VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> Heidenau K60 Scout Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 14:01, 24 Sie 2016
Filip_V650
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 227
Przeczytał: 63 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK





Gdl napisał:
Witam,

Czy ktoś kto używa tej oponki w małym starym DL-u mógłby napisać jaki jest poziom hałasu przy 100km/h i wyżej ? Coś u mnie z przodu dziwne huczy, i zastanawiam się czy to łożyska czy opony... Smile "ślimaka" już przeczyściłem i nasmarowałem smarem miedziowym ale to jednak nie to.


Co prawda jeżdżę "nowym", ale się wypowiem. Przednia opona huczy dosyć głośno przy prędkościach >100km/h. W pewnym momencie sam się zastanawiałem co mi tak rezonuje. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:18, 27 Sie 2016
Gdl
A

 
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 147
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Leżajska





Właśnie wymieniłem łożyska z przodu. Przyczyna gwizdu/huku nie ustała. W takim razie albo to opona, albo coś wpada w wibracje przy prędkości powyżej 100km/h.. eh :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:44, 28 Paź 2016
szuler57
A2

 
Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 36 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Okolice Słupska





Łysielec667 napisał:
Ja od dwóch miesięcy ujeżdżam mitasa E-07 na tyle (zmiana z K60 Scout) i jestem zadowolony. Jak się zbiorę to napiszę coś więcej pod rozpoczętym już tematem.


Mógłbyś napisać jak się sprawuje/przebieg/zużycie. Co masz na przodzie - K60 ? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szuler57 dnia Pią 20:45, 28 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:36, 29 Paź 2016
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Filip_V650 napisał:
Świetne opony. Spisują się zarówno na asfalcie jak i poza nim. Oblatałem bieszczadzkie winkle, szutry, leśne ścieżki, a także trochę piasku, błota i mokrej trawy. Ostatnio spędzam więcej czasu poza asfaltem, niż na nim i Scouty to był strzał w dziesiątkę. Jedyny minus jaki zauważyłem, to dosyć znaczny hałas na asfalcie przy prędkościach rzędu 110km/h i wyżej. Ale mój DL ma 48KM, więc rzadko poruszam się szybciej. Poza tym nigdzie mi się nie śpieszy. Laughing
Przelatałem na nich na razie ponad 7.000km i bieżnika jakoś specjalnie nie ubywa.
Tak czy inaczej - polecam.


z dyskusji na forum AT wynika, że każe opony z większym bieżnikiem są na asfalcie głośniejsze od gładkich. Scouty to i tak jedne z cichszych opon tego typu, sekcja centralna bieżnika jest tam gładsza od typowych kostek. Ta opona musi się trochę zetrzeć zanim pokaże na co ją stać. Mimo sporego bieżnika jest też zaskakująco trwała, coś jak tourance.
Niemniej jednak poza asfaltem to jest inna jakość prowadzenia, moto się nie zakopuje a koło nie ślizga, można eksplorować tereny, gdzie jazda w szosówkach była ryzykowna, nieprzyjemna a czasem niemożliwa.

Do kompletu z tymi oponami polecam rzadszy olej w lagach i silikonowe manetki. Znacznie podnoszą komfort jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:48, 26 Mar 2017
luthorhuss
A

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 118
Przeczytał: 47 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Oponki kupione, zamontowane, przelatane. Pierwszy test na suchym bo takie dzisiaj były warunki (i oby więcej takich) na szutrach, leśnych piaszczystych drogach super. Na asfalcie przy dohamowywaniu lekkie wibracje ale naprawdę minimalne. Jeżeli opony są głośniejsze od stockowych to nie u mnie a przynajmniej nie wyłapałem tego. Szukałem czegoś na asfalt do spokojnej jazdy ( tak do 120km/h) z przyzwoitymi właściwościami terenowymi, pierwszy strzał okazał się trafiony dalej już nie szukam Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:39, 28 Kwi 2017
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 761
Przeczytał: 103 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój







Stara i nowa. Ok 25tys. km przebiegu. Jeszcze by pojeździła kawałek, ale pojawiło się pęknięcie przy kołu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marulin dnia Pią 17:44, 28 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:12, 05 Cze 2017
luthorhuss
A

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 118
Przeczytał: 47 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Zaobserwował ktoś uślizgi tylnej opony przy mocnych złożeniach ? Spotkały mnie już trzy takie przypadki. Dwa pierwsze minimalne, nawet zastanawiałem się czy to nie moja wyobraźnia. W miniony weekend to zjawisko niestety się potwierdziło tylko tym razem była walka o przetrwanie. Za każdym razem na podobnym typie zakrętów, ostre wolne łuki, takie 90 stopni + i przy prędkościach 40-50km/h. Akurat tak się złożyło, że wszystkie przypadki na suchym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:24, 05 Cze 2017
Filip_V650
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 227
Przeczytał: 63 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK





luthorhuss napisał:


Mnie osobiście nic takiego nie spotkało - w każdym razie nie na suchym, czystym asfalcie.

Może kwestia ciśnienia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:27, 06 Cze 2017
luthorhuss
A

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 118
Przeczytał: 47 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





sprawdzę, kto wie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:58, 14 Lip 2017
Painkiller
A1

 
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlasie





luthorhuss napisał:
Zaobserwował ktoś uślizgi tylnej opony przy mocnych złożeniach ? Spotkały mnie już trzy takie przypadki. Dwa pierwsze minimalne, nawet zastanawiałem się czy to nie moja wyobraźnia. W miniony weekend to zjawisko niestety się potwierdziło tylko tym razem była walka o przetrwanie. Za każdym razem na podobnym typie zakrętów, ostre wolne łuki, takie 90 stopni + i przy prędkościach 40-50km/h. Akurat tak się złożyło, że wszystkie przypadki na suchym.


Sprawdziłeś czy to była kwestia ciśnienia? Przymierzam się do Scoutów i wolę nie mieć takich niespodzianek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:40, 14 Lip 2017
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 415
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





Ja ostatnio zaliczyłem niezłego slajda na conti atakach więc jakby całkiem asfaltowych oponach. Może opony były zimne albo brud na asfalcie, niestety dużo syfu leje się z aut przy zakrętach podobnie jak na rondach i skrzyżowaniach. Na k60 zrobiłem pewnie ze 100tys i nigdy mnie negatywnie nie zaskoczyły a były zamykane nie raz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:00, 14 Lip 2017
Gdl
A

 
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 147
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Leżajska





Ja tam przejeździłem na tych oponach kilka razy po bieszczadzkich serpentynach i nic się nie działo. wiadomo nie były to nie wiadomo jakie złożenia na granicy przyczepności opony, ale nie zaobserwowałem żadnych uślizgów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:44, 15 Lip 2017
Painkiller
A1

 
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlasie





W takim razie pewnie na przyszły sezon założę te Scouty. Chce mi się trochę pojeździć poza asfaltem, a próby na Battlaxach nie należały do komfortowych Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:44, 16 Lip 2017
Gdl
A

 
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 147
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Leżajska





Z uwag które bym dodał, to opona dosyć głośna przy wyższych prędkościach jak nie masz akcesoryjnego tłumika to może przeszkadzać. Przy prędkości około 10-20km/h wibracje i drgania na kierownicy, najbardziej widoczne przy starcie i przy hamowaniu w okolichach tych prędkości.

Po zmianie na te opony ma się wrażenie jakby motocykl skręcał kwadratowo
Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gdl dnia Nie 13:44, 16 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:12, 30 Lip 2017
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 840
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Potwierdzę. Po zmianie ze Scoutów na Anakee II, wrażenie że moto zachowuje się jak baletnica. Sam lekko składa się w łuki. Oczywiście zaleta dla asfaltu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:28, 26 Sie 2017
merc
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 242
Przeczytał: 105 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin





Właśnie zamontowane i przejechane 50 km. Huczy niemiłosiernie w stosunku do fabrycznych. Wygląd super , jutro jadę w teren sprawdzić je.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:15, 26 Sie 2017
Mati!
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 359
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





U mnie 16k zrobione z czego 10,5 na wyprawie na Kaukaz. Swietne uniwersalne opony na wyprawe (diagonalna konstrukcja). Pewnie jeszcze z 14k by zrobily Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Heidenau K60 Scout
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin