VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> Conti Trail Attack Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 9:31, 01 Sie 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





No i właśnie ostatecznie postanowiłem sprawdzić ich wiarygodność i zamówiłem jednak te Dunlopy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:18, 16 Sie 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Właśnie wróciłem z wyjazdu, 5000km nakręcone. Przednia opona nie wykazuje śladów zużycia, z tylnej zniknęły napisy conti trail attack. Opony wycierają się bardzo równo, nie robi się płaski środek. Na suchym asfalcie trzymają jak głupie, można pozamykać gumy i nadal motocykl prowadzi się bardzo pewnie. Na mokrym również bardzo dobrze się spisały. W sumie raz tylko miałem poważniejszy uślizg, a tempo jazdy po górskich serpentynach w deszczu mieliśmy konkretne.

Co do drgań kierownicy, to i u mnie się pojawiły. Nie z winy opony, a z winy rozwalonego łożyska w tylnym kole (a dokładnie w talerzu zębatki).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:59, 26 Sie 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Topinka napisał:
No i właśnie ostatecznie postanowiłem sprawdzić ich wiarygodność i zamówiłem jednak te Dunlopy.


Kupione? Założone? Jak wrażenia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:21, 19 Kwi 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Nadszedł ten dzień kiedy skończyły się opony (tzn skończyły się wcześnie a teraz zapadła decyzja żeby je wymienić). Znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/110-80r19-150-70r17-continental-trail-attack-11-i2260075440.html

nie wiem czy to z literami Z czy nie, cena wg. mnie dobra, chyba że ktoś niedawno gdzieś zakupił tańsze. W powyższym przypadku nie płaci się za przesyłkę ;]
Miałem kupić używaną od forumowicza ale ciągle się zastanawiam czy nie poświęcić się i uruchomić kartę kredytową.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nelson_20 dnia Czw 17:37, 19 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:37, 19 Kwi 2012
jaster81
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 336
Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielbark/Szczytno





Pewnie nie jest to wersja z literką Z, ale zapytaj sprzedającego. Jeśli z Z to cena super. Ja na oponeo kupiłem ostatnio na przód wersję Z za niecałe 420zł z przesyłką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:36, 19 Kwi 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Nie ma literki Z, przód pochodzi z Korei a tył z Niemiec. Chyba i tak niezła cena jak na komplet z darmową przesyłką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:43, 19 Kwi 2012
jaster81
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 336
Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielbark/Szczytno





Powiem szczerze, że wolałbym dołożyć tą stówkę i przód wziąć Z. Czytając opinie te z Niemiec mają o wiele lepszą gumę. Zestawik taki kosztowałby 915zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:42, 20 Kwi 2012
zuraff
A2

 
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 67
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Obecnie też szukam oponki na przód i jedną z opcji jest Conti TA. Moja obecna Anakee 2 jest tak wyząbkowana, że bardziej przypomina już kostkę Wink ale wg książki serwisowej ma już zrobione 33 kkm.
Cena Conti TA bez Z to około 360, a z ind Z około 420, więc różnica cenowa do zaakceptowania.
Pytanie czy faktycznie jest różnica w samej oponie i jej zachowaniu, czy to tylko "chłyt marketingowy"?
Wiele na forum było napisane o drganiach powodowanych rzekomo przez tą oponę. Pare osób pisało ostatnio na forum o zamiarze wymiany tego właśnie kapcia z przodu na ind Z. Czy jest faktycznie jakaś różnica, szczególnie jak chodzi o drgania?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:52, 20 Kwi 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Ze względu na te drgania jeszcze wstrzymuję się z zakupem (fakt że nie każdy je miał), muszę to zrobić w przyszłym tygodniu bo w piątek wyjazd około 1300 km a jeszcze trzeba trochę rozjeździć te kapcie, zakładam że najpóźniej w środę już coś do mnie przyjedzie. Tylko co?? :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:11, 20 Kwi 2012
jaster81
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 336
Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielbark/Szczytno





Nie wiem czy to chwyt czy to, że w Niemczech więcej zarabiają niż w Korei Wink ale wydaję mi się, że z byle czego ta różnica cenowa się nie bierze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:54, 20 Kwi 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 156 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





jaster81 napisał:
Nie wiem czy to chwyt czy to, że w Niemczech więcej zarabiają niż w Korei Wink ale wydaję mi się, że z byle czego ta różnica cenowa się nie bierze


opona "Z" ma zmieniona karkase ( splot drutow ) wlasnie w celu wyeliminowania reklamowanych czesto drgan kola. Ale moze niemcy maja lepsze druty albo lepsza gume Wink

Moja TA "Z" po paru tysiacach, tak chyba od 5 tez robila lekkie, o po 10 tys lekko wieksze wibracje, jak puscilem kiere, ale da sie jezdzic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:09, 23 Kwi 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





W oponeo Z-tkę mają po 405 zł (czas oczekiwania 3-4 dni).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:51, 26 Kwi 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Kupiłem komplet Conti TA i cóż mogę powiedzieć po przejechaniu 10 km? Przy 60-80 km/h kierownica lata na prawo i lewo, przy puszczeniu jej, przy większych prędkościach wydaje się być ok. Na przodzie żeby nie było mam oponę z literą Z, oba koła wyważone. Continental coś spier.... chyba z tymi oponami. Albo może w trakcie kolejnych przejechanych km efekt ten będzie zanikał. Nie wiem ale w seryjnych nic takiego się nie działo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:02, 26 Kwi 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





nelson_20 napisał:
Kupiłem komplet Conti TA i cóż mogę powiedzieć po przejechaniu 10 km? Przy 60-80 km/h kierownica lata na prawo i lewo, przy puszczeniu jej, przy większych prędkościach wydaje się być ok. Na przodzie żeby nie było mam oponę z literą Z, oba koła wyważone. Continental coś spier.... chyba z tymi oponami.


Dla pocieszenia: Conti Road Attack ma tak samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:38, 26 Kwi 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





nelson_20 napisał:
Kupiłem komplet Conti TA i cóż mogę powiedzieć po przejechaniu 10 km? Przy 60-80 km/h kierownica lata na prawo i lewo, przy puszczeniu jej, przy większych prędkościach wydaje się być ok. Na przodzie żeby nie było mam oponę z literą Z, oba koła wyważone. Continental coś spier.... chyba z tymi oponami. Albo może w trakcie kolejnych przejechanych km efekt ten będzie zanikał. Nie wiem ale w seryjnych nic takiego się nie działo.


Te same objawy raportują koledzy na europejskim forum Varadero. Z "z-ką" rzekomo mniejsze to shimmy, ale też jest dużo większe niż na innych oponach z podobnymi przebiegami.
Pomimo to, ta opona jest tam popularniejsza od np. Anakee2, ceniona jest ze względu na dobre trzymanie na mokrym i sensowne przebiegi - zbliżone do Touranców (wg. rankingów najlepsza opona do Varadero...) a trzymanie na mokrym równie dobre jak Anakee. Prawie ideał, tylko to bicie...Smile
Podejrzewam, że to kwestia szybszego ząbkowania się opony - często sam krój bieżnika sprawia że opony (tak motocyklowe jak i samochodowe) są mniej lub bardziej podatne na ząbkowanie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:20, 27 Kwi 2012
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





nelson_20 napisał:
W oponeo Z-tkę mają po 405 zł (czas oczekiwania 3-4 dni).


Na jesieni znalazłem "Z" w świetnej cenie (w innej firmie) i zamówiłem , ale przyszła niestety zwykła .
Proponowano mi zwrot kasy albo rabat , ze względu na cenę poniżej 300PLN oponę zostawiłem .

Po założeniu niedawno zrobiłem na niej 100+ km , da się odczuć niewielkie drgania koło 50-70km/h , poza tymi prędkościami jest OK , bez kufra jeszcze nie sprawdzałem .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:33, 05 Maj 2012
jasio
A

 
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Zrobiłem dziś na nówkach sztukach 500 km.
Mam drgania między 60 a 70 - 1 osoba i kufer centralny. Koło wyważone, olej w lagach nówka, łożysko główki ramy ok.
Jak trzymam kierownicę nie czuję ich ale jak puszczę to kiera trochę lata.
Generalnie nie jest to nic upierdliwego. Na oryginalnych też trochę latała ale przy mniejszych prędkościach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:33, 05 Maj 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





jasio napisał:
Zrobiłem dziś na nówkach sztukach 500 km.
Mam drgania między 60 a 70 - 1 osoba i kufer centralny. Koło wyważone, olej w lagach nówka, łożysko główki ramy ok.
Jak trzymam kierownicę nie czuję ich ale jak puszczę to kiera trochę lata.
Generalnie nie jest to nic upierdliwego. Na oryginalnych też trochę latała ale przy mniejszych prędkościach.


prawdopodobnie musisz jeszcze raz wywazyc tyle ze na pewno nie na tej samej maszynie.

Ja u siebie mialem to samo z Anakee i ponowne wywazenie tyle ze gdzie indziej, rozwiazalo ten problem Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:10, 05 Maj 2012
jasio
A

 
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A może te Conti Trail Attack bez Z właśnie tak mają...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:27, 05 Maj 2012
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Ja juz na swoich mam 1800 km. Z przodu literka Z. Drgania są i czasem to wkurza ale przyczepnosc jest bardzo dobra. Na oryginalach nic takiego nie mialem. Podobno na Road Attack jest to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:21, 06 Maj 2012
jasio
A

 
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Czyli trzeba się do tego przyzwyczaićSmile Rozmawiałem z gościem w w jakimś serwisie. On też potwierdził drgania Road Attack.
Grunt, że się ładnie drogi trzymają. Wydaje mi się, że nieco lepiej/pewniej od oryginalnych prowadzą się po żwirówce... Ale może to tylko złudzenie związane ze zmianą na nowe:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:03, 23 Lut 2015
jędrek30
Motonita

 
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Odkopuję temat sprzed blisko trzech lat Very Happy

Do jakich wniosków doszliście odnośnie opony Continental TRAIL ATTACK Z i drgań kierownicy ?

W temacie pojawiło się kilka sugestii co może powodować drgania ale żadna teoria nie została chyba obalona:
- uszkodzone łożysko główki ramy,
- źle wyważona opona na feldze,
- uszkodzone łożyska w przednim jak i tylnym kole,
- założone kufry,
- krzywe tarcze hamulcowe,
- krzywe lagi lub zniekształcona geometria ramy motocykla.

Czy ktoś po wyeliminowaniu jeden (lub kilku) z powyższych awarii zauważył brak drgań kierownicy w podawanych zakresach prędkości, ok. 50 do 70 km\h ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:28, 07 Lut 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 390
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Przy jakiej wysokości bieżnika wymieniliście oponki, nie chcę czekać na minimum 1,6 mm, tylko kiedy opona zaczyna być mało przewidywalna szczególnie w czasie deszczu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:27, 07 Lut 2016
kocqr
A1

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Skwierzyna





Ja swoje Bridgestone Battle Wing wymieniałem teraz i miały przód 2mm tył 3mm, jazda na nich była nieciekawa i nieprzewidywalna. Założyłem Metzeler Tourance:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Conti Trail Attack
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin