VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> Conti Trail Attack Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Conti Trail Attack
PostWysłany: Pią 9:21, 03 Lip 2009
PiotrusPan
A2

 
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nadszedł czas wymiany kapci w mojej Mechanicznej Pomarańczy (KLV1000). Czy króryś z szanownych kolegów testował tytułowe gumy i zechce podzielić się informacjami?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:45, 03 Lip 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





chyba nikt nie testowal sadac po tym, ze jakis czas temu o to samo pytalem ;]
ja na 90% je kupie, ale dopiero gdzies pod koniec miesiaca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:08, 03 Lip 2009
PiotrusPan
A2

 
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja chyba też.... poczytałem trochę o nich na interku, bieżnik nie jest za bardzo klockowaty, a czasem jednak zjeżdżam z asfaltu ( bo nie ma co się oszukiwać. DL- om bliżej do turystyków niż enduro). Masz może jakieś dobre, rozsądne cenowo źródło zakupu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:29, 03 Lip 2009
kaliw
A1

 
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin





witam
Własnie zakupiłem taką oponke na tył.W sierpniu mam objazdówke po Chorwacji, więc tam dopiero zobacze co jest warta
http://www.opomania.pl/product_info.php/info/p483_Continental-TRAIL-ATTACK.html/XTCsid/8e677cdcd4f5d3819ea6375220ac400d


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaliw dnia Pią 18:30, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:55, 04 Lip 2009
PiotrusPan
A2

 
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





super!, daj znać po powrocie. W CHR raczej bedziesz miał sucho, ale może u nas kilka razy zaliczysz kałużę (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:49, 06 Lip 2009
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam,
Był odpowiedni temat dotyczący opon. Generalnie sprawdzają się Micheliny Anakee II i Pilot Road I (typowo szosowe) oraz Metzeler Tourance.
Jak coś zapraszam do zapytań o cenę.
biuro@motorus.pl

p. Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:23, 08 Lip 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja tez sie chyba (na 80%) zdecyduje na te Continentale. Licze na dobra oferte od Brzo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:40, 02 Wrz 2009
PiotrusPan
A2

 
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no i stało się... zamówiłem, dzis zakładam na moją SuziKawę i jutro śmigam na kilka dni w bieszczady. Łakomym informacji o tych gumach zdam relację w Wiknie Smile
do-zo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:56, 02 Wrz 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





to zdaj tez na forum bo po wyplacie chce je zamowic (200€ z przesylka to chyba dobra cena?), a na zlocie niestety nie bede.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:12, 02 Wrz 2009
PiotrusPan
A2

 
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





OK, będzie i na forum... co do ceny- po takiej kupiłem (chyba dobra) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:45, 02 Wrz 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





PiotrusPan: mam, uzywam, polecam!

jezdzilem na nich po niemieckich autostradach, polskich drogach miedzy miastowych, i po rumunskich....drogach

sprawdzaja sie doskonale, o niebo lepiej niz bridgestony oryginalne, znika moment prostujacy ciasne zakrety pokonywane przy niewielkich predkosciach. po przejechaniu 4,5 tys km z pasazerem i bagazami, w gorach i totalnym upale zniklo cos kolo 3 mm bierznika z tylu i praktycznie wcale z przodu. Smialo mozesz je kupować, sa naprawde extra!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:41, 03 Wrz 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





thx micek... pozostaje czekac na wyplate


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:18, 04 Wrz 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Brzo napisał:

Jak coś zapraszam do zapytań o cenę.
biuro@motorus.pl

p. Brzo


Wysłałem maila z zapytaniem
Pozdr.letko


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:33, 05 Wrz 2009
fankonki
A1

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Hej,
Bibop, mozesz powiedziec gdzie chcesz zamowic/zamowiles te opony (cos pisales ze kosztuja 200E - z Niemec sciagasz)?
Do Brzo tez napisze o cene:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:49, 06 Wrz 2009
PiotrusPan
A2

 
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





micek, potwierdzam, także w porównaniu do Dunlopa są EXTRA. Po 1500km w polskich górach, głównie w deszczu, tym kapciuszkom zdecydowanie należą się słowa uznania. Bardzo dobre na asfalcie (suchym i mokrym), wystarczające na szutrach. Co prawda nie polatasz na nich jak na prawdziwych "klockach", ale kto powiedzial, że DL1000 to prawdziwe enduro Smile. Zobaczymy jak będzie ze ścieraniem. na razie polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:44, 06 Wrz 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





fankonki napisał:
Hej,
Bibop, mozesz powiedziec gdzie chcesz zamowic/zamowiles te opony (cos pisales ze kosztuja 200E - z Niemec sciagasz)?
Do Brzo tez napisze o cene:)


Wydaje mi sie, ze z niemiec... juz kiedys pisalem o tym http://www.mynetmoto.com


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:37, 16 Paź 2009
kaliw
A1

 
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin





Witam, również polecam tą oponke .Zrobiłem na niej 5 tys, w upale deszczu wichurach, jedyną różnicą wyczuwalną pomiedzy poprzednia oponą danlop d 205, to jest twardość opony przy niższym temperaturach na naszych drogach zaczyna się uślizgiwac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:53, 16 Paź 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





moje kapcie juz przejechaly ponad 3kkm i w terenie tez byly. sa fajne, nie mialem zadnych problemow.
przy niskich temp. to wiekszosc opon bedzie sie slizgala (chyba, ze sa to opony zimowe Wink).
wydaje mi sie tylko, ze przednia slabo trzyma powietrze, ale to moze byc wina "zakladacza".

powiedzcie mi, ile wam zalozyli ciezarkow przy wywazaniu? mi koles powiedzial, ze conti tak maja, ze trudno je wywazyc. ostatnio mi zaczelo troche shimme lapac i nie wiem czy to nie kwestia wywazenia (po 3kkm to moglo sie juz cos "rozkalibrowac").


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:37, 18 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Podpowiedzcie kuledzy jaka data produkcji jest do zaakceptowania przy kupnie opony. Mam na myśli jak stara może być oponka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:43, 18 Sty 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





to zalezy... producenci mowia, ze jak opona jest przechowywana we wlasciwych warunkach to 4 letnia powinna byc jeszcze ok, pod warunkiem, ze zuzyjesz ja w sezon.
jezeli kupujesz w sklepie/serwisie (albo tam gdzie podalem) to dostaniesz opone kilku tygodniowa, max. kilku miesieczna jezeli jest malo popularna. Starsze opony (2-3 i wiecej letnie) to przewaznie mozna kupic u "handlarzy" za mniejsza kase, ale czy jest sens?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:50, 18 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Dzięki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:00, 18 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Rychu72 napisał:
Podpowiedzcie kuledzy jaka data produkcji jest do zaakceptowania przy kupnie opony. Mam na myśli jak stara może być oponka.

Wszystko zależy od tego jak była przechowywana- producent daje gwarancje 5 lat na zachowanie właściwości gumy ale przechowywanej w idealnych warunkach w odpowiedniej temp. i wilgotności ale opony nowej, która jest powleczona specjalna warstą ochronna jakiegoś "szuwaksu" Wink
Uzywane tę warstwę mają startą i najczęsciej leżą w garazu w zmiennej temp.- myślę, że nie ma co sie sugerować głównie wiekiem tylko optycznym wygladem gumy- czy nie ma popękań między bieżnikiem itp.
Jesli optycznie są OK to 2-3 letnie mozna spokojnie zaryzykować jeśli sa za niewielkie pieniadze- najwyżej wyrzucisz i kupisz nówki.
Ekspertem myśle w temacie jest Letko- jak cos to uderz do niego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:20, 18 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





W sumie kasa nie jest dla mnie tak ważna jak cała dupa. Oczewiście będę kupował nowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:12, 18 Sty 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





to moge polecic ta strone gdzie ja kupowalem... TrailAttack kosztuje teraz przod 72€, tyl 97€ co daje z transportem 189€... przy obecnym kursie € to calkiem dobra cena, a opony sa "swieze" Smile najwyzej kilku tygodniowe...
no chyba ze trafisz gdzies taniej lub porownywalnie w kraju to mozna kupowac, bo jak noz widelec przysla Ci zla (znaczy, ze sie pomyla) to lipa z odsylaniem do nich...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:30, 18 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Rychu72 napisał:
W sumie kasa nie jest dla mnie tak ważna jak cała dupa

Ja wychodząc z podobnego założenia postanowiłem wyrzucić te fabryczne plastiki, mimo że sa jeszcze dobre po 13-tys. ale doszedłem do wniosku, że na coś bardziej gównianego cięzko bedzie trafić i kupiłem na próbę 2-letnie Metzelery Tourance EXP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:38, 18 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Jeżeli myślisz o niemcowni to znam ten sklepik. Jednak nie skorzystam bo mam moto wciągnięte na firmę i po odlicznieu vatów i innych sratów wychodzę jeszcze niżej niż u kolegów zza granicy. Mimo wszystko dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:09, 18 Sty 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





aa... no to ok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:15, 18 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Właśnie kupiłem w Opomani za 919 Pln.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:20, 18 Sty 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a jak bys kupil w tym niemieckim to nie moglbys odliczyc VATu? Sorry za glupie pytanie, ale sie nie znam Razz... oni tez fakture wystawiaja, a zakup jest wewnatrzwspolnotowy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:24, 18 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Też się na tym nie znam, ale księgowa stwierdziła że trzeba jakieś tłumaczenie i że za dużo kombinowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:32, 26 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Oponki przyszły i przednia jest made in Korea z czerwca 2009, a tylna jest made in germany z września 2009, czyli świeżonki. Dokończę orginalne Dunlopy ( 21 tys) i zakładam nowe kapciuszki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:12, 26 Sty 2010
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





Rychu72 napisał:
przednia jest made in Korea z czerwca 2009, a tylna jest made in germany z września 2009.


No właśnie - to ciekawostka - na kilku forach też wszyscy piszą zgodnie że przednie oponki mają wytłoczony kraj produkcji Korea Wink

Ciekawe czy w Niemczech nie mają możliwości wyprodukowania gum o takim rozmiarze czy jak ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:29, 26 Sty 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





mam to samo Smile... kolega od GSa tez... widocznie tak musi byc... co ciekawe to widac roznice w "jakosci" na korzysc tych DE.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:55, 26 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Owszem ta niemiaszkowa jest lepiej wykonana. ORDNUNG MUSS SEIN!!!!!! Smile
Mam tylko nadzieje, że przednia poza wyglądem nie jest w niczym innym gorsza od tylnej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:17, 27 Sty 2010
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Drogi Rychu - napisz prosze cały adres dzie kupiłes opony , ja mam tez moto kupionego na firme i taka sama uwage ksiegowej aby kupowac w kraju .

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:58, 28 Sty 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Wrzuć sobie stronkę opomania.pl i tam przez wyszukiwanie znajdziesz sobie odpowiednie kapciuszki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:28, 29 Sty 2010
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Okey - dziekuje już sobie szukam

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:34, 10 Maj 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





bylem w ten weekend w slowackich tatrach.
duzo deszczu, mokry asfalt, a opony trzymaja jak wsciekle... niestety tylna opona zostala uszkodzona przez jakies jebane metalowe cos i musze wymienic wiec teraz kupuje ten sam komplet na przod i tyl...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:33, 10 Maj 2010
Bartasso
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań/Złotów





a jak panowie wygląda sprawa zuzywania sie tych opon?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:47, 11 Maj 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





po 10 tys. km przodu starczy na drugie tyle, a tyl ma >5mm wiec pewnie tez starczylby na cos takiego...
niestety jak to opona turystyczna robi sie "kwadrat", ale nie przeszkadza to w pokonywaniu zakretow i nie czuc (przynajmniej ja nie czuje) przejscia przez "zalamanie".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:16, 13 Maj 2010
Bartasso
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań/Złotów





no ale to juz jest ta dwuskładnikowa wiec nie powinna sie bardzo nierównomiernie scierać, chociaz ja w metzkach z4 miałem ten sam problem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:25, 13 Maj 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





niby jest, ale moze ja tak kwadratowo jezdze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:28, 13 Maj 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Każda opona zrobi się kwadratowa. Wiem, że jest paru zawodników, którzy więcej jeżdżą w pochyleniu niż prosto, ale moim zdaniem każdy "normalny" bardziej zużywa środek. W zeszłym roku wracałem z wyjazdu na oryginałach, zaczynałem z przebiegiem 12kkm a kończyłem z 16kkm i wracając miałem dziwne odczucia. Miałem wrażenie, że tylne koło się poluzowało - po niemal 1000km końcowych autostrad. Doszedłem do wniosku, że to po prostu kwadratowa opona tak się zachowuje. Ale powiem wam, że było to wyjątkowo nieciekawe i odbierało sporo pewności siebie podczas przechyłów (choć później się przyzwyczaiłem i jeszcze 1500 km zrobiłem).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:17, 13 Maj 2010
Bartasso
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań/Złotów





v-told u kumpla jeśli chodzi o przednią opone to jako ze smigalismy w tamtym roku na krym, duzo aliliśmy po płaskim bez zakretów, i on swoja kwadratową opone naprawił na dośc specyficzny sposob a mianowicie na przod dowalił troche wiecej powietrza i sie wyrównałaSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:16, 10 Sie 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Właśnie wróciłem z objazdówki po Szkocji i tylko mogę powiedzieć same dobre rzeczy o tych oponach. Jedyny minus to że po 7 kkm sporo znikło oponki, ale zwalam to na bardziej chropowate nawierzchnie w tamtych rejonach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:29, 12 Sie 2010
Bartasso
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań/Złotów





szkockie asfalty zjadają oponki, potwierdzam:) także nie masz się czym martwić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:36, 04 Wrz 2010
Sit
A2

 
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Roztocze, Irlandia





Jak wrażenia podczas jazdy w deszczu???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:00, 04 Wrz 2010
Rychu72
A

 
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Trzymają jak wściekłe. Można sobie na więcej pozwolić niż na orginalnych plastykowych kapciach. W Szkocji dodatkowo porowatość asfaltu powodowała dobre trzymanie w złożeniach, a gibałem się ostro, że prawie kuferki przycierałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:08, 04 Wrz 2010
mały
A

 
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





V-Told napisał:
Każda opona zrobi się kwadratowa.


Wink Ciekawa uwaga... Chyba coś ze mną nie tak, bo u mnie przód ma 24 tys, a tył 15 tys i obie są okrąglutkie, BT oczywiście... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:29, 04 Wrz 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





mały napisał:
V-Told napisał:
Każda opona zrobi się kwadratowa.


Wink Ciekawa uwaga... Chyba coś ze mną nie tak, bo u mnie przód ma 24 tys, a tył 15 tys i obie są okrąglutkie, BT oczywiście... Wink


No to chyba rzeczywiście coś z tobą nie tak...

Edit:
V-Told napisał:
Każda opona zrobi się kwadratowa. Wiem, że jest paru zawodników, którzy więcej jeżdżą w pochyleniu niż prosto, ale moim zdaniem każdy "normalny" bardziej zużywa środek.

(...)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 17:18, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Conti Trail Attack
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin