Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ZEgary

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 21:39, 21 Gru 2008    Temat postu: ZEgary

Witam,
nie wiem czy miałem już okazję się przedstawić ale generalnie jestem mam nadzieje przyszłym właścicielem Vstroma:) więc jeszcze raz Witam.
Od razu mam pierwsze pytanie bo namierzyłem fajny egzemplarz z 2004r. w swoich okolicach tylko zastanawiają mnie w nim zegary jakie powinien mieć tzn. ten stary typ czy już nowe? Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 23:42, 21 Gru 2008    Temat postu:

Rocznik 04 (mówimy oczywiście o DL 1000) ma już nowe zegary. W momęcie premiery DL 650 (2004r.) w 1000-cu zrobiono lifting. Czasza, szyba i zegary z 650.
Witam, pozdawiam!
Kaz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pon 10:57, 22 Gru 2008    Temat postu:

trochę opisu można znaleźć na wikipedi, ale ostatnio albo nic się nie zmienia albo artykuły nie są aktualizowane

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

dla zainteresowanych zmiany w modelu 2009 (650):
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 21:52, 22 Gru 2008    Temat postu:

NIe prawda, wystrczy nawet spojrzeć na fiszki suzuki-pieces.com zeby stwierdzić ze w 2004 wychodzily tez DL jeszcze ze starymi zegarami, oczywiście potem juz nowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:36, 23 Gru 2008    Temat postu:

W suzuki zmiana rocznika zaczyna się od września roku poprzedniego.
Jesli coś było dostęopne w starym stylu znaczy był to rocznik wcześniejszy.
Jesli sptrzet jest z zachodu to liczy się tam data rejestracji i moze to wprowadzać w błąd. Ale może się mylę bo juz poznoooo jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 9:46, 23 Gru 2008    Temat postu:

jesli chodzi o dkoładne rozeznanie w rocznikach i ewentyalnych różnicach np w zegarach polecam te stronę z fiszkami:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 14:55, 23 Gru 2008    Temat postu:

Witam,
oglądałem to cudo dokładnie dzisiaj, motorek ok ale te zegary, patrzyłem na fisze i nic z tego nie rozumiem:) powiem tylko że oglądany egzemplarz jest podobno z 20.02.2004 r. i jest z włoch i ma stare zegary. Co na to Koledzy Klubowicze? przejmować się tym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 15:40, 23 Gru 2008    Temat postu:

ja tez mam 2004 rok i stare zegary, motor byl zarejestrowany w sierpniu 2004 w niemczech. Na karcie pojazdy w polsce wpisali mi rok produkcji 2004.

Nie wiem i malo mnie to interesuje - liczy sie stan a nie rocznik pozatym modele z regulowana szyba to porazka bo szyba jest za niska. do modelu bez regulacji kupuj sie szyba wysoka givi za 249zł i sprawa zalatwiona. druga sprawa chromowane obwodki zegarow wygladaja tandetnia w modelu 1 sa plastikowe szare. nie ma zadnych zmian konstrykcyjnych silnikowych.

wiec nie przejmuj sie rocznikiem ale stanem technicznym i ewentualnym wyposażeniem dodatkowym i np historia motoru, czy jest ksiazka serwisowa, jakies faktury itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 16:13, 23 Gru 2008    Temat postu:

Wg. Suzuki stare zegary mają modele K2, K3. Modele od K4 w górę mają już nowe, podkreślam jeszcze raz, wg. Suzuki nie występuje model K4 ze starymi zegarami, ale jak Brzo słusznie zauważył może się trafić egzemplaż z 2004r. np. kwietnia który będzie miał stare budziki. Poza tym data pierwszej rejestracji a data produkcji, jak np. w moim przypadku, to dwie zupełnie różne sprawy.
Nie mniej jednak bardziej liczy się stan sprzęta i przebieg a nie rocznik, po warunkiem że nie był "dzwoniony" i klejony potem z pięciu innych, bo taki przypadek też widziałem u "znanego importera z okolic Lublina", jak to kiedyś ktoś powiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koko
A



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 16:24, 23 Gru 2008    Temat postu:

u "znanego importera z okolic Lublina", jak to kiedyś ktoś powiedział.[/quote] heheh Razz też z to widziałem
pozdro!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez koko dnia Wto 16:24, 23 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 17:32, 23 Gru 2008    Temat postu:

podajcie nazwe tego kogos z lublina zeby zapisac sobie w czarnej liscie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 18:59, 23 Gru 2008    Temat postu:

Dzięki za tak szybkie odpowiedzi. Motorek jest ogólnie, technicznie całkiem fajny, opony jeszcze oryginalne z 2003 roku Bridgestone, pali ładnie nie słychać sprzęgła. No i mi się baaaardzo podoba (srebrny)Smile. Nie ukrywam przy tym że jest po wywrotce, a decyzję o kupnie podejmie po wizycie u blacharza, który ściągnie czasze i powie czy coś było robione pod nią. Czy cena 12tyś jest w miarę ok?
Pozdrawiam i życzę Wesołych ŚwiątSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 19:22, 23 Gru 2008    Temat postu:

Całkiem chrześcijańska...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 22:33, 23 Gru 2008    Temat postu:

co tu u blachcrza sprawdzać? lepiej zdjąc lagi czy tez dobrze z półki wychodzą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 10:45, 26 Gru 2008    Temat postu:

ale co to znaczy z tymi lagami, jak się to robi? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 11:27, 26 Gru 2008    Temat postu:

jesli motocykl był udezony to mogl miec zgiete lagi, które ewentualnie zostaly wymienione. odkecenie kola przód, potem poluzowanie srub na górnej i dolnej polce powinni umozliwic wyjecie lag bez zadnego wysiłku, lagi powinny same wysunąc sie delikatnie z półek. Jesli trzeba uzyc dużej siely zeby wyjąć którąś z lag to może to znaczy ze motor byl udeżrony i półka (z regóły dolna) zostala delikatnie wygięta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 8:54, 27 Gru 2008    Temat postu:

dzięki za poradęSmile sprzedawca zgadza się na każde rozkręcanie
jeszcze zapytam czy na motorze albo w dokumentach (z włoch) jest gdzieś wybite czy to model k3 czy k4?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Sob 10:31, 27 Gru 2008    Temat postu:

driv napisał:
dzięki za poradęSmile sprzedawca zgadza się na każde rozkręcanie
jeszcze zapytam czy na motorze albo w dokumentach (z włoch) jest gdzieś wybite czy to model k3 czy k4?


teoretycznie powinno być to zapisane w numerze VIN motocykla. poproś kolesia żeby ci go przesłał, a później w ASO Suzuki niech ci go rozkodują. niestety dekodery VIN, które są na sieci pasują jedynie do modeli amerykańskich...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 23:48, 27 Gru 2008    Temat postu:

dzięki tak zrobię Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 18:25, 28 Gru 2008    Temat postu:

normalnie Wink luzujesz sruby półek i wyciagasz lagi, jak nie wiesz jak to zrobic może lepiej pojedź do jakiegos zaprzyjaźnionego serwisu. Przy okazji mozna wymienic olej w zawieszeniu, bo olej to koszt 30-40zł a robota przy okazji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin