 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miccal
Motocyklista
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: tk kielce
|
Wysłany: Śro 13:14, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jakub,, jeśli zadasz sobie nie co trudu ,, to tak ja bardzo poproszę o finalny wygląd patentu, wiem dl ma jeździć a nei wyglądać
ale czy to oznacza ze wydatek na osłonę chłodnicy/oleju wydaje sie zbędny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 13:22, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
paradoksalnie tak, no bo jaki off mozna uprawiac na dl-u? bez przesady, przejażdzki po polnej drodze i lasku na tym koniec, czy bedziesz przejezdzal przeszkody i wieszłą motor na silniku albo skakał? chłodnica ma mocna siatke metalową i nic jej nie bedzie jest osłonieta, to chłodnica pochodzi z suzuki DR BIG i jest identyczna. takie chłodnice sa po 150zł uzywane wiec nawet jak by miało sie jej cos stac to mozna kupic uzywke, osłona metalowa silnika bardzo łądnie wyglada to fakt. to takie moje zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Sob 22:50, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jakub to pokaż jeszcze jakieś fotki jak się prezentuje na żywo - bo cena jest niewątpliwie miażdżąca konkurencję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerry-120
A1
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pią 17:48, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam, pozwoliłem sobie troszkę odświeżyć temat ponieważ znalazłem taki chlapacz, cena mnie przeraziła
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dla mnie to cena stanowczo wygórowana !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:14, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jerry-120 napisał: | Witam, pozwoliłem sobie troszkę odświeżyć temat ponieważ znalazłem taki chlapacz, cena mnie przeraziła
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dla mnie to cena stanowczo wygórowana !! |
Jeżeli porządnie wykonana to cena jak najbardziej OK.
Weź pod uwagę ile takich osłon firma sprzeda, policz koszty projektu oraz cenę wtryskiwarki przemysłowej.
Niestety ale w garażu tak ładnego odlewu nie zrobisz, to nie deflektor gdzie można samemu rzeźbić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerry-120
A1
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Sob 12:26, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nieprosty - jeżeli dla ciebie cena 120 zł za kawałek plastiku to jest ok, to Ty musisz nieźle zarabiać !.
Ja pracuje jako technolog - kosztorysant i wiem jakie są koszty produkcji, oprzyrządowania itp itd,(choć produkujemy w metalu).
W sąsiedniej firmie wykonują elementy z tworzyw sztucznych, a mój kolega jest tam mistrzem produkcji, i wiem jaki jest rzeczywisty koszt produkcji 1mb rynny, nawet w sklepach po wszystkich marżach średnia to ok. 10 zł/mb.
Więc dalej będę się upierał że 120zł to za dużo !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 12:30, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
owszem, dużo
[link widoczny dla zalogowanych]
też nie tani, wykonany topornie, ale powinien działać
cena zależy od ilości produkcji, a przy takich pierdołach jest ona śladowa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buli dnia Sob 12:31, 26 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 14:03, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja kupowałem Fendę Extendę przez Ebay, ale wtedy cena była niższa. Choć nadal koło stówki z przesyłką. To, co wkleił buli wygląda na dosyć krótkie. Mimo wszystko chyba warto za te 120 zł nie mieć zafajdanego całego przodu silnika - szczególnie kiedy jeździ się po gorszych drogach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miccal
Motocyklista
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: tk kielce
|
Wysłany: Sob 17:06, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Skarżysko - Kamienna ul. Fabryczna 31 26-110
tel. 607 373 688
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
to nie jest reklama, kiedyś z nimi gadałem i byli gotowi sprzedać solone TAKA SAMA jak na aledrogo za 50, pogadaj z nimi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 1:56, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jerry-120 napisał: | nieprosty - jeżeli dla ciebie cena 120 zł za kawałek plastiku to jest ok, to Ty musisz nieźle zarabiać !.
Ja pracuje jako technolog - kosztorysant i wiem jakie są koszty produkcji, oprzyrządowania itp itd,(choć produkujemy w metalu).
W sąsiedniej firmie wykonują elementy z tworzyw sztucznych, a mój kolega jest tam mistrzem produkcji, i wiem jaki jest rzeczywisty koszt produkcji 1mb rynny, nawet w sklepach po wszystkich marżach średnia to ok. 10 zł/mb.
Więc dalej będę się upierał że 120zł to za dużo ! |
Ok, wszytko pięknie tylko zastanów się ile tych rynien sprzedają a ile tych przedłużek błotnika.
Po prostu na zdjęciach wydało mi się to porządnie wykonane.
Pamiętaj, że jeździmy na v-strom a nie na BMW GS1200. W tym drugim przypadku gdyby to wykonał Touratech albo Wunderlich to pewnie widziałbyś to na co 2 modelu
A tak upraszczając idź do firmy, która wykonuje elementy z tworzywa za pomocą wtryskiwarek i zamów takich przedłużek błotnika 5 szt. oraz 5000 szt.
Może się okazać, że cena 5000 szt. będzie dokładnie taka sama bo poniżej pewnej ilości sam koszt uruchomienia produkcji jest dość znaczący.
Jeżeli chodzi o cenę nie napisałem, że dla mnie to mało po prostu jestem w stanie zrozumieć tę cenę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pszczurkow
A2
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 12:11, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kupiłem wczoraj tą przedłużkę błotnika z plastbike`u jest zrobiona za laminatu (żywica, utwardzacz + mata). Ładnie się prezentuje i pasuje idealnie. Teraz tylko muszę wykombinować jak to założyć bo wiercenie w błotniku to chyba nie najlepszy pomysł..
Sprzedawca twierdził że wystarczy taśma dwustronna i dwie śruby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondziu
A2
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 14:56, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Bzdura.. kto będzie wiercił taki ładny błotnik najlepszy patent sprawdzony w 3 motocyklach to przyklejenie przedłużki na poxipolu trzyma się i to bardzo dobrze. co prawda w swoim dl-u nie mogę się takim pochwalic bo mam jakiś taki przykręcony śrubkami gumowy chlapach suzuki...
oto mój chlapacz zamontowany przez kogoś tam...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kondziu dnia Nie 15:06, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 15:10, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
pszczurkow napisał: | Teraz tylko muszę wykombinować jak to założyć bo wiercenie w błotniku to chyba nie najlepszy pomysł.. |
Przykleić dobrym klejem. Epoksydowy dwuskładnikowy będzie w sam raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pszczurkow
A2
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 16:14, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wpadłem na to.. Dzięki za podpowiedź!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:18, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kondziu napisał: | Bzdura.. kto będzie wiercił taki ładny błotnik najlepszy patent sprawdzony w 3 motocyklach to przyklejenie przedłużki na poxipolu trzyma się i to bardzo dobrze. co prawda w swoim dl-u nie mogę się takim pochwalic bo mam jakiś taki przykręcony śrubkami gumowy chlapach suzuki...
oto mój chlapacz zamontowany przez kogoś tam...
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jaki ciekawy kolor, takiego na żywo jeszcze nie widziałem. To Angol, nie?
W zestawie powinna być taśma dwustronna, ja jednak dla pewności złapałem to dołączonymi do zestawu wkrętami, które pomalowałem na czarno, żeby się za bardzo nie świeciły. Nie lubię jak latają mi po głowie myśli, czy coś lada moment nie odpadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondziu
A2
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 17:40, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Kondziu napisał: | Bzdura.. kto będzie wiercił taki ładny błotnik najlepszy patent sprawdzony w 3 motocyklach to przyklejenie przedłużki na poxipolu trzyma się i to bardzo dobrze. co prawda w swoim dl-u nie mogę się takim pochwalic bo mam jakiś taki przykręcony śrubkami gumowy chlapach suzuki...
oto mój chlapacz zamontowany przez kogoś tam...
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jaki ciekawy kolor, takiego na żywo jeszcze nie widziałem. To Angol, nie?
W zestawie powinna być taśma dwustronna, ja jednak dla pewności złapałem to dołączonymi do zestawu wkrętami, które pomalowałem na czarno, żeby się za bardzo nie świeciły. Nie lubię jak latają mi po głowie myśli, czy coś lada moment nie odpadnie  |
Tak zgadza się angolek k7 1000 a kolorek chyba taki normalny jak każdy niebieski dl ?
A co do chlapacza to naprawde nie ma co się martwić nie odleci jak się przyklei go poxkipolem,a najlepiej było by jeszcze zanitować czarnymi nitami to już by wygądało bosko i na 100% trzymało by się jak diabli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:22, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że twój to jasny niebieski, a bardziej popularny był ciemnawy... chyba że to jeden i ten sam, tylko na zdjęciach inaczej wygląda
Zobacz
Ten ciemny nie bardzo mi podchodzi, w podobnych kolorach były pierwsze roczniki. Natomiast twój jest bardzo fajny!
Jak już przy tym jesteśmy, to najbardziej podoba mi się takie malowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:15, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told, co to za kolor ten ostatni? Jeszcze takiego DL-a jak żyję nie widziałem...!
Apropo przedłużeń błotnika, to ja kupiłem właśnie od firmy plastbike za 49,90. Przykleiłem na taśmę 2 stronną zgodnie z instrukcją montażu i odpadł. Odpadł też przyklejony poxipolem, dopiero zanitowanie na 3 nity pomogło. Tylko w przypadku tego sposobu montażu trzeba dokładnie przymierzyć, przykleić i dopiero przewiercić i zanitować. Ja zrobiłem to na zdemontowanym błotniku i niestety jest trochę krzywo a na poprawkę nie ma szans...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 9:55, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ten kolorek to 1000-czek zeszłoroczny na amerykański rynek - potwierdzam jest prześliczny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Pon 9:55, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 10:01, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wygląda niestety tylko na żywo tak ładnie. Widziałem go w Atenach na targach w 2009 (to malowanie nie było tylko w USA) i już taki piękny nie był..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:32, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | V-Told, co to za kolor ten ostatni? Jeszcze takiego DL-a jak żyję nie widziałem... |
I ja właśnie też nie widziałem, ale kolor moim zdaniem na V-Stromie prezentuje się super!
Mam jeszcze kilka fotek. Moim zdaniem to jest ten samo kolor, w którym występuje u nas Bandit 1250. I zgadza się, że to rocznik 2009 i na Stany (i chyba także na Australię i okolice )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pon 20:34, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 21:14, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dużo zależy od oświetlenia - ale po prostu śliczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pszczurkow
A2
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 21:57, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wracając do tematu.. Przedłużenie błotnika prezentuje się tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorry za słabą jakość zdjęcia..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pszczurkow dnia Pon 21:58, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondziu
A2
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 22:51, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Wydaje mi się, że twój to jasny niebieski, a bardziej popularny był ciemnawy... chyba że to jeden i ten sam, tylko na zdjęciach inaczej wygląda  |
hmm zdecydowanie ja mam jasny niebieski,a może w 2007r roku niebieski troche rozjaśnili? więc jednak nie taki jak na foto pokazałeś może poprostu w angli był już inny niebieski, no ale ja jakoś uwielbiam niebieski bo to już 3 motocykl w takim kolorze więc musiałem zachować ciągłość
chodź po głowie chodził mi taki kolor
przedłużenie błotnika pierwsza klasa i o to chodzi żadnych śrub czy nitów [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 23:00, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A jak to wygląda przy zjeżdżaniu z krawężników? Nie łamie się to jakoś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondziu
A2
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 23:08, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak u kolegów ale w moim poprzednim moto Xj 900 div miałem taką przedłużkę i dwa razy zahaczyłem o krawężnik dość porządnie i nic się nie urwało było tylko lekko, że tak powiem przytarte, było przyklejone na poxipolu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szustylodz
Motonita
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 507
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 10:50, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kolega w Dl 1000 ma założonego Pyramida ale na dwa nity zamalowane na czarno. Wygląda to wizualnie bardzo dobrze i solidnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gmdkwika
A
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Wto 14:22, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem tego co proponował buli
Myślę że po dobrym odtłuszczeniu stykających się z sobą powierzchni poxipol
powinien wystarczyć jeśli nie pozostaną niestety nity.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafuss
A2
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 23:08, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
odgrzeję kotleta jeżeli chodzi o mój sposób przyklejenia przedłużenia błotnika to wykonali mi to panowie gdzie wstawiają szyby na klej do szyb, połączenie elastyczne i bardzo solidnie trzyma. Polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Pon 10:58, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
a gdzie kupowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fatboy
Motonita
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 12:03, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem taki sam chlapacz przyklejony na kleju do szyb i na pierwszym dobiciu na dziurze urwał się i o mało co to zniszczył by mi cały błotnik.Uratowało mnie tylko to że był na kleju a nie na wkrętach.Zbędny gadżet choć ładnie to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k0nrad
A
Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Chełm
|
Wysłany: Pon 12:14, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie siedzi na dwuskładnikowy klej epoksydowy deszcz, dziury, lekkie szutry, błoto - odpukać już drugi sezon się trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 14:14, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mam na jakimś zwykłym kleju I 3 małych wkrętach. Trzyma mocno już którys rok.
Znacznie mniej brudzi na buty i silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vater
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Pon 16:18, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
fatboy napisał: | Miałem taki sam chlapacz przyklejony na kleju do szyb i na pierwszym dobiciu na dziurze urwał się i o mało co to zniszczył by mi cały błotnik.Uratowało mnie tylko to że był na kleju a nie na wkrętach.Zbędny gadżet choć ładnie to wygląda. |
Jednak, jak by nie patrzeć - błotnik jest wiele tańszy od chłodnic, które obrywają kamieniami spod przedniego koła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fatboy
Motonita
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 16:40, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja tylko napisalem co moze sie stac a i tak kazdy zrobi jak uwaza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:29, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
fatboy napisał: | Miałem taki sam chlapacz przyklejony na kleju do szyb i na pierwszym dobiciu na dziurze urwał się i o mało co to zniszczył by mi cały błotnik.Uratowało mnie tylko to że był na kleju a nie na wkrętach.Zbędny gadżet choć ładnie to wygląda. |
Właśnie dlatego zrobiłem to inaczej. Mój w razie czego się ugnie i jedziemy dalej.
Suszny napisał: | Od dłuższego czasu czaiłem się na przedłużenie błotnika z przodu. Wielu z was ma założone te plastikowe które ładnie się komponują z całym błotnikiem. Mają jednak jedną wadę - są sztywne. Przy przejeżdżaniu przez jakąś przeszkodę łatwo nim zaczepić i złamać nie tylko samo przedłużenie ale i błotnik. Z cienkiej gumy która miałem w garażu wyciąłem sobie chlapak i zamocowałem go na dwóch śrubkach M4, od spodu dałem jeszcze blaszke alu, która dociska całą powierzchnie chlapaka do błotnika. Moim zdanie wygląda ładnie i będzie spełniał swoje zadanie. |
Vater napisał: | Jednak, jak by nie patrzeć - błotnik jest wiele tańszy od chłodnic, które obrywają kamieniami spod przedniego koła  |
Popatrz się na zdjęcie poniżej i zastanów się czy jest możliwe aby kamień spod koła uderzył w chłodnice płynu...
Chłodnica oleju jak najbardziej ! Jest narażona, ale kto ma osłonę silnika ten ma chłodnicę zabezpieczoną. Mi chodziło raczej o to żeby nie ciapało wodą po butach i silniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pon 18:35, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Pon 20:51, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że jest elastyczny, to jakaś samoróbka czy kupowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 21:00, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Suszny napisał: | Od dłuższego czasu czaiłem się na przedłużenie błotnika z przodu. Wielu z was ma założone te plastikowe które ładnie się komponują z całym błotnikiem. Mają jednak jedną wadę - są sztywne. Przy przejeżdżaniu przez jakąś przeszkodę łatwo nim zaczepić i złamać nie tylko samo przedłużenie ale i błotnik. Z cienkiej gumy którą miałem w garażu wyciąłem sobie chlapak i zamocowałem go na dwóch śrubkach M4, od spodu dałem jeszcze blaszke alu, która dociska całą powierzchnie chlapaka do błotnika. Moim zdanie wygląda ładnie i będzie spełniał swoje zadanie. |
Sądzę, że taki chlapak zrobi osoba o nawet niewielkich zdolnościach manualnych. Blaszka od spodu nie jest konieczna, wystarczy dać szersze podkładki i też będzie. Najpierw wyciąłem sobie szablon z kartonu i przymierzałem, podcinałem tak jak mi się podobało. Później wyciąłem to samo w gumie.
Jutro to wykręcę i wrzucę w skaner to podeśle.
Mam jeszcze trochę gumy, gdyby ktoś chciał to za symboliczne piwo mogę wyciąć kilka sztuk i wysłać listem. (jak coś to PW)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafuss
A2
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 21:21, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | moj patent z wiaderka z castoramy sie sprawdza, latanie po szutrach mu nie straszne a całe błotko leci tylko na osłone plastikową, chłodnica 100%czysta.
Wczoraj zrobiłem ładna rundke szutrami, wiekszosc dróg juz jesyt sucha wiec mozna sobie pozwolic na małe co nie co |
Co prawda nie widziałem twojej twórczości ale moje zdanie jest takie, że akcesoria dokładane do naszych maszyn powinny nie tylko spełniać swoje zadanie ale również jak najmniej szpecić, dla tego nie wykonywałem nic na własną rękę tylko za 50zł zakupiłem gotowy produkt z Alledrogo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jędrek30
Motonita
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:40, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Suszny napisał: | [...]Najpierw wyciąłem sobie szablon z kartonu i przymierzałem, podcinałem tak jak mi się podobało. Później wyciąłem to samo w gumie.
Jutro to wykręcę i wrzucę w skaner to podeśle.
Mam jeszcze trochę gumy [...] |
Suszny właśnie miałem pytać czy przypadkiem nie zostawiłeś wzornika na podstawie którego wyciąłeś chlapacz z gumy, zaoszczędziłoby to potencjalnym naśladowcą przymierzania i docinania itd.
Nie wiesz może skąd masz tą gumę z której wycinałeś chlapacz ?
Mam taki kawałek gumy tylko koloru brązowego i za ch.. to nie pasuje do czarnego błotnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jędrek30 dnia Pon 21:42, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 21:47, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia skąd jest ta guma, leżała i już
Guma ma 2mm grubości i w środku jest zatopiony jakiś materiał jako wzmocnienie.
Link do zdjęcia. Żeby pobrać plik w pełnym rozmiarze klikamy:
(tuż nad zdjęciem) czynności - pobierz zdjęcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Śro 17:21, 09 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fortic
A1
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 7:04, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Witam,
I jak się sprawdzają chlapacze?, czy jest odczuwalna różnica przy jeździe w deszczu chodzi mi o wodę w okolicach butów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kryspin
A2
Dołączył: 16 Kwi 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Śro 13:03, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Też jestem ciekawy jak guma wg. projektu szusznego spisuje się w deszczu pod kątem ochrony butów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:24, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Spisuje się tak samo jak i plastikowy chlapacz. W sumie można by jeszcze zrobić na dole takie jajo zamiast na prosto ciąć, było by dłuższe i pewnie jeszcze lepiej by zbierało.
Nigdy nie zwróciłem uwagi na to czy z chlapaczem jest lepiej czy gorzej. Brudnym motocyklem się nie przejmuje, a na nogach mam zawsze wysokie wodoodporne buty wiec tu też nie mam porównania.
Jednak logicznie patrząc, musi być poprawa
Jeśli interesuje Cię taki chlapacz to podaj mi swój adres do wysyłki na PW, to Ci wyśle taki i sam zobaczysz (za darmo oczywiście).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kryspin
A2
Dołączył: 16 Kwi 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Czw 9:41, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Wczoraj już sobie zrobiłem,ale bardzo dziękuję za pomoc, guma kupiona i wycięta wg. twojego projektu teraz będę czekał na testy w niesprzyjającej mokrej pogodzie .Mam nowe byty trekingowe z goretexem ,ale jak na buty leci woda bezpośrednio z pod koła to goretex też nie pomoże po jakimś czasie zacznie puszczać wode zwłaszcza taki który już ma 2-3 sezony .Miałem pokrowce na buty ale one się bardzo rozrywają zajmują miejsce w bagażu są wiecznie brudne i moje ciężko się zakładały ,a plecaczkowi zepsuł się zamek .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 9:47, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
ja mam tę tworzywową przedłużkę w moim tysiacu ale za dużo nie pomaga jeżeli chodzi o chlapanie na stopy,,, raczej chroni chłodnice oleju... zamontowałem na 2 srubki, problemów przy podjazdach pod krawęznik nie było póki co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|