Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Vstrom 2017 Ktoś zamówił?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malybidon
Motocyklista



Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 300
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice

PostWysłany: Czw 6:44, 18 Maj 2017    Temat postu:

Vorenus napisał:
W każdym razie, w małym DL miałem jedno zabezpieczenie


A właśnie że dwa: mechaniczna blokada kierownicy i immo. Powyżej 40tyś (jak ja kupowałem i ubezpieczałem to taka była granica) żądali trzeciego w postaci np. alarmu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 0:15, 19 Maj 2017    Temat postu:

Ja zamówiłem nowego DL1000 i składają mi ją w Moto-Hangarze. Smile Do ubezpieczenia AC, Allianz wymagał drugiego zabezpieczenia (alarmu). Cena pakietu OC+AC+NNW bez udziału własnego wyniosła 3,2 kPLN (PZU chciało prawie 6 kPLN)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tremis
A1



Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Nie 19:24, 04 Cze 2017    Temat postu:

Zamówiłem w tym tygodniu v-strom 650 xt w Dos Toros w Tychach. Na wersję w kolorze białym muszę trochę poczekać. Z tego co pamiętam to wersja czarna była dostępna od ręki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stormix_Vstorm
A1



Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:38, 09 Cze 2017    Temat postu:

Witam,

Robie prawo jazdy A, doświadczenie mam z Crossa, mam Yamahę yzf 250 z 2008 roku którą aktualnie sprzedaje i chcę się przesiąść na adventure.

Biorę pod uwagę trzy V-stroma 250 i Kawe versys 300, oczywiście skłaniam się bardziej w strone stroma Razz

Pytanie, czy na pierwszy moto będzie okej ? aby się nauczyć ? Będe robił koszty w firmie bo auto się kończy a moto chciałbym mieć jak najbardziej zbliżone do tego co miałem, a taki adventure idealny na wycieczki Smile

Wszyscy tutaj piszą o 650 i o litrach, czy ktoś bierze ten mniejszy pod uwagę ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:25, 09 Cze 2017    Temat postu:

Wszystko zależy do czego, jeżeli ma to być motocykl na lata to odradzam, będzie brakowało mocy. Jeżeli ma być na rok, dwa to również odradzam bo przy adv zawsze dochodzi inwestycja w graty i przy przesiadce będzie ponownie inwestycja w graty. Mam 650 z 2015, brałem go jako pierwsze moto a Ty masz już doświadczenie więc ogarniesz 650 bez problemu.
Moim zdaniem nowe moto są łatwe w prowadzeniu dobrze wyważone aby laik ogarnął sprzęt, jeżeli ktoś ma na czym czapkę nosić to spokojnie opanuje nawet tysiąca jako pierwsze moto. Problemy pojawią się w krytycznych sytuacjach ale przy prędkościach 40km 250'tka poniewiera tak samo jak 650'tka.
Nie widzę uzasadnienia 250'tki w takiej konfiguracji jak jest prezentowana. Suzuki nie podało jeszcze co prawda wagi ale:
prześwit będzie pewnie jak w 650 o ile taki, koła tylko 17" i to bez szprych to ani w teren a ni na drogę bo przy tej pojemności to jajo będzie można znieść z nudów w trasie albo głowa odpadnie od trzymania sprzęta na obrotach 8k+


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luthorhuss dnia Pią 21:28, 09 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stormix_Vstorm
A1



Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:25, 09 Cze 2017    Temat postu:

Dużym czynnikiem jest dla mnie również spalanie, litrowe i 650 palą już sporo na trasie ( jak czytam wasze opinie na ten temat ), a 250 pewnie zmieści się w 3 litrach. Sam nie wiem. Poza tym, miażdży mnie jeszcze cena średniej i dużej.
Mały kosztuje 25k, tyle jeszcze udźwignę. Ale jeżeli mówisz że będzie to męczarnia, to poczekam pewnie na pierwszych posiadaczy ćwiartki, może oni się wypowiedzą, narazie trudno znaleźć cokolwiek na ich temat na necie, jedynie filmy promujące ten motor...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gruda
A



Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:29, 09 Cze 2017    Temat postu:

Nie wiem zy 250 są wogole w pl w jakimś salonie. Za 25kola kup sobie hordejuk nc700 na A2 cb500 albo mt03.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stormix_Vstorm
A1



Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:34, 09 Cze 2017    Temat postu:

gruda napisał:
Nie wiem zy 250 są wogole w pl w jakimś salonie. Za 25kola kup sobie hordejuk nc700 na A2 cb500 albo mt03.


Będzie kupiec to i się motor znajdzie Wink
Muszę się zastanowić. przewertuje to forum, zobaczę ile wyniosę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:50, 09 Cze 2017    Temat postu:

ale 250'tki mają być chyba dostępne w okolicach jesieni z tego co słyszałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:23, 10 Cze 2017    Temat postu:

25 tys. Za 250tke to mocna przesada...wg mnie. To juz cena odbijająca do pojemności 600cc. Sam nie jestem zwolennikiem założenia, ze motocykl musi mieć mocy jak najwięcej, ale 250cc to raczej pojemność na miasto i do sklepu, na trasy zdecydowanie za mało. Trochę nie czaję tematu z tyk spalaniem, z jednej strony chcesz kupić nowe moto za niemałe pieniądze jak na ta klasę a z drugiej mocno kalkulujesz spalanie Wink akurat DLe a w szczególności 650 słyną z bardzo niskiego spalania lekko pow. 4 L... 250tke jak zacznie odkrecaca aby jakkolwiek to jeździło to nie wiem czy nie podejddziesz pod 4 L. Wiez pod uwagę fakt, iz wikesza pojemnosc to tez wieksza moc/moment i wtedy nie musisz silnika tak wysoko kręcić wiec tutaj przy zachowaniu takich samych doznan pokiedzy 650/1000 spalanie bedzie podobne bo 650 trzeba będzie wyzej kręcić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barył
A1



Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 15:29, 10 Cze 2017    Temat postu:

m.adam napisał:
Ja zamówiłem nowego DL1000 i składają mi ją w Moto-Hangarze. Smile Do ubezpieczenia AC, Allianz wymagał drugiego zabezpieczenia (alarmu). Cena pakietu OC+AC+NNW bez udziału własnego wyniosła 3,2 kPLN (PZU chciało prawie 6 kPLN)


No niestety wygląda na to że kwestia jest dowolna Wink jeden dealer mówił mi że trzeba drugie zabezpieczenie w Allianz za 3,1 drugi dealer miał PZU za 3,2 i jedno zabezpieczenie elektroniczne a de facto ubezpieczyłem z jednym w Allianz za 3,5 po prostu u agenta. Dla mnie to drugie zabezpieczenie to chamskie ..... i tyle generalnie doświadczenia jakie mam po kupnie dużego DL w salonie w PL są max negatywne i jak skończę się szarpać to pewnie się nimi podzielę. Jeżeli jeszcze kiedyś będzie mi dane kupować nowe moto nie będzie to na pewno Suka z polskiego salony :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Barył dnia Sob 15:30, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stormix_Vstorm
A1



Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 15:38, 10 Cze 2017    Temat postu:

Barył napisał:
m.adam napisał:
Ja zamówiłem nowego DL1000 i składają mi ją w Moto-Hangarze. Smile Do ubezpieczenia AC, Allianz wymagał drugiego zabezpieczenia (alarmu). Cena pakietu OC+AC+NNW bez udziału własnego wyniosła 3,2 kPLN (PZU chciało prawie 6 kPLN)


No niestety wygląda na to że kwestia jest dowolna Wink jeden dealer mówił mi że trzeba drugie zabezpieczenie w Allianz za 3,1 drugi dealer miał PZU za 3,2 i jedno zabezpieczenie elektroniczne a de facto ubezpieczyłem z jednym w Allianz za 3,5 po prostu u agenta. Dla mnie to drugie zabezpieczenie to chamskie ..... i tyle generalnie doświadczenia jakie mam po kupnie dużego DL w salonie w PL są max negatywne i jak skończę się szarpać to pewnie się nimi podzielę. Jeżeli jeszcze kiedyś będzie mi dane kupować nowe moto nie będzie to na pewno Suka z polskiego salony :/


Jestem agentem ubezpieczeniowym, gdybym widział to bym wyszarpał Ci zniżki na nowy motor. ( OC/AC )



a odnośnie motoru, kończy mi się leasing na Forda KA z silnikiem 1.2( w nowej budzie ), wiem... auto dla bab, ale tworzę koszty w firmie, a auto jak każde zawiezie mnie z punktu A do B, na prędkości nie narzekam 170 nim cisnę bez problemów, ma swoje mankamenty ale przeżyje, tak samo aktualnie podchodzę do motocykla, zawsze chciałęm go mieć teraz będe mieć możliwość, ale niestety nie udźwignę leasingu na 60k, dlatego pytałem jak wygląda kwestia 250, nikt ani słowem o nich nie wspomniał Smile

Wiem, samochód kupujesz aby dojechać, motor dla zabawy, bo w innym wypadku nikt by się nie zastanawiał nad pojemnością. choć jestem ciekawy czy np na forum AUDI jak mietek napiszę że chce kupić a3 to mu nie doradzają np że ma brać a6 bo szybsze, większy silnik i nie będzie sie kulał tylko jechał Wink)

Ja motorem mogę się kulać, widoczki pooglądam a nie tylko asfalt Very Happy
Pozdrówka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stormix_Vstorm dnia Sob 15:52, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 17:24, 10 Cze 2017    Temat postu:

Mam podobne podejście do Twojego dojechać spokojnie, podziwiając widoczki z pkt A do pkt B, dlatego moje prędkości przelotowe to 70-100km/h.

Auto jest znacznie lepiej wyciszone więc pałowanie po 8 tyś obrotów przez 400-600km jest do wytrzymania ale na moto jakoś sobie tego nie wyobrażam
a przy 250'tce i prędkościach rzędu 70-90 pewnie tak będzie. Można oczywiście powoli podziwiać widoki i okolicę stosując prędkości 50-60 ale jazda z takimi prędkościami np do Włoch to już wyprawa w stylu średniowiecznym - trzy tygodnie urlopu Smile.
Być może mam spaczone podejście bo ludzie robili tripy na takich pojemnościach po całym świecie, coś mi jednak mówi, że po sezonie apetyt wzrośnie i będzie problem co zrobić z 250'tką.
Obecnie nikt o nich nic nie pisze bo fizycznie ich jeszcze nie ma, nawet opis na stronie Suzuki jest jakby ubogi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:45, 10 Cze 2017    Temat postu:

Ja bym brał nc700 Jeździłem nim, fajnie chodzi wygodne, zwrotne, mało pali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 18:58, 10 Cze 2017    Temat postu:

Stormix_Vstorm:: trochę mieszasz różne "systemy walutowe"... Auto, to auto; motocykl, to motocykl; a koszty w firmie, to koszty w firmie...

Możesz np. kupić 2-letniego małego V-Stroma z fakturą, to i VAT odliczysz i też będziesz miał koszty w firmie. A tego typu motocykl 250ccm, to taka popierdółka... To już lepiej kup Rometa ADV, czy jakoś tak... Tu masz relację z podróży po Bałkanach na takim moto [link widoczny dla zalogowanych]

P.S. V-Strom 650 vs. V-Strom 250 bije na głowę porównanie A3 vs. A6, bo w tym pierwszym jest genialna relacja jakość/możliwości/cena - to po prostu taki szwajcarski scyzoryk Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 19:00, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:14, 10 Cze 2017    Temat postu:

Sa ludzie co robia wyprawy dookola swiata i na 50cc pytanie tylko po co?. Mialem kiedys rometa z125, dramat jeśli chodzi o jakośc wykonanaia ora materiałów w zasadzie to taka troche jednorazowa zabawka ale to temat na inna opowieść. Czytał relacje z pow. Linka i utwierdzam sie co do zdania na temat chinskich budżetowych motocykli. Biorac pod uwagę, ze takie redakcyjne testy zawsze pisana sa z dużą dozą powsciagliwosci co do negatywnych oponii Smile Zreszta finał mowi sam za siebie, nowe moto, które na lawecie wraca z pierwszej swojej wyprawy a po niej siodlo jest juz wygniecione Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Sob 19:19, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stormix_Vstorm
A1



Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 22:33, 10 Cze 2017    Temat postu:

w Kwesti rometa ADV 125 i 250 mają wadę fabryczną wybieraka i ogólnie całego napędu.
Zębatka jest krzywa wyjeżdżając już z fabryki, nie da się prawidłowo naciągnąć łańcucha, bo raz jest za lużny a raz zbyt napięty. Ot taki romecik.

Btw. to była trzecia maszyna którą brałem pod uwagę. W sumie to ją brałem pod uwagę jako pierwszą ale czytając wpisy na forum [link widoczny dla zalogowanych] odnośnie wad.... odpuściłem zakup. Jest tam lista rzeczy które należy wykonać zaraz po zakupie, by poprawić producenta Smile Trochę to demotywujące.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stormix_Vstorm dnia Sob 22:36, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:52, 11 Cze 2017    Temat postu:

Ja kiedyś wpakowałem sie w nowego rometa i teraz raczej wszystkim odradzam. Wiesz sa rzeczy, ktore możesz ogarnąć od razu po zakupie ( np. Wywalić na smieci opony, ktore chyba z plastiku robią Smile ale sa tematy, których sie nie da ogarnąć ( brak regulacji reflektora, ktory po 6 tys. km popękal i dolsownie rozsypal sie) heble- tyl to juz dl silnikiem lepiej hamuje, przod....w zasadzie ABS niepotrzebny bo nie idzie zablokować kola ( za abs pachnące przewody hamulcowe robia) itd....do tego po 8 tys. Urawaly sie szpilki koketora o rozsypal tzw. "katalizator"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stormix_Vstorm
A1



Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 13:23, 11 Cze 2017    Temat postu:

Moja kobieta kupiła sobie rometa z one s 125cc, do dojazdu do pracy, jeszcze na gaźniku. Jestem ciekaw ile będe musiał przy tym grzebaćWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:06, 11 Cze 2017    Temat postu:

Silniki to nawet nie sa takie złe bo to wierne kopie sprawdzonych modeli np. Gn125, ale cala reszta to radosna twórczość chińskich inżynierów metodą prób i błędów oraz niskich kosztów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 802
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Pon 8:07, 12 Cze 2017    Temat postu:

Stormix_Vstorm napisał:
Dużym czynnikiem jest dla mnie również spalanie, litrowe i 650 palą już sporo na trasie

Jak nie będziesz żyłował małego ponad 130 km/h to spokojnie się zmieścisz w 5 litrach, u mnie z 3 kuframi i plecaczkiem średnio w trasie wychodzi ok 4,5 - 4,6. Sam pomyśl czy to taka duża różnica... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:27, 12 Cze 2017    Temat postu:

Jak zacznie odkracac na trasie 250 cc aby miec te 120 km/h to nie wiem czy dużo mniej spali....ze spaniem, które rośnie wraz z pojemnością to taka trochę pol prawda. Bo przy prędkości np. 100 km/h litr pali pratycznie tyle samo co 600 (cbf) roznica pojawia sie przy wyższych predkosciach i dynamiczniejszej jezezie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rudi
A1



Dołączył: 04 Lip 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jawiszowice

PostWysłany: Czw 20:42, 06 Lip 2017    Temat postu:

Witajcie,
chcialem odswiezyc nieco dyskusje - co, dla kogo i w jakim celu?! rozsadnie czy raczej nie!?
Zamierzam nabyc male AL7 i zdecydowanie zolte malowanie w XT! Jezdzilem testowo i banan na mojej twarzy wykraczal poza uszy Smile - moze dlatego ze uzytkuje teraz Drag Stara 1100 czyli jak mowia niektorzy Parapet.
Niemniej kusi mnie strasznie 1000 XT! Jezdzilem testowo dla porownania na kolezance spod znaku kamertownow - Trsaer 700 i zaraz po niej 900. Dla mnie to sa dwa rozne motory i nie tylko dlatego ze wiecej koni w zaprzegu. Wszystko tam dziala inaczej - trakcja, przelozenia, stabilnosc.

Zastanawiam sie czy to samo ma sie przy porownaniu 650 i 1000 tutaj! Tylko konie i moment? co wiecej zyskuje sie wsiadajac na 1000?
@m.adam - piekne cudenko! widze ze przesiadles sie wlasnie z 650. Jakie masz odczucia i wrazenia po zakupie i uzytkowaniu?

Finalnie - czy warto wiec myslec o dolozeniu 13 000 dla faktu dosiadania duzego Szerszenia?

ps
odpusccie od razu pytania co do sensu i zdrowego rozsadku! generalnie u mnie przy inwestycji w moto /moto, akcesoria,gadzety/ wylacza sie automatycznie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 21:36, 06 Lip 2017    Temat postu:

Z konkretów to o dwie klasy lepsze zawieszenie masz w dl1000, jeżeli moc, moment nie mają dla Ciebie znaczenia. Czy warto? Każdy ma swoją odpowiedź, za Ciebie decyzji nikt nie podejmie....😎

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 9:33, 11 Lip 2017    Temat postu:

Czy to prawda, że w nowym DL650 nie ma schowka pod siedzeniem?
W modelu 2012-2017 mieści się tam apteczka, zestaw do opon, sprej do łańcucha, blokada, szmatka, rękawiczki. I trytytki też.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez prostyelektryk dnia Wto 9:34, 11 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 9:39, 11 Lip 2017    Temat postu:

Jeżeli "schowek" pod kanapą nowego DL650 przypomina ten z nowego DL1000 to musisz pomyśleć nad dodatkowym miewjscem w kufrze, jest duuuużo mniej miejsca...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alf-red
A1



Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 12
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białobrzegi

PostWysłany: Wto 9:43, 11 Lip 2017    Temat postu:

Nazywanie tego miejsca pod siedzeniem schowkiem jest mocno dyskusyjne Smile.
Ja w mojej 650 upchnąłem tam kilka par rękawiczek lateksowych i parę trytytek i już mało co miejsca zostało Smile
Jak wrócę do domu to strzelę fotkę.

Obiecane fotki "przestrzeni ładunkowej" nowego małego DL-a ( paczka zapałek o standardowych rozmiarach dla pokazania skali "zjawiska"

link: [link widoczny dla zalogowanych]

link: [link widoczny dla zalogowanych]
Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alf-red dnia Wto 15:36, 11 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:15, 11 Lip 2017    Temat postu:

Zgadza sie Smile schowek to.duze słowo. Schowek to.ja miałem w transalpie i zawieral: dwie detki zapasowe, łyżki, kompresorek, zapasowe żarówki, klej do latek, klucze, zestaw naprawczy linki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 6:19, 12 Lip 2017    Temat postu:

prostyelektryk napisał:
Czy to prawda, że w nowym DL650 nie ma schowka pod siedzeniem?
W modelu 2012-2017 mieści się tam zestaw narzędzi, apteczka, zestaw do opon, sprej do łańcucha, blokada, szmatka, rękawiczki. I trytytki też.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:32, 12 Lip 2017    Temat postu:

A w nowym paczka durex-ow i husteczek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Śro 13:26, 12 Lip 2017    Temat postu:

Bosman78 napisał:
A w nowym paczka durex-ow i husteczek Wink

A co doprowadzasz kobiety do łez ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:29, 13 Lip 2017    Temat postu:

alf-red napisał:
Nazywanie tego miejsca pod siedzeniem schowkiem jest mocno dyskusyjne Smile.
Ja w mojej 650 upchnąłem tam kilka par rękawiczek lateksowych i parę trytytek i już mało co miejsca zostało Smile
Jak wrócę do domu to strzelę fotkę.

Obiecane fotki "przestrzeni ładunkowej" nowego małego DL-a ( paczka zapałek o standardowych rozmiarach dla pokazania skali "zjawiska"

link: [link widoczny dla zalogowanych]

link: [link widoczny dla zalogowanych]
Shocked


W nowym dużym DL schowka nie ma... Oprócz pochłaniacza oparów (Euro 4 się kłania) to tylko ledwo wchodzi zestaw narzędzi. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voytec
A2



Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:48, 13 Lip 2017    Temat postu:

fakt mało miejsca, niby jest trochę pod belką ale z kolei tam jest stabilizator kanapy i zamek , chciałem blokadę tarczy upchnąć i się nie dało, tzn weszła ale nie dało się zamknąć kanapy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Nie 10:36, 08 Kwi 2018    Temat postu:

W przedostatnim mały Dl-u schowek jest większy i mieszczę tam sporo bambetli. A co do dużego spalania 650 to bym nie panikował. Przy normalnej jedzie solo mieściłem się w 3.8 -4.0l/100 km, więc w zasadzie jak w skuterze, a frajda dużo większa. Teraz przesiadam się na 1000 i z tego co czytam, aż tak kolorowo nie będzie. Dl 250 mnie osobiście nie przekonuje. Jednakże dla kobiety czy na miasto, dlaczego nie? Bądź co bądź i na 125 ludzie potrafią robić dalekie trasy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawełpk
A1



Dołączył: 09 Lis 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: siedlce

PostWysłany: Nie 18:05, 08 Kwi 2018    Temat postu:

Mi pierwszy DL 1000 z początku roku 2017r palił 6,0-6,5l (skasowała mi go Pani o włosach blond która mnie nie zauważyła) następca niestety taki sam DL pali między 6,5-7l. Zasięg między 250-300km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seiandin
A1



Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GWE

PostWysłany: Śro 18:55, 20 Cze 2018    Temat postu:

Mam DL650A z 2018 r. na razie na dotarciu i spalanie wychodzi około 4.2 l na 100 km.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seiandin dnia Śro 18:56, 20 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Sob 12:30, 23 Cze 2018    Temat postu:

Schowek w 1000 nawet w wersji sprzed Euro 4 jest symboliczny w porównaniu do 650. Co do spalania w 1000 to właśnie wróciłem ze Szwajcarii, gdzie objeżdżałem południowe przełęcze i powrót przez Włochy (Stelvio) i Niemcy, Austrię, Czechy kosztował mnie licznikowe 4.6 l/100 km. Przy czym jeżdżę raczej zachowawczo i na autostradach, których nie lubię, lecę przelotowo góra 120 km/h, a więcej odkręcam tylko do wyprzedzania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tuumk
Motocyklista



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 237
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mrozy

PostWysłany: Sob 17:00, 23 Cze 2018    Temat postu:

4,6l/100 km na autostardzie przy 120km/h probowalem ale nie dalo rady Smile
z tego co pamietam to wychodzilo mi raczej 6,4l/100 km . No ale to była autostrada węgierska Smile
Inna sprawa ze moto mialem obladowane 3 kuframi...
Podsumowując po przesiadce z 650 na 1000 ja czuje róznice w spalaniu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Sob 18:37, 23 Cze 2018    Temat postu:

Nie no, ja też czuję różnicę w spalaniu in minus, ale przyznam są również i zalety. Mocy pod górę mi nie brakowało. No i bezstresowo się wyprzedzało. Muszę w tym miejscu dodać, że jechałem sam, tylko z kufrem centralnym 52l i tankbagiem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szuwarek dnia Sob 18:47, 23 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benotr
A1



Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zamojszczyzna

PostWysłany: Sob 14:49, 01 Wrz 2018    Temat postu:

Odejdę trochę od wątku ze spalaniem, ale czy dostaliście jakikolwiek rabat lub akcesoria przy zakupie w tym roku nowego DL650?
Podczas mojej wizyty w salonie usłyszałem że na jakikolwiek rabat czy inne gratisy, zniżki nie mam co liczyć. O żadnych jesiennych promocjach też nie ma mowy. Odniosłem wrażenie, że mam się cieszyć jeżeli łaskawie mi znajdą wolny egzemplarz w Polsce.
W salonie yamahy z marszu dostałem 5%..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seiandin
A1



Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GWE

PostWysłany: Pon 20:47, 03 Wrz 2018    Temat postu:

Masz śmiało się targować, łącznie ze wszystkim dostałem kilka tys. rabatu. Moja rada, trzeba być upierdliwym i o wszystko się pytać i robić swoją konfigurację jak najbardziej optymalną.

A co do spalania nowej 650 to wyszło mi równe 5.0 l. jeżdżąc prędkością 120 km. Podsumowując całą trasę do Zakopca i z powrotem spalanie zeszło chyba do 4.2 l. Oczywiście przy pełnym oprzyrządowaniu i 3 kuframi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seiandin dnia Pon 20:48, 03 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizzly
A2



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 13:17, 04 Wrz 2018    Temat postu:

Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokras
Motocyklista



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 13:42, 04 Wrz 2018    Temat postu:

Grizzly napisał:
Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej.


dlaczego nie kupiłeś yamahy...? kufry dawali...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 14:02, 04 Wrz 2018    Temat postu:

Ups... do kasacji...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 14:02, 04 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seiandin
A1



Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GWE

PostWysłany: Wto 17:08, 04 Wrz 2018    Temat postu:

No mi się udało wytargować z ceny kilka stówek niższą od rekomendowanej i w cenie miałem 1-szy przegląd, grzane manetki Oxforda i stopę centralną. Idzie negocjować, przynajmniej w Gdyni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizzly
A2



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:05, 05 Wrz 2018    Temat postu:

motokras napisał:
Grizzly napisał:
Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej.


dlaczego nie kupiłeś yamahy...? kufry dawali...


nie o tym ten temat, podałem jedynie przykład, to z resztą nie tylko moja opinia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokras
Motocyklista



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 10:21, 05 Wrz 2018    Temat postu:

Grizzly napisał:
motokras napisał:
Grizzly napisał:
Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej.


dlaczego nie kupiłeś yamahy...? kufry dawali...


nie o tym ten temat, podałem jedynie przykład, to z resztą nie tylko moja opinia


to odpowiem tym samym tonem... a może nie masz pojęcia o negocjacji ceny?
kilku chłopaków z forum kupiło ode mnie motocykle i każdy dostał zadowalająca ich cenę... da się? ale jak ktoś chce dostać cenę bo "mu się należy" to idzie do yamahy Smile

i pierwszy raz słyszę ze ktoś pogardził kompletem kufrów w imię sam nie wiem czego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Śro 19:29, 05 Wrz 2018    Temat postu:

potwierdzam słowa Motokrasa , mnie i brata cena zadowoliła i swego czasu wzięliśmy 2 szt .


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizzly
A2



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 8:03, 06 Wrz 2018    Temat postu:

motokras napisał:
Grizzly napisał:
motokras napisał:
Grizzly napisał:
Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej.


dlaczego nie kupiłeś yamahy...? kufry dawali...


nie o tym ten temat, podałem jedynie przykład, to z resztą nie tylko moja opinia


to odpowiem tym samym tonem... a może nie masz pojęcia o negocjacji ceny?
kilku chłopaków z forum kupiło ode mnie motocykle i każdy dostał zadowalająca ich cenę... da się? ale jak ktoś chce dostać cenę bo "mu się należy" to idzie do yamahy Smile

i pierwszy raz słyszę ze ktoś pogardził kompletem kufrów w imię sam nie wiem czego...


Muszę sprostować, bo widzę, że rozmowa zmierza w złym kierunku i robi się niemiła atmosfera.

Nie mam do nikogo pretensji i żalu, nie napisałem też, że mi się należy. Mam jedynie opinię, którą mieć mogę, tyle. Po to chyba mamy forum, żeby m.in. na takie tematy dyskutować.

Obrona całego Suzuki i wytykanie mi „idź do yamahy bo kufry dają” nie ma sensu, nie jest to nikomu potrzebne.
Kolega zapytał jakie są możliwości negocjacji to podzieliłem się swoim zdaniem. Było to pomocne lub nie. Widać jednak, że w wielu wątkach, że jak przewija się temat sprzedaży, serwisu i cen, to jest różnie. Z tego co wiem to forum nigdy nie było stronnicze i o suzuki to złego słowa powiedzieć nie można.
To, że wybrałem DL to kwestia tego ,że uznałem, iż dla mnie będzie lepszy, po prostu, kuframi się nie jeździ.
Moja wypowiedź nie miała na celu stwierdzenia, że całe suzuki jest do bani bo mi nic nie dali. Po prostu przy konfiguracji usłyszałem, że nie ma szans, nic się nie da zrobić, a ceny - trzeba uczciwie powiedzieć - nie były korzystne i to bardzo. Może zależne jest to od sprzedawców i wielu innych czynników. Może w przytoczonej yamasze mieli nieco inne podejście i ludzie byli bardziej otwarci na te tematy. Nie napisałem natomiast, że jest lepsza, och ach bo bym kufry dostał.
O kulturę i zdolności negocjacji martwić się nie musisz. Dobrze, że są salony Suzuki gdzie jest miło i przyjemnie. To cieszy. Szkoda rozstrząsać temat.
Pozdrawiam
Wróćmy do tematu [Vstrom 2017 Ktoś zamówił?]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 9:07, 06 Wrz 2018    Temat postu:

Zostając jeszcze na chwilę przy tym offtopie Wink chciałbym dodać, że roztrząsanie na forum pewnych kwestii jest trochę niefortunne, bo zaglądają tu zapewne i sprzedawcy z ASO, a i może również ktoś z Suzuki Motor Poland. Może się łudzę i nie zaglądają, ale gdybym ja był "z branży", to na pewno bym to robił Wink

Jeśli jednak zaglądają, to ujawnianie informacji o uzyskanych zniżkach, gratisach, itd. może skutkować pretensjami i "awanturami" w sieci dilerskiej, może też nie podobać się centrali. Wprawdzie jakiekolwiek zmuszanie do utrzymania jednakowych cen jest chyba zabronione, to dostawca zawsze może dyscyplinować swoich sprzedawców.

Tak więc, o pieniądzach proponuję rozmawiać w zaciszu gabinetów Smile

A swoją drogą, to z moich wieloletnich obserwacji metod działania salonów samochodowych i motocyklowych wynika, że pod względem jakości obsługi klienta tkwią one nadal mocno w zwyczajach, jak za komuny... Przykładem jest "pouczanie" parę postów wyżej, które ze strony profesjonalnego sprzedawcy nie powinno paść publicznie... Takie rzeczy wyjaśnia się w prywatnych rozmowach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin