Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zębatka 41 tył.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:29, 17 Lut 2017    Temat postu: Zębatka 41 tył.

Szybkie pytanko.
Jaki producent oferuje zębatkę tylną "41"
Bo SunStar nie oferuje są JT ale słyszałem, że są mniej trwałe co jeszcze możecie zaproponować aby na długo starczyła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafput
Motocyklista



Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / łódzkie

PostWysłany: Pią 11:22, 17 Lut 2017    Temat postu: Re: Zębatka 41 tył.

geniusz napisał:
są JT ale słyszałem, że są mniej trwałe co jeszcze możecie zaproponować aby na długo starczyła.


Wydaje się dość naturalne - mniej zębów, zębatka wykonuje więcej obrotów, szybciej się zużywa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 11:27, 17 Lut 2017    Temat postu:

poszukaj Supersprox Stealth 41
mieszannka stali i duraluminium. Moze nie najtansza ale sokojnie zwroci to przebiegiem w stosunku do tanszych
uzywalem i polecam.

edit.
rapfut wedlug tej teori to przednia pownno sie 2 x czesciej zmieniac jak tylna Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 11:29, 17 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 11:38, 17 Lut 2017    Temat postu:

jotes napisał:
rapfut wedlug tej teori to przednia pownno sie 2 x czesciej zmieniac jak tylna Wink

Kiedy to właśnie jest empirycznie potwierdzona prawda Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 11:50, 17 Lut 2017    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:
jotes napisał:
rapfut wedlug tej teori to przednia pownno sie 2 x czesciej zmieniac jak tylna Wink

Kiedy to właśnie jest empirycznie potwierdzona prawda Wink .


hm, nie wiem jakie czesci stosujesz i gdzie kupujesz , ja w zadnym motocyklu nie bylem zmuszony wymieniac wczesniej przedniej zebatki.
Z reguly najslabszym ogniwem jest sam lancuch.
a nawet gdyby tak bylo to mysle ze warto zmienic caly zestaw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokras
Motocyklista



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 12:37, 17 Lut 2017    Temat postu:

właściciele Hayabusy tak robią... nie wszyscy ale jest to praktykowane... 2 przednie na jedna tylna...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 12:46, 17 Lut 2017    Temat postu:

Najsłabszym ogniwem zawsze jest zębatka zdawcza. Ona najszybciej siada i to ona staje się elementem który drastycznie skraca żywot łańcucha. Zębatka tylna dostaje najsłabiej. Jeżeli w odpowiednim momencie wymienisz zębatkę zdawczą, zanim zacznie "wyciągać" łańcuch, to wydłużysz żywot całości.

Żeby nie być gołosłownym podam na własnym przykładzie...
Niewiele po kupnie robiłem napęd. Łańcuch DID, zębatki JT lub SunStar (które, gdzie, nie pamiętam). Przy mojej jeździe starczyło na 18-19Kkm.
Za kolejnym razem po ok 13Kkm wymieniłem samą zębatkę zdawczą. Napęd starczył prawie 10 Kkm więcej... Od tej pory zawsze kupuję zestaw łańcuch, zębatka tylna i dwie zdawcze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 12:51, 17 Lut 2017    Temat postu:

z tego typu moto to jezdzilem tylko 600ka gixxer-em i tam jakiegos extremalnego zuzycia przedniej zebatki nie bylo.
ale czlowiek uczy sie cale zycie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 13:17, 17 Lut 2017    Temat postu:

Ja z doświadczenia rowerowo-motocyklowego wiem, że zazwyczaj łańcuch wyciąga się od startej zębatki. I nie ważne, czy gixer, czy hajka, czy Strom, czy 800GS. W pewnym momencie jak spiłują się zęby, to łańcuch nie przenosi równomiernie sił na wszystkich zębach zębatki i zaczyna się szybciej wyciągać. Pod koniec żywota widać już tylko, że i łańcuch i zdawcza jest do wymiany. Ale jak popatrzysz odpowiednio wcześniej, to widać, że łańcuch jest jak nowy, a zdawcza powoli przypomina gwiazdkę ninja Wink .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:18, 17 Lut 2017    Temat postu:

Widzę, że nie ma co wydziwiać jak za zębatkę mam dać 250 to jest połowa wartości całego napędu to lepiej zostać przy JT i tak zrobię na nim 20 Tk i najwyżej w połowie przebiegu kupię przednią i wymienię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 17:51, 19 Lut 2017    Temat postu:

42 też daje radę w 1000. Deczko lepiej się zbiera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:48, 19 Lut 2017    Temat postu:

Wiem bo mam ale chcę wrócić do oryginalnego przełożenia bo jestem cieka o ile zmieni się przekłamanie na liczniku teraz mam przekłamanie od 15 do 25 km/h i chcę to zminimalizować.
Z drugiej strony po co poprawiać producenta teraz jak go odblokowałem przez moduł "TRE" to ze zbieraniem i tak nie mam problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 21:21, 19 Lut 2017    Temat postu:

HealTech SpeedoHealer I problem przekłamań licznika z głowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
specificman
A2



Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:08, 19 Lut 2017    Temat postu:

@geniusz Napisz proszę jak sprawuje się TRE? Masz wersję z wyłącznikiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 23:28, 19 Lut 2017    Temat postu:

specificman napisał:
@geniusz Napisz proszę jak sprawuje się TRE? Masz wersję z wyłącznikiem?


TRE ma sens tylko w 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:34, 20 Lut 2017    Temat postu:

Raz jechałem po zamontowaniu bo kupiłem w grudniu.
Czuć, że sprzęt jest mocniejszy w dole.
Główny test zrobię w marcu jak pojadę na hamownię i wtedy sprawdzę ile jest warte Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
specificman
A2



Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:07, 20 Lut 2017    Temat postu:

express napisał:
TRE ma sens tylko w 1000.

Skoro tak mówisz. Z drugiej strony koszt jest tak niewielki, że może warto spróbować?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:52, 20 Lut 2017    Temat postu:

Jak to mówią "Kto bogatemu zabroni"
Może się okaże, że mocniejszy dół poprawi Twoje samopoczucie i będziesz się lepiej jeździło w górach na ostrzejszych podjazdach bo z dołu będzie lepiej ciągnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin