Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OPONY
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidoff
A2



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Wielkopolski

PostWysłany: Pią 7:50, 21 Sie 2009    Temat postu:

w najnowszym moto voyager jest test kilkunastu opon...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pią 8:32, 21 Sie 2009    Temat postu:

dawidoff napisał:
w najnowszym moto voyager jest test kilkunastu opon...

Napisz coś więcej o tym teście- ktore opony wygrały itd. albo najlepiej wklej jego treść...bo moze nie wszyscy beda chcieli Voyagera zakupic tylko po to, zeby ten artykuł przeczytać.
No chyba, ze chcesz zwiekszyć sprzedaz tej gazecie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KD
Motocyklista



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 18:49, 21 Sie 2009    Temat postu:

Witam wszystkich! Smile
Wrzucam kamyczek do ogródka z oponami - mam pytanko nie na temat jaką markę wybrać ale o pewien drobiazg we właściwościach opon do DL 650. Otóż fabrycznie przednia opona ma indeks nośności 59, a ja nie mogę znaleźć w ofercie żadnej firmy opony na przód z indeksem większym aniżeli 57! I co z tym począć? Zakładam że skoro jeżdżę (na razie) sam na moto to nie ma problemu, ale jak go w pełni obciążę? Zdaję sobie sprawę że oznaczenia są na wyrost nieco ale ... słyszałem też że miśki w Niemczech potrafią sprawdzać drobiazgowo czy moto ma założone właściwe opony i jak nie - laweta i wymiana na właściwe. Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:04, 21 Sie 2009    Temat postu:

KD a gdzie Ty szukasz tych opon? z tego co patrze to wszystkie maja 59
sprawdz: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rozal
A1



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:44, 02 Lut 2010    Temat postu:

Witam,

Od początku, kiedy mam V-stroma jeżdżę na oponach Pirelli Scorpion MT. W zeszłym sezonie ( na jego początku) zmieniłem na nową tylną oponę. ( przejechałem na niej 25 kkm ).

Jeździłem w różnych, skrajnych warunkach. Raz nawet na katowickiej w strugach deszczu przeszło 100KM ( super prowadzenie ) . Podróżuje często za Trampkami po lekkich terenach ( tu jest trochę gorzej ze stabilnością, ale to raczej masa motocykla). Ale najwięcej czasu spędzam na asfalcie ( codzienne dojazdy do pracy) lub weekendowe wyjazdy na treningi na tor - asfaltowy.

I powiem Wam, że ( może nie mam skali porównania), ale opony spisują się świetnie.
Czytam wasze posty ( muszę wymienić przednią oponę przed sezonem) i jestem w kropce!

Szukam opon, które były by idealne dla mnie. 95% asfalt reszta leśne ścieżki. Michały Piloty odpadają. Anakeen mają skrajnie różne recenzje. Metzelery........kumpel ma takie na Trampku i bardzo narzeka na przyczepność na mokrym.

Proszę o pomoc.

Linki z testami:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:30, 02 Lut 2010    Temat postu:

Rozal napisał:
Raz nawet na katowickiej w strugach deszczu przeszło 100KM ( super prowadzenie ) .


przepraszam, ze sie od rana czepiam, ale KM to kon mechaniczny i troche nie wiem o co chodzi w tym zdaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 10:19, 02 Lut 2010    Temat postu:

w deszu i tak sie zwalnia, chyba ze ktoś chce sie zabic na własne życzenie.
ale ze co? zrobiles 25000km? Ja rozumiem przód ale tylna opona wytrzymała???, albo delikatnie jeżdzisz albo mało chamujesz. albo zajechałes opone do łysego.
Rozmawiałem z czechem ktory miał Heidenau k76 w Varadero, chwialił sobie, dlatego ja takie opony kupiłem, jeszcze nie wypróbowałem ale za komplet nowek dałem 615zł w dobrej cenie. Oponu napewno dobre na szutry a w deszczu to żadna opona nie da Ci pewności przyczepnosci, bo asfalt moze byc brudny, i tylko od brudu na czarnym traci sie przyczepnosc.
To takie oponki:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 10:21, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZowA
A2



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 11:11, 02 Lut 2010    Temat postu:

bibop napisał:
Rozal napisał:
Raz nawet na katowickiej w strugach deszczu przeszło 100KM ( super prowadzenie ) .


przepraszam, ze sie od rana czepiam, ale KM to kon mechaniczny i troche nie wiem o co chodzi w tym zdaniu.


Hi chyba ze jeszcze ponad 34 biegło obok Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:44, 02 Lut 2010    Temat postu:

Pirelli świetne gumy, Metzelery też bardzo dobre, Michały tez dobre ale w jednym są lepsze od innych. Na mokrym spisują się o dwa nieba lepiej niż Pirelli i Metzy.
Jeździłem na Scorpionach Touranceach i na Anakach. Wszystkie przerobiłem jednym motocyklem:) Ja generalnie bardzo polecam anakee i teraz zakupuje do stroma właśnie, anakee wersję drugą- tej nie testowałem, ponoć zmieniona jest mieszanka tzn zastosowano dwie, bo opona lubi ząbkować pod koniec żywota.
Pirelki starczyły na 19kkm Metzy troszke mniej a Anakee męczyłem 24kkm ale przód już był łysy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:31, 19 Mar 2010    Temat postu:

Dziś nie chcieli mi podbić przeglądu na stacji diagnostycznej - powód? Zjechana tylna opona. Powiem wam, że cieszę się, iż tak się stało, bo sam bym się pewnie nie zmusił do wymiany. Jednakże teraz skupiam się na wyborze opony. Jak to mam w zwyczaju bardzo dokładnie staram się wszystki czytać i niemal cały dzień siedzę przed monitorem i czytam różne fora, testy i tak dalej. Nadal nie jestem do końca zdecydowany.. W grę wchodzi wymiana tylko tylnej opony.

Rozważam Micheliny Pilot Road 1 lub 2 (za cenę 2 można mieć komplet niektórych opon na przód i tył. 850zł nie jest zbyt zachęcającą propozycją) oraz Continental Trail Attack - przychylam się do tych, po wyczytaniu niesamowitel liczby pochlebnych opinii oraz z powodu sporo niższej ceny w porównaniu do PR2, a raczej wybrałbym.

Lata ktoś może na tych oponach? Teraz interesuje mnie trwałość, szczególnie Pilot Roadów, za tę cenę, to chyba, do 25 tyś powinny wytrzymywać, ale właśnie różne historie czytałem, toteż chciałbym się dowiedzieć jak to konkretnie na DL'u wygląda.

EDIT: Przegląd dostałem, bo było w sumie na granicy, ale obiecałem, że natychmiast zamówię nową oponę Smile

E2: [link widoczny dla zalogowanych]
Cały wątek o Trail Attackach, tutaj Two Plugs wręcz pieśni o nich układa Smile
W testach też wygrywają (choć nie były bezpośrednio porównywane z Pilot Roadami). Mnie interesuje wyłącznie jazda po suchym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 22:48, 19 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD

PostWysłany: Pią 23:58, 19 Mar 2010    Temat postu:

Micheliny PR są niewątpliwie świetne na asfaltowe nawierzchnie , ale jak czasem wjeżdżasz na polne drogi to niewątpliwie o wiele lepszym wyborem będą Conti TA .

Zresztą zapewne czytałeś test opon enduro w którym zajęły 1 m-ce na suchym i 3 na mokrym oraz w dodatku oceniono , że zużyły się najmniej ze wszystkich opon w teście .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 9:25, 20 Mar 2010    Temat postu:

Jak rozmawialem z Demczukiem to on do wielu DLi zakladal ContiRoadAttack i mowi, ze to sa dobre opony.
ja jezdze na ContiTrail Attack, zrobilem juz z 6k na nich i nie mam zastrzezen, ale ja jezdze jak emeryt wiec moze przy wiekszym katowaniu cos by wyszlo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:08, 20 Mar 2010    Temat postu:

Ten test ze zwycięzcą w postaci TA oczywiści widziałem, ale szukam informacji u źródeł. Jazdy po mokrym i szutrach czy innych bezdrożach w ogóle nie biorę pod uwagę, toteż mogę zamontować opony typowo szosowe, a tu już się sprawa komplikuje, bo dopiero teraz Bibop zwróciłeś moją uwagę na Conti Road Attack - widzę, że jeszcze co najmniej jeden dzień będę musiał spędzić przed komputerem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andy64
A



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Sob 11:17, 20 Mar 2010    Temat postu:

Proponuję przejrzyj informacje na temat Dunlop Roadsmart i Michelin Pilot Road2 2CT
Testy tych gumek były w mag.Motocykl 8/2009


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD

PostWysłany: Sob 13:31, 20 Mar 2010    Temat postu:

Co do Dunlop Roadsmart to zgoda , ale widzieliście gdzieś Michelin Pilot Road 2 w rozmiarze dla DL-a ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 15:22, 20 Mar 2010    Temat postu:

Roadsmarty są zdaje się nieco nowsze, ale ich cena jest jeszcze wyższa niż Pilot Roadów 2.

Czytam teraz namiętnie o PR2 i mają wiele zadowalających opinii, są ponoć sporo lepsze niż ich pierwsza generacja. Różna mieszanka na bokach opony - II są dużo lepsze na winklach, zużycie podobne jak I.

Co do rozmiarów dla DL'a to na tył wszystko jest, wiem, że z przednią oponą PR2 były jakieś jazdy i w 19 calach nie można jej było dostać - nie pamiętam natomiast z jakiego okresu są te informacje, być może, że teraz już jest 19 na przód - ale popatrzyłem na szybko i wydaje mi się, że może nie być.

Wydaje mi się, że skończę z Continentalem Trail Attack na tyle. Gdyby jednak Pilot Road 2 był w tej samej cenie, to zdecydowałbym się na niego. Nie sądzę jednak, aby udało się znaleźć go poniżej 600 zł. W takich chwilach cieszę się, że DL nie ma tak szerokiej opony jak zwykłe szosówki, ceny kompletów takich opon przerażają Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcz
Motocyklista



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 19:20, 20 Mar 2010    Temat postu:

U mnie klamka zapadła i własnie zamowiłem w dobrej cenie nowy komplet Continental Trail Attack. Powinny byc za ok tydzin Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Sob 19:26, 20 Mar 2010    Temat postu:

Jaka to jest dobra cena ? pomimo tego że prowadzę serwis ogumienia nie mam aż tak dobrych układów żeby kupić wyjątkowo tanio. Najtaniej jest niestety na Allegro. Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 20:01, 20 Mar 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o tylną TA, to najtaniej udało mi się znaleźć za 520 u importera, 410 za przód, czyli 930 komplet..


EDIT: Znalazłem w lepszych cenach tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 20:20, 20 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD

PostWysłany: Sob 20:52, 20 Mar 2010    Temat postu:

letko napisał:
Jaka to jest dobra cena ? Najtaniej jest niestety na Allegro. Sad


Najtaniej jest chyba na [link widoczny dla zalogowanych] .

Komplet Conti Trail Attack z wysyłką do Polski wychodzi obecnie nieco ponad 750PLN . Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iron dnia Sob 21:08, 20 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:15, 20 Mar 2010    Temat postu:

Iron napisał:
letko napisał:
Jaka to jest dobra cena ? Najtaniej jest niestety na Allegro. Sad


Najtaniej jest chyba na [link widoczny dla zalogowanych] .

Komplet Conti Trail Attack z wysyłką do Polski wychodzi obecnie nieco ponad 750PLN . Smile


Śliczne dzięki Iron, pamiętam, że kiedyś trafiłem na tę stronę, dodałem do zakładek, ale teraz zupełnie o tym zapomniałem. W ogóle to znalazłem u nas Pilot Road 2 na tył za 535 i zastanawiam się nad tym.. Trail Attack na tył za 455, więc teraz tylko pytanie która będzie lepsza. Trail Attack ma jedną wadę, która, o ile okaże się widoczna, to będzie dosyć uciążliwa - podobno te opony bardzo długo się nagrzewają. Dopiero po 15km można mówić o pełnej przyczepności. A akurat na codzień jeżdżę po 10km w każdą stronę, więc nie chciałbym latać na dzikim wężu Very Happy

Z drugiej strony wolałbym mieć w końcu komplet - za przodzie i na tyle takie same opony. Z Pilot Roadami 2 tego nie zrobię, bo rzeczywiście na przód nie ma.. Trail Attack daje mi taką możliwość. Wtedy mógłbym od razu zamówić sobie komplet z tej strony, którą Iron podałeś... Nie lubię sytuacji, kiedy mam tyle różnych możliwości. Cały czas się szczypię i nie wiem co począć Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcz
Motocyklista



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:38, 20 Mar 2010    Temat postu:

Ja kupuje u zaprzyjaznionego "gumiarza" za 810 pln komplet (350 i 460), ale wazne dla mnie ze bede mial fv.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD

PostWysłany: Sob 22:52, 20 Mar 2010    Temat postu:

V-Told napisał:
Trail Attack ma jedną wadę, która, o ile okaże się widoczna, to będzie dosyć uciążliwa - podobno te opony bardzo długo się nagrzewają. Dopiero po 15km można mówić o pełnej przyczepności. A akurat na codzień jeżdżę po 10km w każdą stronę, więc nie chciałbym latać na dzikim wężu Very Happy


Też mam do pracy niedaleko , więc gdyby faktycznie to prawda , to byłoby w tej sytuacji kiepsko .
Z drugiej strony na fabrycznych gumach ponoć jest jeszcze gorsza przyczepność bez względu na dystans rozgrzewania Laughing

V-Told napisał:
Trail Attack daje mi taką możliwość. Wtedy mógłbym od razu zamówić sobie komplet z tej strony, którą Iron podałeś... Nie lubię sytuacji, kiedy mam tyle różnych możliwości. Cały czas się szczypię i nie wiem co począć Very Happy


Trudno mi teraz obiektywnie doradzić , bo Moje Conti TA używki w extra stanie czekają jeszcze na swoją szansę w garażu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 8:40, 21 Mar 2010    Temat postu:

koce na opony sobie kupcie jak tacy "zawodnicy" jestescie... dogrzejecie opony w garazu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 10:08, 21 Mar 2010    Temat postu:

Spokojnie bibop, spokojnie Very Happy. Ja się serio martwię Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:16, 21 Mar 2010    Temat postu:

do pracy mam 8km z czego wiekszosc w korku. wjezdzajac z trasy na pl. na rozdrozu moto klade na slimaku i to calkiem sporo i nie mialem jeszcze zadnej "przygody".
przy -5 jak jezdzilem to tez nie mialem zadnych uslizgow chociaz oczywiscie butami asfaltu nie szlifowalem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 13:13, 21 Mar 2010    Temat postu:

Masz rozumiem komplet - TA z przodu i z tyłu?

Ze dwie takie opinie czytałem, myślę, że to jest w granicy błędu statystycznego.. zresztą każda opona nie jest od razu rozgrzana, więc niewielka to różnica. Może jakoś w tym tygodniu zamówię Trail Attacka na tył. Bibop - miałeś jakieś problemy z wyważeniem, czy w ogóle wyważałeś koła?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:26, 21 Mar 2010    Temat postu:

mam komplet, zamawialem przez mynetmoto.com.
zmienialem opony w [link widoczny dla zalogowanych]
robili mi wywazenie dynamiczne z optymalizacja... troche sie bawili i ciezarkow nazakladali, ale na moje pytanie czy tyle moze byc powiedzieli, ze inaczej wywazyc sie nie da, a z Continentalami jest zawsze problem z wywazeniem i ze ciezarki sa po przekatnej i jest dobrze.
poniewaz przyjechalem na moto to skasowali mnie tez za zdjecie kol.
Ogolnie to spoko, nakladki plastykowe na maszyne byly, klej do srub, dokrecanie z odpowiednim momentem (sprawdzali w ksiazce ile ma byc), sruby wyczyscili przed montazem bo byly usyfione starym klejem itd.
skasowali mnie za wszystko jakies 160zl wiec nie malo, ale jak przyjedziesz z samymi kolami to bedzie sporo taniej.

jest jeszcze (chwalony) warsztat przy pulawskiej 229 i u Demczuka w NDM.
no i ew. PP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 15:10, 21 Mar 2010    Temat postu:

bibop k..wa ceny z kosmosu o nas o 50% taniej,a w motocyklach jakieś 65% (jak to na wsi Sad ) Gdybym miał działkę w okolicach Wa-wy to się przenoszę w momencie.Z tą optymalizacją to chciałbym go widzieć ??? Przy optymalizacji to trzeba co najmiej 3 razy demontować oponę.Ciekawe czy on to robi czy tylko kasuje za optymalizację.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Nie 15:15, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:23, 21 Mar 2010    Temat postu:

stolyca to i ceny x3. opony 3 razy nie demontowal, ale z raz czy 2 obracal na obreczy.
jak sie czlowiek nie zna to nie wie co i jak.
wsadzil calosc na maszyne, cos tam powybieral w opcjach i mu pokazywalo jakies + i -.
sytuacja analogiczna jak z serwisami... jak sie nie znasz to wcisna wszystko Sad taka polska mentalnosc zeby zarobic na niewiedzy innych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 16:11, 21 Mar 2010    Temat postu:

Jak obracał na obręczy to jednak optymalizował. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Nie 17:14, 21 Mar 2010    Temat postu:

za darmo żyć sie nie da a w w-wie 3x drożej bo i prowadzenie warsztatu i życie 3x drożej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goldarek
A1



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin-okolica

PostWysłany: Nie 21:08, 21 Mar 2010    Temat postu:

DUNLOP SPORTMAX ROADSMART BĘDĄ W PRZYSZŁYM TYGODNIU CENA 1100 PLN

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 14:53, 25 Mar 2010    Temat postu:

Dziś zamierzam kupić Michelin Pilot Road 2 na tył. Zasięgnąłem rady wyżej i zostało mi doradzone, aby w miarę możliwości iść do Michelina.

Powiem wam, że jeżdżę jeszcze na tej oponie, bieżnik jest minimum i podczas przyspieszanie na maksa zamiast podrywać mi koło, to pupa pięknie driftuje.. Tak więc moja rada jest taka, aby nie czekać przesadnie długo z wymianą opon.

Polecam sklep Oponeo.pl --> POD WZGLĘDEM CEN. Więcej napiszę jak już opona do mnie dotrze. Póki co obsługa bardzo miła Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Nie 3:29, 28 Mar 2010    Temat postu: ja dzisiaj zkupiłem w necie Metzeler Roadtec Z6, czy jeździł

Znalazłem takie post na innym forum i podjąłem decyzję o zakupie. Moje oponki oryginalne mają jeszcze super bieżnik, ale niestety już 6 lat. Więc zmieniam. A poniżej zacytowany test może się komuś przyda.

''Podaje aktualny test opon do motocykli sportowo-turystycznych przeprowadzonych przez niemieckie czasopismo Motorrad z 12.05.2006 Nr.11

AVON Azaro
Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 80 punktow , zajete miejsce 7
Na mokrej nawierzchni, 56 punktow , zajete miejsce 7

Miejsce ogolnie 7
Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach; dosc Tania

Bridgestone BT 020
Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 81 punktow , zajete miejsce 6
Na mokrej nawierzchni, 58 punktow , zajete miejsce 6

Miejsce ogolnie 6
Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach , model nastepny jest przygotowany do produkcji ze wzgledu na stara technologie I mierniejsze wyniki, mimo tego dobre

Continental Road Attack
Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 115 punktow , zajete miejsce 1
Na mokrej nawierzchni, 72 punktow , zajete miejsce 4

Miejsce ogolnie 3
Uwagi wyczytane w pozniejszych czasopismach Dobre gumy, dobrze sie trzymaja nawierzchni jednak zuzycie za b. duze, b. szybko sie zuzywaja 2500 – 3000 km


Dunlop Sportmax 220 ST
Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 101 punktow , zajete miejsce 4
Na mokrej nawierzchni, 67 punktow , zajete miejsce 5

Miejsce ogolnie 4
Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach ; dobra opona


Metzeler Roadtec Z6
Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 115 punktow , zajete miejsce 1
Na mokrej nawierzchni, 78 punktow , zajete miejsce 2

Miejsce ogolnie 1
Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach,
Zwyciesca testu ( Moje osobiste wrazenia; Po przejechaniu 1000 km wysokosc bieznika zredukowala sie o zaledwie 0,5 mm co daje rachunkowe wyliczenie wytrzymalosci do
9400 km przy spokojnej I przepisowej jezdzie )


Michelin Pilot Road
Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 94 punktow , zajete miejsce 5
Na mokrej nawierzchni, 74 punktow , zajete miejsce 4

Miejsce ogolnie 4
Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach ; b. bezpieczna ale tez relatywnie szybko zuzywajaca sie opona


A
Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 103 punktow , zajete miejsce 3
Na mokrej nawierzchni, 85 punktow , zajete miejsce 1

Miejsce ogolnie 2
Uwagi wyczytane w pozniejszych lub pod testem czasopismach; wysoka jakosc

pozdrawiam

(IMG:style_emoticons/default/crossy.gif)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 10:16, 28 Mar 2010    Temat postu:

Co to za tajemnicze opony na końu - "A"?Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 10:40, 28 Mar 2010    Temat postu:

Tak, też gdzieś widziałem ten test. Na jakimś forum, później sam się bulwersowałem, bo gościu trochę czasu poświęcił, przetłumaczył i napisał na forum a jeszcze mu się za to dostało...

Test opon enduro: [link widoczny dla zalogowanych]
sportowych i sportowo-turystycznych: [link widoczny dla zalogowanych]

Ja się ostatecznie zdecydowałem na Pilot Road 2 na tył Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goldarek
A1



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin-okolica

PostWysłany: Nie 20:43, 28 Mar 2010    Temat postu:

Corab, test dobry, z tym że sprzed czterech lat...........

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez goldarek dnia Nie 20:46, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Nie 21:17, 28 Mar 2010    Temat postu:

goldarek napisał:
Corab, test dobry, z tym że sprzed czterech lat...........
Wiem , wiem, ale szukałem dobrych i tanich bo generalnie myślałem o Dunlopach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD

PostWysłany: Nie 22:57, 28 Mar 2010    Temat postu: Re: ja dzisiaj zkupiłem w necie Metzeler Roadtec Z6, czy jeź

Corab napisał:


Michelin Pilot Road
Zachowanie na suchej nawierzchni , na zakretach 94 punktow , zajete miejsce 5
Na mokrej nawierzchni, 74 punktow , zajete miejsce 4


Hmm - spora różnica , bo w teście do którego link był podany nieco wcześniej zajęły 1 m-ce zarówno na suchym jak i na mokrym - co prawda testowano je na Varadero i porównywano z nieco innym zestawieniu opon Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 13:56, 29 Mar 2010    Temat postu:

Tak Iron, Pilot Roady właśnie na tym miejscu się plasują, tylko że teraz są Pilot Roady 2 a tamte - 1 były porównywane już z nowszą konkurencją i mogły skończyć w sumie na 4 miejscu. Bywały czasem problemy z trakcją, w nowych już tego ponoć nie ma Smile

Wiem natomiast, że na mokrym były zawsze nie do pobicia - i 1 i 2 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Pon 14:06, 29 Mar 2010    Temat postu: oponki

No nie, temat opon znów aktualny. Pan ze sklepu zadzwonił, że nie mają i nic innego też nie może skompletować . Po co więc mają w ofercie Evil or Very Mad ?
Jak się wkurzę to wcale nie zmienię i dokonam testu jazdy na starych oponach ponad normy czasowe. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xondz
Motocyklista



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin

PostWysłany: Czw 18:59, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Mi udało się dość tanio kupić Anakee 2 na przód w sklepie [link widoczny dla zalogowanych]

Mają dwie ceny na opony, droższe dostępne od ręki i tańsze z terminem dostawy ok. 2 tyg.

Cena za przód 110/80R19 Micheline Anakee 2 - 372 zł (z kosztami dostawy)
Oponę przywiózł kurier dokładnie 14 dni po złożeniu zamówienia. Opona ma datę produkcji 0509.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 19:06, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Też u nich zamówiłem - złożyłem zamówienie przez internet, odczekałem dwa tygodnie, zadzwoniłem i okazało się, że moje zamówienie nie zostało przyjęte przez system Very Happy. Załatwiłem to telefonicznie i wszystko jak na razie gra, mam nadzieję, że nie dostanę jakiejś starej opony. A czas realizacji został zmieniony z 8-10 dni na 3-6 dni. Ceny mają tam najlepsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Czw 20:55, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Mi rzutem na taśmę udało sie dzisiaj założyć Metzelery Tourance EXP Arrow w weekend będę je intensywnie testował na Jurze Krak-Czest. dam znać jak się sprawdzają na czarnym i na sypkim Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:01, 15 Kwi 2010    Temat postu:

to je chociaz dotrzyj troche zanim zaczniesz je tak testowac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 22:39, 15 Kwi 2010    Temat postu:

co racja to racja, mnie na nowych anakee'ach2 rzucalo po asfalcie jak zolwia po agrescie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Czw 22:54, 15 Kwi 2010    Temat postu:

bibop napisał:
to je chociaz dotrzyj troche zanim zaczniesz je tak testowac...

Są dotarte Arrow kupiłem testowo używki Laughing
Ale pierwsze 5 km (na więcej zabrakło czasu) nastrajają pozytywnie w porównaniu do tych fabrycznych plastików Confused
Jutro postaram się objechać Bobra i MaG-a Wink ; jeśli są tak dobre jak czytałem to mam szanse Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały
A



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Pią 19:17, 16 Kwi 2010    Temat postu:

Znów czuję potrzebę włożenia kija w mrowisko, bo jak zwykle nie rozumiem, skąd niektórzy czerpią dane do ocen: jeżdżę wciąż na fabrycznie montowanych Bridgestonach (tył musiałem zmienić ze względu na przebicie), raczej nie jestem zawalidrogą (dwa lata temu na wycieczce z Wikna do bunkrów na Mamerkach prowadząc w deszczu zostałem uznany za psychopatę, a moja żona za bohatera narodowego za odwagę jeżdżenia ze mną) i wciąż nie kumam, dlaczego wciąż podnoszona jest tutaj beznadziejność fabrycznych opon (chociaż w testach prowadzonych przez profesjonalistów odbiegają od najlepszych o 10-15%, chciałbym się spotkać z tym kto potrafi to wyczuć), oglądając opony DL-i podczas spotkań szacownego klubu, wniosek jest jeden - większość ich kierowców nie ma zielonego pojęcia, gdzie jest granica przyczepności opon.... Chciałbym więc grzecznie spytać, skąd biorą oceny, bo niestety moim zdaniem są to opinie zasłyszane.... Chętnie się spotkam z kimś, kto w praktyce pokaże mi, że ma lepsze opony... Wink Postaramy się przeżyć... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ice
A2



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:14, 16 Kwi 2010    Temat postu:

spoko i to bez zadęcia czy poczucia wyższości z chęcią spotkam się bo jestem z wawy a ty z jabłonnej więcj niedaleko.
Jeżdzę nadal na fabrycznych ostatnie dni i pokaże ci o co mi chodzi a jestem jednym z tych co na nie klną.
Nie jest to moje pierwsze moto ani pierwsze opony ...
Stary jak dla mnie to możesz i rossiego na nich objechać, niemniej ja ze swoimi umiejętnościami wolę mieć ciut więcej po stronie opony.
Ech to jest długi temat ale z chęcią pogadam przy piwku ...
Apropos tego co mówisz znam dość blisko gościa co na mitasach jeździł jak szaleniec czy to udowadnia że opona jest dobra ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Następny
Strona 4 z 15

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin