Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana linki sprzęgła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Wto 21:34, 03 Mar 2015    Temat postu: Wymiana linki sprzęgła

Jako że linka sprzęgła w moim K4 jest już maksymalnie rozciągnięta, tzn. skończyły już się możliwości jej regulacji, a nowa czeka już na mnie do odbioru w sklepie, pytanie moje brzmi: wymieniać sam czy zlecić robotę mechanikowi?. Dodam, że osobiście wymieniam olej, filtry (w DLu na razie tylko olejowy), płyn chłodniczy...
Wymiana linki sprzęgła to skomplikowana robota, czy na zasadzie: montaż do góry, montaż na dole, i odpowiednia regulacja? Można przy tym coś spartolić przez niewiedzę? brak doświadczenia? Chciałbym zrobić to sam, ale z drugiej strony nie chce żeby mnie "coś" zaskoczyło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szynszyl dnia Wto 21:34, 03 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Wto 21:42, 03 Mar 2015    Temat postu:

Jeszcze musisz zwrócić uwagę, aby była poprowadzona tą samą drogą. Prosta robota, sam rób.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 22:04, 03 Mar 2015    Temat postu:

Szynszyl - linka sprzęgła się nie wyciąga - jest ze stali a nie z gumy Smile. Jeżeli skończył ci się zakres regulacji przy klamce i podstawowy przy lewej stronie silnika to oznacza że skończyły ci się tarcze sprzęgła i należy je wymienić.
Kojot - gratuluję wiedzy Wink.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Śro 8:57, 04 Mar 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
croc
A



Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:36, 03 Mar 2015    Temat postu:

Teoretycznie Jarrson może mieć rację, ale nie zgodzę się z zarzutem odnośnie odp Kojota. Mi wymiana linki pomogła, a tarcze sprzęgła nie były ruszane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Śro 8:59, 04 Mar 2015    Temat postu:

Szynszyl - podejdź tym moto do jakiegoś mechanika. Niech sprawdzi sprzęgło. Jaki masz przebieg na nim? I czy jest pewny? Bo to zdajsie 11 -letni motocykl jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bruno
A2



Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swarzedz

PostWysłany: Śro 21:21, 04 Mar 2015    Temat postu:

NA wszelki wypadek sprawdz czy sruba regulacyjna nie jest czasami ulamana tak jak bylo u mnie.
Efekt to latajaca klamka i luz ze 20 mm, ja jutro wymieniam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Śro 23:07, 04 Mar 2015    Temat postu:

Jarrson dzięki za radę, sprawdzę sprzęgło przy najbliższej okazji. Nie strofuj Kojota, bo na pytanie odpowiedział, i za to również jemu dziękuję.
Bruno - śruba jest ok, klamka nie lata, sprzęgło ogólnie na dzień dzisiejszy działa dobrze, tylko nie ma już możliwości regulacji w razie "W".
Jako że linka czeka już na mnie do odbioru w sklepie, a jej zakup nie doprowadzi mnie do ruiny (ok. 53 zł), w weekend ją wymienię. Jeśli nie pomoże - wtedy trzeba będzie zajrzeć do sprzęgła, tak jak pisał Jarrson.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4258
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 23:20, 04 Mar 2015    Temat postu:

szynszyl napisał:
sprzęgło ogólnie na dzień dzisiejszy działa dobrze, tylko nie ma już możliwości regulacji w razie "W".


Co to znaczy? Po co regulować sprzęgło w razie "W"???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 23:20, 04 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damiano
A



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków/Nowa Huta

PostWysłany: Śro 23:42, 04 Mar 2015    Temat postu:

W moim przypadku wymiana okładzin i sprężyn nie pomogła, w dalszym ciągu mam na końcu regulacji pomimo wymiany linki na nowa :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Czw 8:53, 05 Mar 2015    Temat postu:

No z tymi linkami jest tak, że tzw. akcesoryjne (czytaj: chińskie) nie trzymają wymiarów.
I stad może być tez problem - linki zawsze oryginalne. To się naprawdę opłaca też od strony trwałości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Czw 8:56, 05 Mar 2015    Temat postu:

bilbo, miałem na myśli sytuację, gdy z powodu zbyt słabego łapania sprzęgła będzie trzeba podciągnąć linkę. Takie sytuacje pewnie zdarzają się sporadycznie, ale nie można ich wykluczyć.

Damiano - szukałeś dalej, co może być tego przyczyną? Czy jest to może normalna sytuacja?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4258
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 10:26, 05 Mar 2015    Temat postu:

OK, rozumiem, ale wydaje mi się, że to raczej małe prawdopodobieństwo... No chyba, że "spalisz" sprzęgło, ale w takim wypadku sama linka nic Ci nie da...

Ja na długie wyprawy zabieram zapasową linkę, ale raczej na wypadek pęknięcia/zerwania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Czw 12:29, 05 Mar 2015    Temat postu:

Szynszyl - a skończyła ci się regulacja gdzie? Przy klamce czy przy pokrywie sprzęgła? Czy obie? Bo może używasz regulatora tylko przy klamce. Zasadnicza regulacja jest na dole.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Czw 13:09, 05 Mar 2015    Temat postu:

Koniec regulacji zarówno przy klamce, jak i przy pokrywie sprzęgła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Czw 13:25, 05 Mar 2015    Temat postu:

Linka oryginalna czy jakaś akcesoryjna? Jaki przebieg masz moto?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Czw 13:36, 05 Mar 2015    Temat postu:

Przebieg ok. 40 tys. raczej prawdziwy, moto kupione od forumowicza, pochodzenia linki nie znam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damiano
A



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków/Nowa Huta

PostWysłany: Czw 17:45, 05 Mar 2015    Temat postu:

linka raczej akcesoryjna :/ muszę podjechać do aso suzuki i tam zakupić oryginalna bo to może być wina linki ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Czw 18:20, 05 Mar 2015    Temat postu:

Panowie - org. linka wytrzymuje bez problemów 70 tys km przebiegu. Wiem z autopsji oraz innych Dl-i ..i uwierzcie mi - tak jest. Więc obawiam się że ten motocykl z 2004 ....ile ma ? 40 tyś km? Wg mnie w życiu. DL-e średnio latają rocznie w Europie 10 tyś km. Podjedź naprawdę tym motocyklem do serwisu.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Sob 21:43, 28 Mar 2015    Temat postu:

Linka wymieniona samodzielnie, poprawy brak ;/ tzn. na chwilę obecną wszystko działa dobrze, jednak ustawienie na granicy regulacji linki. Przy najbliższej okazji mechanik sprawdzi sprzęgło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Sob 22:22, 28 Mar 2015    Temat postu:

hmmm ja jestem zafascynowany patentem, który zmienia sprzęgło na linkę na takie sterowane hydraulicznie. o tak :



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Sob 22:50, 28 Mar 2015    Temat postu:

mar111cin, używasz takiego patentu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Nie 9:10, 29 Mar 2015    Temat postu:

coś mi się widzi , że ten patent raczej tani nie jest ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Nie 10:23, 29 Mar 2015    Temat postu:

Novy - Zdziwiłbyś się Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Nie 12:01, 29 Mar 2015    Temat postu:

mar111cin zdradź więcej szczegółów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 19:16, 30 Mar 2015    Temat postu:

Szynszyl myślę że możesz mieć tą sama usterkę co ja,zauważyłem ją podczas ostatniego smarowania linki sprzęgła.
Regulacja na klamce jak i przy silniku się kończyła już wcześniej. Przy intensywnej pracy sprzęgłem np w terenie klamka robiła się twarda, cieżko wciskało się sprzęgło. W innych motocyklach jakoś lżej to pracowało...
Do rzeczy, co się stało i jak krok po kroku się z tym uporać:
Odkręciłem dekielek na zębatce zdawczej. Jest on przykręcony na trzy śruby (nasadka 8 z przedłużeniem).



Podczas ostatniej awarii linki sprzęgła pod Ukraińską granicą stwierdziłem że bez nasadki i przedłużki nie da sie tej osłonki odkręcić ! Po powrocie, naciąłem rowki na łbach żeby można było je odkręcić awaryjnie za pomocą śrubokręta ( można założyć śruby na klucz wewnętrzny). Zamówiłem dwie linki sprzęgła. Wzdłuż linki sprzęgła puściłem zapasową linkę którą nasmarowałem i zakleiłem na końcach izolacją zeby syf się nie dostawał. W razie kolejnej awarii, wyciągam śrubokręt ze schowka, zakładam końcówki nowej linki na swoje miesce i w ciagu 5min zapominam o sprawie.

Znów odbiegłem od tematu więc powracam do sprawy. Pod dekielkiem schowany jest "mechanizm sprzęgła" przykręcony do korpusu silnika na dwie śruby.







Po ich odkręceniu mechanizm mamy już w ręku. Składa się od z takich elementów jak:
- tulejka - ta z kołnierzem z otworami gdzie znajdują sie śruby mocujące. Ma ona w środku chyba 3 lub 4 bruzdy o dużym skoku gwintu, cos jak gwint w lufie.
- koszyk - z otworami na kulki (w środku)
- kulki - nie pamiętam dokładnie 10 albo 12, można policzyć otwory na koszyku i wyjdzie ile.
- wałek z blaszką - wałek po zewnątrz również posiada te bruzdy. Blaszkę przy wałku trzymają dwa "skrzydełka" które wychodzą z wałka i są wywinięte, sprasowane na blaszce. Wałek posiada otwór w który wchodzi popychacz z silnika oraz z przodu śrubka regulacyjna.
- gumka - nałożona na tulejkę ogranicza syf który dostaje się do środka mechanizmu.

Między dwoma zdjęciami wydać różnicę w wysunięciu tulejki.
Zasada działania:
Tulejka przykręcona jest przykręcona do silnika. Wałek z tulejką współpracuje przy pomocy kulek. Po naciśnieciu klamki sprzęgła linka ciagnie blaszkę do góry, co powoduje obrót wałka w tulejce. A że jst tam wspomniany gwint z dużym skokiem, powoduje również wysunięcie sie wałka wraz z blaszką z tulejki i popchnięcie popychacza do silnika.



Moja usterka polegała na tym że otwór w blaszce który po bokach na płaskie ścianki a pod skrzydełkami jest półokrągły wyrobił sie tworząc luz. Kiedy naciskałem sprzęgło najpierw do góry szła sama blaszka dopiero kiedy oparła się o wyrobiona ściankę blaszki ciagbęła za sobą wałek a ten wychodząc rozłączał sprzęgło (zasadę działania już w sumie opisałem).




Sprasowane skrzydełka w dziesięcioletnim motocyklu z przebiegiem 90tyś km przestały trzymać tak dobrze blaszkę i każdorazowa praca sprzęgłem powiększała wybijanie sie otworu w blaszce.
Luz który powstał wynosiła jakieś 15mm- 20mm - mówię o różnicy w położeniu tej blaszki\ramienia gdzie przymocowana jest linka.
Przypatrzyłem się temu mechanizmowi, zobaczyłem w jakim właściwym położeniu powinna znajdować się blaszka względem wałka, zaznaczyłem to położenie i znajomy mi to pięknie ( za Piwo sztuk dwa ) pospawał.

To przez te 20mm luzu skończyła mi się regulacja. Ponadto zaczęło strzępić mi linkę sprzęgła w miejscu gdzie linka wchodzi w śrubę regulacyjną przy silniku. Stało sie tak ponieważ ramię poszło do góry i linka zamiast pracować góra - dół, zaczęła wykonywać już ruch skośny. Linka tarła o śrubę regulacyjną stąd opór na klamce podczas intensywnej pracy.





Nie wiem czy masz to samo, ale warto zobaczyć. Jeśli będziesz rozbierał ten mechanizm uważaj:
- żebyś nie wysypał kulek
- zapamietaj, najlepiej zaznacz lub zrób zdjęcie w jakiej pozycji końcowej znajduje się wałek w stosunku do tulejki juz po "wykręceniu go". Inaczej będziesz kilka razy to wkładał i wyciagał żeby trafic na odpowiednią pozycje po "wkręceniu"
- przy składaniu koszyk mozna posmarować smarem, to pozwoli ustawić kulki w koszyku i złozyc całość bez nerwów no i oczywiście zapewni smarowanie mechanizmu.
- przy ponownym zakładaniu PO NAPRAWIE trzeba od nowa ustawić śrubę regulacyją, tą małą w wałku:
*odgiąć blaszke zabezpieczającą nakrętke
*rozkontrować nakrętke
*wykręcić kilka obrotów śrubę w środku przy pomocy śrubokręta
*założyć mechanizm i przykręcić go dwiema śrubkami do korpusu, załoćyć linkę sprzęgła i poluzować regulację przy klamce oraz przy śrubie regulacyjnej na silniku.
*wkręcać śrubkę w wałek aż oprze się o popychacz
*wykręcić o 1\4 obrotu, zakontrować nakrętką i zabezpieczyć blaszką.

Po naprawie, regulacji i przesmarowaniu linki sprzęgło działa bardzo płynnie, mogę wciskać dwoma palcami a dwoma ciągle trzymać kierownice, mam sporo regulacji na śrubie regulacyjnej i przy klamce. Tarcze sprzęgła jeszcze mają sie dobrze.

Mam nadzieje że jeśli nie tobie to komus się przyda.


PS. Jest błąd na zdjęciu nr 5, czerwone pole - luz - powinno być po drugiej stronie, ale nie chce mi się tego już poprawiać. Jeśli mógłbyś w temacie dodać jeszcze "usterka mechanizmu sprzęgła" było by łatwiej innym znaleźć temat w razie poszukiwania takiego problemu.


mar111cin - wydaje mi się że to zbędny bajer, im więcej elementów tym więcej rzeczy które mogą się zepsuć. Linka to bardzo proste rozwiązanie, mając drugą w zapasie można zapomnieć o problemach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pon 19:27, 30 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szynszyl
A2



Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bachorzew

PostWysłany: Pon 19:39, 30 Mar 2015    Temat postu:

Suszny, słusznie Smile prawisz. Tak na szybko wydaje się to dość zagmatwane, jednak wydrukuję Twój opis i sprawdzę w garażu podczas oględzin. Za usterką podobną do Twojej przemawia fakt, że linka była postrzępiona dokładnie w miejscu które opisałeś. Jako że pogoda na razie do doopy, będzie co robić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 19:54, 30 Mar 2015    Temat postu:

Jak rozbierzesz to sobie to zobaczysz jak to wygląda, wszystko proste.

Otwór w blaszce wygląda tak - Czarna linia w środku
Skrzydełka - niebieskie elementy
Miejsca które się wybiły i stworzył się luz - czerwony

Niebieskie skrzydełka zamiast siedzieć na swoim miejscu, latały od ścianki w pierwotnym położeniu do ścianki która sie wybiła.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin