Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wzrost spalania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goldi1978
A



Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania

PostWysłany: Nie 20:34, 21 Lip 2013    Temat postu: wzrost spalania

Witam

Podczas ostatnich tankowań zauważyłem wzrost spalania o ok. litr
dodam, że mam PC III ale map międzyczasie nie zmieniałem.

Czy powodem może być sonda lambda ? Jak to sprawdzić ?

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
Goldi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:54, 21 Lip 2013    Temat postu:

Może zapchany filtr powietrza albo,.... cięższa ręka?
Sonda raczej nie. Moja, teoretycznie, nie daje znaku życia, jakąś rezystancję podaje na kompie, ale tak to ponoć wg Suzuki jest trupem, nie spowodowała zwiększenia spalania. Może to raczej wzrost cen paliwa(znaczny ostatnio) albo może rozjechane przepustnice?
Ile Ci pali?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Nie 22:57, 21 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goldi1978
A



Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania

PostWysłany: Pon 7:41, 22 Lip 2013    Temat postu:

filtr k&n założony 2tys km temu raczej się nie zapchał, synchro zrobione tydzień temu nic się nie zmieniło na lepsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leciutki1
Motocyklista



Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legnica i okolice

PostWysłany: Pon 22:17, 22 Lip 2013    Temat postu:

DL 1000 żłopie paliwo, i dopala albo i nie w tłumiku;
ile Ci pali?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goldi1978
A



Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania

PostWysłany: Wto 3:13, 23 Lip 2013    Temat postu:

cały czas palił w granicach 6 litrów i skoczyło na 7 z groszami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 7:12, 23 Lip 2013    Temat postu:

To ja bym się cieszył z takim spalaniem mając litra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rank1
A1



Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:01, 23 Lip 2013    Temat postu:

a ja bym się nie cieszył... Tutaj ewidentnie moto wymaga regulacji. Mam SV 1000, moto ma ten sam silnik co DL 1000 tylko że mocniejszy i przy jeździe dość dynamicznej prędkości około 130 pali mi max 5l, także nie gadajcie że 7l to norma bo to bardzo dużo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapi
A1



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:37, 23 Lip 2013    Temat postu:

Rank ,
Wydaje mi się , że SV jest dużo lżejsze od DL. (dla 650 była to różnica chyba około 30+ kg) .Do różnic dochodzą: waga kierowcy, opory powietrze (kufry , szyba przednia itd.) i styl jazdy.
Dla przykładu w testach na ścigaczu przy jeździe dynamicznej DL 650 spalił im 4,60 l/100 km , a mi przy takiej jeździe potrafi spalić 6,50 l/100 km.
Nie ma sensu porównywać spalania w ten sposób.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lapi dnia Wto 9:38, 23 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rank1
A1



Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 13:47, 23 Lip 2013    Temat postu:

może i masz racje ale mi np też palił 7l ale miałem poprostu źle wyregulowane albo można powiedzieć totalnie rozregulowane wszystko... za bogata mieszanka była i palił ile palił i to przy mało dynamicznej jeździe. Po regulacjach przy tej samej jeździe pali 4,6... no to jest różnica duża. SV 1000 waży jakieś 220 z płynami. Nie wiem ile DL 1000. ale i tak "7 z groszami" to naprawdę dużo... no chyba że pałujesz maszyne to wciągnie tyle Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapi
A1



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:20, 23 Lip 2013    Temat postu:

Mi SV650S paliła zazwyczaj koło 7-7.5 Smile Ale fakt , że jestem krótkowidzem i mam problem z dojrzeniem okrągłych znaków w czerwonej obwódce z czarnymi cyferkami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leciutki1
Motocyklista



Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legnica i okolice

PostWysłany: Czw 20:33, 25 Lip 2013    Temat postu:

Mi mój DL w pewny momencie zaczął palić 7,5 l/100, sprawę
wyjaśniłem, 5l DL i 2,5l skuter młodego. Sprawdź może o
takie spalanie chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:10, 25 Lip 2013    Temat postu:

Zrób auto diagnostykę tą złączką serwisową.
A przy wtrysku sonda lambda jest bardzo ważna bo to ona ustala dawkę paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rank1
A1



Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 13:18, 27 Lip 2013    Temat postu:

sonde można tez zmostkować i zastosować opornik dzięki czemu można ją wywalić i komputer nie pokaże błędu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin