżania.
Mam 172 cm wzrostu i po zakupie moto stwierdziłem, że jest za wysoki i muszę go obniżyć.
Wcześniej jeździłem Drag Starem, który ma siedzenie baaaaardzo nisko.
Zmieniłem kości, wyjąłem gumki z siedzenia i wyciąłem gąbkę z siedzenia.
Obniżyłem na lagach i moto zrobiło się niższe o kilka centów.
Na dzień dzisiejszy po przejechaniu "kilku" kilometrów wszystko mam tak jak fabryka kazała.
Szkoda, że nie posłuchałem rad forumowiczów i nie poczekałem z tymi przeróbkami.
Ktoś mi napisał żebym pośmigał trochę i nic nie kombinował, bo to kwestia przyzwyczajenia.
Moto po obniżeniu stało się mniej manewrowe, postawienie na centralce to było wyzwanie, na stopce stał prawie w pionie, ogólnie negatywne wrażenia z "czucia" motocykla. Na szutrach łatwo o przywalenie w kamień.
Wiem to, bo teraz na wysokim śmigam i jest o niebo lepiej.
Największa różnica na plus fabrycznego jest przy składaniu się do ostrego winkla.

Wydaje mi się, że inżynierowie którzy zaprojektowali moto wiedzieli co robią i poprawianie po nich nie jest dobrym pomysłem.
Radzę wiec wstrzymać się z przeróbkami i pojeździć kilka tygodni na fabrycznym moto.
Kolega Pyxis nie jest wielkoludem i śmiga od 2 tygodni na fabrycznym, może się wypowie o swoich początkowych pomysłach na obniżenie.
Z tego co widzę, to teraz ani mu to w głowie Very Happy
Ludziska o wzroście 170 śmigają na wiaderkach i jakoś dają rade, a wiadro jest wyższe.

Ps
Dotykanie ziemi palcami w zupełności wystarczy.
Trzeba tylko mieć twarde podeszwy, a nie trampki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pią 7:51, 01 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Pią 8:52, 01 Lip 2016    Temat postu:

Faktycznie myslalem wstepnie o wszelkich sposobach obnizenia motunga (wlacznie ze spuszczeniem powietrza z opon Wink), ale po 2-3 jazdach wiedzialem, ze tego robil nie bede, bo to tylko kwestia delikatnej wprawy.

Kupilem motocykl z fabrycznym obnizonym siedzeniem i to przy wzroscie 170cm i (ze tak eufemicznie to ujme) masywnych udach czuje sie dosyc pewnie (jak na swiezego motocykliste).

Podczas pierwszej przejazdzki,stajac na skrzyzowaniu za daleko odstawilem noge i motung sie mocno przechylil. Malo zebow nie polamalem z wysilku, ale gleby nie bylo. To byl pierwszy i jak na razie jedyny przypadek klopotow z wysokoscia siedzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 13:27, 01 Lip 2016    Temat postu:

Niestety nikt mi nie wmówi, że dotykanie paluszkami wystarczy do komfortowego podróżowania gdy się ma plecaczka, 3 kufry zapakowane na ful i 700 km drogi za sobą Smile
Ja tam wolę mieć więcej powierzchni styku z asfaltem właśnie gdy jeżdżę obładowany. Gdy jeżdżę sam nie ma to takiego znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 13:37, 01 Lip 2016    Temat postu:

Tylko z plecakiem obladowany będziesz dotykał całymi stopami, więc problemu nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Pią 14:44, 01 Lip 2016    Temat postu:

Wiesz, w sumie jak podpieram sie na jedna noge, a tak jest najczesciej, to dostaje cala stopa. Druga jest na hamulcu lub na biegach.

Niejakie utrudnienie jest jedynie przy "wstecznym".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 16:30, 01 Lip 2016    Temat postu:

Irek1970 napisał:
Tylko z plecakiem obladowany będziesz dotykał całymi stopami, więc problemu nie ma.


A właśnie nie, bo zawsze muszę go usztywnić gdy obciążam i wcale nie jest niżej a wręcz mam wrażenie że wyżej. gdy usztywniam to już gdy wchodzę to się nie obniża Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swistak
Motocyklista



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mińsk Mazowiejski

PostWysłany: Pią 16:40, 01 Lip 2016    Temat postu:

spróbujcie pojechać z tymi kościami obniżonymi na jakieś ostre agrafki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin