VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> ZEgary
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
ZEgary
PostWysłany: Nie 22:39, 21 Gru 2008
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





Witam,
nie wiem czy miałem już okazję się przedstawić ale generalnie jestem mam nadzieje przyszłym właścicielem Vstroma:) więc jeszcze raz Witam.
Od razu mam pierwsze pytanie bo namierzyłem fajny egzemplarz z 2004r. w swoich okolicach tylko zastanawiają mnie w nim zegary jakie powinien mieć tzn. ten stary typ czy już nowe? Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:42, 22 Gru 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Rocznik 04 (mówimy oczywiście o DL 1000) ma już nowe zegary. W momęcie premiery DL 650 (2004r.) w 1000-cu zrobiono lifting. Czasza, szyba i zegary z 650.
Witam, pozdawiam!
Kaz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:57, 22 Gru 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





trochę opisu można znaleźć na wikipedi, ale ostatnio albo nic się nie zmienia albo artykuły nie są aktualizowane

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DL650_V-Strom

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DL1000_V-Strom

dla zainteresowanych zmiany w modelu 2009 (650):
http://naraku.net/2008/06/24/2009-suzuki-v-strom-differences/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:52, 22 Gru 2008
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





NIe prawda, wystrczy nawet spojrzeć na fiszki suzuki-pieces.com zeby stwierdzić ze w 2004 wychodzily tez DL jeszcze ze starymi zegarami, oczywiście potem juz nowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:36, 23 Gru 2008
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





W suzuki zmiana rocznika zaczyna się od września roku poprzedniego.
Jesli coś było dostęopne w starym stylu znaczy był to rocznik wcześniejszy.
Jesli sptrzet jest z zachodu to liczy się tam data rejestracji i moze to wprowadzać w błąd. Ale może się mylę bo juz poznoooo jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:46, 23 Gru 2008
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





jesli chodzi o dkoładne rozeznanie w rocznikach i ewentyalnych różnicach np w zegarach polecam te stronę z fiszkami:
http://www.pieces-suzuki.com/suzuki-identification-bike-group.php?appelation=DL+1000+V-STROM&langue=3&image.x=18&image.y=11&image=submit


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:55, 23 Gru 2008
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





Witam,
oglądałem to cudo dokładnie dzisiaj, motorek ok ale te zegary, patrzyłem na fisze i nic z tego nie rozumiem:) powiem tylko że oglądany egzemplarz jest podobno z 20.02.2004 r. i jest z włoch i ma stare zegary. Co na to Koledzy Klubowicze? przejmować się tym?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:40, 23 Gru 2008
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja tez mam 2004 rok i stare zegary, motor byl zarejestrowany w sierpniu 2004 w niemczech. Na karcie pojazdy w polsce wpisali mi rok produkcji 2004.

Nie wiem i malo mnie to interesuje - liczy sie stan a nie rocznik pozatym modele z regulowana szyba to porazka bo szyba jest za niska. do modelu bez regulacji kupuj sie szyba wysoka givi za 249zł i sprawa zalatwiona. druga sprawa chromowane obwodki zegarow wygladaja tandetnia w modelu 1 sa plastikowe szare. nie ma zadnych zmian konstrykcyjnych silnikowych.

wiec nie przejmuj sie rocznikiem ale stanem technicznym i ewentualnym wyposażeniem dodatkowym i np historia motoru, czy jest ksiazka serwisowa, jakies faktury itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:13, 23 Gru 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Wg. Suzuki stare zegary mają modele K2, K3. Modele od K4 w górę mają już nowe, podkreślam jeszcze raz, wg. Suzuki nie występuje model K4 ze starymi zegarami, ale jak Brzo słusznie zauważył może się trafić egzemplaż z 2004r. np. kwietnia który będzie miał stare budziki. Poza tym data pierwszej rejestracji a data produkcji, jak np. w moim przypadku, to dwie zupełnie różne sprawy.
Nie mniej jednak bardziej liczy się stan sprzęta i przebieg a nie rocznik, po warunkiem że nie był "dzwoniony" i klejony potem z pięciu innych, bo taki przypadek też widziałem u "znanego importera z okolic Lublina", jak to kiedyś ktoś powiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:24, 23 Gru 2008
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





u "znanego importera z okolic Lublina", jak to kiedyś ktoś powiedział.[/quote] heheh Razz też z to widziałem
pozdro!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez koko dnia Wto 17:24, 23 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:32, 23 Gru 2008
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





podajcie nazwe tego kogos z lublina zeby zapisac sobie w czarnej liscie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:59, 23 Gru 2008
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





Dzięki za tak szybkie odpowiedzi. Motorek jest ogólnie, technicznie całkiem fajny, opony jeszcze oryginalne z 2003 roku Bridgestone, pali ładnie nie słychać sprzęgła. No i mi się baaaardzo podoba (srebrny)Smile. Nie ukrywam przy tym że jest po wywrotce, a decyzję o kupnie podejmie po wizycie u blacharza, który ściągnie czasze i powie czy coś było robione pod nią. Czy cena 12tyś jest w miarę ok?
Pozdrawiam i życzę Wesołych ŚwiątSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:22, 23 Gru 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Całkiem chrześcijańska...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:33, 23 Gru 2008
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





co tu u blachcrza sprawdzać? lepiej zdjąc lagi czy tez dobrze z półki wychodzą


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:45, 26 Gru 2008
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





ale co to znaczy z tymi lagami, jak się to robi? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:27, 26 Gru 2008
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





jesli motocykl był udezony to mogl miec zgiete lagi, które ewentualnie zostaly wymienione. odkecenie kola przód, potem poluzowanie srub na górnej i dolnej polce powinni umozliwic wyjecie lag bez zadnego wysiłku, lagi powinny same wysunąc sie delikatnie z półek. Jesli trzeba uzyc dużej siely zeby wyjąć którąś z lag to może to znaczy ze motor byl udeżrony i półka (z regóły dolna) zostala delikatnie wygięta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:54, 27 Gru 2008
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





dzięki za poradęSmile sprzedawca zgadza się na każde rozkręcanie
jeszcze zapytam czy na motorze albo w dokumentach (z włoch) jest gdzieś wybite czy to model k3 czy k4?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:31, 27 Gru 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





driv napisał:
dzięki za poradęSmile sprzedawca zgadza się na każde rozkręcanie
jeszcze zapytam czy na motorze albo w dokumentach (z włoch) jest gdzieś wybite czy to model k3 czy k4?


teoretycznie powinno być to zapisane w numerze VIN motocykla. poproś kolesia żeby ci go przesłał, a później w ASO Suzuki niech ci go rozkodują. niestety dekodery VIN, które są na sieci pasują jedynie do modeli amerykańskich...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:48, 28 Gru 2008
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





dzięki tak zrobię Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:25, 28 Gru 2008
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





normalnie Wink luzujesz sruby półek i wyciagasz lagi, jak nie wiesz jak to zrobic może lepiej pojedź do jakiegos zaprzyjaźnionego serwisu. Przy okazji mozna wymienic olej w zawieszeniu, bo olej to koszt 30-40zł a robota przy okazji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZEgary
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin