VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> OPONY Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 21:38, 16 Kwi 2010
mały
A

 
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





ice napisał:
spoko i to bez zadęcia czy poczucia wyższości z chęcią spotkam się bo jestem z wawy a ty z jabłonnej więcj niedaleko.
Jeżdzę nadal na fabrycznych ostatnie dni i pokaże ci o co mi chodzi a jestem jednym z tych co na nie klną.
Nie jest to moje pierwsze moto ani pierwsze opony ...
Stary jak dla mnie to możesz i rossiego na nich objechać, niemniej ja ze swoimi umiejętnościami wolę mieć ciut więcej po stronie opony.
Ech to jest długi temat ale z chęcią pogadam przy piwku ...
Apropos tego co mówisz znam dość blisko gościa co na mitasach jeździł jak szaleniec czy to udowadnia że opona jest dobra ?


Nie wiem co powiedzieć, zawsze chętnie widzę psycholi do zawodów... Wink

Z przyjemnością zawsze poganiam, ale nie o to mi chodziło, miałem raczej na myśli, żeby któryś z krytyków fabrycznych opon pokazał mi "gdzie raki zimują" żebym mógł zrozumieć wyższość Michelinów Anakee, albo Metzelerów EXP, czy tam innych wynalazków, podobno o lata świetlne wyprzedzających te używane przeze mnie,.... styl jazdy nie udawadnia, że opona jest dobra, natomiast chodziło mi o to, że da się na nich jeździć dynamicznie nawet w ciężkich warunkach...
......
Szczerze mówiąc patrząc na relację trwałość-parametry-cena następne znów będą Bridgestony, dlatego chciałbym dowiedzieć się co z nimi jest nie tak... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:18, 16 Kwi 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Mały - dowodów jako takich raczej nie znajdziesz. Wszelkimi dowodami są w moim mniemaniu właśnie opinie i - niestety taka prawda - testy. Ja również zastanawiam się dlaczego tym oponom tak się obrywa. Moje mają 17500km i tył ślizga się jak opętany, przy ostrym odkręcaniu, do 50km/h tył nieźle zamiata (na porządku dziennym). Tylko że jest to kwestia granicznego zużycia niemal czteroletniej opony... Very Happy

Myślę, że te wasze ambicjonalne "ustawki-wyścigi" wiele w rozstrzygnięciu sporu nie dadzą.

Ja naczytałem się multum opinii i mniej niż jedna na dziesięć faktycznie nie uznaje fabrycznych za kiepskie (może to tylko kwestia powtarzania opinii a nie własnych doświadczeń). Jednakże pozostałe 9 osób łamie sobie paznokcie wystukując wszelkie możliwe wady. Myślę, że coś w tym musi być, ale zgadzam się, że ciężko jest sobie wyobrazić jak trzeba jeździć, aby takie różnice dostrzec. Gdyby to pominąć, pozostaje opierać się na testach, gdzie jazda faktycznie może się odbywać w identycznych warunkach...

Akurat Anakee (i 2-ki również, choć ponoć lepsze) również dostawały raczej kiepskie oceny, co nie zmienia faktu, że mają bardzo wielu zwolenników i chyba świetnie się sprzedają, czemu ja się dziwię. Ogólnie z opon uniwersalnych najlepiej wypadają Trail Attacki (co nie znaczy, że są bez wad) a dopiero dalej EXP. Ja na tył wybrałem w końcu Pilot Road 2. Jak sama nazwa wskazuje to opona drogowa i wszystkie te uniwersalne ponoć są nieporównywalnie gorsze w tych warunkach Smile

Za jakiś czas przyjdzie czas na przednią oponę i mam nadzieję, że Michelin wypuści w końcu PR2 w jedynym słusznych rozmiarze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:14, 16 Kwi 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Powiem tak, michały zamknąłem bez problemu przednią i tylną, na fabrykach sie bałem bo dużo wcześniej zaczynały łapać uślizg, kto nie boi się kłaść w zakręty wie że v-strom poniekąd informuje kierowcę że zaraz glebnie.
Ponadto przy pokonywaniu zakrętów z plecaczkiem po mokrym, kilka razy byłoby zwiedzanie rowu. Ja nie twierdzę że nie da się jeździć na fabrykach, liczy się droga hamowania i trzymanie w zakrętach czyli przyczepność. Świadczy o tym zużycie opon, na fabrykach zrobiłem od nowości ok 25kkm a na słabszym motocyklu (ale o takim samym rozmiarze ogumienia) na michelinach tylko 17kkm.
Reasumując jeśli chodzi o mnie oczywiście to:
1 na fabrykach źle nie było ale wiem że są dużo lepsze gumy za niewiele więcej a i troche się strachu przez bridgestony najadłem kilka razy.
2 na michałach lata mi sie znacznie pewniej a szczególnie po winklach i mokrym.
Anakee zajeździłem trzy komplety i wiem na co je stać, i chyba nigdy nie miałem na nich podbramkowej sytuacji.
Być może część z nas trafiła na leżakowane bardziej plastikowe fabryki które zostały użyte do budowy motocykla i stąd te różnice.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:45, 16 Kwi 2010
mały
A

 
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





Rzecz w tym, że wcale nie twierdzę, że BW są dobre, twierdzę natomiast, że większość opon firm z podobnej półki są podobne na tyle, że 90% z nas nie jest w stanie poczuć różnicy....więc nasuwa mi się wniosek taki, że jeśli się jeździ na 60% możliwości opon, to należy wybierać te trwalsze, a nie te bardziej przyczepne... i tylko tyle...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:55, 16 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja "pozamykałem" fabryczne opony bez problemu i bez "przygód" ale było gorąco i na dobrym asfalcie. Jak jest zimo i na mokrym, natomiast, są kompletnie nieprzewidywalne i strach na nich jeździć. Podobnie jak Konra.dzik, przebułem M. anakee i...
już nigdy nie narzekałem na opony!
Po prostu od fabrycznych były o niebo albo i 2 nieba lepsze! Jak na moje możliwości nie trzeba było nic lepszego...
Obecnie używam metzeler tourance i wszystko wskazuje na to że te też są znakomite, przy czym rzeźbę bieżnika mają jakby, nieco bardziej terenową.
Ponadto kolega chwali ich walory w błocie i lekkim terenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:40, 17 Kwi 2010
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Jeżeli mówimy a Anakee 2 versus fabryczne, to na mnie największe wrażenie zrobił wzrost stabilności przy jeździe na wprost. Natomiast jeżeli chodzi o skręcanie, to oczywiście motocykl trzyma się super, ale zauważam przy skręcie moment przełamania, przejście w pochył nie jest płynne. Kiedy miałem Anakee tylko na tyle było to zauważalne minimalnie, przy obu oponach może lekko zaskoczyć. Nie wiem czy wynika to z różnicy twardości mieszanki na środku opony i na brzegach, czy z tego że opony są nowe. Jednak po chwili można się przyzwyczaić i nie jest to problemem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:32, 10 Cze 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dzisiaj przy okazji serwisu 30kkm zerknąłem w swoją prywatną książkę serwisową i zdębiałem - na przedniej anakee II zrobiłem już ponad 12 000 km i nadal jeszcze jest znacznik i bieżnik w najpłytszym miejscu ok, 2,5mm.. teraz lepiej: tylna anakee I przejechała już ze mną ponad 18 000 km i na środku bieżnika jest nadal ponad 3mm.
Oczywiście w porównaniu to głębokości bieżnika w nowych oponach (5,2 mm przednia, 8.0 mm tylna) widać, że to już końcówka tych opon ale opinie, że anakee "dobre ale tył na max. 9000 km starcza" można miedzy bajki włożyć...Smile
Myślę, że jeszcze z 2000-3000 km na nich zrobię i wymiana.

Inna sprawa że przy 30 000 (ponad 20 000 moje) fabryczny napęd też nie domaga się zmiany, więc może być kwestia łagodnego operowania przeze mnie manetką...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:16, 10 Cze 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja na TrailAttack zrobilem 10kkm i tyl ma jeszcze 5mm, a przod 4mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:59, 10 Cze 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





właśnie, chyba oni nieźle katują te opony podczas testów bo Metzelery Tourance EXP twardość M/C czy jakoś tak (te najtańsze) wytrzymały mi ponad 15kkm, czyli 2 razy dłużej niż zakładano Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:26, 10 Cze 2010
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





Dobra dobra, ale na jakich drogach głównie jeździcie procentowo, bo przy michelin pilot road II jazda 85% szosa 15% szutr niestety po 10k km mam 7mm bieżnika, nie powiem zdały egzamin naprawde wybornie za to zużycie jest trochę oszałamiające.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:16, 10 Cze 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





denver napisał:
przy michelin pilot road II jazda 85% szosa 15% szutr niestety po 10k km mam 7mm bieżnika


Czekaj...

Hmmm, Pilot Road masz na tył, na przód nie ma ma.
Dziwne jest to, że w ogóle zjeżdżałeś na tej oponie z szosy, bo to opona do maszyn jak FJR, 1300 GT itp., szosowa.

I jak to "niestety", po 10kkm masz niemal niezużytą oponę, to dlaczego "niestety"?! Nie rozumiem... Jeździsz 1000 czy 650?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:50, 10 Cze 2010
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja tak tylko w gwoli dorzucenia do tematu opon.
Wahałem się się dość długo jaką opony kupić z przeznaczeniem 100 procent asfalt bo tak użytkuję motocykl.
Po naczytaniu się i nagadaniu zakupiłem Dunlop Road smart.
Teraz juz po przejechaniu pierwszego tysiąca kilometrów mogę stwierdzić że to był strzał w dziesiątkę.
Trzymają genialnie i na mokrym (w końcu jest to przyjemność a nie gehenna) i na suchym i motocykl nareszcie się kładzie z chęcią w zakręty.
To jakby ktoś się zastanawiał tak jak ja nad opinią co do tych gum.
ps. Nie wiem jak ścieralność i dopóki nie będzie trzeba częściej niż olej zmieniać to nie będę narzekał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ice dnia Czw 22:52, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:41, 11 Cze 2010
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





V-Told napisał:


Hmmm, Pilot Road masz na tył, na przód nie ma ma.

Nie bardzo rozumiem.

V-Told napisał:


Dziwne jest to, że w ogóle zjeżdżałeś na tej oponie z szosy, bo to opona do maszyn jak FJR, 1300 GT itp., szosowa.

Jak i do DL'a, jeszcze w zeszłym roku nie myślałem że tak często będę zjeżdżać na szutry. To co napisałem jest tylko moim spostrzeżeniem, a "niestety" bo jednak myślałem że jak na takie oponki z wyższej pułki może nie będą najlepsze na drogach szutrowych ale przynajmniej nie zejdą tak szybko.

Wiem już że przy mojej jeździe następne kapcie to Continental Trail Attack jedynie w tym wypadku słuszne.

V-Told napisał:

Jeździsz 1000 czy 650?


Także jedynie słuszne 650 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:25, 11 Cze 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





denver napisałeś że po 10 kkm masz NIESTETY 7 mm bieżnika, a ile ta opona ma bieżnika jak jest nowa? anakee np., ma 8mm nówka sztuka, więc 7mm po 10 kkm to byś był raczej happy a nie pisał, że NIESTETY...Smile
Co do pierwszego pytania V-Tolda też nie chwytam - że niby nie kupisz pilo roadów w rozmierze przedniej opony dl-a? przecież to dosyć normalny rozmiar akurat...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:12, 11 Cze 2010
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





MaG napisał:

Co do pierwszego pytania V-Tolda też nie chwytam - że niby nie kupisz pilo roadów w rozmierze przedniej opony dl-a? przecież to dosyć normalny rozmiar akurat...


Miał zapewne na myśli Pilot Road II , których w naszym rozmiarze nie ma na przód Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:10, 11 Cze 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





V-Told napisał:
denver napisał:
przy michelin pilot road II jazda 85% szosa 15% szutr niestety po 10k km mam 7mm bieżnika

Hmmm, Pilot Road masz na tył, na przód nie ma.


Iron napisał:
MaG napisał:

Co do pierwszego pytania V-Tolda też nie chwytam - że niby nie kupisz pilo roadów w rozmierze przedniej opony dl-a? przecież to dosyć normalny rozmiar akurat...


Miał zapewne na myśli Pilot Road II , których w naszym rozmiarze nie ma na przód Wink


Uznałem, że skoro pytam o jego oponę, a jest to Pilot Road II, to jest oczywiste, że nie pytam o nic innego tylko o to, o czym rozmawiamy... Nie chciało mi się edytować tej wiadomości, aby dopisać "II"...

No, i tak jak pisze Iron - Pilot Road II nie ma w rozmiarze 110/70 19. Nie wiem, co w tym skomplikowanego.

MaG napisał:
Co do pierwszego pytania V-Tolda też nie chwytam - że niby nie kupisz pilo roadów w rozmierze przedniej opony dl-a? przecież to dosyć normalny rozmiar akurat...


To nie ma znaczenia czy to "dosyć normalny rozmiar", to nie ma nic do rzeczy. Jeśli opony się nie produkuje, to rozmiar może być nawet i BARDZO normalny, a opona sama się nie wyczaruje. Czyli tak: "niby nie kupisz pilo roadów w rozmierze przedniej opony dl-a" - dokładnie tak, ale należy pamiętać o dopisku "II" po "Pilot Road", bo zwykłe PR na przód są. Jaśniej nie potrafię tego wytłumaczyć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 22:13, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:42, 12 Cze 2010
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dziś na bazarze w Wawie gość ma (miał?) komplet Anakee 2 za 830zł - nowe 2010r.
ja narazie nie potrzebuję opon ale namiar wziąłem dla Roadrunner-a, może i Komuś z Was się przyda:
Grzogorz Kowalski
Przęsławice 24, koło Grójca
pawkowalski@op.pl
tel. w sprawie opon: 0606742586

nie znam go, nie mam w tym żadnego interesu ale jakby Ktoś skorzystał to niech da znać czy faktycznie warto - może przyda się na przyszłość.

Jak by Ktoś chciał to sprawdzić jeszcze dziś czy jutro to stoisko jest w środkowym rzędzie niedaleko od wejścia od strony Puławskiej - wymiany opon nie ma, tylko sprzedaż nowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:50, 12 Cze 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





W mynetmoto.com komplet świeżych Anakee II kosztuje z wysyłką 199euro, czyli nieco taniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:27, 12 Cze 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





chcialem zupgradowac moj poprzedni post...
po przejechaniu 10kkm na TrailAttack glebokosc bieznika wyglada nastepujaco:
przod (po ponad 12kkm): 4,3 mm (nowa) - ~4 mm
tyl (po 10 kkm): 8,6 mm (nowa) - ~5 mm

co ciekawe w "slawnym" tescie jest napisane:
ZUŻYCIE
81 punktów, miejsce 1
Tył – jak wynika z obliczeń – jest w stanie uzyskać przebieg 8900 km. Przód wytrzymuje prawie 13 000 km. W sumie daje to także pierwsze miejsce.

chyba na torze testuja ze wspolczynnikiem tarcia 1,2 (czy jakos tak), albo na papierze sciernym jezdza bo jak widac to na przodzie juz powinienem nie miec bieznika, a mam nawet jeszcze literke "k" na gumie (kto ma ta opone to wie gdzie jest Wink), a tyl to chyba juz na grutach Very Happy

tak czy siak ja kolejny komplet kupuje TrailAttack.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Sob 18:32, 12 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:55, 12 Cze 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





bibop napisał:
chyba na torze testuja ze wspolczynnikiem tarcia 1,2 (czy jakos tak), albo na papierze sciernym jezdza bo jak widac to na przodzie juz powinienem nie miec bieznika, a mam nawet jeszcze literke "k" na gumie (kto ma ta opone to wie gdzie jest Wink), a tyl to chyba juz na grutach Very Happy

tak czy siak ja kolejny komplet kupuje TrailAttack.


Dziś gadałem z gościem, który kilka godzin temu wsiadł na GS'a 1200 po raz pierwszy w życiu - na testówkę - i pozamykał na nim opony, właśnie Trail Attacki. Motocykl jest bombowy (koleś jeździ na Varadero), to jedno, ale to też mówi sporo o oponach. Powiem Wam, że z Michelinem Pilot Roadem 2 z tyłu też czuję się pewnie, choć na razie muszę się jeszcze wczuć, bo po zimie dopiero jakieś 2kkm zrobiłem, a na tej oponie niecały 1000, ale planuję trochę ostrzej ją potestować Smile (oby tylko seryjny Trail Wing z przodu mnie nie zawiódł Very Happy).

Jak tylko skończy mi się przód (i tył), to, o ile nie zrobią PR2 na przód, też przejdę na Trail Attacki. Mają stosunkowo dobrą cenę, a i jak widać przyczepność i zużycie (dzięki bibop za relację) super. Ponoć w terenie spisują się nadspodziewanie dobrze pomimo swojego bieżnika, moim zdaniem typowo drogowego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 19:58, 12 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:05, 30 Cze 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





To mogę napisać: zdjąłem z tyłu anakee I po 20 000 km, na środku bieżnik miał poniżej 1mm tzn. czysto teoretycznie widać było "jodełkę" ale już zmierzyć głębokości nie szło niczym...Smile
teraz na tyle anakee II - do czasu zmiany na tkc przed Rumunią.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:39, 18 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Panowie ,

pewnie temat był już nie raz poruszany i jeżeli się powtarzam to sorki.
kupiłem właśnie DL i wydaje mi się że gumy trzeba zmienić są to fabryczne rok produkcji 2004 12000km. poniżej link do zdjęć można na tym jeszcze pojeździć czy odradzacie:
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e324fe78e736b3d0.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7f75ac22e3617b7.html


Dodam iż we wrześniu szykuje mi się przegląd.
Jeżeli wymienić to na jakie?

pozdrawiam

Avaloon


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez avaloon dnia Nie 14:49, 18 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:17, 18 Lip 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Sześcioletnie opony to już chyba niewiele z gumą mają wspólnego...
Przeczytaj ten wątek od początku i wybierz te które wg Ciebie spełnią twoje oczekiwania. Dużo w tym wątku jest różnych opini ale nakreśli Ci to co nieco o oponach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Nie 15:18, 18 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:30, 18 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Zbyt małe na razie mam doświadczenie aby jasno sprecyzować oczekiwania na pewno więcej będę jeździć po szosie niż w terenie i przymierzam się chyba do fabrycznie zakładanych
Wszystkie wskazówki mile widziane

pozdr
Avaloon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:28, 18 Lip 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Po co? Są o dwa nieba lepsze opony w b podonej cenie. A jeszcze jak Ci w serwisie polecą to już w ogóle zapłacisz jak za zboże.
Pomyśl o Michelinach AnakeeII lub o Metzelerach Tourance'ch exp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:46, 18 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





konra.dzik napisał:
Po co? Są o dwa nieba lepsze opony w b podonej cenie. A jeszcze jak Ci w serwisie polecą to już w ogóle zapłacisz jak za zboże.
Pomyśl o Michelinach AnakeeII lub o Metzelerach Tourance'ch exp.


Metzelery Tourance exp odrobinę droższe przynajmniej tam gdzie sprawdzałem dzięki za wskazówkę.
A czy mógłbyś wskazać zalety tych 2 nad fabrycznymi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:19, 18 Lip 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Bo te 2 są dobre i sprawdzone, a oryginalne są do D.py.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:32, 18 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





A czy Mich lub Metzeler?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:02, 18 Lip 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Bridgestone fabryczne: serpentyny za Sanokiem z bardzo przyczepnym asfaltem ale w deszczu - przód odjechał przy prędkości 35km/h i złożeniu niemal znikomym. Następnie na prostej drodze również w deszczu przy prędkości ok 100km/h Bridgestone poprostu zaczął płynąć i moto wężykowało po całym pasie.

Na tym samym odcinku w podobnych warunkach w/w zjawiska po założeniu kompletu Anakee nie występowały. Czy nadal ktoś się upiera, że fabryczne są dobre? Już nie wspomnę o kiepskiej trakcji Trailwingów na szutrach - nawet się nie umywają do Anakee.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:10, 18 Lip 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Ja zmieniłem na Metzelery i nic o Michelinach nie mogę powiedzieć ,ale jedne i drugie na pewno zostawiają oryginalne w tyle. Mam wrażenie że motocykl na Metzelerach jakby chętniej się ''kładł" w zakręty. Przyznam się że jeszcze ich w deszczu nie testowałem (ostatnio nie chce padać Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:24, 18 Lip 2010
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 619
Przeczytał: 96 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Miśki II Anakee - zmieniłem po oryginałach i nie narzekam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:34, 18 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Dzięki za wskazówki odwiedliście mnie od popełnienia błędu ale w Suzi powiedzieli żeby tylko te fabryczne , teraz tylko zastanawiam się czy Micheliny czy Metzelery.

.
Letko u mnie dzisiaj pada od połowy dnia więc schowałem sprzęt wolałem nie ryzykować na prawie łysych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:17, 19 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





W lipcowym Motocyklu jest bardzo fajny test opon turystycznych. Zwyklych turystycznych, ale jesli ktos planuje isc w kierunku jazd wylacznie szosowych, tak jak ja, to polecam ten numer.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:20, 19 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





V-Told dzięki za wskazówkę ja na pewno bardziej po szosie, choć w lekki teren też bym spróbował


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
conti. road attac 2
PostWysłany: Śro 14:08, 21 Lip 2010
kalas
A1

 
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: katowice





WITAJCIE, odnośnie testu który jest w lipcowym motocyklu, to moge napisac jedno: mam założone conti. road attac 2 i nie jestem zadowolony,
przód przy predkosciach 170- 200, zaczyna płynąć i niewiem czy tak powinno być, natomiast w deszczu jeszcze nie jezdziłem , bo mam dl 1000 od 2 tygodni i nie było okazji, przy zjechaniu na szutrowe drogi jest w miare ok, notomiast zaletą jest brak podnoszenia przy dohamowywaniu.
ogólnie szykam czegoś innego na przód - czekam na porady.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:05, 21 Lip 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Przeczytaj ten wątek w całości- porady zostały już napisane.
Zapraszam jednak w pierwszej kolejności do działu O KLUBOWICZACH i napisz coś o sobie. Taki zwyczaj Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 18:08, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
metzeler t. exp
PostWysłany: Śro 23:28, 04 Sie 2010
raf
A1

 
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Witam,
Nakręciłem 16 tys. na metzelerach t. exp, ostatnie 7 po skandynawskim "papierze sciernym". Jeśli ktoś ma zamiar latać po mokrych, ciasnych winklach to nie ma lepszych gum, trzymają cudownie... Ale jak czesto jeździ sie w deszczu i na mokrym? Przód mojego metzelera wyglada jakby bieżnik został nacięty na całej długosci gumy, pękniecia są tak głebokie ze spokojnie można odginać gumę. Wiem że nie jest to odosobniony przypadek, znajomy z wycieczki na nordkapp, reklamował swojego metzelera po 12 tys. i dostał 90% zwrotu.
Ja zrobie to samo a jutro zakładam continental trial attack Twisted Evil

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:22, 05 Sie 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





conti tez ma miekka gume i tez bedziesz mial naciecia na biezniku... nasze drogi sa brudne i maja wiele szkla i innych rzeczy, ktore "tna" kapcia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:46, 05 Sie 2010
Marcin.BB
A

 
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 171
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Nie rozumiem tej histerii na tema kiepskich opon seryjnych.
Ostatnio przejechałem ok. 300 km w deszczu z kolegą na DL wyposażonym w AnakeeII a ja w standardy. Dodam, że dawaliśmy ostro i nie maiłem jakiś ekstremalnych przeżyć aby utrzymać tempo kolegi na AnakeeII. Być może jego opony są lepsze ale znowu nie ma takiej przepaści jak niektórzy piszą. Zwróćcie koledzy uwagę na fakt, że jak zawodowcy porównują opony to różnice na winklach to max 5 km/h przy różnych oponach, a ilu z nas zbliża się do jazdy w deszczu do limitu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:16, 05 Sie 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Marcin.BB, po czesci sie z Toba zgadzam ale tu nie do konca chodzi o predkosci na winklach, a o pewnosc ich przejezdzania i braku niekontrolawanych uslizgow... jasne, ze wiekszosc ludzi w normalnej jezdzie (a nawet w ich mniemaniu jazdy bardzo agresywnej) do zamkniecia opony ma ze 3-4 cm, a przy takich zalozeniach to mozna jezdzic i na Avonach Wink
Pamietaj tez, ze opony maja nie tylko za zadanie trzymania w zakretach Wink

Inna sprawa jest wlasciwe ustawienie zawieszenia. jak ktos jezdzi na "lozku wodnym" to moto bedzie mu sie zachowywalo niestabilnie w winklach, a zwalac wine pewnie beda na opony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:35, 05 Sie 2010
Marcin.BB
A

 
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 171
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





bipop - zgadzam się z Tobą - porównanie prędkości w winklach to tylko przykład aby niektórym bardzie zobrazować jak są to niewielkie różnice.
Włączyłem się tylko dlatego do tematu, bo po przeczytaniu tego tematu, ktoś kto nie jeździł na seryjnych oponach mógłby dojść do wniosku, że są one klasy chińskich opon w skuterach a to nie prawda. Zapewniam, że można na nich bezpiecznie śmigać w deszczu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Czw 13:36, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:52, 05 Sie 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Marcin.BB napisał:
Zapewniam, że można na nich bezpiecznie śmigać w deszczu Very Happy

Kolego, jak Ci kiedyś tył ucieknie albo nie daj boże przód na mokrym to zrozumiesz dlaczego te właśnie oponki są do du...y i oby to się tylko skończyło nagłym skokiem adrenaliny a nie gorzej...
Szerokosci dla Ciebie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:14, 05 Sie 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kolego Marcin.BB
sądząc po twoim podpisie, to wasze ostre latanie kończyło się na 6000 obr/min.
Dotrzyj maszyne i popróbuj po rondach w kółko polatać, i podnóżki poprzycierać na winklach, może być z pasażerem, mi nie przeszkadzało.
Kurde to jak to się dziej e że przy każdej zmianie pasa jak jest mokro tył mi ucieka i robi sie nie fajnie. nie mówiąc już o szybkim ruszaniu czy dobrym hamowaniu( chociaż z hamowaniem nie mam problemu bo mi jeszcze anakee z przodu jeździ)
Nie twierdzę że sie nie da, bo nie da to sie baranowi tak w d...pe dmuchnąć co by mu się rogi poprostowały, jednak myślę że skoro są opony o dwa nieba lepsze od standartowych bridż-cośtam i za podobne pieniądze to kupie te lepsze. A wiem co mówię o anakach bo już ich ze cztery komplety zajeździłem, ufam im wiem jak sie na mokrym zachowują i na co mogę sobie na nich pozwolić.
pozdro
a tak w ogóle to temat woda jest Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Czw 23:15, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:52, 05 Sie 2010
Marcin.BB
A

 
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 171
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Biały - a jak mi się na Michelinach czy Metzelerach pośliźnie tył lub przód to co wtedy zrozumiem? Smile

konrada.dzik - pominę Twoje złośliwości o docieraniu i korzystaniu z obrotomierza Very Happy Rocznik mojego motocykla nie świadczy o moim doświadczeniu i umiejętnościach - nie daj się zmylić Very Happy Very Happy Very Happy
Nie bardzo zrozumiałeś to co chciałem przekazać w poprzednich postach. Nie twierdzę, że Bridgestone są idealne tylko że nie ma tak drastycznej różnicy między nimi a innymi w "codziennym zastosowaniu". Pewnie jak przyjdzie czas wymiany moich seryjnych opon kupię sobie Anakee II ale seryjne nie są tak jak niektórzy określają "do du.." żeby już je wyrzucać Smile
Oczywiści, możecie mieć inne zdanie i nie zamierzam Was Panowie przekonywać do mojego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Czw 23:59, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:28, 06 Sie 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Broń Boże nie napisałem o twoim doświadczeniu tylko o tym że masz świeży pewnie na dotarci moto.
Zrozumiałem o co ci chodzi i wierz mi jest różnica. Opony fabryczne są do dupy może nie żeby je wyrzucać ale są. Przeczytaj zatem moje posty z tego tematu Smile
Albo jeździec co z nim jechałeś bał sie odkręcać... na suchym anakee nie ucieka tył tak jak ma się to w fabrykach, na mokrym trzymają o wiele lepiej niż inne gumy tourance czy scorpiony.

konra.dzik napisał:
Pirelli świetne gumy, Metzelery też bardzo dobre, Michały tez dobre ale w jednym są lepsze od innych. Na mokrym spisują się o dwa nieba lepiej niż Pirelli i Metzy.
Jeździłem na Scorpionach Touranceach i na Anakach. Wszystkie przerobiłem jednym motocyklem:) ... Pirelki starczyły na 19kkm Metzy troszke mniej a Anakee męczyłem 24kkm ale przód już był łysy...


Ja nić do ciebie nie mam, tyle że wiem na 1000 procent że anakee są lepsze od fabryk na mokrym i na suchym.
A i jeszcze jedno nie podsyłam testów opon bo nie uważam że są obiektywne. Można by powiedzieć że żaden test czegokolwiek nie jest obiektywny. Jeśli chodzi o opony polecił mi je gość którego uważam za osobę doświadczoną. Kręciłem nosem bo chciałem pirelki najpierw. i tak zrobiłem, potem były tourance, a michały na koniec. I zostały już na amen.

Każdą oponą zerwiesz przyczepność, pytanie jak bardzo pozwoli się położyć. Roadrunner pisał że fabryki pozamykał, ja ostatnio też, ale sie tak spociłem że więcej tak na nich nie zrobię. Na michałach mogę ciągle tak.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 0:28, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:34, 06 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





konra.dzik napisał:

Albo jeździec co z nim jechałeś bał sie odkręcać... na suchym anakee nie ucieka tył tak jak ma się to w fabrykach, na mokrym trzymają o wiele lepiej niż inne gumy tourance czy scorpiony.


Jeśli chodzi o testy, to Anakee zajmują na ogół ostatnie lokaty, m.in. właśnie w testach na mokrym Smile

Podczas gdy Pilot Roady są z kolei hołubione - więc niechęć do Michelinów odpada Smile

Ja również spotkałem się z bardzo dobrymi opiniami nt. Anakee i Anakee 2, bardzo wielu ludzi je zakłada, bo ktoś im tak doradził. Z drugiej jednak strony testy niemieckiego Motorrada sugerują coś zupełnie innego. Ja bym wolał założyć Tourance EXP, większość GS'ów 1200 i Adv na tym wyjeżdża z salonów.

Ale z kolei w ostatnim teście opon turystycznych (nie enduro) najlepiej wypadły właśnie Pirelli. Ta nazwa jakoś kiepsko brzmi, ale być może to czarny koń i warto spróbować. Pirelli Angel ST obstawiły poduim razem z moim obecnym Pilot Road 2, przy czym Pirelli okazało się być lepsze na suchym, a Michelin na mokrym. Pytanie co komu bardziej potrzebne.

I jeszcze jedno... jak słowo daję, ostatnio w jeździe po mokrym byłem na bank pewny, że seryjny jeszcze przód ucieka mi w złożeniu. Na mokry pas między jezdniami nie ma opony, nawet "delikatnie" przyspieszając i wyprzedzając samochód wyraźnie czuję jak, zaje*isty na mokrym Pilot Road 2 buksuje, a przy większych prędkościach nie napawa to optymizmem...

Z racji tego, że ilu jeźdźców tyle opinii, dobrze jest polegać na czymś maksymalnie niezależnym (czyli nie "każdy zachwala swoje"), testy niemieckiego Motorrada wydają się być całkiem poważne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:07, 06 Sie 2010
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Ja odziedziczylem po porzedniku z przodu brig ale nie ten od nowosci tylko cos innego a z tylu wlasnie Pirelli Scorpion SYNC i musze powiedziec ze zaskoczyla mnie ta opona bo juz widac nie nowa ale zrobilem jeszcze na niej 4 tys i juz prawie lysa, zarabiscie trzyma w zakretach i przy odkrecaniu to predzej przod w gore idzie anizeli tyl usliznie, w gorach wyszlifowalem tak ta opone ze nawet na bokach juz niewiele bieżnika zostalo nie mowiac juz o tym ze caly czas sie zamykala na serpentynach Very Happy Powrot w deszczu i predkosci dochodzily nawet do 160km/h przy wyprzedzaniu Very Happy i ani jednego uslizgu. eeee zapomnialem jeden byl ale to bardziej dla zabawy tuz przed domem Very HappyVery HappyVery Happy

Dzisiaj bylem oblookac nowa opone na tyl i bralem pod uwage Pirelli Skorpion, Metzeler T... , i MIch anakee2 i padlo na ta ostatnia bo najtansza Very HappyVery Happy zobaczymy jak Anakee bedzie sie sprawowala bod moim dupskiem Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:29, 16 Sie 2010
pilot
A2

 
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Skoczów





Tak mnie wystraszyliscie z tymi oryginalnymi oponami, że już w deszczu nie jeżdżę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:00, 16 Sie 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Ja mam jeszcze oryginały z 14000 przebiegiem ostatnio jeździłem w straszne ulewy co prawda ostrożnie ale jakoś skrajnych zachowań tych opon nie zauważyłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:48, 16 Sie 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





avaloon napisał:
ostatnio jeździłem w straszne ulewy co prawda ostrożnie ale jakoś skrajnych zachowań tych opon nie zauważyłem.

A składałeś się na zakrętach czy na "kwadratowo" Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OPONY
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 13  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin