VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> OPONY Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 16:43, 03 Cze 2008
Gość

 





mluko napisał:
Wlasnie obrabialem ten temat ostatnio,
i wybralem Metzeler Tourance EXP (czyli te poprawione, widoczny na zdjeciach troche inny profil bierznika)
zastanawialem sie nad Anakee i tez trafilem na ten test, jednak nieporownywalnie wiecej jestem na asfalcie niz poza nim, z tego testu sa chyba bardziej uniwersalnymi oponami a z opini ludzi Tourance chyba sa sporo zywotniejsz niz Anakee no i dochodzi glosnosc na niekorzysc Michelin'ow z racji moim zdaniem lepszego sprawowania wlasnie w terenie w porownaniu do Touranc'ow.

Pozdrawiam
Marek


Marek a o jakim teście piszesz ?
myślałem że Anakee są jeszcze bardziej asfaltowe niż Metzelery a tutaj takie kwiaty Rolling Eyes , teraz wyszły Anakee II - TO co na teren bardziej Anakee ?

pzdr.
P.
PS. zgłupiałem już Confused
PostWysłany: Wto 18:04, 03 Cze 2008
mluko
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dolnyśląsk





kurde ciezko bedzie mi teraz to wszystko znalezc, ale to napewno chyba czytales

http://www.hondavaradero.pl/mambo2/images/stories/Varadero/064-070%20Opony%20enduro.pdf

napewno na forum Afryki ludzie stawiali Anakee w terenie przed Tourance i odwrotnie na asfalcie,
kurde moze troche zamieszanie wprowadzilem, sporo tych wypowiedzi czytalem i to poprostu moga byc moje wnioski, ja wiecej pokonuje kilometrow na asfalcie niz w terenie dla mnie to byl najlepszy wybor (jesli moje zalozenia sa prawidlowe)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:24, 04 Cze 2008
Gość

 





Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie do czego potrzebujemy opon.. Czy więcej latamy w terenie ? czy turystycznie ? czy wolimy trwałość kosztem przyczepności ?? itd itp.. Ja obecnie mam założone Dunlopy D607 Trialmax typowo szosowe gumy... jak wybrałem się na nich w tren ( przy okazji zlotu Marqsa w Kletnie ... fajna trasa off) to omal nie zostawiłem tam motocykla i nie wróciłem pieszo... ale za to na trasie "on" na czeskich winklach krzesałem iskry podnóżkami, a gumy trzymały w zakrętach perfekcyjnie... po kilku kilometrach winklowania były tak nagrzane i lepkie jakby się je palnikiem potraktowało... I teraz tył mi się kończy, ale przód jest jeszcze w super stanie... więc chyba dokupię sobie jeszcze tylną taką samą gumę i kilka tysięcy pośmigam...
PostWysłany: Czw 15:05, 05 Cze 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





PIT napisał:
Buber dl 1000 napisał:
michsie - asfalt jak na przylepcu tak mowi z innych moto
metzelery piloty poprzednie jestem na 2 komplecie i jestem zadowolony na maksa i na asfalcie super i na mokrym nie pacze a i szuterku sie nie obawiam


To co polecasz metzelery poprzednie czyli bez rozszeżenia exp ??

prawda jest taka ze exp nie jezdzilem a 2 komplet wybralem z zadowolenia i swiadomie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:53, 05 Cze 2008
MJ
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





Kupiłem Metzeler tourance exp (850 PLN) przejechałem na nich 2000 km są super Nie mam porównania do poprzedniej wersji ale w porównaniu do fabrycznych to przepoaść na korzyść Metzelera


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:16, 10 Cze 2008
mluko
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dolnyśląsk





Wlasnie jestem po pierwszych kilometrach na Metzelerach Tourance EXP.
czytalem nie raz ze Bridgestony to dno ale ciagle sobie mowilem, ale oco Wam chodzi przeciez nie mozliwe zeby byla az taka roznica.....ale jest i to kolosalna.

Pierwsza jazde zaczelem w niedziele wczesnie rano troche pokropilo ale mozna bylo powiedziec ze bylo mokro, ale napewno zero stresu jak przy Bridgestonach.
Napewno nie jezdrze ostro ale roznica jest naprawde ogromna, zawsze omijalem brudne fragmenty drogi po ciagnikach, obrzeza gdzie woda naniosla piasek (oczywiscie nie pisze ze celowo jezdzilem poboczem) ale nie czulem zadnej nerwowosci jak przy Bridgestonach, zawsze troche ta opona musiala uskoczyc, a tu zero.

Wokol mojego domu jest sporo kiepskiej jakosci asfaltow, sa fragmenty bardzo szorstkie i zawsze te fragmenty omijalem jadac druim pasem drogi, teraz prawie nie czuje roznicy, przedtem czuc bylo wibracje na kierownicy i przedewszystkim bardzo halasowaly opony. Napewno pokonywanie nierownosci drogi jest duzo "miekksze" bardziej tlumione, ale moze to juz za sprawa wysokiego bierznika (moje opony juz byly naprawde starte, tylnia na srodku pas 2-3 centymetrow gdzie nie bylo sladu bierznika wogole).

Zle mnie nie zrozumcie, jestem typem ze zawsze znajde dziure w calym, nie chwale sie tym co mam a wrecz ciagle chce czegos jeszcze lepszego. Ale naprawde jestem zaskoczony az taka roznica na plus oczywiscie.

Ale jak mowilem czepiam sie szczegolow a to dlamnie nie jest tylko szczegol Wink mam "problem" i dalej nie umiem go opisac, przy mniejszych predkosciach motocykl mi sie "wali na boki", jak by potrzebowal mniejszego pochylenia zeby zrobic ten sam luk jak poprzednio, i nie jest to delikatna roznica. Roznica jest ogromna, jak wyjezdrzalem na droge juz to poczulem wiec po pokonaniu 10metrow. zawrocilem po kilkunastu kilometrach zeby sprawdzic czy wszystkie sruby do krecilem Smile naprawde.
Przy malych predkosciach pomagam sobie skretem kierownicy i wtedy jak by mi przednie kolo podcinalo (cos a'la nadsterownosci ale nie kosztem straty przyczepnosci tylniego kola) Przy szybkich zakretach gdzie pokonuje sie tylko w zlozeniu juz jest mniej wyczuwalna roznica ale dalej potrzebuje "mniejszej" sily aby pokonac ten sam luk.

Taka "baba" ze mnie? co myslicie o tym,
Oczywiscie po przejechaniu 100km pokonywalem zakrety szybciej niz na poprzednich oponach, nie mam zastrzezen do przyczepnosc, 100% pewnosci nawet na dziurawej zabrudzonej jezdni. Ale jakbym od nowa uczyl sie jezdzic, jak by to byl inny motocykl a nic oprocz opon nie zostalo zmienione.
A pod koniec dnia gdzie pokonywalismy piekne serpentyny (jeszcze raz dzieki dwilu za swietna trase) to kazdy nastepny zakret chcialem pokonac jeszcze szybciej ale spory tlok mi w tym przeszkodzil (jakias sfora wariatow na motocyklach, nie maja co robic w domu w niedzielne popoludnie Wink naprawde opony uzalezniaja od winkli )

Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:31, 13 Cze 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Bry!
Nie będę zakładał nowego wątku i zapytam tutaj:
czy ktoś lata na Miszlę Anakee ??

Mam takowe od pewnego czasu i kurde obserwuję pewną nerwowość i brak pewności w łukach. Z obserwacji wynika, że przy przejściu na ostatnią kostkę bieżnika. Ktoś się spotkał ?

W necie same ochy i achy o Anakee, więc trochę mnie to wkurza Smile

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:30, 13 Cze 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jesteś pierwszy kto o tym mówi może fabryczna wada jakaś albo c felasimi coś masz nie tak albo wyważenie albo ciśnienie, coś więcej możesz dodać?
poz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:49, 13 Cze 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Buber dl 1000 napisał:
jesteś pierwszy kto o tym mówi może fabryczna wada jakaś albo c felasimi coś masz nie tak albo wyważenie albo ciśnienie, coś więcej możesz dodać?
poz


Felgi proste, koła wyważone (choć nie potwierdzałem tego w innym zakładzie), ciśnienie idealne i pilnowane.

Gwoli wyjaśnienia: one nie puszczają - trzymają pewnie, ale tak mnie jakoś gibie na boki w głębszych łukach. Przed wymianą było wszystko OK.

Gdzieś na preclach spotkałem się z wypowiedzią, że Anakee są nerwowe w szybkich łukach, więc nie jestem sam Smile

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:56, 14 Cze 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





ja testuje Michaliny Pilot Roady i na razie jestem zachwycony, zastanawiam się tylko jak bardzo można się złożyć na DLu, bo mam po drodze do pracy kilka "fajnych" zakrętów i korci aby coraz to szybciej je przejeżdżać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:25, 14 Cze 2008
Gość

 





Bratek DL1000 napisał:
ja testuje Michaliny Pilot Roady i na razie jestem zachwycony, zastanawiam się tylko jak bardzo można się złożyć na DLu, bo mam po drodze do pracy kilka "fajnych" zakrętów i korci aby coraz to szybciej je przejeżdżać Smile


To problem DLa nisko umieszczone podnóżki nie pozwalają na głębokie złożenia... u mnie podnóżki wyglądają już tak http://www.bikepics.com/pictures/1317304/ mimo, że opony dają jeszcze możliwość głębszego złożenia ( chociaż jak to się mówi już są pozamykane) to podnóżki trą o asfalt i głębiej się nie da... ja planuje zakupić gdzieś jakieś podnóżki od byle czego , skrócić je i dopiero zamontować , wtedy można będzie pochylić moto głębiej... nawet zejść na kolanko.. pytanie tylko czy opony wtedy przytrzymają , czy nie skończy się zakres graniczny... niestety opony które można założyć do DLa nie mają profilu opony sportowej która umożliwia głębokie złożenia .. a przecież Dl w winklach prowadzi się całkiem przyzwoicie i łatwo daje się przerzucać z winkla w winkiel... a to sobie w zeszły weekend na mazurskich winklach polatałem .. http://www.bikepics.com/pictures/1314589/ http://www.bikepics.com/pictures/1314588/ http://www.bikepics.com/pictures/1314590/
PostWysłany: Czw 22:18, 19 Cze 2008
Gość

 





MJ napisał:
Kupiłem Metzeler tourance exp (850 PLN) przejechałem na nich 2000 km są super Nie mam porównania do poprzedniej wersji ale w porównaniu do fabrycznych to przepoaść na korzyść Metzelera


gdzie można kupić taki komplet w takiej cenie ? z góry dzięki za info
PostWysłany: Czw 22:51, 19 Cze 2008
mluko
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dolnyśląsk





Hej,

ja miesiac temu na myNETworld.com zaplacilem za nie 753zł z przesylka. Jakies 20zl za koszty przelewu,
dzis widze ze przednia jest kilka euro drozsza ale kurs jest zblizony wiec i tak sie oczywiscie oplaca. 4 dni po przelewie mialem opony w domu.
Rok produkcji popon to marzec i kwiecien tego roku.

Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:45, 20 Cze 2008
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam,
U mnie są te gumy po 997 zł.
Polska dystrybucja.
Jak coś zapraszam biuro@motorus.pl.

Pozdrawiam,
Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:12, 20 Cze 2008
MJ
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





Anonymous napisał:
MJ napisał:
Kupiłem Metzeler tourance exp (850 PLN) przejechałem na nich 2000 km są super Nie mam porównania do poprzedniej wersji ale w porównaniu do fabrycznych to przepoaść na korzyść Metzelera


gdzie można kupić taki komplet w takiej cenie ? z góry dzięki za info


Moto Perfekt - Łukasz sułkowski Nowy Sącz Dmowskiego 16. Tel na prv


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:24, 20 Cze 2008
MJ
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





Anonymous napisał:
MJ napisał:
Kupiłem Metzeler tourance exp (850 PLN) przejechałem na nich 2000 km są super Nie mam porównania do poprzedniej wersji ale w porównaniu do fabrycznych to przepoaść na korzyść Metzelera


gdzie można kupić taki komplet w takiej cenie ? z góry dzięki za info

Moto Perfekt Łukasz Sułkowski Nowy sącz ul Dmowskiego 16 - fajny zakręcony facet Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:24, 21 Cze 2008
Gość

 





Panowie
Założyłem nowe Metzeler Tourance i pojechałem trasę 5500 km w tym ok 1500 km zakrętów na Korsyce a i wcześniej Alpejskie winkle, pogoda od 4 stopni do 33, słońce, deszcz, wiatr itp. Ruszając w trasę nie wchodziłem w zakrety z przycierkami stopek, po powrocie tak, opony się sprawdziły DL zamyka je jak każdy inny moto, jakie są inne opony nie wiem ale Metzeler Tourance polecam są niezłe
Pozdrawiam

Ps. wczesniej miałem oryginalne opony i jakie 15 tyś km za sobą na Dl

Buber dl 1000 napisał:
Brzo napisał:
blue K4 650 właśnie na tym teście opieram swoją wiedzę ... niestety.
Nastawiam się na asfalt bo i tak 99% czasu na nim spędzam Smile

Co do oryginałów to są... lepsze od Pirelli i nic więcej... a potem jest przepaść (gdzieś to wyczytałem) ale mogę to potwierdzić z doświadczenia troszkę lepsze ale ... do zmiany.

Buber a Ty jakie masz kapcie w sensie chodzi o model.

Metzeler Tourance - czy jaktam się to pisze - jak pisałem wcześniej jestem zadowolony - jeśli nie dostane od szanownych kolegów wiążących info. dot. "michasi", które chcesz kupić to przy Metzelerach pozostanę.
PostWysłany: Sob 10:15, 21 Cze 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





znalazłem coś takiego w necie http://www.allegro.pl/item368603289_przecena_opon_metzeler_tourance_110_80r19_warszawa.html można by sprawdzić dla warszawiaków blisko a ceny atrakcyjne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:29, 02 Lip 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Skończyły mi się opony w DL-u. Wykończony zestaw, to Bridgestone BW 501 i 502. Bardzo dobrze mi się na nich jeździło zarówno na mokrym i suchym. Dobrze też trzymały w zakrętach.
Miałem plan, aby kupić te same. Niestety w Larsonie bardzo drogie, a mynet moto miało problemy ze stroną i nie dało się szybko zamówić.
Ostatecznie po rekomendacjach kolegów kupiłem Michelin Anakee w DRIVE MOTO. Cena dosyć atrakcyjna, bo kpl. tegoroczny kosztował z przesyłką kurierską 820 zł. Jutro ruszam do Rumunii, a plan jest na 6 tyś km. Mam nadzieję, że testy kłamią Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:13, 03 Lip 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Wojtala napisał:
kurierską 820 zł. Jutro ruszam do Rumunii, a plan jest na 6 tyś km. Mam nadzieję, że testy kłamią Smile


jak jeszcze nie kupiles przewodnika to polecam bezdroza. nie kupuj pascala bo jest beznadziejny, no chyba, ze interesuje cie wiedza encyklopedyczna


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:31, 29 Lip 2008
Gość

 





cabaniero napisał:
To problem DLa nisko umieszczone podnóżki nie pozwalają na głębokie złożenia...
Ale DL nie jeste motem sportowym i z założenia nie ma wysoko umieszczonych podnóżkow. Toż to wygodna maszynka do nawijania kmów po asfaltach i lekkim terenie a z wysokimi podnóżkami - witajcie kurcze nóg, bóle kolan i inne takie. Do schodzenia na kolano Suzuki ma lepsze modele w ofercie :).
PostWysłany: Czw 18:01, 31 Lip 2008
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Czy ktoś z Was ujeżdża czasem Sztorma po lekkich szutrach, ewentualnie leśnych drogach? Nie mówię o jakimś offroadzie extreme tylko o normalnym turystycznym przejeździe poza asfaltem.
Jakie opony byście polecili do jeżdżenia w proporcjach: 75% asfalt, 25% szuterek?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:16, 01 Sie 2008
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





Metzeler chyba. troche lepsze na trudniejszy teren.
Troche pojezdzilem w lesie i uwazaj na "redliny"- koleiny. Mialem wywrotke przy podjezdzaniu koleiny. Przednie podjechalo, a tylne juz nie zabuksowalo i 180-tka i gleba. Ogolnie sprzet nie nadaje sie na teren lesny i piaszczysty za ciezki jest. A jak jeszcze zatankujesz do pelna to makabra. Natomiast szuter to fajnie jest troche pokurzyc.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:49, 01 Sie 2008
Gość

 





MaG napisał:
Czy ktoś z Was ujeżdża czasem Sztorma po lekkich szutrach, ewentualnie leśnych drogach? Nie mówię o jakimś offroadzie extreme tylko o normalnym turystycznym przejeździe poza asfaltem.
Jakie opony byście polecili do jeżdżenia w proporcjach: 75% asfalt, 25% szuterek?

Polecam fabryczne. ;) Na błocie i w piasku doznania ekstremalne! :twisted:
PostWysłany: Nie 22:23, 08 Lut 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Od niedawna jestem wlascicielem stormiaka 650. W sobote strzelilem dluzsza trase i zauwazylem, ze moto w zakretach jest z przodu troche nieprzewidywalne. Czy to jest wina fabrycznych oponek (bo takie sa ma maszynie) czy moze cas innego fiksuje?
Tyl w porzadku, przod tak jakby troche plywal.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:12, 09 Lut 2009
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 617
Przeczytał: 97 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Sprawdź ciśnienie w oponach i wyważenie - to nienormalny objaw - dl nie pływa jak opisujesz...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:28, 09 Lut 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





mradom Ciśnienie jest bardzo ważne i trzymaj się tego jak każe producent.
Myślę że pływanie ,a może delikatne uślizgi? spowodowane były temperaturą opon. Niestety w zimie nie możesz się spodziewać dobrej przyczepności.Nawet jeżeli temp powietrza jest w ok 10stC to aswalt i tak ma góra 5stC. Jeżeli działo się to przy jeździe na wprost to jednak raczej wina niskiego ciśnienia.Nie wiem który rocznik jest twojego DL-a ale jak masz jeszcze oryginalne opony to przebieg nie jest taki duży.
Sprawdź czy nie ma jakiegos luzu na przednim kole. Przydała by sie do tego centralna podstawka Smile
Brzo ma jeszcze jedna na zbyciu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:38, 09 Lut 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





No niestety podstawka nie dysponuje, moto jest z '04 a przebieg jest bardzo niewielki, na oponie widac jeszcze kolorowe fabryczne paski - powaga Smile
Zjawisko wystepowalo tylko przy winklach, na wprost jak najbardziej wszystko jest w porzadku.
Nic, oddam sprzet do serwisu niech popatrza co i jak, podstawowe rzeczy trzeba przed sezonem porobic wiec przy okazji zerkna na reszte.
Dzieki chlopaki.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:30, 09 Lut 2009
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 617
Przeczytał: 97 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Skoro widać jeszcze paski to opona jest " niewytarta" ale to dziwne w 4 letnim moto. Jak zmienia się opone na nową to przez pierwsze kilkaset km opona ma ze 40 % właściwości prawidłowo wytartej oponki. Jak są paski tzn że nie jest właściwie użytkowana ( trzeba stopniowo ją wytrzeć poprzez branie zakrętów od nieznaczniego do wraz z upływem km do naszego już maksimum). Ja bym się zajął tą oponą bo coś nie halo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:36, 09 Lut 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Kolorowe paski widac jedynie w miejscach zaglebienia bieznika, wytarcie ich musialoby oznaczac, ze jezdzisz juz na slikach Smile

Musze skorygowac cisnienie w oponach i zobacze jakie beda efekty w cieplejszy dzien.
Wszystkim dzieki za porady, mam nadzieje, ze to raczej jakas drobna sprawa.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:17, 02 Mar 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





OK, problem z "plywajacym przednim kolem" juz nie istnieje.
Na przegladzie przednie kolo zostalo wywazone i sztormiak jedzie jak po sznurku.
Letko, dzieki za podpowiedz.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:56, 02 Mar 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





mradom napisał:
OK, problem z "plywajacym przednim kolem" juz nie istnieje.
Na przegladzie przednie kolo zostalo wywazone i sztormiak jedzie jak po sznurku.
Letko, dzieki za podpowiedz.
/mr/


Nie ma za co w końcu to moja profesja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:24, 04 Mar 2009
Gość

 





http://www.draiv.pl/pokaz_produkt.php?idprod=5

Promocja opon michelin anake- myślę że korzystna cena
PostWysłany: Pią 0:15, 06 Mar 2009
stanley7171
A2

 
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 80
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Torunia





No cena dobra ja placilem za komplet Metzeler Tourance Exp 900zł na allegro pamietam jak sie pytalem w salonie Suzuki w Toruniu to wolali za tylna Michelin ponad 600zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:23, 06 Mar 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





wiele zalezy od naszej rozwagi a nie opon, hehe, ja tam kupie najtańsze jakie znajde jak przyjdzie do wymiany, przynajmniej nie bedzie mi żal ostro hamować lub ruszac i bedzie można gumke przypalic i szybciej ja zmienic. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pią 15:25, 06 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:36, 06 Mar 2009
Locke
A1

 
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Mazowiecki





Rozwaga dobra rzecz, ale pamiętam w zeszłym sezonie jak mnie woziło w deszcz na fabrycznych, to pozostaje mi niesmak.
Wjechałem w las, to nie dość że moto chciał jechać bokiem, to jeszcze pare razy mnie tył wyprzedził....

Jeżeli jest coś co bardziej trzyma się drogi to czemu nie ??

A obawiam się że kolejne to właśnie będzie anake.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Locke dnia Pią 15:38, 06 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:16, 07 Mar 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Panowie chyba przesadzacie pisząc, że te fabryczne są takie fatalne.
Ja na mokrym asfalcie prawie zamykam tył i nie wdze problemów z uślizgami itp.
Na szuterkach tez można "poszaleć".
A jak tyl zaczyna wyprzedzać na leśnych drogach to dopiero zaczyna sie zabawa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:45, 07 Mar 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no to ja widocznie za ciezki jestem ... bo jak na fabrycznych na mokro się głęboko chce złożyć to zaczynają uciekać i tylko odpuszczenie zmusza je do złapania a o zamykaniu w ogóle nie ma mowy ....
Na suchym jak najbardziej pozamykać się je da i poszorować podnóżkami ale nie na mokro a może ja poprostu jeździć nie umiem....
dla porównaniu na conti w bandicie na mokro śmiało się składałem głęboko ... i dawało radę więc nie wiem czy ze mną bądź moimi wingami coś nie tak czy inni mają jakąś lepszą technikę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:21, 17 Mar 2009
dawidoff
A2

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Wielkopolski





ja jeździłem tylko na metzelerach, chyba do nich już przywykłem bo miałem juz je w poprzednim moto...anakee sa troche wg mnie twardsze..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:14, 21 Mar 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Mam pytanie odnosnie tych Anakee z linku.Cena bardzo atrakcyjna.. az za bardzo.... czy te opony z promocji sa robione z dwoch komponentow? tzn tylnia bo przodu nie produkuja.. DC


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:15, 21 Mar 2009
ATCQ
A1

 
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





trzeba by spytać w mailu o rocznik opon, wydaje się że nie są to dwójki, nie piszą nigdzie o tym, z drugiej strony słyszałem zdanie, że w przypadku anakee robienie opony dwuskładnikowej to sztuka dla sztuki, ja osobiście kupiłem komplet i polecam !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:26, 24 Mar 2009
dawidoff
A2

 
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Wielkopolski





Zrobiłem kilka tyś na tourance i jestem zadowolony z nich. W poprzednim moto u brata także nie było z tą gumą żadnego problemu..w garażu czeka juz anakee, jednak słyszałem, że szybciej się ściera..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:02, 26 Mar 2009
misior
A2

 
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW





W taki razie Panowie gdzie można zakupić w dobrej (niskiej) cenie
NOWE METZELER TOURANCE EXP do naszego moto czyli rozmiary: 110/80/19, 150/70/17.
Narazie udało mi sie znaleźć komplet za 950 zł... ale szukam dalej.
Macie jakieś niskocenne sklepy, kontakty....??
To pytanie również do forumowych handlowców (np Brzo ) Wink

Dzięki i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:18, 26 Mar 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja polecam Ci Firme z mojego miasta www.motodream.pl mogą wysłac ci towar, musisz zadzwonic. Kolega kupił u nich komplet nowiuśkich Michelinów do hondy xx1100 za 600pln, co było znaaaacznie taniej niz wszedzie!!!

Koniecznie powiedz ze masz namiary od Jakuba od Suzuki DL1000


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:44, 26 Mar 2009
Przemol
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica





misior napisał:
W taki razie Panowie gdzie można zakupić w dobrej (niskiej) cenie
NOWE METZELER TOURANCE EXP do naszego moto czyli rozmiary: 110/80/19, 150/70/17.


Spróbuj bodo-car: bodocar26@o2.pl tel. 074/644 23 02, 603977172

Przód kupiłem za 400 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:50, 27 Mar 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Czy ktoś z Koleżeństwa ma może doświadczenie w użytkowaniu innych opon niż Bridgestony w DL'u z ABS'em ? Czy tak samo często przy ostrzejszych dohamowaniach się załącza ? Mam na myśli ostre hamowania przy prędkościach 20-30 km/h np. przy jeździe w korku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:06, 30 Mar 2009
misior
A2

 
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW





Panowie...
a które Metzelery Tourance ? nowsze EXP czy nie EXP ?
Podobno te bez EXP wyszły lepiej w testach od swoich następców EXP.... (chętnie zobaczyłbym te testy, albo to tylko takie gadanie handlarzy gumami Wink )
Pytam bo bez EXP są trochę tańsze....
Macie jakieś informacje czy doświadczenie ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:12, 30 Mar 2009
Stafford
A2

 
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Gdzieś czytałem że starsze Tourance dłużej wytrzymują...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:50, 31 Mar 2009
Tomo
A

 
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Bez EXP są lepsze, czytałem o tym w jakimś starym numerze Motocykla.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomo dnia Wto 10:51, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:44, 03 Kwi 2009
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





a jak chcecie kupić w niemcowie to polecam sklep internetowy:
www.mynetmoto.com


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OPONY
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 13  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin