VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> Heidenau K60 Scout Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Heidenau K60 Scout
PostWysłany: Pon 10:35, 24 Wrz 2012
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Witam serdecznie. Chciałbym zapytać, czy ktoś miał z tymi oponami coś bliżej do czynienia. Te oponki zdają się byś dość ciekawą opcją dla mojego sposobu uprawiania turystyki. Fajny, mocno zarysowany i głęboki bieżnik, po środku pas gumy z myślą o asfalcie. Ale zastanawia mnie jej zachowanie na mokrym, w piachu/błocie itd... Ktoś ma doświadczenia?
Ponadto jest to opona diagonalna, a nie radialna, i nie wiem czy nie będzie to jakimś problemem (nie znam się na tyle).
Indeks prędkości to 190km/h, ale dla malucha to nie problem Wink .
Też zastanawia mnie jakie ustawiać na niej ciśnienie. Dl powinien mieć ciśnienie z tyłu 2.5-2.8 Atm a producent K60 podpisuje max 2.5...

Za wszelkie opinie i sugestie będę bardzo wdzięczny, bo niestety w sieci są bardzo znikome informacje o tych gumach...




http://motorad.pl/opony-motocyklowe,689,opony-enduro,k60-scout.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:56, 24 Wrz 2012
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Te opony miał założone jeden z kolegów na zlocie w Rogoźnie. Nie rozmawiałem niestety o nich zbyt dokładnie. Wiem, że był zadowolony z trwałości opon. Z rozmowy wynikało, że na asfalcie są ok., a na szutrach zyskał na tych oponach większą pewność i swobodę prowadzenie. Nie zapytałem o mokry asfalt. Z tego co wiem, to chyba preferuje jazdę spokojną. Jeździ chyba solo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:22, 24 Wrz 2012
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Z ciśnieniem musisz doświadczalnie jak ja z Mitasami. Przy ciśnieniu zalecanym przez producenta moto prowadziło się okropnie. Zjechałem o 1 atm przód/tył i jest ok. Miałem okazję przejechać się na tych oponach BMW F800GS i jakoś w winklach miałem lekkie obawy, sprzęt nie prowadził się zbyt pewnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:26, 24 Wrz 2012
Aspius
A

 
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garwolin





Kumpel miał poprzednie K60 i bardzo sobie chwalił choć latał głównie po czarnym. Diagonalna, czyli wzmocniony bok opony, przez co lepiej sprawuje się w terenie, jest sztywniejsza i bardziej odporna na uszkodzenia. Ma mniejszą powierzchnię styku z podłożem a więc to co pomaga w terenie spowoduje że na asfalcie będzie się zachowywała gorzej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:14, 25 Wrz 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Na forum ADV kilku ujeżdżaczy GS-ów skarżyło się na nietrzymanie powietrza przez przednią oponę w wysokich temperaturach - to samo było na kilku sprzętach. PO zareklamowaniu w fabryce dostali odpowiedź, że producent zna problem i w wysokich temperaturach zaleca.... używanie dętek do środka (chociaż opona jest TL).
Może K60 scout już tych usterek nie ma -widać, że bieżnik też ma inny niż stara K60.
Tutaj masz jeszcze opinię Jarsona na temat "siostrzanych" K76 - mieszanka gumy może być w sumie podobna i tego samego producenta.
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/heidenau-k76,4970.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 9:14, 25 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:49, 25 Wrz 2012
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





MaG. Znam ten wątek... Ale zastanawiają mnie te oponki. Heidenau reklamuje się, że przeprojektował oponę i dlatego nazywa się teraz K60 Scout...
Ze mnie żaden wielki jeździec, winkli szybko nie mam zamiaru brać, ale z asfaltu lubię pozjeżdżać. Mokre jak wiadomo zawsze się musi trafić, więc nie chciałbym się na tym ślizgać, ale na szczęście opinie (nieliczne) są pozytywne (oczywiście poza K76).
Ten przód by mnie martwił jak ma powietrze schodzić, ale może nie będzie tak źle...

Jak ktoś coś jeszcze ma to prosiłbym się dzielićSmile Z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:56, 28 Wrz 2012
hubwarka
A

 
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 195
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warka





Witaj,
rok temu na k60 Scout, w które była obuta poprzedniczka DL XT660 zrobiłem 12k km i opona wyglądała jak nowa. Na zakrętach w górskich partiach Chorwacji miałem banana od uch do ucha. Pięknie się jeździło.
Kolega zrobił na nich 25k km i Jeszce myślę, że dałby radę na 15k

W tym roku drugi znajomy zapodał do GS800 w maju K60 po tym jak po zrobieniu 3tysięcy na CONTINENTAL TKC80 nie było połowy opony.
Aktualnie ma zrobione na oponach około 25k km i oponą dolata do wiosny.
Również jest zadowolony z opon w kwestii cena do jakości. TKC mają zaje.... trakcje na czarny a o szutrach nie wspomną ale maksymalnie wystarczają na jeden niedaleki wakacyjny wyjazd a na K60 polatasz kilka razy dłużej.
Na K60 zrobił Maroko + Krym i zrobi na na nich jeszcze kilka tysięcy do wiosny.
Polecam
Laughing

PS
Jak będziesz kupował tylko u sprawdzonego sprzedawcy. Wiem, że na wiosnę był partita K60 wadliwie wyprodukowanych, tzn miała poprzecinane boki (których normalnie nie widać) i jak znajomy kupował to od razu zakładał aby sprawdzić opony aby móż reklamować. (wymiana była gratis przez producenta)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hubwarka dnia Pią 14:01, 28 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:10, 28 Wrz 2012
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





hubwarka napisał

Cytat:
w które była obuta poprzedniczka DL XT660


Jeśli masz trochę czasu, to proszę skrobnij coś o różnicach w jeździe między XT 660 i DL-em. XT bardzo mnie interesuje. Jakbyś mógł je porównać subiektywnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:18, 28 Wrz 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





chmarnik napisał:
hubwarka napisał

Cytat:
w które była obuta poprzedniczka DL XT660


Jeśli masz trochę czasu, to proszę skrobnij coś o różnicach w jeździe między XT 660 i DL-em. XT bardzo mnie interesuje. Jakbyś mógł je porównać subiektywnie.


Nie wiem czy chodzi ci o 660R czy 660Z ale tu masz na temat Ztki:
http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/vstrom-650-vs-yamaha-xt660z-tenere,9140.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:25, 28 Wrz 2012
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Dzięki. Ale chodzi o R. A z tego co wywnioskowałem to taką miał hubwarka ( chyba, że się mylę? )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:15, 28 Wrz 2012
hubwarka
A

 
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 195
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warka





chmarnik napisał:
Dzięki. Ale chodzi o R. A z tego co wywnioskowałem to taką miał hubwarka ( chyba, że się mylę? )

Dokładnie tak jak piszesz miałem 660R z 2006 roku.

Podpisuj się po opisem ray68
http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/vstrom-650-vs-yamaha-xt660z-tenere,9140.html?sid=384dd07090051139a1c8318a62c4b018

* Mam 180 wzrostu i mimo założonej w XT wyższej szyby o 10 cm powyżej 110km/h walka z wiatrem.
* W DL mam szybę z deflektorem + handbary z podgrzewanymi manetkami - pełen komfort z zimne, deszczowe dni.
* XT była wyższa w kanapie o kilka cm i to dla mnie było wielką jej zaletą w porównaniu do DL (Myślę o podwyższeniu DL, gdy kilka raz osłoną silnika obładowanym moto tarłem przy podjeżdżaniu pod większy krawężnik. W XT nie myło takiej możliwości, gdyż był większy prześwit)
* XT lżejszy o dwadzieścia kilka kilo a w praktyce to ogromna suma. XT w lesie dźwigałem kilka razy bez problemu a DL z zapakowanym tylnym kufrem nie dałem rady.
* XT po odpaleniu chodzi jak traktor, w czasie jazdy drgania. Początkowe biegi bardzo krótkie.
* W DL brakuje mi trzeciego licznika rezerwy z XT (pokazuje ile przejechałeś na rezerwie). Zasięg XT to 300km na 12litrowym baku a DL 500km na 22litrach.
* w XT znalezienie biegu N czasem potrafiło denerwować, gdzie w DL skrzynia to perfekcja

Z racji, iż u mnie większość dróg to utwardzone nawierzchnie wymieniłem same plusy DL na XT ale w terenie XT ma same plusiki nad DL

Podpisuję się pod
Topinka napisał:

To nie tylko Ty Wink Ale to fakt, że te dwa sprzęty są jednak z innej bajki i mają inne przeznaczenie. Najprościej można jednego z nich okerślić jako TURYSTYCZNE Enduro a drugiego jako ENDURO Turystczne. Pytanie tylko co kto lubi i czego potrzebuje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:02, 28 Wrz 2012
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Dzięki, o to właśnie chodziło. Ale rozumiem, że dłuższe wyprawy XT-kiem to nie problem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:06, 28 Wrz 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Miałem założone K60 w XTZ 660 i nie byłem zadowolony z faktu, że szybko znikały podczas jazdy po asfalcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:37, 29 Wrz 2012
hubwarka
A

 
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 195
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warka





maro napisał:
Miałem założone K60 w XTZ 660 i nie byłem zadowolony z faktu, że szybko znikały podczas jazdy po asfalcie.


Nie podpisuję się pod tym.
Może miałeś zwykłe K60. W poście mówimy o modelu Scout, który u znajomego na dwóch moto wytrzymał powyżej 20k km a rok temu zrobiłem 12k km i tył wyglądał jak nowy. A trasy 99% to asfalt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:20, 25 Gru 2012
niziel
A1

 
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam,
slyszę rózne opinie o tych oponkach, mam na myśli model scout. Myślę właśnie o takich oponkach, ze względu na pewną wycieczkę, którą planuję. ąłyszałem że dobrze sprawują sie w terenie (bez przesady oczywiście) czyli na kiepskich, błotnistych drogach... Ale chciałbym wiedzieć, jak zachowują się na asfalcie, na ostrzejszych winkalach i na mokrym???? ma ktoś doświadczenie w tej kwestii??? Będę wdzięczny za uwagi.....
pozdr.
niziel


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:32, 27 Gru 2012
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Muszę przyznać, że jednak się zdecydowałem, kupiłem i trochę polatałem.

Na wstępie zaznaczę, że prędkość nie jest moją mocną stroną, tak samo szorowanie podnóżkami o asfalt. Zazwyczaj jeżdżę sam, choć miałem epizod ze szczecina do zakopanego w dwie osoby.
Wcześniej miałem oryginalne opony i przyznam szczerze, że różnicy nie widzę. Choć jak podkreślam do zamknięcia opon mi dużo brakuje. Na mokrym też fajnie, komfortowo. Taki bieżnik musi wodę odprowadzić Wink . Jedyne co, to przy niskich prędkościach czuć małą tarkę, ale jak już się rozpędzi jest luz... Zresztą po kilku KKm przestałem na to zwracać uwagę.
Przy mojej jeździe nie robiło mi różnicy, czy byłem sam czy w twinpacku.
Za to w terenie bez porównania Laughing . Aż szkoda, że DL ma tak mały prześwit... Ale tu jeździłem wyłącznie sam Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:48, 27 Gru 2012
niziel
A1

 
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Cześć,
Zbieram opinie zw wszystkich stron, poczytałem też trochę o tych oponach również na forum Afryki, tem trochę więcej ludzi śmiga na tych oponkach. Z poprzednim modelem K60 ludzie mieli częściej problemy, nawet odpadały kostki! ale jeślichodzi o scoutcha to fabryka poprawiła się trochę i jak do tej pory, słyszę pozytywne opinie. Że na gruncie spisują się przyzwoicie, w porównaniu na przykład z Tourance (jeżdze na takich) to wydaje się zrozumiałe, patrząc na bieżnik, a na asfalcie ponoć taz nie ma tragedii. Mają chyba jedynie niższy indeks prędkości....ale to też raczej nie problem.
Cora bardziej skłaniam się w kierunku tych właśnie oponek.
pozdr.
niziel


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:56, 27 Gru 2012
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Indeks prędkości dla nich to literka "T", czyli 190km/h
http://motorad.pl/opony-motocyklowe,649,opony-enduro,k60-scout-przod.html
http://motorad.pl/opony-motocyklowe,689,opony-enduro,k60-scout.html

Na maluch nie ma problemu, bo do takich prędkości to tylko licznik dochodzi, tak samo Afryka. Ale duży może więcej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:24, 28 Gru 2012
niziel
A1

 
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Cóż, będzie musiało te 190 wystarczyć.... zresztą tak szybko to ja nie jeżdzę...
pozdr.
niziel


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:15, 26 Lut 2013
agentczor
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów





Jakieś świeższe opinie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:55, 26 Lut 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





W piachu/błocie super... Jechałem jakiś czas temu pod górkę, tyle że nawierzchnia jak piaskownica... I podszedł Very Happy
Na asfaltach jak wyżej Wink . Zimą teraz nie latałem, na śniegi wiem, że jest specjalna wersja, ale ja mam tą zwykłą Scout.
Ja jestem zadowolony Laughing

EDIT:
Jestem winien małe dopowiedzenie po przejażdżce wiosenno-zimowej. Wiosenno, bo wiosną, ale i zimowej bo wciąż w śniegu Crying or Very sad
Na suchym asfalcie przy temp ok 0*C opona powiedzmy się trzymała, ale jechałem powoli i ostrożnie.
Natomiast w lesie na śniegu bez szału. Śnieg z jakim miałem do czynienia był jeszcze dziewiczy, ale w ostatnim czasie pogoda była za dnia na niewielkim plusie, w nocy minus, więc i śnieg nie był już taki ładny sypki. W czymś takim opona nie była w stanie nic zrobić Confused . Nawet na płaskim był problem z ruszeniem. Jak już się bujnął to jakoś szedł, ale zaspa, zagłębienie czy cokolwiek innego dawało się we znaki. Za to jak złapał odrobinę ziemi od razu szedł do przodu Very Happy
Na ubitym śniegu natomiast jakoś szedł. Nie jechałem wprawdzie szybciej jak 15-20km/h, ale nawet można było spokojnie jechać z nogami na podnóżkach.
Opona ma niby oznaczenie M+S, ale z tym "S" to raczej żeby "M" nie było samotne. Natomiast wersja zimowa zimowa jest oznaczona jako "SiO2".

http://www.youtube.com/watch?v=UPluFsigPjo
Na początku filmu widać jak próbuje ruszyć na płaskim w 5cm śniegu Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Śro 14:54, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:30, 30 Mar 2013
niziel
A1

 
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





utwierdzam się w przekonaniu, ze warto kupić te oponki, mimo że na śniegu nie dają rady Smile ale raczej po białym puchu jeździł nie będę.....
pozdrawiam
niziel


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:37, 31 Mar 2013
agentczor
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów





A ja już mam Very Happy Pierwsze wrażenia po metzelerach - inaczej się skręca - metzelery były już kwadratowe, większy hałas. Dużo lepszy wygląd Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:39, 02 Kwi 2013
niziel
A1

 
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A możesz zdradzić ile kosztowały i gdzie kupiłeś? jeśli to nie tajemnica.
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jeżdzę na Scoutach od lutego
PostWysłany: Wto 12:12, 02 Kwi 2013
dziarapl
A1

 
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





nie chowałem moto na zimowanie i postanowiłem założyć "lepsze" ogumienie. Wybór padł na Heidenau i jestem bardzo zadowolony. Opona nawet przy ujemnych temperaturach nie jest "drewniana", świetnie odprowadza wodę i błoto pośniegowe. Jest głośna ale bez przesady i trochę telepie przy niskiej prędkości ale taki już urok takiego bieżnika. Na czarnym działa jak każda inna guma i nie widzę szczególnych różnic w prowadzeniu w porównaniu np. do seryjnego ogumienia DL'a. Ceny przystępne choć trzeba poszukać bo zróżnicowane, mnie się udało znaleźć za 729 komplet z przesyłką Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:21, 02 Kwi 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Ja swoje kupowałem u importera na Polskę http://www.motorad.pl/, ale można ich też znaleźć na allegro http://allegro.pl/sklep/4634107_heidenau. Co do cen, to w połowie zeszłego sezonu kupowałem tył i już nie pamiętam ile kosztował, a teraz w marcu kupowałem przód i dałem 354pln z przesyłką...
Przy zakupie 'okazjonalnym' przodu lepiej uważać, bo wyszła wadliwa partia z poprzecinanym bokiem. Zimą ktoś sprzedawał przód za 100pln, ale na szczęście dopisywał że opona jest poprzecinana i łatana. Miała niby działać normalnie, ale wolałem już dopłacić i kupić u importera.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Wto 13:33, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:28, 02 Kwi 2013
dziarapl
A1

 
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





w Krk jeszcze w Olekmotocykle jest, ostatnio widziałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:27, 02 Kwi 2013
niziel
A1

 
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





możesz zdradzić namiar na swojego dostawcę?
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:23, 02 Kwi 2013
gregdobrynin
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK





miotacztruskawek napisał:
Ja swoje kupowałem u importera na Polskę http://www.motorad.pl/


Kurde, jakie te ceny sa wkurzajace. W zeszlym tygodniu kupilem opone Heidenau 130/80/17 ze strony mopedreifen.de za dokladnie 68.77 Euro (mieszkam w DE). Ale akurat potrzebuje tez komplet opon w Lodzi na koniec maja, wiec mowie sprawdze ile kosztuja opony ze sklepow internetowych w Polsce. Ta sama Heidenau, 408 zl, czyli 97.43 Eur !! Skad oni biora takie roznice? Przeciez w Polsce jak na razie zarabia sie jeszcze ciut mniej niz w Niemczech. Z tego co ostatnio sprawdzalem to zarobki sie jeszcze nie wyrownaly (oprocz tych co sprzedaja opony). Nawet roznica podatku VAT nie tlumaczy tych cen (w DE 19 % w Polsce chyba 23 %).
Przynajmniej na alegro mozna kupic z zeszlego roku w podobnej cenie, ale o wiele fajniej by bylo po prostu wziasc ze sklepu i juz. Sorry, ze sie tak rozpisalem, ale mnie to ciut zbulwersowalo. Evil or Very Mad

EDIT: OK, kupilem w promocji. Teraz kosztuja 81.84 Euro Smile
EDIT 2: Ale ja glupi jestem Rolling Eyes , 68.77 to bez podatku. Z podatkiem 81.84 Euro. Normalnie blondyna Embarassed


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregdobrynin dnia Wto 22:44, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:25, 02 Kwi 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Greg - zapomniales o marzy, a ta w PL jest zlodziejska. Byle jak najszybciej zarobic...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:36, 02 Kwi 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Dober napisał:
Greg - zapomniales o marzy, a ta w PL jest zlodziejska. Byle jak najszybciej zarobic...


Weź tez po uwagę wolumen sprzedaży (DE vs PL) i poziom cen zakupu, ilość pośredników i takie tam. Marża to tylko jeden ze składników ceny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:38, 02 Kwi 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Faktycznie - zapomnialem o tych posrednikach...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:25, 22 Kwi 2013
agentczor
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów





Dorzucę wrażenia z pierwszych dłuższych jazd z pasażerem w temparaturach >10 stopni.

Asfalt - winkle - opona prawie zamknięta Smile Przy tych temperaturach zero pływania i dobre trzymanie.
Przy prędkościach autostradowych znaczny hałas ale brak wężykowania itp...

Bieszczadzkie szuterki - również bez zarzutu.
Jak dla mnie bardzo dobra dualowa opona Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:47, 26 Kwi 2013
Kriss
A2

 
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 86
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg





Pytanie do użytkowników K60 Smile
Jak się spisuje ta oponka z układem ABS?? Szybciej woniej reaguje czy jak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:07, 17 Maj 2013
kamyk
A

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





własnie odebrałem komplecik z tego roku za 760 zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:17, 17 Maj 2013
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 386
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





Kriss napisał:
Pytanie do użytkowników K60 Smile
Jak się spisuje ta oponka z układem ABS?? Szybciej woniej reaguje czy jak?

To zależy z jaką inną oponą porównujesz. Jak jeździsz teraz na czymś typu anake to na k60 na gladkim asfalcie ABS bedzie szybciej działał z racji mniejszej przyczepności(wysoki bierznik i miękka guma). Analogicznie na miękkiej nawierzchni bedzie dzialal później z racji lepszej przyczepności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:10, 04 Cze 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Prawie rok, 10Kkm. Z 10mm klocka zrobiło się 7mm. Jak widać opona używana bez szaleństw w winklach, ale to raczej kwestia moich upodobań co do jazdy.



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:58, 21 Lip 2013
Maroski
A2

 
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Praszka





Panowie, możecie się pochwalić jakie ciśnienie w tych oponkach macie?
Na razie przyzwyczajam się do nich po zmianie z drogowych opon, więc moja obecna opinia jest mieszana, na czarnym gorzej (ale bez tragedii), na szuterku czuję się pewniej, na piasku też (ale bez rewelacji), w końcu nie mam problemu wyjechać z koleiny na polnej drodze i jechać środkiem po trawie Wink
Co prawda nie mam ABS'u, ale na asfalcie będzie szybciej łapać, dużo łatwiej można zablokować tylne koło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:26, 21 Lip 2013
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 636
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





Ja do Albanii miałem 2,25przód/2,8tył tak jak zaleca producent dla dwóch osób. Na szutrach spuszczałem powietrze - nie wiem do ilu, jeździło się znacznie lepiej. Dla mnie opona super. Na asfalcie ok, na szutrach kamieniach super. Na błocie miałem problem - mieszanka kamienie+błoto zablokowało przednie koło, ale to raczej wina niskiego błotnika w DL.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:27, 23 Lip 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Marulin napisał:
Ja do Albanii miałem 2,25przód/2,8tył tak jak zaleca producent dla dwóch osób.


Producent motocykla... Bo producent opony zaznacza, że max ciśnienie wynosi 2,5 na tył. Ja dla solo używam jakoś 2,3Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:07, 30 Lip 2013
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Po czerwcowym wyjeździe w Albańskie góry na Bridgestonach Trial Wingach gdzie jedną z dróg 57 km pokonywałem na max 2 biegu przez 6 godzin i zaliczyłem pęknięcie łożyska doszedłem do wniosku, że muszę zmienić kapcie na bardziej terenowe. Seryjne Trial Wingi uważam za nie tak złe jak się o nich pisze, ale wyłącznie na suchym - na mokrym albo w granicach 5 stopni i niżej to tragedia, nie powinny być dopuszczone do użytku moim zdaniem. Trwałość doskonała, bo mam już 17 tys nawinięte i nie ma tragedii, ale już ich nie chcę. Od misiąca się czaję i jedyna opcja jaka mnie interesuje to właśnie Haidenau Scout. Głównie jeżdzę po asfalcie, jednak jak się da to uciekam w teren i strasznie mnie irytuje, że nie daję rady w piasku i błocie - żadne Metzelery tourance i Dunlopy trialmaxy tez nie dadzą rady choć to genialne opony a po Warszawie śmigać na kostkach nie mam zamiaru, bo zamknąć oponę też lubię. Haidenau Scout wydają się dla mnie idealną opcją dla V-stroma. Zamówiłem 840 zł z przesyłką i montażem, zakładam w sobotę i lecę sprawdzić czy wjadę tam, gdzie do tej pory próbowałem już 3 razy i się nie udało. Wypróbuję też na winklach i zdam relację jak się sprawują.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:45, 30 Lip 2013
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 636
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





Będzie Pan zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:06, 31 Lip 2013
Neno
Motonita

 
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 652
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów





KAMAN napisał:
Po czerwcowym wyjeździe w Albańskie góry na Bridgestonach Trial Wingach gdzie jedną z dróg 57 km pokonywałem na max 2 biegu przez 6 godzin i zaliczyłem pęknięcie łożyska


Możesz coś więcej o tym łożysku ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:34, 01 Sie 2013
Maroski
A2

 
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Praszka





Hehe, no ja po zmianie na te K60 omijam asfalt jak się tylko da. I to z bananem na r.. pysku Very Happy
Są trochę głośne na asfalcie w pewnym przedziale prędkości (powyżej 120km/h milkną Very Happy ). Lekko ząbkują przy wolnych prędkościach. Mimo, że Suzi nadal nie jeździ po piaskach jak DR400 z kostkami, to da się przedrzeć przez każda drogę dopóki ją widać Very Happy. W błocie rewelacja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:37, 04 Sie 2013
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Pisze ze smartfona, przepraszam za brak polskich znakow. O łozysku tylko tyle, ze peklo w przednim kole i nke wiedzac o tym przyjechalem z pasazerem z Albanii do Polski. Ale to nie dziwne, bo droga to byly kamienie, dziury i skaly i plyta pod silnikiem od Letko tez sie troche zmasakrowala, ale dala rade. Koszt wymiany w ASO bo moto na gwarancji 230 zl z uszxzelniaczem. W drugim DLu z 2009 r za to grad lub zmiany temperatury, tego nie jestesmy pewni, spowodowal popekanke obu reflektorow. Bo raczej nie naprezenia.
OPONY: gumy z czerwca 2013, wygladaja naprawde groznie Smile. Zmienilem w piatek po pracy i od razu przed nocą jeszcze pojechalem w okolice Kamienczyka pod Wyszkowem bo tam mieszka moj majster od opon. zaje**e !!! W piachu nadal walcze, ale kontroluje moto, idzie prawie jak po sznurku. Tam gdzie na bridgestonach zawsze rezygnowalem, teraz mialem frajde. Jedyny problem, ze mozna sie nie zmiescic miedzy drzewa. Jedzac przez las na przelaj zrobilem 30 km. Jestem zaxhwycony tymi oponami. A teraz asfalt, 50 sam w drodze od oponiarza do domu i 200 w sobote po pracy z plecacakiem. Jak pisze kolega wyzej: od 10 do 35 km/h lekka tarka wyczuwalna, ale juz jej nke zauwazam ( tylko na idealnjebrownym asfalcie). To samo od 100/120 km/h, tez juz nie zauwazam. Pierwsze kilka zakretow mialem wrazenie, ze trzeba troche wiecej sily zeby skrecic, ale to kwestia innego podejscia, bo tez juz tego nie czuje. I to co mnie zaskoczylo najbardziej- lepia sie do asfaltu jak cholera, duzo lepiej sie na nich czuje niz na bridgestomach. ABS tez o dziwo reaguje pozniej, co jest dla mnje na plus, bridgestony sie slizgaly wczesniej. Jestem mega zadowolony. Na mokrym nke sprawdzalem, ale jakbym wiedzial, to nie meczylbym sie tyle na oryginalnych gumach. Dla mnie idealne opony dla takiego pojazdu jak vstrom. Jak ktos woli podniesc pewnosc prowadzenia moto o jakies w mojej ocenie 30-40% poza asfaltem kosztem spadku komfortu zapindalania autostrada o jakoes 5% to polecam. Tylko nie pytajcie jak to wyliczylem, ok?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:36, 27 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Hmm, czytam Wasze opinie i tez zaczynają mi sie te opony podobac. W moim przypadku więcej jezdze po asfalcie ale, gdy mialbym takie to i w szutry wjechałbym bez obawy.
Tylko zastanawiam sie czy jest sens(jezeli wiekszosc mojej trasy do asfalt), czy nie lepiej anake 2,3 lub coś podobnego???? Możecie w 100% polecić ta opone takze na asfalt, trzymie sie bdb?? Nie ma węzykowania?? Jestem w kropce hehe:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:25, 28 Sie 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





To zależy od twoich priorytetów.
Jeżeli chcesz czuć się pewniej na sporadycznych szutrach to bym się zastanawiał.
A jeżeli zabawa OFF sprawia ci frajdę, a asfalt jest szarą życia koniecznością to już bym kupił Scouty Wink .
Porównaj sobie też stosunek ceny i trwałości Scouta i Anake, żeby niepotrzebnie nie przepłacać. Dla rozjaśnienia dodam, że u mnie jest w tej chwili ok 19Kkm i powoli zmierzam z oponą do końca... Jeszcze trochę na niej pojeżdzę, ale nie wydaje mi się, że dożyje 25Kkm Smile .


A tak BTW to ganiałem dziś w nocy nim po plaży. Zakładaliśmy z kumplem, że przy dobrych wiatrach, jak przebrniemy przez plaże na mokry piach, to jakoś pójdzie. A tu jak się rozpędził to ganiałem przez środek plaży. Tylko trzeba było najpierw się rozpędzić do tych 40gr. A banan na twarzy mega Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Czw 19:17, 29 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:29, 31 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





No własnie ostatnio bylem na "szutrach" itp. pojezdzic ze znajomym i powiem, ze było fajnie choć wprawe trzeba posiadac:D Ale chyba na razie szkoda mi sprzęta na takie jazdy (juz nie wspominam o tym jakbym miał się gdzieś wybebeszyć na polanie:D), juz po pierwszej wyprawie slady na osłonie silnika od kamieni i raz zahaczyłem na jednym wyboju... Jako, ze dbam o swoje motocykle to teraz drażni mnie fakt, ze pod spodem mam rysy, których nie było wczesniej:P Dopiero co kupiłem motocykl i chyba raczej ochłonę z tematu:] Na takie zabawy to wolałbym miec poobijanego cross-a i szaleć bo jak się wyglebisz to wstajesz i no problem - nie mam już kasy, żeby ładować potem w osłony, plastiki czy inne rzeczy do dl-aVery Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Sob 10:33, 31 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:41, 01 Lis 2013
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Od ostatniego wpisu zrobiłem sztormiakiem na Scoutach 5 tys km i przez te opony zacząłem jeździć na lekkich enduro w międzyczasie a kilka dni temu zaliczyłem pierwszy raz tor motocrosowy - oczywiście nie na DLu tylko hondzie crf 250 Smile. Po założeniu na vstroma Scoutów uciekam z asfaltu jak tylko się da, bo na tych oponach zaczęła się frajda i jedyne co mnie ogranicza w tej chwili to jest prześwit pod silnikiem. Wcześniej oceniałem drogę po kątem tego jaka szansę mam na uślizg i glebę, teraz patrzę czy się nie zawieszę. Jak dla mnie Haidenau k60 Scout to idealna uniwersalna opona do uniwersalnego Vstroma zarówno na asfalt jak i w lekki teren o szutrach w ogóle nie wspominając. Dodam tylko, że codziennie jeżdżę na nich po asfalcie do pracy. Rzecz całkowicie drugorzędna, ale tez fajna - na tych kapciach Vstrom wygląda niezwykle bojowo. A na marginesie - wydanie kilku stówek na profesjonalny kurs jazdy enduro bardzo mocno procentuje. Warto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wibracje
PostWysłany: Pią 15:39, 08 Lis 2013
HAL-9000
A1

 
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Po wnikliwym przeczytaniu opinii o K60 Scout na tym forum, oraz na innych, głównie anglojęzycznych zaczynam widzieć te opony na swojej małej Suzie.
Kilometrów rocznie robię bardzo mało i głównie po asfalcie, opony raczej mi się stażeją niż zużywają Rolling Eyes, ale czasem jest potrzeba przejechania paru kilometrów po gorszej drodze i tu miło by było ciut mniej walczyć z maszyną, stąd wybór padł na rzeczone Scouty. Motocykl kupiłem z założonymi Pirelli Scorpion, więc spodziewam się spadku komfortu podczas jazdy po asfalcie, ale chciałbym uniknąć dramatów, o jakich czytałem u kolegów z USA, stąd prośba o lepsze zdefiniowanie "wyczuwalnej tarki", "lekkich wibracji" itp, o których piszecie.
Dobrym wyznacznikiem poziomu drgań będzie dla mnie np. mrowienie w rękach odczuwalne po dłuższej jeździe z generującą drgania prędkością (zdażało się w zamierzchłych czasach, gdy drgania silnika przenosiły się na kierownicę moje MZ Trophy), czy rozmazany obraz w drgających lusterkach. Czy przejście na K60 Scout dostarczy mi takich sensacji na asfalcie?
Z góry dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Jacek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Heidenau K60 Scout
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin