VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> OPONY Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 8:49, 07 Kwi 2009
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





szanowni koledzy, ponieważ będę zamawiał w firmie powyżej oponke dla kolegi, to jakby ktoś chciał się dokleić to możemy dołączyć coś do zamówienia. W razie "w" czekam na info dzisiaj na GG 4857864. Może przy o drobinie szczęścia uda się kupić netto Wink

pzdr 4 all


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bratek DL1000 dnia Wto 8:53, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:37, 08 Kwi 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





W temacie opon - właśnie jestem po pierwszym weekendzie na Michelin Anakee (wcześniej fabryczne Bridgestony) - zrobiłem na nowych oponkach jakieś 400 km, więc warstwa ochronna już starta, opony "prawie" pozamykane (weekend z małżonką na moto, więc włączyłem w głowie program jazdy "safety & comfort" Wink)) ) i uważam, że zdecydowanie czuć różnicę w porównaniu do Bridgestonów, szczególnie na lekko wilgotnym asfalcie - na michałkach wyraźnie i płynnie czuć kiedy jesteś już na krawędzi, bridge dawały to odczuć bardziej "skokowo"... Dodam, że jestem początkującym motonitą i jeżdżę jak lamer, zakładam, że dla kogoś z większymi umiejętnościami róznica będzie jeszcze większa...Wink
Jeszcze jedno - na michałkach pewniej też czuję się na szutrach, ale to może kwestia nastawienia psyhicznego;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:18, 08 Kwi 2009
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Też uważam anakee za świetne gumy! Sprawdzają się zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni. Komfort i bezpieczeństwo poczujesz na górskich winklach, ale też na nawierzchniach szutrowych. Pięknie trzymają się drogi. Zrobiłem na nich 9 tyś i nie widać specjalnie zużycia.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtala dnia Śro 22:21, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:48, 23 Kwi 2009
lukas39
A1

 
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiggensbach





Witam i mam pytanko. Ile srednio mozna zrobic na oryginalnych oponach, jezdzac dosc kulturalnie i tylko po asfalcie, mam oryginale opony bridgestony i 6300 Km na liczniku, tylnia opona 3mm, przednia 3,8 mm, ile w przyblizeniu jeszcze przejade, bo w ten weekend zrobie ok 800 Km a za dwa tygodnie wybieram sie do polski, a to w dwie strony ok. 2000 Km plus na miejscu ze 300 i nie usmiecha mi sie jechac na slickach, a przedwczesnie tez wolalbym nie inwestowac, dzieki z gory za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:57, 23 Kwi 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





lukas39 napisał:
Witam i mam pytanko. Ile srednio mozna zrobic na oryginalnych oponach, jezdzac dosc kulturalnie i tylko po asfalcie, mam oryginale opony bridgestony i 6300 Km na liczniku


mi się udało przejechać 28,8kkm, zmieniłem w tym tygodniu na nowe po 2 latach eksploatacji Very Happy pewnie jeszcze dałoby się przejechać na nich kolejne 3-4kkm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:06, 23 Kwi 2009
lukas39
A1

 
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiggensbach





Wlasnie przeczytalem o tych 28800 Km i dech mi zaparlo, a Miales jeszcze jakis profil? zadalem to samo pytanie na niemieckim forum i granica padla ponizej 10000 Km z zastrzezeniem ze na malym profilu i mokrej nawieszchni marnie sie spisuja i lepiej nie ryzykowac, roznica jest ogromna i nie wiem co myslec.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas39 dnia Czw 21:39, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:44, 23 Kwi 2009
lukas39
A1

 
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiggensbach





ogolnie w Niemczech dolna granica profilu to 1,6 mm dla dwusladow powyzej 125 pojemnosci ale nie wiem ile ma nowy, moze mozna to jakos obliczyc???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:11, 23 Kwi 2009
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





lukas39 napisał:
ile ma nowy???


Wg. danych z testu opon enduro oryginalne nowe opony TW101 na przodzie mają 4,8mm , a TW152F na tyle 8,0mm .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iron dnia Czw 23:13, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 4:00, 24 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Niestety po wypadzie w teren w ramach Suzuki Shell Moto Szkola w ciagu jednego dnia zjechalem sobie tylna opone. Zapowiada sie wkrotce palenie starej gumy Wink, ale rozwazalem nastepnie takie mozliwosci:
- zakup anakee 2 tylko na tyl
- zakup anakee 2 na tyl i przod.

Z przodu mam calkiem dobrego jeszcze bridgestone'a, tyle, ze nie wiem, czy nie lepiej miec dwie oponki tego samego typu, czyli zainwestowac i wymienic dwie i miec z glowy. Przyznaje sie, ze obecne bridgestone'y (szczegolnie czuje tyl) zachowuja sie dosc nerwowo - moze to tylko wrazenie, a moze cos w tym jest.

Michelin ANAKEE 2 150/70R17 69 H TL - Tył

Michelin ANAKEE 2 110/80R19 59 H TL - Przod

Czy dokladnie takie oznaczenia maja miec te oponki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:37, 24 Kwi 2009
lukas39
A1

 
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiggensbach





Dzieki za odpowiedzi i zycze Wszystkim super Weekendu bo zapowiada sie bombowa pogoda, ja jade do Kulmbach ( http://www.motorradsternfahrt.de/home.htm ) i po powrocie moze cos naskrobie jak bylo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:54, 24 Kwi 2009
epo
A1

 
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





ja mam na liczniku 9000 mil (a wiec jakieś 15 kilo kilometrów) i dopatrzyłem się, że będę potrzebował tylnej opony już wkrótce - nie mogę sobie wyobrazić jeszcze raz takiego przebiegu żeby dogonić Ologc z 28 kilo nawiniętych na koła Smile,
celuje w Anakee, czy to najlepszy wybór?
podpowiedzcie czy przód zmieniać razem czy można "mieszać",
może ktoś ma doświadczenia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:35, 24 Kwi 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Ja mam "mieszane". Tyl bridgeston a przód metzeler i jezdzi sie dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:19, 24 Kwi 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





no wlasnie, tyle ze ten bridgestone zachowuje sie niezbyt dobrze na mokrej nawierzchni, ja jednak wymienie dwie opony, trudno, wole miec komfort psychiczny, tym bardziej, ze km nie zdazylem zbyt duzo jeszcze nakrecic i brak jest duzego doswiadczenia przy wychodzeniu z uslizgow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:27, 24 Kwi 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Codziennie jeżdżę motorem do pracy. Bywa, że droga jest sucha i bywa tak jak dzisiaj czyli mokro i na termometrze 1st i nie widzę niepokojących uślizgów. Może jak zmienie opony na inne to faktycznie stwierdzę, ze te fabryczne to szajs ale jak narazie dobrze mi sie jezdzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:43, 24 Kwi 2009
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





epo napisał:

celuje w Anakee, czy to najlepszy wybór?


Sądząc po ilości chętnych na ich zakup na tym forum to niewątpliwie tak Wink


Ale jakiś czas temu znalazłem ten test : http://www.hondavaradero.pl/mambo2/images/stories/Varadero/064-070%20Opony%20enduro.pdf
z którego jednoznacznie wynika że bezkonkurencyjne są zarówno na suchym jak i na mokrym najwyraźniej Michelin Pilot Road .

Jeśli faktycznie tak jest to zachodzi pytanie czemu jakoś na naszym forum te gumy nie cieszą się super popularnością Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:54, 24 Kwi 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Bo Pilot Road są miękkie i szybko "lecą". Słyszałem opinie o "zajeżdżeniu" kompletu w 1 sezon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:22, 25 Kwi 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





roadrunner napisał:
Bo Pilot Road są miękkie i szybko "lecą". Słyszałem opinie o "zajeżdżeniu" kompletu w 1 sezon.

W poprzednim motku miałem Pirelli Diablo Strada. Też miękkie. Trzymał się drogi jak przyklejony. Do 5000 km nie było śladu zużycia. Człowiek, który zakładał te opony bardzo się temu dziwił. Porównywał nawet stan licznika z zapiskami w swoich dokumentach. Ale od 5000 opony ginęły w oczach. Dosłownie ubywało bieżnika co 100 km. Jak wracałem z wyjazdu do Austrii, to na środku opony tylnej zrobił się wytarty pasek i stale się poszerzał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:50, 25 Kwi 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





na anakach do momentu sprzedazy xtz 750 zrobilem ok 19kkm, nie wiem jak obecny wlasciciel ale przebakiwal ze zalozy raczej kostke.
jezdzilem tylko po asfalcie a moto sprzedalem w listopadzie.
anaki po mojemu sa milion razy lepsze niz standardowe opony v-stroma i nikt mnie nie przekona ze jest na odwrot, piloty to tez dobre opony ale to inna polka inny typ powiedzmy, bo anakom blizej do opon uniwersalnych niz pilotom.
anaki na suchym moze i sie za bardzo nie wyrozniaja ale na mokrym... jada jak po szynach, plastiki ogladaly moja diodowa lampe z tylu Smile
nastepne kupie anaki i nastepne i nastepne....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 1:50, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:54, 25 Kwi 2009
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





a ja kupie Pilot Road'y, po prostu rewewlacja i tyle, nie ma się co rozpisywać, co zresztą wcześniej już zrobilem Wink
mam na nich przelatane 5000km i nie widać na razie specjalnie zużycia, słyszałem że przebiegu rzędu 15-20kkm nie robią wielkiego wrażenia.
A wrażenia z jazdy, no cóż, opona typowo asflatowa na suche i mokre, po prostu jeździsz jak supersportem, w zasadzie ograniczeń brak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:46, 25 Kwi 2009
Gość

 





Witam !! Ja kupiłem michasie anake i po przejechaniu 2 tyś km
spisują się super pomimo iż w jednym z testów została uznana za jedną z najgorszych na suchej nawierzchni a na widzie 2 miejsce . mogę wysłaać test dosyć ciekawy na e-maila . pozdrawiam
PostWysłany: Pon 7:42, 27 Kwi 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





lukas39 napisał:
Wlasnie przeczytalem o tych 28800 Km i dech mi zaparlo, a Miales jeszcze jakis profil?


przód wyglądał prawie jak nowy, na tyle zrobiła się płaska, ale jeszcze było widać bieżnik. miał może grubość około 1mm

moje pierwsze wrażenia po przejechaniu 1kkm na nowych oponach (metzeler tourance exp) w ten weekend:
- asfalt: nie czuję zbytniej różnicy
- szutry: o niebo lepiej, nie pływał mi moto, zero historii z latającą kierownicą
- sfrezowany asfalt: 80km/h było komfortową prędkością (na fabrycznych max 40km/h i jazda jak po piasku)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:03, 27 Kwi 2009
lukas39
A1

 
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiggensbach





Witam, ja po ostatnim Weekendzie mam 7500 tkm i tyl 3mm a przod 2,5mm nie wiem od czego to zalezy, bo cisnienie kontroluje regularnie jezdze bez przeginania i tylko po drogach asfaltowych, moze germanskie asfalty sa bardziej chropowate i bardziej zdzieraja bieznik. Tak czy tak za dwa tygodnie wybieram sie do polski a ze nie lubie ryzykowac wiec umowilem juz dzisiaj termin na wymiane na Michelin Pilot Road, ale jedynki bo dwojki jeszcze nie sa dopuszczone dla v-stroma 650.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:09, 19 Maj 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Panowie moze zrobcie jakis update odnosnie waszych przebiegow na oponach,wkrotce i mnie czeka wymiana ale poki co nie mowie o moim przebiegu Smile Bo przede mna jeszcze cala Szkocja. Co do zakupu chyba kierowal bym sie w strone Metzeler. Tansze od Anake.I obserwowalem nowe Anake u kumpla w BMW GS800 i pomimo dwoch skladnikow to wydaje mi sie,ze srodek i tak ucieka,roznice natomiast bardzo widac na szutrach i mokrych trawach,lekkim blocie. Anake daja rade w takim terenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:35, 20 Maj 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





anakee2 - przebieg 1000 km, widac jeszcze dzyndzelki, brak oznak nierownomiernego zuzycia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:05, 23 Lip 2009
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





Mielilem ten temat chyba z miesiac, czytajac, sluchajac itd itd, continentale ok, ale malo znane jesli chodzi o wykorzystanie w stylu dl'a, micheliny ... sam mialem pilot roady , co do szosy, kosmos naprawde dobra , delikatny zjazd na szutr i mamy taniec na szutrze. Anakee i tutaj jednak wszystko przemowilo za, doswiadczenie innych, sotosunkowo nie zla cena, uniwersalnosc i wytrzymalosc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:15, 23 Lip 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja mam z tylu anakee (ale raczej nie 2) i mam zrobione prawie 11kkm na niej tylko przeze mnie (bardzo duzo z plecaczkiem) i bieznika zostalo mi 3mm na srodku, ale sciera sie nierowno... srodek jest wyraznie splaszczony (opon nie zamykam, ale tez nie jezdze po winklach "na prosto" Wink), o cisnienie dbam, na flaku nie jezdze i troche jestem zdziwiony, ze tak sie sciera.
nastepne kapcie to beda ContiTrailAttack (chyba, ze opinie kolegow ktorzy zalozyli beda niepochlebne to zaloze Anakee2 albo Scorpion Sync).
aha... ambitnie bede robil teraz jakies 4kkm na tej oponie z plecaczkiem i bagazami (teoretycznie powinno zejsc jakies 2mm, ale sie zobaczy w praniu, najwyzej bede wymienial zagramanica)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:08, 23 Lip 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





bibop:

ja na trial atackach zrobilem jakies 10tys (może więcej nawet), i moja opinia jest bardzo pozytywna. I jak bede zmieniał to znowu na takie, także śmiało je kupuj


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:53, 23 Lip 2009
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 618
Przeczytał: 95 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Kurna do tej pory nie wiem co wy chcecie od fabrycznych. Mam 17,5 tysia opony ścierają się równo ( zamykam opony czasem), na szuterku bez zarzutu, jeszcze pewnie na 4/5 tysia wystarczą. Na mokrym też mnie nigdy nie zawiodły. Może troszkę za dużo uwagi roztrząsacie na opony a za mało na doskonalenie jazdy i czucia moto ? Nie żebym się czuł mistrzuniem ale tak czytam jakby po zmianie opon DL stawał się gąsienicą normalnie..

Jo i tera się zacznie lawina wywodów...Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kalina dnia Czw 19:54, 23 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:36, 23 Lip 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no to może ja nie tyle wywód co zdrowe zaiteresowanie przedstawie oraz moje osobiste wnioski :
-na suchym rzeczywiście nie są to złe opony
-na szutrze czy w jakimkolwiek innym terenie na tych oponach ten motocykl prowadzi się tragicznie.... poprostu jest to walka o przetrwanie a mam porównanie z wr250 i tym motocyklem jazda poza asfaltem to bajka. poprostu chyba to jest kwestia perspektywy bo ja nie mówię że nie można ale jest spora różnica między można a pozytywnymi odczuciami ....
-na mokrym ta opona jest poprostu do bani przy gwaltownych redukcjach dochamowaniach czy zmianach obciążeniach czuć uślizgi które oczywiście można opanowywać ale to nie o to chodzi i tu znowu kwestia perspektywy bo na bandycie odzianym w conti na mokrym jazda to była przyjemność ....

Tak więc wszystko się da kwestia na jakim poziomie i ile frajdy z tego będziemy mieli ....
pozdrawiam
Mateusz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ice dnia Czw 21:40, 23 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:13, 23 Lip 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





kalina:
-moment prostujący przy ciasnych zakretach i niewielkiej predkosci
-uslizgi przy redukcji

w trial attackach tych dwoch elementow nie ma, i to mnie przekonuje zeby ich uzywac. Jak nie jezdziles na innych niz oryginalne to sie moze wydawac ze wszystko jest ok, dopoki sie nie przejedziesz na jakichs innych..... Ja bylem w szoku za pierwszym razem....
pozdrowionka
micek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:27, 24 Lip 2009
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 618
Przeczytał: 95 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Ok jeszcze chwila i się przekonam, ale z tą WR to poleciałeś hehe, przeca to inne motóry Razz Ice Dl to kloc przy tym pelikanie 250. Ja do tej pory jeździłęm we wszystkich wymienionych warunkach i dało się . Jeżeli będzie jeszcze lepiej przy anakee czy innych sam 1 nie omieszkam się udzielić .

Do września rodacy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:30, 25 Lip 2009
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





witam,
czy ktoś z Kolegów klubowiczów myślał nad oponami MITAS E 08, niestety dostępny rozmiar tylko 100/90 r 19?
A może ktoś na nich jeździ - cena powiem że jest powalająca - 179 zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:01, 25 Lip 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kalina: wiem że WR to całkiem inny motocykl ale on jest stworzony do terenu więc skoro jest totalnie inny od DL'a to czy DL jest do terenu ?
Raz jeszcze powtórzę że tak DL da się coś tam w LEKKIM terenie zdziałać ale w porównaniu do chociażby Africa Twin jak już nie chcesz ekstrumum z WR to ... nie ma czego porównywać. odziej DL jak to robia amerykańce w kostkę i zmień mu zawieszenie i wtedy inna bajka ale wtedy z kolei będzie słabo na asfalcie. A przecież seryjnie DL'em po czarnym śmiga się naprawde dobrze Smile
driv: hmm mitasy miałem w Junaku i dla Junaka były ok ... ale do DL chyba bym się nie odważył i to jeszcze cieńszej ... przecież opona to jest rzecz na której trzyma się twoje życie w zakrętach ! Sam się zastanów czy chcesz na tym oszczędzać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:03, 25 Lip 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Też kiedyś się nad tym zastanawiałem tylko, że Mitas E08 to opona dętkowa. Prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:09, 25 Lip 2009
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 618
Przeczytał: 95 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Ice jeszcze jedna wada DL to kurewsko zle rozłożone masy w terenie. Za dużo kilo na przodzie....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:08, 25 Lip 2009
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





Ice:
oczywiście że nie chcę oddać mojego życia mitasom chciałem tylko znać Waszą opinięSmile Zastanawiam się mocno nad metzeler ( taką mam z tyłu) albo continental. Generalnie jeżdżąc kiedyś trochę wyczynowo autem przekonałem się że opony i zawieszenie to najważniejsze rzeczy w pojeździe:) Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:51, 25 Lip 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





hmm lubię podyskutować z ludźmi na poziomie Smile jak widać mamy podobne zdania tylko kwestia ustalenia punktu odniesienia Smile

szerokości
pozdrawiam
Mateusz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:10, 26 Lip 2009
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





ciesze się że jednak większość z nas ma odpowiednie podejście do bezpieczeństwa:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:00, 26 Lip 2009
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





Na moich Michelin'ach Pilot road l jest 2mm bieżnika ale przy ciężkim moto zapakowanym, niestety potrafi lekko ucieka na winklach przy dobrym pochyleniu. W wypadku auta opony letnie nie mają takiego znaczenia ale w moto to podstawa jak wcześniej przedmówca wspomniał, zawieszenie i oponki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:37, 26 Lip 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ilosc bieznika imho raczej nie decyduje o tym czy moto "ucieka" czy nie. Bardziej chyba decyduje o zachowaniu motocykla w czasie deszczu lub na mokrym gdzie glebokosc jest odpowiedzialna za odprowadzanie wody. Przyczepnosc to chyba lepsza jest jak mamy "slicka" (oczywiscie w pewnych warunkach Wink).
To, ze moto Ci "ucieka" to mysle, ze bardziej jest spowodowane tym, ze masz przod mocniej odciazony i gorzej on trzyma przyczepnosc.
Oczywiscie moge sie mylic wiec prosze o jakis wyklad na temat opon Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:25, 28 Lip 2009
Gość

 





Witam,
piszę posta dla tych co myslą o zmianie gum. Miałem ten dylemat m-c temu i takie informacje pomogły mi przy wyborze.
Pomykam teraz na Metzelerach Tourance EXP i szczerze polecam zakup tych oponek. Podczas trasy po Kaszubach (ok 1000km) spisały się rewelacyjnie zarówno na suchym jak i mokrym alfalcie,- takie to nasze lato. Winkle też pokonywałem z większym funem('Very Happy') niż na oponach oryginalnych ( Bridge), pewniejsza jazda i żadnych uślizgów. Po 1000 km bieżnik nadal wygląda jak nowy więc można liczyć ,że jeszcze pochulają . Rozważałem też Miśki Anake ale stanęło na Metzelerach - firma mniej znana ale z coraz lepszymi wynikami.
Pozdrawiam:
PostWysłany: Wto 20:59, 28 Lip 2009
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





bibop napisał:
ilosc bieznika imho raczej nie decyduje o tym czy moto "ucieka" czy nie.



Mógłbym się sprzecza bo z doświadczenia wiem że jest inaczej, co do teorii niestety nie będę się wychylac, ale logicznie do tego podchodząc im mniejszy bieżnik tym twardsza powierzchnia opony, co za tym idzie gorsza przyczepnośc chyba że się mylę ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:36, 28 Lip 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Ja polecam Maxxisy
nowa opona na tył 420zł
przejechałem na niej 6 tyś km w tym alpy i Bośnie i naprawde nie narzekam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:23, 14 Sie 2009
Gość

 





właśnie dziś odebrałem komplecik nowych Michelin Anakee 2 w chyba dobrej cenie bo z przesyłką 956 zł. jeśli ktoś byłby zainteresowany to myślę śmiało mogę polecić - pod kątem czasu realizacji stronę firmy ze Szczecina "alufelgiopony" która co prawda NIE JEST DOKOŃCZONA, ale po telefonicznym kontakcie można dokonać zakupu. Dziś wymiana i mam nadzieję, że nie zaoszczędziłem kosztem jakiś lipnych egzemplarzy, choć pachną nowością że hej
PostWysłany: Nie 22:47, 16 Sie 2009
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





Wlasnie zaliczyłem wyjazd dookoła Polski na nowiutkich Anakee 2, wcześniej były Pilot Road'y 1. Spostrzeżenia po 4000km to : droga sucha , bardzo podobnie jak PR, mokra, równie tak samo jak PR, po szutrze jest o jakieś 15-20% lepiej, po piasku to samo nurkowanie, chciałbym zauważy iż PR'ki sa droższe więc w tym wypadku anakee wypadaja, może nie na lepsze ale napewno tańsze za tą samą jakośc. Chciałbym dodac ze moto ważyło jakieś 425 kg głównie obciążone na tył i nie zamykam opon.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez denver dnia Nie 22:55, 16 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:14, 17 Sie 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Ja mam za sobą 6 tys. km z Anakee 2 na tyle. W jeździe na wprost, na szutrach, na mokrym jest OK. tzn. przewidywalna. W ostrych zakrętach (np. Trasa Transfagorska) przy dużym obciążeniu (pełen turystyczny ekwipunek) czuć lekkie pływanie, ale da się to opanować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:13, 17 Sie 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Zanim przeczytałem Wasze opinie o oponach fabrycznych, było ok. Jeździłem dość ostrożnie bo nowy sprzęt, bo nieco wyżej niż dotychczas itp. Ale teraz to jak widzę zakręt to się boję. Faktycznie zacząłem zwracać większą uwagę na zachowanie motocykla w zakręcie. Przedtem drobne uślizgi przyjmowałem jako coś normalnego. Na zasadzie trochę piasku na jezdni. Ale jak tylne koło ucieka na suchym, gorącym asfalcie to już chyba nie bardzo. W sobotę jadę w Alpy. Nie zdążę zmienić opon. Oprócz czasu blokuje mnie jeszcze kasa. A tam jest mało prostych ... . Opierając się na Waszych i nie tylko, doświadczeniach założę Anakee.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:37, 17 Sie 2009
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Oliwnik napisał:
Zanim przeczytałem Wasze opinie o oponach fabrycznych, było ok.

U mnie od początku nie było O.K. Arrow po prostu tak gównianych opon jak montuja fabrycznie to jeszcze nie miałem a pare różnych juz w innym moto zjeździłem Evil or Very Mad
Po prostu dziwię sie Suzuki, że jeszcze taką kupę zaklada (choć może juz nie, nie wiem bo moje moto jest z '07).
Na razie jestem zmuszony sie na nich taczać, bo gotówki brak- ale zmienie je bo nie wyobrazam sobie dojeżdzenia ich do końca- mają 6,5 tys.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:49, 18 Sie 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Biały napisał:

U mnie od początku nie było O.K. Arrow po prostu tak gównianych opon jak montuja fabrycznie to jeszcze nie miałem a pare różnych juz w innym moto zjeździłem Evil or Very Mad


Miałem na myśli że było ok z psychiką. Opony faktycznie słabo trzymają. Fabryka idzie po taniości. Sądzę, że każdy chętnie dopłaciłby kilkaset zł do całego motocykla żeby mieć dobre opony zamiast tych, które montują w standardzie. A może nikt decydentom Suzuki nie powiedział o tym mankamencie ... .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:28, 19 Sie 2009
MaciekG
A1

 
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Biaystok





Tu coś o trwałości

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=148882&page=6


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OPONY
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 13  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin